مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۴ مطلب در خرداد ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای بهینه سازی وایت هت

سئوکلاه سپید مزایای مختلفی برای اپراتور سایت دارااست:

هزینه: در   سئو در مشهد   دراز مقطع ، بهینه سازی کلاه سپید ارزان خیس از بهینه سازی کلاه سیاه میباشد ، چون تصحیح تخلفاتی که به وسیله گوگل شناسایی و مجازات گردیده‌است ضروری وجود ندارد. از جمله، تاسی از سئوی وایت هت سبب ساز حذف وقت گیرانه و دستی پیوندهای هرزنامه (Spam link) در ایده ها وب لاگ یا این که انجمن ها می گردد.

خلق: کارآفرینان صرفا به عوارض اخلاقی برای توجیه حالت خویش در SERP یا این که (Search Engine Result pages) برای بازدیدکنندگان خویش ، بهینه سازی کلاه سپید را تعیین می نمایند.

امنیت: تارنما های باصرفه گردیده با seo کلاه سپید در قبال مجازات های Google ایمن می باشند. بر این شالوده ، چاقو داموکلس از ناکامی در فروش که ناشی از یک پنالتی میباشد ، دائماً از روی وبسایت معلق وجود ندارد.

سازش: در مقایسه با صفحه های با صرفه گردیده با ابزارهای ناعادلانه ، با احتمال مجازات ها ، درجه بندی های به دست آمده معمولاً پایدارتر و به ویژه وقتگیر دوران خیس می‌باشند.

اشتباهات seo کلاه سپید

اصلی ترین ایراد seo کلاه سپید دامنه محصور آن میباشد. اما ، با صرفه سازهای موتور کاوش می‌توانند seo جامع در شیت را اعمال دهند. با دقت به seo سئو خارجی ، در شرایطی که قصد ایفا اقدامات بهینه سازی کلاه سیاه یا این که دستکم seo کلاه خاکستری را ندارید، تجهیزات در seo کلاه سپید بسیار محصور میباشد. Google تولید پیوند غیر طبیعی در رهنمودهای مدیریت وبسایت (Webmaster)* خویش مانند نحوه های هرزنامه یا این که خرید لینک را ممنوع می نماید.

خلل دیگر رقابت میباشد. وبسایت ها به ویژه سایت های مرتبط با موسسات به طور تقریبً بدون چاره به به کار گیری از بهینه سازی کلاه خاکستری یا این که سیاه می‌باشند، به این دلیل‌که مبادا از عرصه رقابت (قرار به چنگ آوردن در شیت اولیه کاوش) عقب بمانند. صرفا با اعمال اقدامات seo وایت هت، سبقت به دست آوردن از اینترنت سایتی که در سکو بندی گوگل بسیار seo گردیده، مشقت بار میباشد. اگرچه ممکن میباشد در آینده اینترنت سایتی که با روشهای کلاه سیاه سئو گردیده مجازات گردد ، ولی چهت نیل به اینترنت سایتی که با روشهای بسیار منزه سئو گردیده است ، مجال بسیار وقت گیر بایستی صرف گردد.

علاوه بر این ، هزینه بالای نخستین بازدارنده بخش اعظمی از سئوکاران میباشد. عمل seo فوق الذکر ، که در چارچوب بهینه سازی کلاه سپید مجاز میباشد ، بسیار زمان بر و گاه غامض میباشد. از طرف دیگر ، بهینه سازی کلاه سیاه نسبتاً سریع میباشد و قادر است باصرفه اقتصادی بیشتری صورت پذیرد. در دراز مقطع ، seo کلاه سپید از دید هزینه، از مزیت بیشتری برخوردار‌است

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

سئوی کلاه سیاه (Black Hat سئو)
سئوی کلاه سیاه در   سئو در مشهد  نقطه مقابل سئوی کلاه سپید قراردارد. این نوع بهینه سازی مشتمل بر راهکارهایی به طور کاملً غیر رسمی و غیرطبیعی از دید موتورهای کاوش میباشد. با پیاده‌سازی این طریق‌ها، اگرچه می‌قدرت در برهه زمانی وقتی بسیار کمتر نسبت به طرز‌های طبیعی در صفحه های نتیجه ها موتورهای کاوش (SERP) حضور پیدا کرد، البته ریسک متعددی نیز درین طریق‌ها وجود داراست. گوگل به طور رسمیً و طی بیانیه‌های زیادی که منتشر کرده ‌میباشد، استعمال از این شیوه‌ها را ممنوع و برخلاف مقررات خویش اعلام نموده است و متذکر گردیده که هر سایتی که‌این قانون ها را پایین پا بگذارد دربرگیرنده جریمه‌های سنگین گوگل و در مفاد خراب، حذف از کل صفحه های نتیجه ها موتور جستجوی گوگل می شود.

ولی با این درحال حاضر اینترنت‌وبسایت‌های متقلب متعددی می‌باشند که نحوه‌های بدور زدن ضوابط گوگل را پیدا کرده و در اکنون سوءاستفاده کردن از این طرز‌ها میباشند. گوگل با بروزرسانی الگوریتم‌های خویش در فواصل هنگامی متعدد و مسدودسازی نحوه‌های تازه سئوی کلاه سیاه، صدها و هزاران وبسایت متقلب را شناسایی می‌نماید.

نوشته ی علمی دارای ربط: شناخت با الگوریتم های گوگل و تاثیر آن بر نتیجه ها کاوش

از بارزترین تکنیک‌های آیتم به کارگیری در سئوی کلاه سیاه می‌قدرت به مواقعی همانند به کار گیری بیش تر از حد از عبارات کلیدی یا این که Keyword Stuffing، استعمال از کلمه ها و برچسب‌های غیرمرتبط با محتوا، به کار گیری از متن‌ها یا این که پیوند‌های نهفته، تکنیک موسوم به مخفی کاری یا این که Cloacking، به کار گیری از محتوای تکراری و ... اشاره نمود.

بهینه سازی کلاه سیاه سپید خاکستری

سئوی کلاه خاکستری (Grey Hat سئو)
نوع سوم این نوع سئوها با تیتر سئوی کلاه خاکستری شناخته می گردد. اگرچه از تیتر این بهینه سازی به حیث میرسد که سئوی کلاه خاکستری دقیقاً چیزی میان سئوی کلاه سپید و سئوی کلاه سیاه میباشد، ولی درواقع تعریف‌و‌تمجید این نوع seo پاره ای مختلف‌خیس میباشد.

سئوی کلاه خاکستری مثل سئوی کلاه سپید رسمی و پیشنهادی وجود ندارد و از طرف دیگر به شدت و ریسکی بودن سئوی کلاه سیاه نیز وجود ندارد. با اینکه تعریف و تمجید خیلی دقیقی از این نوع بهینه سازی نیست، البته معمولی‌ترین و مفهومی‌ترین تمجید این نوع seo به کارگیری از تکنیک‌ها و شیوه‌های غیراصولی و فارغ از نام و نشان میباشد. اگرچه اکثر زمان ها این نحوه‌ها از حیث گوگل و دیگر موتورهای کاوش تخطی از ضوابط به اکانت نمی‌آیند، البته این تکنیک‌ها در فعالیت صرفا به فریب دادن و ارائه پیشنهادات دروغین به یوزرها خلاصه میگردند. با این حالا گوگل نیز استعمال از این تکنیک‌ها را به هیچ اینترنت‌مستری سفارش نمی‌نماید به این دلیل‌که برخی از آن‌ها مشمول جریمه‌های گوگل می شوند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یادگرفتن تکنیک های seo کلاه سپید به روشی اصولی
در‌این سلسله مقاله ها قصد داریم مفاهیم کلیدی بهینه سازی کلاه سپید را در   سئو در مشهد  زمان فرصت کوتاهی بدین طیف گسترده از مخاطبان فراگیری دهیم.

این یادگرفتن‌ها مطلوب چه عده ای خواهد بود؟

عده ای که در اولِ یادگیری seo می باشند و قصد دارا‌هستند به یک دارای تخصص seo تبدیل شوند
مدیران؛ در مرحله گردهم‌آوری و تشکیل داد یک گروه فن‌ای بهینه سازی
مشتریان بهینه سازی؛ در یافتن متخصصان و بررسی بر فعالیت آن‌ها
اعضای نو وارد مجموعه‌های بهینه سازی
بسط‌دهندگان اینترنت
6 مرحله حیاتی برای پیاده کردن طریق های White Hat بهینه سازی
در‌حالتی که بخواهیم رنگ سپید seo را به تکنیک های کاربردی تقسیم کنیم، به یکسری گزینه میرسیم:

استراتژی بهینه سازی: شما در نتیجه ها کاوش چه هدفی دارید و می‌خواهید چطور و به چه طرز هایی به مقصود خویش برسید؟
تحقیق، ارزیابی و تعیین کلمه ها کلیدی غرض: هنوز هم به کارگیری از کلیدواژه ها در بهینه سازی کاربرد دارااست اما خلل اینجاست که‌این روند ظاهرا معمولی را از کجا آغاز کنیم و به کجا برسیم؟
ساخت محتوا برای استفاده کننده: در غایت گوگل از ما محتوای خوب و گران بها می‌خواهد. البته یک محتوای خوب و با ارزش دقیقاً چه می باشد و چه خصوصیت هایی دارااست؟ در صورتی‌که بخواهیم لغت ها «خوب» و «با ارزش» را به یک‌سری راهنمای عملی و کاربردی تبدیل کنیم به چه چیزی میرسیم؟
بهینه سازی داخلی: چه اتفاقی میفتد زمانی مخاطب وارد وب سایت شما میگردد؟ آیا به خیال لینک و پیوند سازی داخلی غیراصولی و ساختار اشتباه سردرگم میگردد و وبسایت را رها میکند یااینکه اینقدر از ساختار داخلی وبسایت شما خوشش می‌آید که بستن وب سایت را فعالیت مشقت می‌داند؟
بهینه سازی تکنیکال: تا اکنون دیدید ماشینی فارغ از موتور و اجزای درونی آن به تکان درآید؟ تارنما شما هم چندین اعضای حیاتی دارااست که حسابی به اعتنا شما نیاز دارااست. حقیقتاً چقدر به تغذیه و سالم این ارگانهای حیاتی تارنما خویش دقت می‌کنید؟
پیوند سازی فرنگی: زمانی چندین تارنما به شما پیوند دهد، گوگل ریلکس خیس قادر است به وبسایت شما پشت گرمی نماید، اما آیا هر روشی از متکی بودن سازی می‌تواند به اتکا گوگل باعث خواهد شد؟
دقت داشته باشید که آنچه ما درین مقاله‌ها و به‌خصوص در روند ابتدایی خوا هیم اعلام‌کرد نکاتی بسیار اساس‌ای در seo بوده و مایحتاج میباشد تا قدم به قدم همه این نکات را همپا ما مرور نمایید.

در‌صورتی‌که جزو هر یک از مجموعه‌هایی که اسم بردیم قرار دارید بی‌شک این شرکت به شما در فهم و شعور درست از seo و بکارگیری آن به طرز کلاه سپید امداد خواهد کرد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو کلاه سفید چیست؟ آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید

آیا می‌خواهید سوای نگرانی از   سئو در مشهد   پنالتی شدن در کلمه ها کلیدی لبریز رقابت، سکو کسب نمایید؟ پس وقت آنست که به تامل seo کلاه سپید باشید.


ولی پیش از اینکه آغاز به seo کلاه سپید فرمائید، ممکن میباشد این پرسش برای شما پیش بیاید که آیا صرف با seo کلاه سپید می اقتدار با وبسایت های کثیف به seo کلاه سیاه رقابت کرد؟ بله، شما میتوانید. دستکم در اکثر زمان ها کسب و امور این مقصود دست یافتنیست.

در‌این نوشته‌ی‌علمی به معرفی تکنیک های seo کلاه سپید میپردازیم. ولی در صدر قصد داریم که seo کلاه سپید و کلاه سیاه را تعریف‌و‌تمجید کرده و تفاوت میان آن‌ها را شرح دهیم.

مقایسه بهینه سازی کلاه سپید و seo کلاه سیاه
غرض کلی هر نوع بهینه سازی ارتقا جایگاه وبسایت در حاصل موتورهای جستجوست. بهینه سازی در موقعیت کلی به دو نوع مجزای کلاه سپید و کلاه سیاه تقسیم بندی می‌گردد. البته تفاوت فی مابین این دو در چه می‌باشد؟

بهینه سازی کلاه سپید چه است؟
مراد از بهینه سازی کلاه سپید به کار گیری از تکنیک ها و تاکتیک های مقبول گوگل میباشد. غرض از این تکنیک ها ارائه شایسته ترین نتیجه ها برای یوزرها موتورهای جستجوست. برای مثال یکی‌از این تکنیک ها در حق تقدم قرار دادن یوزرها نسبت به موتورهای جستجوست.

تحت عنوان یک کلاه سپید:

در راستای مقررات گوگل فعالیت می‌کنید.
سئو ها را در راستای نیاز یوزرها و خیر موتورهای کاوش ایفا میدهید.
محتوای با ارزشی ساخت میکنید که اشخاص عشق مند به قرائت و اشتراک گذاری آن می باشند.
اینترنت سایتی می سازید که در قضیه کاری شما نسبت به دیگر رقبا، مقام جدا و برتری داراست.
سرعت تارنما شما زیاد بوده و اکران آن در تلفن همراه صحت دارد.
از متا تگ های درست به کار گیری میکنید.
عمل با وبسایت شما راحت میباشد.
روی دیگر سکه، بهینه سازی کلاه سیاه میباشد قراردارد و تکنیک های آن در مقابل بهینه سازی کلاه سپید است.

seo کلاه سیاه چه می باشد؟
seo کلاه سیاه به تکنیک هایی گفته می گردد که استعمال از طریق های آن در راستای مقررات گوگل وجود ندارد و در اکثر اوقات مواقع نیز این اقدامات دور از خلق کننده میباشد. البته ممکن میباشد که به شما در کسب حاصل ایده آل یاری نمایند. seo کلاه سیاه غالبا بر روی نقاط ضعف الگوریتم ها تمرکز می نماید.

تحت عنوان یک کلاه سیاه شما معمولا:قانون ها گوگل را پایین پا می‌گذارید.
مورتوهای کاوش را نسبت به یوزرها در حق تقدم بالاتری قرار می دهید.
سعی بر فریب یوزرها با استعمال از تکنیک هایی مانند Cloaking یا این که Doorway pages میکنید.
تارنما سایر افراد را هک میکنید.
 

  • شایلین عباسی