مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۰ مطلب در بهمن ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


Bounce Rate

نرخ پریدن یا این که باونس ریت: معیار بازدیدکنندگان یک وبسایت که بعد از ورود و صرفا مشاهده یک کاغذ بهترین سئو کار از تارنما بیرون می گردند. این عدد به طور درصد ذکر میگردد و زمانی که می‌گوییم باونس ریت یک وبسایت 60% میباشد، یعنی 60 درصد از یوزرها تنها یک کاغذ از وب سایت را بازدید می نمایند. 

Browsers: مرورگرها

قابل انعطاف افزارها و ابزارهایی که به وسیله آن می قدرت در سیستم های متفاوت به وب سایت ها رمز زد و صفحه ها آن را مشاهده نمود. مانند Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Safari

Conversion and Cost Per Action: نرخ همگرایی و هزینه یک کار

Domain Authority:

دامین آتوریتی به امتیازی گفته می‌گردد که به وسیله تارنما Moz.com که یک تارنما مرجع در قضیه بازاریابی seo میباشد، ابتکار عمل گردیده و با عضویت درین وب سایت و نصب پلاگین MozBar روی مرورگر گوگل کروم برای هر سایتی قابل مشاهده میباشد. Domain Authority, Page Authority, Spam Score، تعداد بک لینک و پیوند های داخلی و بیرون از وبسایت، پیوند های Follow و No Follow و داده ها نسبتا قابل قبولی در بخش آنالیز ورقه به طور بدون‌پول وجود دارا‌هستند اما برای سئو وب سایت و به کارگیری از نصیب Page Optimization یا این که بایستی حساب بدون پول آزمایشی را فعال و یا این که از حساب پریمیوم استعمال فرمائید. معمولا وب سایت های مرجع مانند تارنما های حکومتی، کالج ها، گوگل، مایکروسافت، اپل، چهره بوک و بقیه شبکه‌های‌عمومی دارنده صفحه های متعددی با آتوریتی فراتر از 90 می‌باشند. نسبتاً کلیه مواقعی که در امر ابزار موز مذکور شد، در‌این جایگاه بندی تاثیر دارا هستند.

Engagement: زد خورد

Exit pages: صفحه ها خروج وبسایت

Keywords: کلیدواژه‌ها

سئو:

فرآیند کار مداوم و دائمی برای seo وبسایت و صفحه ها اینترنت به مراد کسب مرتبه فراتر در برگه حاصل موتورهای جستجوی اینترنت (مانند گوگل، یاهو و بینگ).

Page views: تعداد بازدیدها از صفحه ها وبسایت

Referrals: ارجاعات

Top pages: صفحه های پر بازدید

Unique visitor:

بازدیدکننده منحصر به فرد به‌شخص (در شرایطی که 10 شخص وارد یک تارنما شوند و مجموعا از 87 برگه بازدید نمایند، یونیک ویزیتور ما 10 و معدل پیج ویو ما 8.7 شیت به ازای هر مخاطب است) همان به تعداد کسانی که در یک مقطع مشخص و معلوم به یک وبسایت یا این که برگه اینترنت رمز می‌زنند یونیک ویزیتور گفته می‌شود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل  سئو در مشهد که بر مبنای هوش تصنعی و مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) تشکیل شده، الگوریتم رنک برین میباشد.
رنک برین از بغرنج ترین الگوریتم های گوگل میباشد و برای نقطه نهایی دادن به کار های بهینه سازی کلاه سیاه، بهینه سازی خاکستری و کلاسیک متولد گردیده و با غایت هوشمندی خویش به ما یادآور می‌شود که نیاز به تدوین استراتژی مطلوب برای بهینه سازی وب سایت خویش داریم، بایستی اینترنت معنایی و تجربه کاربری را مد لحاظ در اختیار بگذاریم و فقط با داده ها مطلوب، بدون نقص، کاربردی و برطرف کردن نیاز یوزرها میباشد که خواهیم توانست بر رقبای مان پیشی بگیریم.

از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش تصنعی و مصنوعی (Artificial Intelligence) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) تشکیل‌شده، الگوریتم رنک برین (Google RankBrain Algorithm) میباشد.

الگوریتم گوگل رنک برین چه می باشد؟

مهم ترین وظیفه رنک برین اکران حاصل جستجوی گوگل براساس آشنایی الگوهای نو، تعامل خلق یوزرها، ادراک و تشخیص مفهومی کلماتی میباشد که یوزرها در‌این موتور، حتی برای او‌لین توشه کاوش می نمایند. از بارزترین تفاوت های این الگوریتم با بقیه الگوریتم های خانواده خویش در‌این میباشد که مدام در اکنون یادگیری و باصرفه کردن خویش است و دیگر نیازی به آپ دیت نو از طرف مجموعه گوگل نداشته و این وظیفه بسیار اساسی بر عهده خودش قرار داده گردیده‌است.

پیش از رنک برین واحد سنجش تاثیر الگوریتم ها، سیگنال ها و معیارهای جستجوها به طور دستی به وسیله مهندسان گوگل انجام می شدند، بعداز به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی و پروژه گوگل دیپ مایند، برای اولی توشه به کار گیری از الگوریتم رنک برین در تاریخ 26 اکتبر سال 2015 به وسیله گوگل پذیرش شد و اظهار‌کرد که از سال 2016 بیش تر از 15 درصد جایگاه بندی در برگه حاصل کاوش (SERP) بوسیله این الگوریتم جاری ساختن می‌شود و در کنار پادشاهی محتوا و پیوند بیلدینگ، سومی دلیل کلیدی در درجه بندی وب سایت هاست.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یک توشه برای مدام می‌گویم که بک پیوند سازی مدام اساسی خواهد بود و اصلی می‌ماند.صراحت دارد بهترین سئو کار   در سال های اخیر پیوند بیلدینگ با معضل های دور از شوخی از سوی گوگل مواجه گردیده است ولی این فاکتور اصلی همچنان در سکو بندی سایت ها تاثیر بسیار مهمی دارااست.

طریق های لینک و پیوند بیلدینگ در سال 2018 

به صفحه ها هم زمینه پیوند دهید:

شما استارت به ایجاد محتوا می‌کنید و گهگاه در لابه لای متن خویش نیاز دارید منبعی را بیان نمایید یا این که یوزرها را برای درک دقیقتر به وب سایت مطلوب هدایت کنیدبسیاری از اینترنت مستران هنوز تامل دیرین خویش را دنبال می نمایند و هنوز هم نگران می‌باشند که نکند گوگل جایگاه نوشته ی علمی و کاغذ انها را با لینک و پیوند دادن به وبسایت های هم قضیه کاهش دهد!!!این اندیشه تماما اشتباه می باشد،گوگل در سال 2018 از اینکه شما می‌توانید کابران خویش را به وبسایت های هم مسئله هدایت نمائید لذت میبرد.در شرایطی که در باطن محتوای خویش از لغات گنگ و یا این که لغات تخصصی استعمال میکنید،به طبع برای شعور بهتر خواننده گان،انها را به وبسایت هایی که توضیحات بیشتری در رابطه ان دارا هستند هدایت فرمایید.ربات های گوگل بسیار زرنگ میباشند و این را بدون نقص فهم و شعور می نمایند که تک تک مقصود شما ارائه نوشته‌ی‌علمی و محتوا بهتر به مخاطبانتان می‌باشد.
-پس در لینک و پیوند بیلدینگ 2018 در شرایطی که شما به وبسایت های هم مورد لینک و پیوند بدهید جایگاه نوشته‌ی‌علمی و برگه شما ارتقاء پیدا می نماید و این را قادر است به منزله لینک و پیوند دادن بقیه وبسایت ها به  تارنما شما باشد.

 

در انجمن ها عمل نمائید و لینک و پیوند بگذارید:

کار در انجمن ها  و فروم های هم مسئله می‌تواند علاوه بر اینکه داده ها شمارا بسیار ارتقاء دهد،شما نیز میتوانید داده ها خویش را با سایر افراد حاضر در انجمن به اشتراک بگذارید.همت نمایید جواب های منطقی و تاپیک مطلوب ساخت‌و‌ساز نمایید تا مطالب شما بوسیله مدیران حذف نشوند.موضوعی که در به چنگ آوردن پیوند از انجمن و فروم ها بسیار اساسی است،شناسایی صفحه های ارزشمند هر انجمن است.

اکثری از اینترنت مستران و اشخاصی که آغاز به لینک و پیوند بیلدینگ از انجمن می نمایند فکر‌می کنند که تنها اینکه درون انجمن یک کامنت و یا این که پیام لینک و پیوند دار بگذارند کافی است.البته شما پیش از اینکه لینک و پیوند وبسایت خویش را در باطن هر انجمن بگذارید به بها پیج ان دقت فرمائید!تامل می‌کنم گروه بهینه سازی ما برای اولی توشه این مورد را مطرح می نماید!!!
برای اینکه بتوانید بها پیج یک برگه از تارنما یا این که انجمن را مشخص و معلوم فرمایید به وبسایت ماجستیک که در اعتبارسنجی دامنه ها و پیوند ها بسیار دارای اعتبار میباشد رجوع‌کنید.

اهمیت پیوند بیلدینگ فرنگی در بهینه سازی تارنما

از شبکه‌های‌عمومی برای بک پیوند سازی به کارگیری فرمائید:

اینیستاگرام و تلگرام یوزرها فعال اهل ایران بسیار متعددی دارا هستند که هر روز ساعتها وقت خویش را در انجا سپری می نمایند.از این زمان استقاده فرمائید و مطالب و ویدیو های وب سایت خویش را منتشر فرمائید.مخاطبان شما بشر های حقیقی وواقعی می باشند،پس محتوایی مخاطب پسند منتشر فرمایید تا بها کلیک کردن بر روی پیوند شما و ارجاع به وبسایت وجود داشته باشد.گوگل  سریعا پیوند هایی که  در شبکه‌های‌عمومی توئیتر و گوگل پلاس و تلگرام و اینیستاگرام منتشر میگردد ایندکس می نماید و این میتواند امتیاز های مثبت متعددی را برای صفحه های وبسایت شما منتقل نماید.

 

 

ولی نباید فراموش فرمایید که اینیستاگرام حریف های کوچکی برای شبکه‌های‌مردمی گوگل(توئیتر و گوگل پلاس) محسوب می گردند و گوگل به هیچ وجه دوست رقبان خویش را اصلی جلوه دهد!!!پس درصورتی که فکر می‌کنید میتوانید ادرس شبکه یا این که پیج اینیستاگرام خویش را در حاصل نخستین گوگل قرار دهید،قطعا نادرست میکنید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


سرعت سرعت سرعت، کلیه ی پیشرفت انسان را می قدرت از سرعت ایفا هر کاری سنجید. در پیشین همگی چیز نماید سئو در مشهد خیس از درحال حاضر حاضر جاری ساختن می‌شد و می اقتدار پیش گویی زد در آینده نیز از الان سریع خیس و جهشی خیس پیش برویم، سرعت اتوموبیل ها، پردازشگر های کامپیوتری، دسترسی آدم ها به داده ها و حتی اجرا دادن کار های روزمره، کلیه و کلیه با سپری شد مجال با سرعت بیشتری پیش رفته اند تا بتوانیم پیشرفت را لمس کنیم.
گوگل نیز از این قائده مستثنی نبوده و همواره بر سریع خیس شدن دسترسی یوزرها به وب سایت ها و سهولت دستیابی به صفحه ها تارنما ها در کمترین مجال تاکید داشته میباشد، الگوریتم اخیر گوگل درباره با سرعت بارگزاری سایت در دستگاه های موبایلی بوده میباشد، این بروزرسانی در الگوریتم های گوگل غیر قابل حدس نبود، اکثری از بهینه سازی کاران و فعالان عرصه seo سایت قبل از اینکه گوگل به طور رسمی اعلام نماید اهمیت خویش را نسبت به کاربرانی که با تلفن همراه قصد دستیابی به سایتی را دارا هستند فراتر برده، دقت خویش را روی این تیم از بازدید کنندگان بیشتر از گذشته کردند و سعی در با صرفه کردن دور و بر اینترنت برای دسترسی شل خیس یوزرها به فضای وب سایت داشتند.

الگوریتم سرعت بارگزاری وب سایت در گوشی از تاریخ نهم جولای سال 2018 مصادف با 18 تیرماه 1397 به وسیله گوگل ارائه شد. درین بروزرسانی سرعت بارگزاری وب سایت در دیوایس های موبایلی یکی فاکتورهای اساسی و شایان توجه در جایگاه بندی گوگل است، قابل ذکر میباشد بقیه فاکتور هایی که به طور غیر بی واسطه با سرعت بارگزاری تارنما راجع به می‌باشند مانند محتوای با صرفه و کیفیت خوب را نادیده نگیرید این دو در کنار هم سبب ساز بهتر شدن درجه در گوگل می‌شوند.

نتیجه ها پژوهش ها گوگل درزمینه سئو گوشی
خلق و خوی یوزرها نماد داده که در‌حالتی که بارگزاری و بارگذاری تارنما بیشتر از 3 ثانیه به ارتفاع بیانجامد بیشتراز 54 درصد یوزرها از تارنما بیرون می‌شوند.
به طور معدل بارگزاری مجموع یک وب سایت هنگامی در حدود 15 ثانیه میباشد که به نسبت همین آمار در سال 2017 میلادی، 7 ثانیه سریع خیس است. سرعت گشوده شدن دیوایس های موبایلی در حدود 50% سریع خیس از 2017 گردیده‌است.
طبل آمار و پژوهش ها انجام یافته به وسیله گوگل بیشتر از 50% نشانی های یکتا در دیوایس های موبایلی بیشتر از 2 هزار کیلوبایت ترافیک مصرف می نماید.
در گونه های کانال های وب تلفن همراه از ADSL های خانگی و مودم های وایرلس و ولی کانال های موبایل (2G,3G,4G,5G) بستر های 2G و 3G بیشتر از سایرین استعمال دارااست.
نکته ای که درین در بین وجود دارااست این میباشد که در شرایطی‌که ما سرعت سایت خویش را به هر قیمتی که گردیده بالا ببریم و سرعت بارگزاری وب سایت ما به حداکثر رسد، در آن شکل به طور سعودی به سمت شیت اولیه گوگل هدایت می شویم؟ دیگر نیازی وجود ندارد تارنما خویش را seo کنیم؟ پس تکلیف محتوا چی میشه؟ در حالتی که در بهینه سازی و سئو مبتدی می باشید یا این که عشق و علاقه به آموزش این دانش دارید ممکن میباشد این سوال های برایتان پیش بیاید، هم اکنون در جواب بایستی بگوییم گوگل در هیچ کجا اعلام نکرده که با رعایت یک فاکتور از هزاران فاکتور ارائه گردیده برای بهینه سازی و seo می‌توانید رده متبوع خویش را به طور تضمینی فتح نمایید. این بدین معناست که شما می بایست در کنار سئو سرعت وب سایت در اشکال دیوایس ها توجه خویش را بر روی محتوا و بقیه فاکتور ها مراقبت فرمائید، فکر کنید سایت را با حذف تصاویر، ویدیو ها، پوشه های اجرای سنگین و ... مدل فرمایید، اکنون یک تارنما دارید که بسیار سریع خیس از استاندارد های خویش گوگل بارگذاری می‌گردد البته از نظر محتوا دیگر حرفی برای بیان کردن ندارید. همین معدود بودن و بی کیفیت بودن محتوا به طور بدون واسطه و غیر بدون واسطه تاثیر خویش را روی بقیه المنت ها و قسمت های seo سایت می‌گذارد. شما هم ابدا دوست ندارید از همین درجه قعلی خویش به قعر کاوش های گوگل هدایت گردید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


شاید شما هم شنیده باشید برای راه‌اندازی یک بیزنس آنلاین، به طرح اول‌ای که به آن بیزینس پلن می‌گویند بهترین سئو کار  و طرح ریزی مفصلی نیاز دارید. ممکن میباشد این زمینه فکرتان را سرگرم نماید که ما با چم و خم کسب و کارمان آشنا هستیم، آنلاین کردن آن نباید فعالیت مشقت باشد! ولی بهتر میباشد همین نخست اشاره کنیم که با داشتن یک بیزینس پلن یا این که طرح تجارت ریلکس‌خیس به غرض خویش میرسید و پیش بردن هدف ها برای شما به مراتب سهل وآسان‌خیس خواهد بود. اما این فقط مزیت بیزینس پلن وجود ندارد و به‌دنبال با مزایای بیشتری آشنا می شویم. ولی قبل از تحلیل این موردها بهتر میباشد ببینیم که به هیچ وجه بیزینس پلن یعنی چه؟

بیزینس پلن چه می باشد؟
به عبارت معمولی‌خیس می‌قدرت اعلام‌کرد بیزینس پلن یا این که طرح بیزنس، یک گواهی میباشد که در آن به شرح یک کسب و کار می پردازند. به عنوان مثال از

سرویس ها
تولیدات
طرز درآمدزایی
چگونگی رئیس جوارح
تامین اعتبار مجموعه و…
توضیحاتی در بیزینس پلن داده می گردد.

 

برای داشتن یک طرح تجارت کاربردی چه می بایست کرد؟
1. بررسی بازار جاری ساختن دهید
در شرایطی‌که بخواهید یک بیزینس پلن عالی پباده سازی نمایید در صدر بایستی بازار فعالیت خویش را بسنجید و طبق داده‌های به دست آمده اینکار را آغاز نمایید. از جمله می بایست بدانید:

آیا کالا شما فعلا مصرف کننده‌ای داراست یا این که نه؟
مشتری یا این که مصرف کننده شما که می باشد؟
مصرف کنندگان شما در چه منزلت سنی می‌باشند؟
مشتری بالقوه شما چه عده ای میباشند؟
آیا کلیه اشخاص جامعه توانا به خرید فرآورده شما میباشند؟
و در پایان هم می بایست بدانید مشتریانتان در چه محدوده و محلی معاش می‌نمایند؟
بعداز اجرا این پژوهش ها می‌قدرت اذعان کرد شما یک طریقه معقول نسبت به بازارکار خویش پیدا کرده‌اید و مهیا پباده سازی بیزینس پلنتان می باشید.

 

2. اندازه محصولتان را مشخص و معلوم فرمایید
در‌حالتی که بخواهید جلوی زیان‌ها را بگیرید می بایست تا حد قابلیت کالا و بازارتان را معین فرمایید. از جمله جنس شما خمیردندان میباشد، این مال بسیار کاربردی‌ست چراکه اکثر اشخاص جامعه از آن به کار گیری میکنند. پس یعنی شما بایستی به اندازه مجموع اشخاص جامعه خمیردندان ساخت‌و‌ساز فرمایید؟ نه اینطور وجود ندارد.

بایستی تلاش فرمائید جامعه مقصود خویش را کوچکتر فرمایید تا زودتر به مقصود برسید. از جمله برای کودک ها ذیل 7 سال خمیردندانی ساخت‌و‌ساز نمائید که طعم شیرین‌تری داشته باشد و آن‌ها‌را تشویق به مسواک زدن نماید. با این شیوه میتوانید جامعه مشخص و معلوم‌تری را مقصود بگیرید و آنالیز ریلکس‌تری از بازارکارتان داشته باشید.

از جمله:

می توانید در‌پی این باشید که چه تعداد نوپا ذیل 7 سال در مرزوبوم وجود دارااست؟
این خردسال ها در ماه چه تعداد خمیردندان مصرف می‌نمایند؟
رقبای شما درین بازارکار چه اشخاصی می باشند؟
3. نیازسنجی نخستین اجرا دهید
هر کسب و کاری در اولِ تبدیل تجارت سنتی به آنلاین راه و روش نیاز به یک برآورد هزینه دارااست. پس برای اینکار می بایست مواد مورد نیاز برای استارت فعالیت را لیست نمایید و با دقت به آنان بیزینس پلن خویش را بچینید.

بایستی این را هم بدانید همگی نیازهای اول هر کسب و کاری صرفا به اجسام فیزیکی مانند دستگاه‌ها، قفسه‌ها، سیستم کامپیوتر و… ختم نمی شود بلکه نیازهایی میباشند که قابل لمس نمی‌باشند و بسیار هم ضروری میباشند. به عنوان مثال این نیازها می‌قدرت به هنگامی که بایستی برای چک بازار و پباده سازی جنس صرف گردد، اشاره کرد.

4. مثال محصولتان را بسازید
مسلما در بیشتر دفتر ها مهندسی و عمران مثال کارهایی کوچک از پروژه‌های در حالا ایجاد کرد را چشم‌اید. شما هم بایستی مثال‌ای مشابه سازی گردیده از جنس خویش را بسازید تا بتوانید با استعمال از آن اعتنا سرمایه گذاران را جلب فرمایید. همانگونه که میدانید اشخاص به آن چیزی که میبینند بیشتر پشت گرمی می‌نمایند تا آن چیزی که میشنوند!

5. هزینه‌ها را از ریز تا درشت دربیاورید
برای اینکه بتوانید به یک برآورد ارزش برسید بایستی مجموع اسباب لازم برای فعال سازی کسب و کارتان را یادداشت فرمایید و یک فهرست تنظیم نمائید. از وارد کردن هزینه‌های مازاد و وسایل غیرضروری بپرهیزید و تا حد قابلیت مورد ها اصلی‌خیس را در حق تقدم قرار دهید. می توانید به‌دنبال جایگزین برای مواقعی با هزینه‌های نامعقول هم باشید چراکه برای هر چیزی جایگزینی مطلوب‌خیس پیدا شود.

نکته دیگر اینکه در اولِ فعالیت نباید در‌پی شایسته ترین‌ها باشید! می توانید از خرج‌های اضافه و تزئینات مالامال هزینه بپرهیزید و روی مواقعی زوم فرمایید که توانا به خریداری آن ها میباشید و همینطور لازمه استارت کسب و کارتان می‌باشند.

6. سرمایه گذاران‌تان را معین فرمائید
می بایست بدانید هیچ سپرده گذاری محض رضای آفریدگار به شما وام نمیدهد! خواه این سرمایه گذار خزانه باشد یا این که کمپانی‌های سری.

آن ها به صورت انقطاع با ارزیابی بیزینس پلنتان یا این که ایده‌ی نابی که دارید به شما وام می دهند و گذشته ازینکه در کسب و کارتان سپرده گذاری نمایند، راهبرد‌هایی را برای تقریب بهره و ضرر و زیان در حیث میگیرند. سرمایه گذاران معمولا قبلی ازینکه وامی به شما بدهند

وضعیت
وثیقه
سرمایه
نوع کسب و کارتان و…
را در لحاظ می گیرند. پس بهتر میباشد پیش از اینکه به سراغ وام دهندگان بروید، همه این مفاد را پوشش داده باشید.

7. یک تعریف و تمجید بی نقص از بیزنس خویش داشته باشید
برهان اینکه می بایست تجارت خویش را توضیح دهید این میباشد که سرمایه گذاران می بایست مطمئن شوند که بازارکارتان خوب میباشد و مال شما برای مصرف کنندگان موءثر خواهد بود.

متاع شما می بایست تازه و کاربردی باشد تا بتواند سرمایه گذاران را ترغیب نماید تا به شما وام بدهند. پس ارائه ظریف برنامه ای از فرآورده و نقش کسب و کارتان در معاش اشخاص، بسیار اساسی میباشد. در واقع شما بایستی از خودتان بپرسید آیا این فرآورده در معاش روزانه اشخاص ضروری‌ میباشد؟ یا این که درصورتی که خودتان مشتری بودید متاع خویش را میخریدید؟

8. محصولتان را خاص فرمایید
خواسته از این خاص بودن مسلما یک ایده خارق العاده وجود ندارد. گهگاه زمان ها

یک بسته بندی زیباتر
ارزان بودن کالا شما نسبت به جنس حریف
ارسال سریع کالا و…
قادر است این جلوه را به جنس شما بدهد. در حالتی که بتوانید متاع خویش را متمایزتر جلوه دهید، جستن سرمایه گذار برایتان معمولی‌خیس می شود و شل‌خیس میتوانید پیشرفت فرمائید.

9. متخصصین را گرد هم بیاورید
داشتن نیروی خوب و کارشناس صد در صد قادر است کسب و کارتان را خیلی زود به سمت توفیق بکشاند. ولی که در حیث سرمایه گذاران هم بیوگرافی اعضای گروه شما بسیار اساسی میباشد.

پس همت فرمائید اشخاص متبحر و دارای تخصص را برای استارتاپ خویش گزینش نمایید حتی در حالتی‌که قرار باشد دستمزد بیشتری به آن ها بدهید البته می دانید که‌این اشخاص میتوانند برای کسب و کارتان اثرگذار باشند و عمل را اصولی‌خیس پیش ببرند.

10. نرم افزار ویژه ای برای بازاریابی داشته باشید
یکی ضعف‌هایی که بیشتر کارآفرینان در بیزینس پلن‌های خویش دارا‌هستند این میباشد که یک رویکرد صحیح و کاربردی برای معرفی متاع خویش به مشتریانشان تعریف‌و‌تمجید نمیکنند. از همین رو شرکا و سرمایه گذاران برای همیاری با آن‌ها توجیه نمی‌شوند. پس به نفعتان میباشد که یک روش ارتباطی فی مابین تجارت خویش و مشتریانتان ساخت فرمایید.

شاید شما هم شنیده باشید که بازاریابی، روش نجات بیشتر کسب و کارهاست و به همین ادله هم سرمایه گذران اعتنا ویژه‌ای به نحوه بازاریابی شما خواهند داشت. بهتر میباشد تا دیر نشده به تاءمل یک شیوه بازاریابی موثر و کاربردی برای استارتاپ خویش باشید.

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


از مهم ترین نصیب‌های یک وبسایت، کاغذ مهم آن میباشد. در برگه مهم، می‌اقتدار شغل های متعددی کرد  سئو در مشهد   ایده‌هایی که در کوتاه‌ترین مجال ممکن، حیث تماشاچی را به خویش جلب نماید.

حق تقدم‌بندی
یکی کارهایی که اکثر زمان ها کسب‌وکارهای اینترنتی، در شیت مهم وبسایت خویش ایفا میدهند، اکران مهم ترین سرویس ها و تولید ها میباشد. به‌طور نمونه، یک دکان چرم در حالتی که به یکی‌از محصول ها خویش، مثل کیف یا این که کمربند اهمیت بیشتری بدهد، آن را در اولِ ورقه اساسی قرار داده و بقیه تولید ها را، با دقت به می‌زان اهمیت به‌دنبال معرفی می‌نماید.

دقت داشته باشید، که «حق تقدم‌بندی» فقط به تولیدات محصور نمی شود. کل تیم‌بندی‌ها در منو یک وبسایت نیز، می بایست با اعتنا به اهمیت آن نوشته و چیده شوند.

چیدمان تیم‌بندی منو وبسایت چه گونه می بایست باشد؟
جواب این سؤال بسیار معمولی میباشد. صرفا کافی میباشد، شایسته ترین و کیفیت بالا‌ترین سرویس ها و تولید ها خویش را در یک گروه تفاهم نامهِ. آنگاه بقیه تولیدات و سرویس ها هم‌خانواده را در پی به عبارتی تیم مکان دهید. به همین ترتیب، محصول ها و خدماتی که از اهمیت کمتری برخوردار میباشند را در‌پی منو گروه‌بندی نمائید.

در حالتی‌که به تیم‌بندی وب سایت دیجی جنس اعتنا نمایید، به‌راحتی این قضیه را ملاحظه کنید. همگی می دانیم که اولی و مهمترین تولیدها دیجی جنس، کالاهای دیجیتال میباشد. بعد از ورود به گروه‌بندی‌ها، اولی تیم، کالای دیجیتال قرارگرفته میباشد.

نکته
کوشش نمائید، آحاد سرویس ها و تولیدات خویش را در منو و مجموعه‌بندی اکران دهید. با این فعالیت، علاوه بر معرفی بدون نقص خویش، دسترسی استفاده کننده به بقیه تولید ها و سرویس ها شما، شل‌خیس خواهد بود.

توضیح متا
از سایر نصیب‌های اساسی ورقه مهم تارنما، توضیحات متا یا این که توضیحات seo میباشد. متأسفانه این نصیب کمتر موردتوجه قرارگرفته و بخش اعظمی از کسب‌وکارها، از این نصیب فایده کافی را نمی‌مارک. در‌این بخش، بایستی به معرفی کسب‌وکار خویش بپردازیم و تماماً روشن و صادقانه، توضیح دهیم که چه سودی برای مخاطب داشته، چه گونه می توانیم به استفاده کننده برای پیش موفقیت اهدافش امداد کنیم.

مطمئن باشید که مخاطب، به‌راحتی قادر است حقیقت را از لاف تشخیص دهد. بدین ترتیب توضیحات متا، بایستی تماماً روشن و حقیقی و واقعی باشد.

توضیحات متا ۶۴ تا ۷۰ کاراکتر را می تواند در خویش مکان دهد. به عبارت بهتر شما تا ۷۰ کاراکتر میتوانید خویش را معرفی فرمایید. می بایست از شایسته ترین و کوتاه‌ترین جملا‌ت، در عین صداقت و شفافیت استعمال کرده و خویش را در ۷۰ کاراکتر معرفی فرمایید.

وارسی شغل های بهینه سازی روی وبسایت؛ معماری URLهای سایت
از سایر اقداماتی که قادر است، seo وب سایت شما‌را زیر تأثیر قرار دهد، معماری URLهای تارنما شماست. بخش اعظمی از کسب‌وکارها، دقت متعددی به معماری URLها نمیکنند. در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی به توضیح این مضمون‌ میپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

به طور تقریبً در همگی سایت‌ها، از category برای مجموعه‌بندی محتوا به کار گیری می‌گردد. در بخش اعظمی دیگر نیز به‌نادرست، برای مجموعه‌بندی‌های گوناگون از به کارگیری می‌نمایند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در‌این نوشته‌علمی هر آنچه را که در رابطه TrustRank گوگل نیاز میباشد که بدانید را بهترین سئو کار  ، خواهید آموخت. امتیاز متکی بودن گوگل چه است ؟ چه طور عمل میکند ؟ و از کلیه مهمتر ! چه گونه میتوان آنرا بدست آورد ؟

⁉️امتیاز اتکا گوگل Google TrustRank چه می‌باشد؟

📌در واقع TrustRank به گوگل و بقیه موتورهای کاوش در جنگ با اسپم امداد می نماید. به صورت ویژه ، TrustRank سیگنال های قابل اتکا را اندازه گیری می نماید. این سیگنال ها یاری میکنند تا تحلیل و درجه بندی موتورهای جست جو قانونمند و مبتنی بر سیگنال های صحیح پیش رود. ( مانند پیوند ها و محتوا)

📍با اینکه TrustRank در صدر به وسیله یاهو و مهندسین کالج استفورد ساخت شد ، ولی گوگل اثبات کرد آنان نیز در الگوریتم های خویش از امتیاز متکی بودن به کار گیری میکنند. به عنوان مثال ابتکار عمل \"موتور جستجویی که نتیجه ها را مبنی بر ترازو پشت گرمی طبقه بندی میکند\" را به اسم خویش تصویب کردند.

🌀اظهار ایده ها قانونی گوگل را نیز در اینجا آورده ایم :


📌تا به امروز PageRank شناخته گردیده ترین میزان پشت گرمی موتور کاوش بوده میباشد ، درواقع پیج رنک بیشتر دنبال پیوند ها و ترازو اهمیت آنهاست. بدین ترتیب در صورتی‌که لینک و پیوند های کیفیت عالی بسیار متعددی دارید ، احتمالا دوست دارید پشت گرمی گوگل را بدست آورید. ولی خوب میباشد بدانید که بیشتراز 200 سیگنال متعدد وجود داراست که ما در مرتبه بندی خویش از آنان استعمال میکنیم.

🔸برای اینکه اعتقادوباور نتیجه ها نمائید و بهتر متوجه مضمون‌ پشت گرمی و اینکه چطور عمل میکند ، گردید. در یک عبارت و با تعدادی واژه آنرا ذکر می کنیم : اعتبار ،متکی بودن ، توان. به عبارت دیگر گوگل اینترنت سایتهایی را که به آنان پشت گرمی دارااست ، افزایش میبخشد و این معیار پشت گرمی را با الگوریتم های خویش اندازه می گیرد .

⁉️هم اکنون پرسش مهم اینجاست که TrustRank حقیقتا چطور عمل میکند ؟

📍در پی جزئیات بیشتری در رابطه اینکه TrustRank چطور فعالیت میکند خوا هیم ذکر کرد . شما به آن تحت عنوان یک غربال نگاه نمائید. در شرایطی که گوگل پیوند ها و محتوای شمارا قابل اتکا تشخیص دهد، از غربال پشت گرمی رد می‌شوید. ولی چنانچه TrustRank شما معدود باشد ، یعنی اینکه سیگنال های متکی بودن صحیح به لحاظ نرسیدند و از غربال رد نشدید .

📌نیازی به اعلام کردن وجود ندارد که مطلقا شما می‌خواهید گوگل سایتتان را تحت عنوان یک مرجع قابل اتکا بشناسد. در شرایطی‌که اینطور پیش نرود ، درجه به چنگ آوردن شما بسیار دشوار گردد و مجال متعددی می برد.

⁉️چطور میتوان TrustRank را اندازه گرفت ؟


جواب کوتاه : به گونه ای این عمل اعمال میگردد.

جواب جامع تر : وب سایت moz ابزاری رویه برای اندازه گیری به اسم MozTrust توسعه و گسترش داده میباشد. MozTrust ابزاری میباشد که ما با آن اندازه گیری TrustRank را مستقیماً ایفا می‌دهیم. شاید به کارگیری از این ابزار عالی نباشد و برای استارت بسیار کاربردی و خوب میباشد.

🔖اعداد MozTrust


عدد یک در MozTrust به‌این معناست که صد در صد پیوند های وبسایت شما اسپم میباشند و عدد 10-10 نیز برای سایتی نمونه دانش گاه هاروارد به حساب آوردن شود. به این ترتیب داشتن امتیازی میانگین مثل 6.09 بسیار خوب میباشد.به‌دنبال مقاله‌ها به شما خوا‌هیم اعلام کرد چه‌گونه امتیاز اتکا گوگل را برای خویش به حداکثر برسانید.

🌀مرحله نخستین : seo امتیاز متکی بودن در on-page


در‌این بخش طرز seo on page وب سایت را برای کسب امتیاز پشت گرمی آورده ایم :

1️⃣ پیوند دادن به وب سایت های دارای اعتبار :


📍بی‌شک تا به امروز بعضا از وب سایت های ضعیف را در گوگل چشم اید ، درصورتی که یه خرده اعتنا فرمایید ، متوجه می شوید که چنین وب سایت ها هرگز به وب سایت دیگری لینک و پیوند نمیدهند.

📍کارت قرمز‌رنگ را می‌بینید ؟ ولی در حقیقت ، وبسایت ها دارای اعتبار از هر طرف به وبسایت ها لینک و پیوند می‌دهند. شما نیز بایستی همین فعالیت را اعمال دهید ، لینک و پیوند فرنگی در مطالب یکی استراتژی های مهم در seo on-page است.

📌به علاوه طبق مطالعات انجام یافته، ارتباط میان پیوند فرنگی و فراتر رفتن مرتبه گوگل وجود دارااست ، این نکته را به خیال داشته باشید ، شما به تارنما های دیگر لینک و پیوند میدهید ، تاثیر و منعکس شدن آنرا در وبسایت خویش ملاحظه کنید. بدین ترتیب با علاقه به وب سایت های edu ، .gov و بقیه وب سایت های دارای اعتبار و دارای ارتباط لینک و پیوند بدهید.

2️⃣ اطلاعیه حریم محرمانه :

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


📍برای روشن سازی : این نوشته‌ی علمی یک پیش گویی بی آلایش از سئو در مشهد   در سال 2020 وجود ندارد ، بلکه مهم ترین مراحل seo در سال اینده را در بر می گیرد. الان شایسته ترین مجال برای استراتژی های تازه چیدن هست.

📌براین اساس درصورتی که پیرو بهبود seo وب سایت خویش در سال نو می باشید ، این پند جامع را دوست خواهید داشت.


📍اتوریتی دامنه

اتوریتی دامنه پیش از این در امر پیوند ها بود اما دیگر صرفا مرتبط با لینک و پیوند ها وجود ندارد.

امروزه ، گوگل وبسایت شمارا مبنی بر تخصص ، اعتبار و قابلیت و امکان اعتقاد آنالیز می نماید.

همینطور دامنه از نگاه E-A-T اعتبار سنجی می‌شود. از بخش اعظمی جهات ، E-A-T Domain Authority 2.0 میباشد.

📍شیوه نامه های مرتبط با کیفیت گوگل در سال قبلی به صورت دور از شوخی روی E-A-T متمرکز شدند.

📍چنانچه بخواهیم بدیهی خیس باشیم :

در گوگل آنالیز E-A-T سالها بخشی از شیوه نامه ها بوده میباشد. ولی به لحاظ میرسد گوگل به گذر زمان بیشتر بر E-A-T دقت میکند.

مثلا ، قسمت” چه طور کاوش گوگل فعالیت میکند “ تیتر می نماید که آن ها میخواهند “منابع دارای اعتبار” را مرتبه بندی نمایند.

1- منابع دارای اعتبار

2- محتوای تخصصی و دارای اعتبار

( حتی E-A-T را تحت عنوان یک سیگنال جایگاه بندی کلیدی بیان می نمایند.)

📍در اینجا شیوه تصحیح کردن E-A-T وبسایت شما آورده شد‌ه‌است :

🔆دارای تخصص باشید (یا این که دارای تخصص استخدام فرمایید)

در‌صورتی‌که مترجمان آزاد را برای تایپ کردن مطالب خویش استخدام می‌کنید ، مبتلا ایراد میشوید

برهان این دستور میباشد که گوگل میخواهد محتواهایی را که به وسیله کارشناسان دارای اعتبار در فن خویش درج شده میباشد ، به اکران بگذارد.

آنان حتی تا آنجا پیش می‌روند که میگویند محتوای پزشکی بایستی به وسیله متخصصان حفظ های بهداشتی نوشته گردد.

📌در واقعیت ، Google ممکن میباشد از صورت جدیدی از نویسندگان Google به کارگیری نماید تا بفهمد چه کسی در پشت یک قطعه محتوا قراردارد … و اینکه آیا آن ها دارای تخصص در آن دور و اطراف میباشند یا این که نه.

براین اساس در حالتی که میخواهید محتوای شما در سال 2020 سکو بندی خواهد شد ، بایستی مطالبتان بوسیله عده ای که به حوزه کاری اشراف دارا‌هستند، نوشته خواهد شد.

🔆روشن باشید

گوگل احتمالاً روی سیگنالهای بیرون از وبسایت متمرکز شد‌ه‌است تا E-A-T وب سایت شمارا بفهمد.

به گفته پرسنل گوگل این شیوه نامه ها فرصت متعددی را صرف نظارت خویش تارنما می نمایند.

برای مثال ، ارشادوراهنمایی ها به ما می گویند که:

📌 ما انتظار داریم ، اکثر سایت ها اطلاعاتی راجع‌به اینکه چه کسی مسئول تارنما میباشد ، و چه کسی محتوا را ساخت نموده است ، و همینطور بعضی از داده ها تماس ( داده ها تجارت و اساسی کمپانی ) را در چنگ یوزرها بگذارد. )

📍به‌این معنا که مفاد تحت رعایت بشود :

داشتن داده ها بی نقص صفحه های

به راحتی جستن کاغذ تماس با ما

منابع و پیوند های فرنگی به منابع

خط مشی رازداری و وضعیت سرویس ها

بیان ظریف نکات مرتبط با نوشته‌ی علمی به وسیله مولف

🔆 مرجع باشید

بیشتر آنالیز گوگل از E-A-T بیرون از سایت شما حادثه می افتد.که سنجیده میباشد

هر شخص تصادفی میتواند داعیه نماید که یک ماهر است. ولی آیا وب سایت های دیگر با شما موافق می‌باشند؟ این یک قصه به طور کاملً متعدد میباشد

در واقع ، دستور کار های گوگل ذکر می نماید که:

زمانی اینترنت سایتی مطلبی تکثیر می دهد، ولی منابع فرنگی معتبری با آنچه وبسایت میگوید مخالف می‌باشند ، به منابع فرنگی اتکا فرمائید.

📌پس اعتنا نمایید ، علاوه بر ساخت یک وب سایت عالی ، به چه شکل میتوانید کاری فرمایید که اشخاص دیگری تارنما شما‌را تحت عنوان منبع در وب سایت خویش معرفی نمایند؟

در مرحله نخستین ، شما می بایست در اکثری از وبسایت های آیتم متکی بودن سایرافراد باشید تا از شما به عنوام مرجع حافظه نمایند.

📍چیزی مشابه به‌این می‌تواند به گوگل یاری دهد تا شما‌را تحت عنوان یک دارای تخصص در زمینه‌ی مسئله معین نماید

دوم اینکه ، وبسایت شما به صورت کلی بایستی با یک زمینه خاص راجع‌به باشد، تا اعتبار وبسایت می بایست در زمینه ی آنچه نظرها کارشناسان میگویند بررسی شود.

گشوده هم ، این مفاد مذکور به وضیعت بیرون از وب سایت (off page )شما ربط داراست که به صورت خاص ، از نویسندگان دیگر در حوزه کاری مربوطه از شما اسم ببرند.

🔖ارتقاء جستجوی تصویری در گوگل

آیا جستجوی تصویری قادر است ، عاملی تغییر تحول دهنده در بهینه سازی باشد ؟ هنوز خیر . ولی جستجوی تصویری گوگل در سال 2020 ارتقاء پیدا خواهد کرد.

آنچه شما بایستی بدانید:

1️⃣جستجوی تصویری در درحال حاضر انجام شدن میباشد.

2️⃣نسبت به قبل اشخاص بیشتری جستجوی تصویری اجرا می‌دهند.

نگاهی به‌این آمار بیندازید:

1️⃣گوگل لنز 1 میلیارد توشه مصرف شده میباشد

2️⃣پینترست 600 میلیون کاوش تصویری در هر ماه اخذ می نماید

3️⃣ 36درصد یوزرها آمریکایی از جستجوی تصویری استعمال میکنند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو on page چیست؟


بهینه سازی On Page یا این که seo، داخلی یک کدام از شیوه‌های با صرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد. بهترین سئو کار   همان گونه که میدانید کارداران بخش اعظمی در بهینه سازی و seo وبسایت دخیل میباشند و یک کدام از این کارداران، seo درون وبسایت میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی شمارا  با بهینه سازی داخلی و تکنیک‌های سئو داخلی تارنما آشنا میکنیم.

seo on page چه می‌باشد؟
محوطه داخلی وب سایت حکم کانون اساسی عمل شمارا دارااست. برای این که بتوانید حیث یوزرها را به خویش جلب نمایید اولیه از همگی بایستی صاحبخانه خیر باشید. با باصرفه کردن وب سایت خویش به سایرافراد زمان می‌دهید تا با شما آشنا شوند.

seo on page به ترفندهایی گفته می گردد که روی صفحه ها داخلی، با مقصود بهتر چشم شدن در صفحه های حاصل کاوش اجرا میدهیم.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی Off Page چه می باشد؟
ترفندها و تکنیک‌های seo  On Page

برای باصرفه‌سازی ساختار داخلی وبسایت خویش به موارد ذیل دقت نمائید:

با صرفه کردن تیتر متا و توضیحات متا

Meta Title ، عبارت اکران داده گردیده در صفحه های گوگل، تحت عنوان عنوان و Meta Description متن اکران داده گردیده در بخش توضیحات گوگل میباشد. از مواقعی که در بخش تیتر متا می بایست در تگ H۱  قرار گیرد. قرار دادن کلمه ها کلیدی در تیتر از سایر مواقعی میباشد که بایستی به آن اعتنا داشته باشیم.

در بخش توضیحات متا، به کار گیری از کلیدواژه‌ها الزامی میباشد. ارتفاع این توضیحات نزدیک به ۱۵۰ واژه و کلمه میباشد. متنی که در توضیحات متا نوشته می گردد بایستی کلیات محتوای شیت را علامت دهد.

 URL کوتاه و توصیفی

URL  اصولا به عبارتی نشانی وبسایت میباشد. seo نشانی URL  اعتنا ویژه‌ای می‌طلبد و می بایست راجع‌به همه صفحه ها تارنما صورت بپذیرد. کوتاه بودن نشانی، خوانا بودن نشانی و دارای ارتباط بودن آن با محتوای کاغذ را قطعا در حیث داشته باشید.

به نمونه های پایین دقت نمائید :

www.webnagroup.ir/blog/archive/بهینه سازی-technic/page-۱۲
www.webnagroup.ir/سئو-technic
www.webnagroup.ir/?p‌۳۶

کدام آیتم مطلوب‌خیس میباشد؟ قطعا مورد ۲ گزینش شماست چرا‌که هر سه اصل داشتن یک نشانی، در آن رعایت شد‌ه‌است.

تحقیق کلمه ها کلیدی (Keywords Research)

پیش از ایجاد محتوا، می بایست در رابطه لغات کلیدی تحقیق نمائید و کلیدواژه‌های مربوط به مورد را آیتم چک قرار دهید. می بایست بدانید چه نوع کلماتی گزینه دقت یوزرها جای‌دارد و آن ها از چه کلماتی در جستجوهای خویش استعمال می‌نمایند. بعد از آن با به کارگیری از همین کلمه ها محتوایی اثرگذار برای‌شان ساخت‌و‌ساز نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


برای این که در دنیای مجازی چشم گردید به seo نیاز دارید. مهارتی که سبب ساز می‌گردد وبسایت‌تان در ورقه    سئو در مشهد   نتیجه ها موتورهای کاوش درجه بالایی کسب نماید و بیشتر در معرض رویت کرد یوزرها قرار گیرد. seo کلاه خاکستری ، یکی‌از نحوه‌های باصرفه‌سازی برای موتورهای کاوش محسوب میباشد که محبوبیت خاصی دربین سئوکارهای رشته‌ای دارااست. پیرو به محاسبه جزئیات این نوع بهینه سازی می پردازیم.

بهینه سازی کلاه خاکستری Gray Hat سئو چه می‌باشد؟
چنان که میدانید بهینه سازی کلاه سیاه تقلب راجع به قانون ها گوگل میباشد و seo کلاه سپید رعایت این ضوابط، به این ترتیب از همین اسم‌ها می‌قدرت فهمید seo کلاه خاکستری ترکیبی از هر دو طرز میباشد. seo کلاه خاکستری روشی میباشد که در آن برخی از قانون ها گوگل رعایت میگردند و برخی دیگر خیر. در واقعیت این شیوه گوگل را طوری که متوجه نشود به دور میزنند! به همین جهت این شیوه بیشتر به وسیله سئوکارهای رشته‌ای اعمال می شود. چنانچه اشخاص غیر فن‌ای این عمل را اعمال دهند، نمی‌توانند از مجازات گوگل گریز نمایند.

بیشتر بخوانید : گوگل پنالتی google penalty و اشکال آن
ترفندهای بهینه سازی کلاه خاکستری
ترفندهای اکثری برای بهینه سازی کلاه خاکستری وجود دارااست که در پی به بعضا از آن ها اشاره می کنیم:

خرید دامنه

دامنه‌های منقضی گردیده متعددی وجود دارا‌هستند که میتوانید آن ها را خریداری نمائید، اما بایستی در لحاظ داشته باشید که مطالب مو جود در‌این دامنه‌ها با مطالب وب سایت شما دارای ربط باشند. همینطور می بایست تحقیق نمائید که‌این دامنه‌ها تا قبل از این از جانب گوگل جریمه نشده باشند.

ترفندهای seo کلاه خاکستری
بعداز آنالیز این مفاد، لغات کلیدی وب سایت خویش در مطالب آن ها پیدا نمائید و به وبسایت خویش لینک و پیوند دهید. حتی می توانید مطالب جدیدی درین وب سایت‌ها بنویسید و با به کار گیری از کلمه ها کلیدی دارای ارتباط به تارنما خویش پیوند دهید.

تشکیل داد اکانت کانال‌های اجتماعی

درین شیوه در کانال‌های اجتماعی مانند چهره بوک، توئیتر، لینکدین و … تعدادی اکانت جعلی می‌سازید و آنگاه تحت عنوان کار در‌این کانال‌ها به وبسایت خویش پیوند می‌دهید.

پباده سازی دوباره تارنما

یکی از دیگر از ترفندهای seo کلاه خاکستری پباده سازی دوباره وبسایت میباشد. با پباده سازی دوباره وبسایت بدون چاره به تغییر تحول کدها و امرها خواهید شد و این تغییرات سبب ساز می شود گوگل آنها‌را تحت عنوان محتوای تازه شناسایی نماید و قیمت جدیدی برای آن ها قائل گردد.

کامنت گذاشتن

خواسته تایپ کردن ایده ها خویش در دیگر وب سایت‌ها میباشد. با اجرا این عمل میتوانید به وبسایت خویش پیوند دهید این عمل به گذر زمان مجال از جانب گوگل جریمه به یاروهمدم خواهد داشت. به ویژه هنگامی که رئیس تارنما کامنت‌ها را اسپم اعلام نماید. شیوه دیگر کامنت‌گذاری قادر است کمپانی در انجمن‌ها یا این که فروم‌ها باشد.

بیشتر بخوانید : پیوند بیلدینگ و گونه های پیوند سازی
لینک و پیوند‌های charity

درین نوع پیوند‌ها، یکسری خیریه را تعیین می کنید و پولی را با تیتر یاری مالی به آن ها پرداخت می کنید. راجع به آن خیریه ، در وب سایت خویش مطلبی می‌نویسید و به تارنما آنان پیوند می‌دهید و در انتها می خواهید که آنها هم به شما بک پیوند دهند.

طرق دیگری هم برای seo کلاه خاکستری وجود دارااست. به عنوان مثال پرداخت هزینه به افرادی که حاضر میباشند مقاله ها انتقادی روی وب سایت شما بنویسند یا این که خرید بک پیوند، منش دیگری میباشد که در آن شما با پرداخت هزینه به دیگر تارنما ها، از آنها می خواهید که برای شما در وبسایت خودشان پیوند‌سازی نمایند.

مواقعی که گفته شد، صرفا برخی از ترفندهای رایج seo کلاه خاکستری میباشد. این فعالیت بسیار حساس و غامض میباشد و به راحتی نمی‌اقتدار آن را اجرا بخشید. بهتر میباشد seo وبسایت خویش را به اشخاص دارای تخصص بسپارید یا این که طریق‌های کلاه سپید را بیاموزید و در انتظار باشید تارنما از رویه طبیعی پیشرفت نماید.
 

  • شایلین عباسی