مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۶ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


هنگامی که توضیحات متای بقیه وب سایت ها را میخوانید ممکن میباشد تصور کنید تایپ کردن  سئو در مشهد   آن عمل بی آلایش ای میباشد. امّا دقیقا همین آسانی بیش تر از حد میباشد که تایپ کردن توضیحات متا را به کاری مشقت بار تبدیل نموده است. برای تایپ کردن توضیحات متا شما محدودیت ۱۵۵ کاراکتری دارید و این یعنی شما به اندازه یک توئیت زمان دارید که استفاده کننده را جذب فرمایید.
یک متا دیسکریپشن خوب به مخاطب یک مشاهده کرد کلی در امر اینکه تارنما درخصوص چه میباشد می‌دهد و دلیلی آماده میکنم که چرا مخاطب می بایست شما‌را گزینش کرده و روی تگ تیتر کلیک نماید. این فرایند تعیین آن قدر سریع رخداد می افتد که مخاطب حتی متوجه نمیشود که در درحال حاضر تصمیم گیری میباشد. هم اکنون با دقت به اهمیت توضیحات متا برای بهینه سازی، سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه گونه می قدرت توضیحات متایی نوشت که به شایسته ترین نحو استفاده کننده را جذب نماید؟ برای تایپ کردن متا دیسکریپشن بهینه سازی گردیده و جالب میتوانید به موارد ذیل دقت فرمایید:

ارتفاع متا دیسکریپشن را در حیث بگیرید
اینکه متا دیسکریپشن بایستی دقیقا یکسری کاراکتر باشد هیچ زمان معین وجود ندارد چون هر از چندین گهگاه گوگل این ارتفاع را تغییر‌و تحول می‌دهد. ارتفاع توضیحات متا بیشتر بدین بستگی دارااست که شما چه پیامی را میخواهید منتقل نمایید و برای اینکار بایستی فضای کافی را در لحاظ بگیرید. امّا می بایست به حافظه داشته باشید که تا جایی که میتوانید آن را کوتاه بنویسید.
فعلا بیشتر متا دیسکریپشن ها حداکثر ۱۵۵ کاراکتر می باشند، امّا متاهای با ارتفاع ۳۰۰ کاراکتر نیز به چشم میخورد. کاری که میتوانید بکنید این میباشد که مهمترین نکات را در به عبارتی ۱۵۵ کاراکتر ویّل منتقل فرمایید.

منحصربه‌فرد و جالب بنویسید
در صورتیکه متا دیسکریپشن شما با تعداد متعددی از صفحه ها دیگر یکسان باشد، تجربه کاربری تاثیر منفی خواهد گرفت. در صورتی توضیحات متای شما مطلوب نباشد، شما کلیک نخواهید گرفت و فارغ از کلیک رنک شما بالا نخواهد رفت. در‌صورتی‌که به اسکن کردن توضیحات متا از صفحه ها دیگر فکر میکنید، بهتر میباشد نصیب meta description را خالی رها فرمایید تا گوگل بخشی از متن شما که دربردارنده کلیدواژه سرچ شده‌است را نشان دهد.
برای اینکه متن شما خسته کننده نباشد، سفارش می شود که از ساختار مجهول استعمال نکنید و از آوردن جزئیات بلا به کار گیری پرهیز کنید.

از کال تو اکشن استعمال نمائید
کال تو اکشن عبارتی میباشد که مخاطب را به انجام یک عمل خاص ترغیب و تهییج می نماید. برای اینکه توضیحات متای شما دربرگیرنده یک کال تو اکشن باشد می بایست مخاطب را کاربر قرار دهید و با اوردن توضیحات ترغیب کننده و اما دارای ربط به تارنما خویش، او‌را مشتاق فرمایید که از وب سایت شما بازدید نماید.

قطعا از کلیدواژه مهم خویش به کارگیری نمائید
شما برهه زمانی بسیار متعددی را صرف جستن کلیدواژه ها نموده اید و آن‌ها‌را در کلیه مکان وب سایت مثلا اندینگ پیج و صفحه ها وبلاگ خویش گنجانیده اید. پس چرا نباید آنان را در متا دیسکریپشن خویش نیاورید؟ توضیحات متا زودتر از هر قسمت دیگری به گوگل سیگنال می‌دهد که ورقه شما در باب چه است و در حالتی‌که کلیدواژه شما در آن نباشد، نادرست سهمگینی چهره خواهد بخشید.
در واقع در صورتی‌که کلیدواژه سرچ گردیده در متا دیسکریپشن شما جانور باشد، احتمال اینکه گوگل شما‌را اکران دهد و کلیدواژه را هایلایت نماید بسیار بیشتر میگردد. درصورتی که با افزونه Yoast فعالیت میکنید، چنانچه که توضیحات متای شما فاقد کلیدواژه اساسی باشد، با اخطاری مواجه خواهید شد.

منطبق متا دیسکریپشن با محتوای کاغذ
این مورد اهمیت بسیار بالایی داراست. گوگل می‌تواند تارنما هایی که با تایپ کردن توضیحات متای نا دارای ارتباط استفاده کننده را فریب میدهند شناسایی نماید و آن‌ها را پنالتی نماید.
بدون از گفت و گو پنالتی، در صورتی توضیحات متای شما با محتوای ورقه هم خوانی نداشته باشد، نرخ پریدن یا این که Bounce Rate شما به شدت بالا خواهد رفت و با یقین این چیزی وجود ندارد که شما میخواهید! توضیحات متا می بایست تماما گویای محتوای برگه شما باشد.
فیض گیری

متا دیسکریپشن ها نصیب بسیار مهمی از تگ های وبسایت شما میباشند و قرار وجود ندارد در آینده از اهمیت آنها کاسته گردد.
هرچه زودتر تایپ کردن متای خوب را حافظه بگیرید، زودتر میتوانید رنک بهتری بگیرید و استراتژی seo خویش را به ثمر برسانید. از آن جایی که توضیحات متا بخشی از تجربه کاربری وبسایت شما میباشند، گوگل به آنها اهمیت بسیار متعددی میدهد.
یکی شایسته ترین خط مش ها برای تایپ کردن توضیحات متای خوب این میباشد که به مکان سرگرم کردن خویش با تعداد کاراکتر و ارتفاع متا، کوشش فرمایید تمرکز خویش را روی منحصربه‌فرد بودن و جالب بودن متن بگذارید. با یوزرها تعامل بر قرار فرمایید و از کلیدواژه های مطلوب به کارگیری فرمایید. با به کار گیری از توضیحات متای کار کشته به زودی خواهید مشاهده کرد که بازدید ارگانیک وبسایت شما بالا می رود.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


به دو طرز اصلی برای تقابل با بهینه سازی معکوس اشاره کردیم. بهترین سئو کار  در اختیار گرفتن کردن پیوند‌ها و محتوای اسکن گردیده اهمیت اکثری دارااست البته شغل های دیگری نیز وجود دارا هستند که می بایست انجام دهید:

امنیت وب سایت خویش را بالا ببرید. نصب Google Authenticaor Plugin  برای تارنما‌های وردپرسی، گزینش پسورد قادر، تنظیم بک آپ از دیتابیس و … برخی از طرق بالا بردن امنیت تارنما می‌باشند.
منشن شدن در کانال‌های اجتماعی را زیر حیث بگیرید. می توانید در تارنما Mention یک اکانت کاریری بسازید. از این روش اسم مارک و عبارات کلیدی گزینه نظرتان را در کانال‌های اجتماعی پایین لحاظ بگیرید.
با به کارگیری از MonitorBackLinks بک پیوند‌های خویش را پایین لحاظ بگیرید و از آنان مواظبت فرمائید.
تا این جا متوجه شدیم بهینه سازی منفی چه می باشد و برخی از طریق های تقابل با بهینه سازی منفی را آموختیم. اما بیشتر وب سایت‌ها مورد نیاز وجود ندارد نگران این مسئله باشند. رقابت آلوده و کثیف معمولا وقتی مقدمه می‌گردد که مشاجره پول به فی مابین بیاید! در صورتی درآمد متعددی از وب نداشته باشید رقبا برای سرنگون کردن‌تان هزینه نمی کنند. هر چندین که گه گاه علت‌های فردی نیز ممکن میباشد منجر شوند کسی بخواهد روی بهینه سازی معکوس وبسایت شما عمل نماید. به هر اکنون بهتر میباشد به ویژه راجع به بک پیوند های تارنما خویش هشیار باشید و آنان را پایین حیث بگیرید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در حالتی که تا به هم اکنون برای ساخت سایت مبادرت کرده باشید، اسم CMS یا این که سیستم رئیس محتوا را شنیده‌اید.   سئو در مشهد   شیوه‌ها و گویش‌های نرم افزار‌نویسی بخش اعظمی برای طراحی وب وجود داراست. کسی که سازه به نیاز و تخصص خویش، روشی را تعیین می‌نماید. برای داشتن یک گزینش مطلوب، می بایست شیوه‌های گوناگون را بشناسید و خصوصیت‌های هرمورد را بدانید. در نوشته‌ی علمی‌های پیشین، مزایا و معایب طراحی وب منحصر به فرد را محاسبه کردیم. در‌این نوشته‌ی علمی به ارزیابی گونه های سیستم های رئیس محتوا می پردازیم و مهم ترین‌ها را معرفی میکنیم.

سیستم مدیر محتوا یا این که CMS چه می‌باشد؟
همان گونه که از نامش پیدا میباشد، CMS یا این که Content Management System سیستمی میباشد که بوسیله آن محتوای تارنما خویش را مدیر می کنید. طبق این تعریف و تمجید، وبسایت‌های داینامیک یا این که پویا به CMS نیاز دارا‌هستند.

با استعمال از گونه های سیستم های رئیس محتوا میتوانید محتوای تارنما خویش را به راحتی و سوای نیاز به داشتن علم نرم افزار‌نویسی و تایپ کردن کد، تغییر و تحول بدهید. این سیستم‌ها، قابل انعطاف‌افزارهایی میباشند که روی سرور نصب میشوند و قابلیت تغییر‌و تحول نصیب‌های متفاوت وب سایت را در اختیارتان میگذارند.

معرفی اشکال سیستم های مدیر محتوا


CMS ها به دو نوع کلی کد گشوده و SAAS تقسیم میشوند.

سیستم رئیس محتوای کد گشوده یا این که Open Source به قابل انعطاف‌افزارهای رایگانی گفته میگردد که کدهای آن در دسترس و قابل تغییر تحول و بسط می‌باشند. این دسترسی سبب ساز میگردد بتوانید هر تغییری که دوست دارید در تارنما خویش اعمال نمائید. در وضعیت معمولی بدین خصوصیت نیازی ندارید. معمولا قالب‌های فراهم پاسخگوی نیاز همگی یوزرها می‌باشند. صرفا در صورتی‌که که بخواهید برای یک کسب‌وکار گسترده وب سایت پباده سازی نمائید، ممکن میباشد به تغییر تحول و گسترش کدها نیاز داشته باشید.

خصوصیت مثبت قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده یا این که کد گشوده این میباشد که یوزرها و کارشناسان بخش اعظمی در سراسر عالم به آن دسترسی دارا‌هستند. براین اساس، هر روز پلاگین‌های بیشتری برای آن ها ارائه می‌گردد. می‌اقتدار ذکر کرد این سیرتکامل قابل انعطاف‌افزارها از نوعی خرد جمعی سود می برند.

سیستم رئیس محتوای اشتراکی یا این که Software As A Service یا این که SAAS با اسم‌های خدمت اشتراکی یا این که اجاره نرم افزار نیز شناخته میشود. این نوع سیستم‌ها شبیه قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده کار می‌نمایند ولی اذن دسترسی به کدها را به یوزرها نمی‌دهند. اشتراک این سیستم‌ها را می بایست از کمپانی‌های ارائه‌دهنده خریداری فرمایید. هزینه به طور هر ساله یا این که ماهانه یا این که بسته فرآورده به حساب آوردن می شود. هزینه اشتراک قابل انعطاف‌افزاهای SAAS مشتمل بر هزینه هاست، پباده سازی قالب، پشتیبانی و … میگردد. نیازی به پرداخت هزینه جدا برای این مورد ها وجود ندارد. بدین نوع سیستم‌ها وب سایت‌ساز هم گفته میشود.

بیشتر بخوانید :  وب سایت مخصوص
اشکال سیستم های مدیر محتوا کد گشوده Open Source
در‌این نصیب چندین مثال از شایسته ترین و پرطرفدارترین CMS های متن گشوده را معرفی خوا هیم کرد:

وردپرس WordPress


مشهورترین نامی که درین نوشته ی علمی می‌شنوید، همین وردپرس میباشد! سیستمی که بیشتراز ۶۰ میلیون از سایت‌های عالم با به کارگیری از آن پباده سازی گردیده‌اند. فکر میکنید این محبوبیت چه دلیلی دارااست؟

WordPress در بالا کار خویش را تحت عنوان وب لاگ‌ساز ابتدا کرد و به گذر زمان کار خویش را بسط بخشید. تا جایی که امروز تحت عنوان دوستداشتنی‌ترین CMS جانور شناخته گردیده و سهم ۴۰ درصدی را به خویش تخصیص داده میباشد. به عنوان مثال خصوصیت‌های مثبت این سیستم می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

سرعت بالای نصب و فعال‌ساز‌ی
وسعت نادر
بدون پول بودن
داشتن پلاگین‌های گوناگون
سازش و باصرفه بودن برای موتورهای جست‌وجو
کاربری راحت
در شرایطی که یک وب سایت محتوامحور بلاگی یا این که خبری میخواهید، وردپرس شایسته ترین مورد برای شما میباشد.

در مواقعی مثل طراحی وب سایت برای دکان‌های پهناور آنلاین، بهتر میباشد از طریق‌های دیگر به کارگیری نمایید. چون در‌این مورد ها می بایست پلاگین‌های مختلفی به فعالیت ببرید و همین سبب ساز سنگین شدن تارنما می شود. این موضوع به نماید شدن سرعت لود و در غایت کاهش ترافیک تارنما سبب ساز شود.

جوملا Joomla


CMS جوملا رقیبی توانا برای وردپرس میباشد که در سال ۲۰۰۱ معرفی شد. این سیستم هم برای سایت‌های محتوامحور و هم برای وبسایت‌های عظیم و فروشگاهی مطلوب میباشد. برخی از خصوصیت‌های این سیستم به شرح تحت می‌باشند:

سرعت بالای نصب و فعال سازی
بدون پول بودن
داشتن بیش تر از ۶۰۰۰ پلاگین
جوملا برای کلیه اشکال کسب‌وکارهای آنلاین کوچک و عظیم مطلوب میباشد. با این درحال حاضر، رابط کاربری پیچیده، به کار گیری از آن را برای اشخاص مبتدی و تازه کار طاقت فرسا می‌نماید.

دروپال Drupal


این سیستم یوزرها کمتری دارااست ولی توانسته میباشد اعتنا طراحان فن‌ای را به خویش جلب نماید. می گویم طراحان رشته‌ای زیرا قالب‌های مهیا آن معدود میباشند. توسعه و گسترش دادن قالب نو نیز کاری تخصصی میباشد و نیاز به مهارت‌های اپلیکیشن‌نویسی دارااست. این سیستم برای پباده سازی و ساخت پرتال‌های خبری، وب سایت‌های آپلود و دانلود، وب سایت‌های کمپانی‌های وسیع و … کاربرد داراست.

بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه است ؟
مهم‌ترین خصوصیت‌های دروپال به شرح تحت می‌باشند:

سرعت خوب
گسترش‌پذیری عالی
امنیت بالا
پشتیبانی کار کشته
استعمال از این سیستم به اشخاص مبتدی و تازه کار سفارش نمی شود ولی فن‌ای‌ها میتوانند با به کار گیری از آن تارنما‌های کار کشته و امنی پباده سازی نمایند.

پی اچ پی نیوک PHP nuke


پی اچ پی نیوک یکی‌از گونه های سیستم های مدیر محتوا کهن میباشد. پیش از وردپرس و جوملا به کار گیری از آن ترویج بیشتری داشت. آپدیت رسانی‌های نیوک در سال‌های اخیر معدود بوده میباشد و مشکلاتی نیز راجع‌به امنیت و سرعت آن مطرح میباشد. می‌قدرت ذکر کرد این سیستم رقابت را در مقابل CMS های جدیدتر واگذار نموده است. به همین عامل یوزرها آن نسبت به گذشته بسیار کمتر گردیده‌اند.

برخی از خصوصیت‌ها و تجهیزات پی اچ پی نیوک به شرح تحت میباشند:

نصب و فعال سازی بدون‌پول
قابلیت در اختیار گرفتن و بررسی بدون نقص بر اعضای تارنما
قابلیت مشاهده آمارهای لحظه‌ای برای تمامی صفحه های
قابلیت دسته‌بندی و لینک و پیوند‌ها و مدیر آن ها
قابلیت و امکان برگزاری سریع و سهل نظرسنجی
مجنتو Magento


مجنتو یک سیستم مغازه‌ساز بدون‌پول و یک کدام از اشکال سیستم های رئیس محتوا میباشد که دکان‌های آنلاین بخش اعظمی در سراسر دنیا از آن به کارگیری می‌نمایند. خصوصیت‌های پایین سبب گردیده‌اند مجنتو به تعیین اولیه اکثری از کسب‌وکارهای اینترنتی تبدیل خواهد شد:

مجنتو پاسخگوی نیاز دکان‌های گسترده نیز میباشد و عملیات فروش پیچیده را نیز می تواند اجرا نماید.
این سیستم انعطاف‌پذیری بالایی دارااست و به راحتی میتوانید آن را فردی‌سازی نمائید.
سرعت بارگذاری صفحه ها در مجنتو بالا میباشد.
مجنتو برای موتورهای جست‌وجو باصرفه شده‌است.
پرستاشاپ PrestaShop


پرستاشاپ نیز یک کدام از دیگر از گونه های سیستم های رئیس محتوا میباشد که به مغازه‌ساز به شهرت رسیده است. مغازه‌های کوچک و گسترده بخش اعظمی در سراسر عالم از این سیستم استعمال می‌نمایند. به عنوان مثال خصوصیت‌های پرستاشاپ می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

نصب و فعال سازی سریع و بدون‌پول
سازش با دکان‌های چندزبانه
سازش با واحدهای مبلغی متعدد
پنل رئیس کارکشته
انعطاف‌پذیری و توسعه و گسترش‌پذیری بالا
سیستم حسابداری، انبارداری و رئیس مشتریان
ساختار با صرفه برای موتورهای جست‌وجو
اپن کارت OpenCart


اپن کارت نیز یک کدام از دیگر از گونه های سیستم های مدیر محتوا میباشد که به طور منحصر به فرد برای دکان‌های آنلاین پباده سازی شده‌است. مورد ها ذیل را می‌اقتدار تحت عنوان خصوصیت‌های این سیستم مطرح کرد:
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


لیست جامعی از الگوریتم های گوگل مشتمل بر الگوریتم پاندا ، پنگوئن ، سارق دریایی ، مرغ مگس خوار ، کبوتر ، آپ دیت رسانی گوشی فرندلی ، الگوریتم رنک برین ، موش کور ، شخص و برت را برای بهترین سئو کار  وب سایت معرفی و مهیا کرده ایم.

در‌این نوشته‌ی‌علمی پیش رو کوشش کرده ایم ضمن معرفی الگوریتم های گوگل از مخاطرات و طرز پرهیز از جریمه شدن و پنالتی شدن بوسیله گوگل اطلاعاتی جامع و خلاصه بنویسیم تا با چک و آنالیز الگوریتم های گوگل بتوانید تصمیم بگیرید چه کاری بهتر میباشد.

به خاطر داشته باشید ، الگوریتم های گوگل نتایج هزاران ساعت عملکرد و پشتکار مجموعه گوگل میباشد و برای به کارگیری آن ها هیچ تعللی نمی نماید.

جذاب میباشد بدانید در مجموع الگوریتم های گوگل به طور تقریب یک چیز مشترک میباشد ، آن هم ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی میباشد که مدام گزینه اعتنا گوگل بوده و است.


فهرست عنا وین    
الگوریتم پاندا
چه عملی شما‌را مشغول الگوریتم پاندا می نماید؟
چه‌گونه با الگوریتم پاندا یار و همدم شویم تا جریمه نشویم
موردها حساس در الگوریتم پاندا
روند الگوریتم پاندا
بروزرسانی الگوریتم پاندا
پرسشهای متداول الگوریتم پاندای گوگل
الگوریتم پنگوئن
خطاهایی که باعث به جریمه بوسیله الگوریتم پنگوئن می‌گردد.
چه طور میتوانم جریمه نشوم
تأثیر گوگل پنگوئن بر حاصل کاوش
غرض از بروز رسانی الگوریتم پنگوئن
گوگل پنگوئن 3
گوگل پنگوئن 4
گوگل پنگوئن 5
پنگوئن 4.0 (7th Penguin update)
بروز رسانی الگوریتم پنگوئن در لحظه یعنی چی؟
فرم برخورد و ابزار Disavow Links
کارکردن با ابزار Disavow Google چه طور میباشد؟
الگوریتم سارق دریایی
مخاطرات جریمه به وسیله الگوریتم سارق دریایی
الگوریتم مرغ مگس خوار
خطرها جریمه به وسیله الگوریتم مرغ مگس خوار
همت الگوریتم مرغ مگس خوار
غرض الگوریتم مرغ مگس خوار
خصوصیت های بارز Hummingbird
چه گونه می اقتدار فهمید که آیا وبسایت اینجانب از Hummingbird ضربه خورده میباشد؟
سفارش مرغ مگس خوار
الگوریتم کبوتر
مخاطرات جریمه به وسیله الگوریتم کبوتر گوگل
تأثیر الگوریتم کبوتر بر نتیجه ها کاوش
بهینه سازی وبسایت و الگوریتم کبوتر
گوگل کبوتر در seo
نقش الگوریتم کبوتر در seo
seo محلی
آپدیت رسانی تلفن همراه فرندلی
چه‌گونه با آپ تو دیت رسانی تلفن همراه فرندلی یار شویم
الگوریتم رنک برین
خطراتی که در شکل رعایت نکردن آنها با الگوریتم رنک برین گوگل مواجه میشوید
الگوریتم موش کور
مخاطرات جریمه شدن بوسیله الگوریتم موش کور
الگوریتم شخص
چه گونه میتوانم سرگرم الگوریتم شخص نشوم
الگوریتم پاندا
فعال سازی گردیده در تاریخ 24 فوریه 2011
همت : ماهانه
مقصود: مرتبه بندی تارنما های با محتوای کیفیت عالی زیر

گوگل پاندا یکی‌از الگوریتم های گوگل که برای تخصیص جریمه به صفحه ها و سایتهای که کیفیت محتوا را ملاحظه نمیکنند و محتوای نادر کیفیت، اسپم و یا این که بی بها استعمال می نمایند.

در بالا، الگوریتم پاندا یک غربال بود، خیر بخشی از الگوریتم مهم گوگل، البته در ژانویه 2016، رسما در سکو بندی الگوریتم های گوگل قرار گرفت.

در هر هم اکنون این به آن معنی میباشد که الگوریتم پاندا فعلا برای حاصل کاوش در لحظه به کارگیری میشود، نشان میدهد که هر دو به وسیله غربال کردن و بازیابی از الگوریتم پاندا اکنون سریعتر از پیشین واقعه می افتد.

چه عملی شما‌را مشغول الگوریتم پاندا می نماید؟
محتوای تکراری
سرقت ادبی
محتوای بی بها
هرزنامه ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله استفاده کننده
مالامال کردن شیت با کلمه ها کلیدی
تجربه غلط مخاطب

به چه شکل با الگوریتم پاندا همپا شویم تا جریمه نشویم
1. محتوای تکراری را در تارنما خویش محاسبه نمائید. محتوای نسخه برداری گردیده داخلی، یکی‌از معمول ترین راهکارهای الگوریتم پاندا میباشد، براین اساس پیشنهاد می شود که چک وبسایت را به صورت منظم انجام دهید تا اطمینان نتایج گردد که اشتباهات اسکن محتوا وجود نداشته باشد.

2. اکثری از وب سایت های تجارت الکترونیکی (مانند فروشگاههای آنلاین با هزاران ورقه متاع) مدام نمیتوانند 100٪ محتوای اختصاصی داشته باشند.

در صورتی شما یک وب سایت تجارت الکترونیک را اداره میکنید، همت فرمائید از تصاویر اساسی تا میتوانید به کار گیری فرمائید و از ایده ها یوزرها به کار گیری نمائید تا توضیحات کالا خویش را از میان ببرید و برگه متفاوتی داشته باشید.

3. محتوای بی کیفیت و معدود قیمت را مجدد آنالیز فرمائید و هم از نگاه مقدار لغات هم پیوند های جانور در کاغذ اصلاح فرمائید.

گوگل می‌گوید تعداد لینک و پیوند های باطن یک ورقه می بایست تحت 100 لینک و پیوند باشد و در حالتی‌که یک کدام از دیگر از سئوال های شما در رابطه این میباشد که یک محتوا چقدر می بایست باشد خوب دست کم 250 کلمه و واژه ، در شرایطی که اینطور وجود ندارد پس شما احتمالا با الگوریتم پاندا سرگرم میشوید.

4. پیوند هایی فرنگی را با تگ nofollow برچسب گذاری نمایید.

الگوریتم پاندا اسم یکی‌از دیگر از الگوریتم های گوگل میباشد که به شدت با نسخه برداری و محتوای کیفیت عالی زیر جنگ می نماید ، الگوریتم پاندا در ماه فوریه 2011 بوسیله گوگل معرفی شد.

اسم “پاندا” از مهندس گوگل Navneet پاندا میاید، که تکنولوژی گوگل پاندا را بسط بخشید.

با روی فعالیت داخل شدن الگوریتم پاندا و بکار گیری آن در حاصل کاوش، با غرض کاهش درجه تارنما هایی که محتوا را اسکن می نمایند و یا این که تارنما های معدود بها از نگاه محتوا کیفیت عالی ذیل تغییر تحول دورازشوخی در نتیجه ها جستجوی گوگل اعمال شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آیا برای کسب و فعالیت های کوچک بلاگ نویسی نیاز میباشد؟
اکثری از صاحبان کسب و فعالیت های کوچک از خویش اینجانب می‌پرسند “وب لاگ چه می باشد؟” سئو در مشهد یا این که “آیا بایستی درون وبسایت در امر کسب و کارم شیت بلاگ بگذارم”.

یک وب لاگ صرفا تایپ کردن داده ها مرتبط با کسب و عمل شما در وبسایت میباشد.

اینجانب به صورت مداوم در ساخت‌و‌ساز وب لاگ از بی میلی بخش اعظمی از کسب و شغل های کوچک شگفت زده می‌شوم. اینجانب چیزهایی مانند “اینجانب وقت ندارم بلاگ بگذارم”، “بلاگ نویسی در صنعت اینجانب حساس وجود ندارد”، و گه گاه حتی ناگهان “چه خبر میباشد در بلاگ؟” را میشنوم.

حقیقت این میباشد که درصورتی که کمپانی شما تولید ها و سرویس ها منحصربه‌فرد ارائه می نماید بایستی وب لاگ نویسی نمائید.

ولی، راندمان کلی سپرده گذاری در بلاگ نویسی ، هر کسب و عمل با کسب و فعالیت دیگر گوناگون میباشد. ولی 6 مزیت عمده برای وب لاگ نویسی شرکت های وجود دارااست که نباید نادیده گرفته گردد:

1. تهیه نمودن کاربرانی با آشنایی کافی نسبت به کسب و کارتان
هر پست در بلاگ یک آشنایی کلی از تامل شما ، یکپارچگی فردی ، شوخی و نگرش متخصص است. مثلا، خلاصه ای از فرایند اخیر در صنعت شما و یا این که عکس العمل به یک نوشته ی علمی خبری میتواند یک کدام از پست های بسیار مؤثر باشد.

2. نظرها یوزرها و مشتریان را می شنوید
در‌حالتی که شما با استعمال از وب لاگ نویسی عشق و علاقه مندانی پیدا کردید ، بایستی بدانید خواننده‌گان آیتم ای برای لحاظ دادن در زمینه ی هر نوشته‌علمی می‌باشند. کسانی که در بلاگتان حیث می‌دهند ممکن میباشد سبب ساز به فروش شوند، یا این که آن ها تنها ممکن میباشد نظرها شما‌را به بحران بکشند یا این که از آن ها حمایت نمایند. در هر شکل، ایده ها یوزرها را بشنوید ، زیرا ایده ها یوزرها برای گوگل هم اساسی میباشد.

چرا نظرها یوزرها و مشتریان اصلی میباشد؟

3. هر نوشته ی علمی در بلاگ یک مجال در جستجوی گوگل میباشد
تعداد متعددی از اشخاص در وب آنلاین می باشند و تعداد متعددی از آنان چیزهای مختلفی را کاوش می نمایند. شما نمیتوانید وبسایت خویش را برای هر کلمه و واژه کاوش طولانی خیس سئو فرمائید، ولی مطمئنا میتوانید پست های وب لاگ را با غرض قرار دادن لغات کلیدی که به احتمال زیاد اشخاص خاصی را جذب می نمایند، بنویسید.

4. بلاگ ها طعمه خیر و خوبی برای گردآوری بک لینک و پیوند می‌باشند
وبسایت ها یا این که بلاگ نویسان به ورقه “تولید ها و سرویس ها” در یک وبسایت شرکتی لینک و پیوند خواهند کرد. عموم به تبلیغات کمپانی لینک و پیوند نمی دهند. از سوی دیگر، یک نوشته‌ی‌علمی خوب در وب لاگ، داده ها علمی و صنعتی یا این که عیب گیری در رابطه یک مسئله مورد خیر و خوبی برای وب لاگ نویسان میباشد تا نوشته‌علمی های شما‌را لینک و پیوند نمایند چون آن ها جذاب و آموزنده می باشند و خیر تبلیغات بیش تر از حد موسسات وسیع و یا این که متمرکز به فروش. مزیت این عمل برای شما این میباشد که پیوندهای بیشتر یا این که به عبارتی بک لینک و پیوند در معنای سکو بندی بهتر در موتور های کاوش و ترافیک بیشتر وب سایت میباشد، که باعث به فروش بیشتر می‌گردد.

5) نشانه تجاری خویش را آدم از صمیم قلب به اکران بگذارید
وب لاگ ها فرصتی برای یک کمپانی ارائه میدهند که در آن، نصیب عمیق، اثر گذار و متفکرانه خویش را ارائه می‌دهند. از روش یک وب لاگ، با اعتنا کردن به احساسات عموم و تمدن ، منظره کمپانی شمارا می بیند. بلاگ ها می‌توانند اسم تجاری را انعطاف پذیر نمایند.

6) در گوگل، محتوای جدید خیس = وبسایت بهتر
گوگل به صورت تروتمیز وبسایت هایی را که در پی محتوای نو و آپدیت گردیده می‌باشند را می خزد ، مجموعاَ، بهتر میباشد گوگل تارنما شمارا تا حد ممکن بخزد. سایتهایی که خزیدن را بیشتر تجربه می نمایند، آپ تو دیت رسانی های مکرر و اقتدار بیشتری دارا هستند. وب لاگ ها به صورت تروتمیز تضمین می نمایند محتوای جدید در وبسایت شما وجود داراست.

اینجانب امیدوارم بعد از تلاوت این 6 نقطه بلاگ نویسی ، کسب و فعالیت شما این را تحت عنوان مجال در کسب و عمل و قابل اعتماد در مقابل مشتریان بیشتر در حیث بگیرد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


هزینه بهینه سازی چه‌گونه به حساب آوردن میگردد؟
آری اینجانب هم مثل شما می‌خواهم بدانم ارزش بهینه سازی حقیقتا چقدر میباشد، البته اذن دهید  سئو در مشهد  یک سری قضیه خیر چندان بی رابطه را برای شما بازگو کنم و شاید با هم به‌این فیض برسیم که ارزش seo حقیقتا چقدر میباشد.

پیش از اینکه به طرز احتساب بها بهینه سازی بپردازیم به اولی دلیل در نرخ‌گذاری seo اشاره می‌کنم.

تاثیر رقابت کلمه ها کلیدی در بها seo
یکی‌از مهم ترین عواملی که می‌تواند در ارتقاء تعرفه بهینه سازی دخالت بی واسطه داشته باشد رقابت لغات کلیدی میباشد که معین می نماید یک کلیدواژه بخصوص چقدر ارزش دارااست و در واقع مشتری بابت آن چقدر بایستی هزینه بپردازد.

همان گونه که میدانید کلیدواژه های متفاوت در هر کسب و عمل، ترافیک معدود یا این که متعددی دارا هستند، که اما این بر میگردد به نوع شغل ها و معاش عموم ، هر چه کلیدواژه همگانی خیس و مخصوصا مرتبط با عمده عموم باشد مثل : کلمه و واژه کلیدی “اپل” ، خوب ترافیک بیشتری را به خویش تخصیص میدهد و بها آن نیز بیشتر میباشد.

تعرفه seo کلمه ها کلیدی کوتاه و بلند
بعضی کلیدواژه ها ارزش تحت تری دارا‌هستند ، مثل “بها تلفن همراه اپل” ، ما در هنگام نرخ‌گذاری seo بدین آیتم اعتنا میکنیم ، یعنی بها ارائه گردیده بوسیله ما به ارتفاع عبارت کلیدی نیز دارای ارتباط میباشد و ممکن میباشد ارزش بالا یا این که تحت باشد.

همانگونه که گفته شد بها کلیدواژه کوتاه ارزش بیشتر و عبارت یک‌سری کلمه و واژه ای بها کمتری را داراست ، ولی این ضابطه در تمامی شغل ها یکسان وجود ندارد ، از جمله بها seo کلیدواژه “دندانپزشکی” با کلیدواژه تک سیلابی در مسئله دیگر مطمئنا بها متفاوتی داراست.

اما موقعیت آن کسب و عمل نیز اصلی میباشد ، به صورت نمونه هنگامی سخن از seo کلیدواژه “پباده سازی داخلی” می‌شود و یا این که کلیدواژه “پباده سازی لوگو” ضابطه نرخ‌گذاری عبارات کوتاه درستی می نماید زیرا در‌این کسب و عمل ها رقابت رو این کلیدواژه ها میباشد.

خبر خوب هم این میباشد که همین موقعیت در بعضا کلیدواژه ها مثل کلیدواژه “پباده سازی شهربازی” با ارزش بسیار ارزان یار میباشد ، بها seo این کلیدواژه صرفا 2 میلیون تومان میباشد.

ارزش seo وردپرس
توجه داشته باشید حدودا از 300 تماس ما در روز 290 تای آن وردپرسی می باشند ، این نشان میدهد وردپرس به یک سیستم مدیر محتوای قابل اعتماد و دوست داستنی تبدیل گردیده که اما ما به آن تسلط داریم و کارشناس آن هستیم ، البته به‌این معنا وجود ندارد که دیگر سیستم ها را شوت کرده ایم ، اتفاقا خیر، سیستم های دیگر مثل منحصر به فرد ها ، زیر ویندوزی ها و حتی جوملا را پشتیبانی می‌کنیم.

آیا بها seo وردپرس با دیگر سیستم ها مختلف میباشد؟
seo وب سایت وردپرس با دیگر سیستم ها خیر زیاد فرقی ندارد ، ولی در‌صورتی‌که دسترسی به دولوپر یک سیستم را نداشته باشید ، ممکن میباشد هزینه یک دولوپر از سمت آپسئو به شما اجبار خواهد شد.

نرخ‌گذاری بهینه سازی در حالت هنگامی فشرده
ما ادراک میکنیم seo کردن تارنما آن هم در حین دست کم 6 ماه یا این که بیشتر ، چقدر قادر است آزار دهنده و گهگاه غیر قابل موءثر باشد ، به عنوان مثال ما درخواست هایی داریم که در فصل یا این که تاریخ های خاصی انجام میشود مثل : seo برای یک تارنما مسافرتی و فروش بلیط ، خوب این کسب و عمل سازه به موقعیت معاش عموم و مجاورت شدن به روز ها تعطیلات نیاز می بیند برای از دست ندادن بازار داغ پایان سال تدابیری ببیند که بتواند بیشترین بهره را برنده شود، ولی این مورد با ارزش و حالت معمولی بهینه سازی ناممکن میباشد زیرا مقدار توشه ترافیکی به حدی بالا میرود که جایگاه به چنگ آوردن در‌این کلیدواژ ها نسبتاً در کوتاه دوران غیرممکن میباشد.

راه‌حل چه است؟ ما سرویس ها بهینه سازی فشرده را جدیدا در لیست سرویس ها بهینه سازی آپسئو قرار دادیم تا کسانی که علاقمند می باشند بتوانند درین موقعیت نیز مبادرت به توصیه بهینه سازی نمایند.
 

  • شایلین عباسی