مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


از مهم ترین نصیب‌های یک وبسایت، کاغذ مهم آن میباشد. در برگه مهم، می‌اقتدار شغل های متعددی کرد  سئو در مشهد   ایده‌هایی که در کوتاه‌ترین مجال ممکن، حیث تماشاچی را به خویش جلب نماید.

حق تقدم‌بندی
یکی کارهایی که اکثر زمان ها کسب‌وکارهای اینترنتی، در شیت مهم وبسایت خویش ایفا میدهند، اکران مهم ترین سرویس ها و تولید ها میباشد. به‌طور نمونه، یک دکان چرم در حالتی که به یکی‌از محصول ها خویش، مثل کیف یا این که کمربند اهمیت بیشتری بدهد، آن را در اولِ ورقه اساسی قرار داده و بقیه تولید ها را، با دقت به می‌زان اهمیت به‌دنبال معرفی می‌نماید.

دقت داشته باشید، که «حق تقدم‌بندی» فقط به تولیدات محصور نمی شود. کل تیم‌بندی‌ها در منو یک وبسایت نیز، می بایست با اعتنا به اهمیت آن نوشته و چیده شوند.

چیدمان تیم‌بندی منو وبسایت چه گونه می بایست باشد؟
جواب این سؤال بسیار معمولی میباشد. صرفا کافی میباشد، شایسته ترین و کیفیت بالا‌ترین سرویس ها و تولید ها خویش را در یک گروه تفاهم نامهِ. آنگاه بقیه تولیدات و سرویس ها هم‌خانواده را در پی به عبارتی تیم مکان دهید. به همین ترتیب، محصول ها و خدماتی که از اهمیت کمتری برخوردار میباشند را در‌پی منو گروه‌بندی نمائید.

در حالتی‌که به تیم‌بندی وب سایت دیجی جنس اعتنا نمایید، به‌راحتی این قضیه را ملاحظه کنید. همگی می دانیم که اولی و مهمترین تولیدها دیجی جنس، کالاهای دیجیتال میباشد. بعد از ورود به گروه‌بندی‌ها، اولی تیم، کالای دیجیتال قرارگرفته میباشد.

نکته
کوشش نمائید، آحاد سرویس ها و تولیدات خویش را در منو و مجموعه‌بندی اکران دهید. با این فعالیت، علاوه بر معرفی بدون نقص خویش، دسترسی استفاده کننده به بقیه تولید ها و سرویس ها شما، شل‌خیس خواهد بود.

توضیح متا
از سایر نصیب‌های اساسی ورقه مهم تارنما، توضیحات متا یا این که توضیحات seo میباشد. متأسفانه این نصیب کمتر موردتوجه قرارگرفته و بخش اعظمی از کسب‌وکارها، از این نصیب فایده کافی را نمی‌مارک. در‌این بخش، بایستی به معرفی کسب‌وکار خویش بپردازیم و تماماً روشن و صادقانه، توضیح دهیم که چه سودی برای مخاطب داشته، چه گونه می توانیم به استفاده کننده برای پیش موفقیت اهدافش امداد کنیم.

مطمئن باشید که مخاطب، به‌راحتی قادر است حقیقت را از لاف تشخیص دهد. بدین ترتیب توضیحات متا، بایستی تماماً روشن و حقیقی و واقعی باشد.

توضیحات متا ۶۴ تا ۷۰ کاراکتر را می تواند در خویش مکان دهد. به عبارت بهتر شما تا ۷۰ کاراکتر میتوانید خویش را معرفی فرمایید. می بایست از شایسته ترین و کوتاه‌ترین جملا‌ت، در عین صداقت و شفافیت استعمال کرده و خویش را در ۷۰ کاراکتر معرفی فرمایید.

وارسی شغل های بهینه سازی روی وبسایت؛ معماری URLهای سایت
از سایر اقداماتی که قادر است، seo وب سایت شما‌را زیر تأثیر قرار دهد، معماری URLهای تارنما شماست. بخش اعظمی از کسب‌وکارها، دقت متعددی به معماری URLها نمیکنند. در‌این بخش از نوشته‌ی‌علمی به توضیح این مضمون‌ میپردازیم. با ما یاروهمدم باشید.

به طور تقریبً در همگی سایت‌ها، از category برای مجموعه‌بندی محتوا به کار گیری می‌گردد. در بخش اعظمی دیگر نیز به‌نادرست، برای مجموعه‌بندی‌های گوناگون از به کارگیری می‌نمایند.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی