مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۱۶ مطلب در تیر ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

نباید های سئو

از  سئو در مشهد   چه چیزهایی اجتناب کنیم؟محتوای ضعیف، صفحه ها دارنده تبلیغات فراوان یا این که صفحاتی که صرفا با مقصود جابجایی یوزرها به دیگر وب سایت ها ساخت گردیده اند.تاکتیک های بد لینک و پیوند سازی که صرفا با مقصود ارتقاء تعداد پیوند ها پیاده سازی گردیده اند.یو آر ال های پاک، ظریف و دارنده عبارات کلیدی یو آر ال های بهتری می‌باشند. پارامترهای متغیر در پیوند ها موجب ساخت و ساز اختلال محتوای تکراری در سایت میگردند.یو آر ال های کوتاه، توصیفی و صرفا دارنده کاراکترهایی الفبایی مدام پینشهاد می گردند.نهفته کردن پیوند در قالب جاوا اسکریپت، مکان نما، سیلورلایت و مشابه اینها.محتوای تکراریبه کار گیری بی روش از لغات کلیدیپنهان کاری – اکران دو ورژن مختلف از برگه به یوزرها و موتورهای کاوشدستور کار اکران کسب و شغل های محلی در گوگلدر‌صورتی‌که بیزنس متبوع شما برای seo یک دکان محلیست یااینکه برای ارائه سرویس ها به یوزرها نیاز به مراجعت به جای مخاطب میباشد، جز کسب و شغل های قابل لیست در Google My Business تلقی میشود. گوگل برای این نوع کسب و شغل های محلی دارنده شیوه نامه هاییست که در مدیر آن‌ها بایست از آن ها تاسی نمائید.
ضوابط بنیادی:شما برای تصویب تجارت در Google My Business می بایست دارنده یک نشانی مشخص و معلوم باشید. اصلی وجود ندارد که مشتریان به سراغ شما بیایند (مانند آرایشگاه) یااینکه شما قرار بر مراجعه به جای مشتریان داشته باشید (مانند لوله کش ها).داده ها مراد گردیده از کسب و کارتان را با صداقت درج فرمایید. اطلاعاتی از قبیل اسم بیزنس، شماره تلفن، نشانی تارنما، مجموعه بندی تجارت، ساعت های کاری و دیگر مورد ها.از چه چیزهایی اجتناب کنیم؟درج بیزنس های غیر دارای شرایط در Google My Businessدرج داده ها بیزنس به صورت نا درست مانند استعمال بی روش از لغات کلیدی یا این که اسم جای در تیتر بیزنس، یا این که درج نشانی های جعلی برای کسب و اموراستعمال از نشانی صندوق پستی های اجاره ای برای کسب و اموردرج نقدهای جعلی در قسمت انتقاد و نظارت کسب و امور یا این که درج عیب گیری های منفی جعلی برای رقبامشکلات ابتدایی نشات گرفته از فهم اشتباه از راهنمای Google My Business گوگلآیا تجارت شما در میان المللیست؟کسب و شغل های محلی درپی کسب سکو در لغات کلیدی به صورت “اسم سرویس ها + اسم شهر” یا این که “اسم سرویس ها + مجاورت اینجانب” می‌باشند. غرض آن ها جذب مخاطبین حول جای فیزیکی خودشان میباشد. با این حالا آحاد کسب و امور این سیرتکامل کار نمی‌کنند. اکثری از آن‌ها مخاطبین هدفشان محصور به مکانی خاص نشده و در سطح جهانی عمل می نمایند. در صورتی‌که که تجارت شما اینگونه شکلی داراست، مسلما قسمت seo در بین المللی در وب لاگ را مطالعه نمایید.
براورده کردن نیاز یوزرهابه مکان تخطی از این مقررات، کوشش فرمایید که نیازهای یوزرها را فهم و شعور و بعد آنها‌را براورده فرمایید. مخاطب بعداز جستجوی یک عبارت، احتمالا نیاز مشخصی دارااست. این نیاز قادر است جواب به یک پرسش، بلیط کنسرت یا این که تصویری از یک درخت باشد. هر آنچه که می باشد، محتوای ما بایست نیاز اورا براورده نماید.
در حالتی‌که شخصی در گوگل عبارت “بند” را کاوش نماید، آیا مراد وی بند موسیقیست یا این که بند کفش؟ وظیفه شما تحت عنوان یک سئوکار اینست که محتوایی متناسب با نیاز یوزرها برای وی تنظیم کرده و با فرمت دلخواه وی در سایت به اکران بگذارید.
برنده نیازهای یوزرها عباتند از:
داده ها: کاوش در ادامه داده ها: از جمله: “شایسته ترین لپ تاپ برای عکاسان کدام میباشد؟”وضعیت: مثلا جستجوی وبسایت معلوم مانند “دیجی محصول”خرید: کاوش برای خرید چیزی: از جمله: “خرید لپ تاپ مدل”شما میتوانید با جستجوی کلمه و واژه یا این که عبارت آیتم نظرتان در گوگل یک فهم و شعور اجمالی از نیاز یوزرها را با دقت به گزینه های اکران داده گردیده در نتیجه ها کاوش کسب نمایید. مثلا درصورتی که کانال ای از تصاویر در حاصل کاوش ظواهر شدند، می قدرت تا حدی برداشت کرد که چیره یوزرها از جستجوی این واژه کلیدی درپی تصاویری از آن می باشند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

چه مواردی در آموزش سئو (SEO) اهمیت دارد ؟

seo موتور کاوش یک    سئو در مشهد   پروسه فنی، تحلیلی و خلاقانه برای بهبود اکران وب سایت در موتور های کاوش میباشد. وظیفه اساسی seo (سئو) ، هدایت ترافیک های موثر و بدون پول به یک وبسایت میباشد، که در غایت سبب ساز به خرید شوند.

نکات رایگانی که در رابطه بهینه سازی (بهینه سازی) در‌این نوشته‌ی‌علمی می‌خوانید، به شما یاری می نماید سایتی چیره و سازگار با seo (سئو) ساخت و ساز نمایید.

چه مواقعی در فراگیری بهینه سازی (بهینه سازی) اهمیت دارااست ؟

هیچ ترفند جادویی نیست که وب سایت شما با به کارگیری از بهینه سازی (سئو) در جایگاه اولیه قرار بگیرد .دقت داشته باشید که بهینه سازی (بهینه سازی) به اندازه کیفیت بیزینس و تارنما شما، تاثیرگذار میباشد؛ براین اساس بهینه سازی (بهینه سازی) غالب، به بهتر جلوه دادن وبسایت شما امداد می نماید. Maile Ohye, Google 2017

چنانچه در موضوع بهینه سازی (سئو) کار می‌کنید، موردها پایین بسیار با اهمیت میباشند و می اقتدار با قاطعیت اظهار کرد که کلاه سفیدها و کلاه سیاه ها نیز اینگونه باوری دارا‌هستند:


موتورهای جستجوگری که تارنما شما‌را آیتم کاوش قرار میدهند را مسدود نکنید.
بازدید کننده سایت را سردرگم و یا این که اذیت نکنید.
از کاوش و تعبیر منابع مو جود در تارنما خویش توسط گوگل پرهیز نکنید.
پباده سازی تارنما شما می بایست عکس العمل گرا و بگونه ای باشد که بر روی تلفن همراه و کامپیوتر به خیر عمل نماید.
سایت خویش را در شکل ضرورت، برای مشتری های محلی خویش سئو فرمایید.
تارنما خویش را در گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) تصویب فرمائید.
شرایط جغرافیایی سایت خویش را در ابزارهای Search Console AKA Google Webmaster تصویب فرمایید. (نیازی به جاری ساختن این فعالیت بوسیله شما وجود ندارد، چون محدوده جغرافیایی شما در ابزارها معلوم گردیده است).
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


ضمانت seo وبسایت   سئو در مشهد  بوسیله ما دربرگیرنده تعهد به انجام و برآورده کردن تک تک مواقعی میباشد که در تفاهم نامه با شما بیان میکنیم و حتی‌در شکل عدم کسب فیض مناسب شما تمام هزینه تفاهم نامه به شما عودت خواهد شد

 

همگی سرویس ها دیگر ما نیز مثل طراحی وب سایت و گرافیکی تبلیغات هم دربرگیرنده ضمانت کیفیت و هم تضمین اجرایی می‌شوند.

 

با اعتنا به در مشت داشتن متخصصین و سئوکار های ماهر و طراحان با تجربه ما با ضمانت در سریع ترین مجال ممکن بهبود و seo وبسایت شمارا به فیض می‌رسانیم.

 

مقصود از جاری ساختن بهینه سازی به وسیله ما رونق بیزنس اینترنتی شما و ارتقاء بهره نتیجه ها از آن برای شما است که شایسته ترین ضمانت برای شما میباشد.

 

شایسته ترین ضمانت برای بهینه سازی چه می باشد؟

 

شایسته ترین راه و روش برای بهینه سازی وب سایت چه چیزی است؟

باتوجه به اینکه بیشتر از 200 فاکتور برای درجه بندی در گوگل وجود دارااست و بقیه موتورهای کاوش مثل یاهو و بینگ و اسک و یاندکس هم فاکتورها و معیارهای اختصاصی خویش را دارا هستند نمی قدرت به‌این پرسش که شایسته ترین رویه برای seo تارنما چه می‌باشد؟ با یک گزاره یا این که یک جمله جواب بخشید. شایسته ترین رویکرد ها دسته ای از دست اندرکاران و طریق های کلاه سپید و طبیعی می باشند که می بایست در کنار هم به طور موازی اعمال شوند تا سود مطلوبی نتیجه ها خواهد شد.


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

برای   سئو در مشهد    اینکه از مجموع تغییرات گوگل تدبیر داشته باشید عملکرد فرمائید همواره با گوگل ازشیوه های متعدد رابطه داشته باشید و کار ها و مطالب قانونی این مجموعه را دنبال فرمائید.صرفا از این طرز میباشد که می‌توانید با گوگل یاروهمدم بمانید و از آحاد مشخصات و رویکردهایتازه آن با خبر باشید . (( نکات اصلی در seo وبسایت ))
نکات اساسی در seo وب سایت سال 2018 – 2020
1 – او‌لین نکات اصلی در بهینه سازی وب سایت هر ورقه تارنما باید دارنده یک h1 باشد. تعداد h1 بیشتر به وبسایت جراحت میزند .
2 – برای بالا بردن جایگاه سایت خویش در نتیجه ها گوشی از amp استعمال نمائید . نکات اساسی در seo وبسایت
3 – لینک و پیوند سازی یک کدام از نکات اصلی در بهینه سازی وبسایت برای تارنما را از روش نحوه های کلاه سپید اعمال دهید .
4 – ساخت محتوا ، ساخت و ساز بک لینک و پیوند و ایجاد ویدیو در گفت و گو بهینه سازی پاد شاه میباشند . در حالتی که تا کنون هیچ سیرتکامل استراتژی برای این مفاد ندارید مسلما سریع خیس آغاز کنید.
5 – بهینه سازی محلی یکی مهم ترین نکاتی میباشد که بایستی به آن اعتنا کنید.
6 – با اعتنا به اینکه تعدادی سال میباشد که گوگل شیوه اکران درست در تلفن همراه را در حق تقدم خویش قرار داده میباشد، قطعا با ابزارهای گوناگون نظارت فرمائید که سایت در تلفن همراه بدرستی اکران داده گردد .
7 – برای سایت های تازه سفارش می شود از AJAX-Crawling scheme به کارگیری نکنید .
8 – پیوند های هدر و فوتر جزو پیوند های توانا محسوب نمیشوند. مدام عملکرد نمائید از داخل متن لینک و پیوند اخذ فرمایید.
9 – تعداد صفحاتی که در وب سایت مپ می‌تواند قرار بگیرد بیشتر از 50 هزار تا نباید باشد.
10 – جستجوی صوتی در تلفن همراه بیشترین به کار گیری را دارااست.
نکته : کمپانی مولتی رایان با ترفند های و نکته آموزشی seo در سال 2020 توانسته درجه بالایی در موتورهای کاوش کسب کند .
بهینه سازی 2020

seo 2020 – بهینه سازی 2020 – seo 2020
بهینه سازی 2020 – بهینه سازی 2020 – seo 2020
بهینه سازی 2020 – بهینه سازی 2020 – seo 2020
seo 2018 -seo 2018 – بهینه سازی 2018
بهینه سازی 2018 -seo 2018 – بهینه سازی 2018
seo 2018 -بهینه سازی 2018 – بهینه سازی 2018

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در سئو به چه آیتم هایی اهمیت داده می شود؟


در seo به چه گزینه هایی اهمیت داده می‌گردد؟
بهینه سازی در   سئو در مشهد  برگیرنده تایپ کردن محتوای سایت باکیفیت، سئو آن با کلمه ها کلیدی و به اشتراک گذاری محتوای تارنما به طور پیوند ها و اشتراک های اجتماعی میباشد

در seo به چه مورد هایی اهمیت داده می‌گردد؟
تالیف کننده:
سید اسماعیل سر نهان
بهینه سازی بهینه سازی اساس محتوا seo گردیده لغت ها کلیدی
برای پیشنهاد آنلاین سئوی اساس کافیست در وب سایت نام نویسی نموده و پیشنهاد آنلاین سئوی اساس تصویب فرمائید تا فورا فاکتور اخذ کنید و آنگاه تصمیم گیری نمایید.

تصویب پیشنهاد سئوی شالوده
seo یکی اصول بسیار مهمی میباشد در سئو تارنما های متفاوت از آن استعمال می گردد. همگی ما برای اینکه فیلم، متن یا این که تصویر متبوع خویش را کاوش کنیم در موتور های جستجو گر درپی آنان میگردیم. ترازو بازدید هر تارنما بستگی بدین داراست که آیا وبسایت متبوع در شیت یا این که صفحه ها اولیه گوگل قرار گرفته میباشد یا این که نه؟
در اینجا نکته حائز اهمیتی وجود دارااست و آن رعایت اصول و سئو تارنما میباشد. شخصی که مدیریت وب سایت میباشد می بایست دارای تخصص بهینه سازی باشد تا بتواند پروسه بهبود آن را ارتقاء دهد.

در seo به چه گزینه هایی اهمیت داده می‌گردد؟
دارای تخصص بهینه سازی

همانگونه که استحضار دارید دارای تخصص بهینه سازی به شخصی گفته میشود که به همه اصول و استراتژی های بهینه سازی وارد باشد. برای اینکه ترازو بازدید تارنما ارتقا یابد، بایستی تارنما متبوع بوسیله موتور های کاوش در کاغذ نخستین قرار گیرد. به عبارت دیگر اساسی میباشد که seo فعالیت چه نوع محتوایی را برای وب سایت استعمال می نماید و یا این که چه عناوینی را در برگه به فعالیت می‌برد.

عبارات کلیدی و کلید کلمه و واژه ها نقشی مهم دارا‌هستند، جذاب میباشد بدین نکته نیز اعتنا گردد که بروز رسانی وبسایت می بایست هر تعدادی بازه یکبار به صورت منظم ایفا پذیرد. دارای تخصص seo بایستی این مسئله را در حیث گیرد که هر چه کیفیت محتوای وب سایت بیشتر باشد بازدید کننده مجال بیشتری را برای تلاوت و تأمل بر روی متن خواهد گذاشت. seo عمل معمولا با پیوند دادن خواننده را به مطالعه بیشتر در زمینه ی مطالب مربوط به مسئله متبوع تشویق خواهد کرد.


تیتر بهینه سازی

یکی‌از مهم‌ترین نصیب هایی که بهینه سازی عمل می بایست به آن اهمیت خاصی دهد، تیتر seo میباشد. عنوانی که برای کاغذ تعیین میگردد در ستون مهم‌ترین گزینه ها جای دارد. در تیتر مسلما بایستی از واژه و کلمه کلیدی استعمال شود. به دلیل آنکه کاغذ مهم سایت متبوع شایان توجه ترین کاغذ بازدید میباشد، برای همین بایستی کلید کلمه و واژه ای در تیتر قرار میگیرد اعتنا بیشتری خواهد شد.


در بهینه سازی به چه مورد هایی اهمیت داده میگردد؟
مدام نکات ارزنده ای وجود دارااست که در شکل رعایت شدن سبب ساز ارتقاء کیفیت دنیوی و معنوی تارنما گردد. تیتر مشمول کلمه و واژه کلیدی و گاهی اوقات مشتمل بر لغات دارای ارتباط و هم معنی میگردد. یوزرها بر طبق لغت ها کلیدی و پربیننده مطالب متبوع خویش را در وب سرچ می نمایند. سرچ های گوگل که طبق کلید واژه و کلمه ها شکل می پذیرد در هنگام کاوش لغات پیشنهادی مهم را در دست استفاده کننده قرار می‌دهند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

حدود یکسال گذشت؛ تولبار پیج رنک به کجا رسید؟

حدود 1 سال سپری شد؛ تولبار پیج رنک به کجا رسید؟10 / 10از 1 استفاده کننده
نسبتاً یک ماه دیگر میشود   سئو در مشهد   یکسال از زمانیکه شاهد پایانی آپ دیت تولبار پیج رنک گوگل بودیم. در‌این قسمت از ساخت سایت ، بیشتر دراین مورد توضیح خوا هیم اعطا کرد.

این طینت تکنولوژی میباشد که حتا شایسته ترین خدمات بیایند و در نقط ی اوج به یک باره ناپدید شوند. همانگونه که نصیب فیدخوان گوگل -گوگل ریدر- آمد و بعد از بازه زمانی ها دیگر نبود. و همان طور که از اولِ سال 2014 پیش گویی هایی از کلیه سو بر کاهش اعتبار و جمعیت فیسبوک می گردد. حدس هایی که حتا درصورتی که تبلیغاتی باشند و نوید افول فیسبوک در سالهای 2017 تا 2020 را بدهند، گشوده هم این قابلیت و امکان وجود داراست و مدام حتا شایسته ترین ها هم استوار نخواهند بود.

تولبار الکسا چه شد

در مثالی دیگر و ملموس خیس برای ایرانیان، اتاق های گفتگوی برنامه پیام رسان یاهو را شاهد بودیم که دیگر آدرس از اتاق های یاهو وجود ندارد.

البته از این گفت و گو ها که بگذریم، به مورد پیج رنک و همت های اکثر وبمستران جهت طراحی وب سایت و آپ دیت رسانی برای یک سری ربات گوگل و خیر مخاطبین، گشوده می‏گردیم.

تکلیف افرادی که سالها برای گوگل تارنما ساخت و ساز کردند تا گوگل با مشقت بار گیری فراوان و مبنی بر قانون ها و قوانینش که آن را الگوریتم می‌خوانند، نمره ای به اسم دامنه و صفحه های وبسایت متبوع بدهند چه شود؟ در حال حاضر که پیج رنک وجود ندارد و الگوریتمی بس منضبط خیس به اسم مرغ مگس خوار آمده تا همه وبسایتهایی که به وضوح اسکن کاری می نمایند را جریمه نماید، چه بر آنانی خواهد آمد که خیر همۀ همت خویش را برای گوگل کرده اند و خیر تقلب و فریب در کارشان بوده میباشد؟

این مسئله خیلی بغرنج وجود ندارد. پیشتر در نوشته‌ی علمی با تیتر \"تاثیر محتوای تکراری بر seo\"، روی هم رفته خیس به‌این زمینه نگاهی داشتیم. پیج رنک گوگل

بعداز خداحافظی اعلام نشده و شاید موقت پیج رنک و استارت عمل قوی الگوریتم مرغ مگس خوار، وبمستران به 2 تیم کلی تقسیم خواهند شد. 1- آنانی که متقلب و فریب دهنده بودند؛ 2- آنانی که محتوای نو، اثرگذار و غیر تکراری ساخت‌و‌ساز کردند! تکثیر الگوریتم مرغ مگس خوار، تاکیدی میباشد بر اهمیت گوگل به محتوای نو و غیر تکراری (نسخه برداری نشده) و همینطور جریمۀ اسکن کاران و متقلبین. همینطور جریمه کنندۀ پاپ آپهای مزاحم و تبلیغاتی و مواقعی از این دست که در مقاله ها گوناگون راجع‌به با پایانی آپ دیت الگوریتم گوگل توضیح داده گردیده و در آینده نیز دراین باره مقالاتی برای طرف داران منتشر شود.

در‌این‌حالت‌ اشخاصی که به موازات سئوی سپید، به حیث یوزرها و مخاطبین دیگر نیز احترام میگذارند و فعالیت جدیدی را ارائه می‏دهند، آیتم اعتنا خزنده‏های زیر دستور الگوریتم دسامبر 2013 قرار گرفته و سایرین منهای جریمه‏های مختلف که در مقالۀ \"برخورد دستی\" در گوگل وبمستر چه می باشد؟ (Manual Actions) توضیح دادیم، مشتمل بر جریمه ‏های دیگری نظیر عدم اکران تارنما‏شان در حاصل جستجوهای گوگل خواهند شد.

در نقطه پایان یادآور می شویم که حتی در صورتیکه پیج رنک گوگل، تصمیم بگیرد بعد از یک‌سال خویش را آپ دیت کند، گشوده هم تولیدکنندگان محتوا خیر فقط در حق تقدم می باشند که در بیشتر تایم ها، صرفا تارنما ها و وب لاگ هایی اکران داده خواهند شد که محتوایی را برای اولی توشه منتشر می نمایند؛ آنهم اینک که مرغ مگس خوار، مطرح ترین ضد اسپمر در حیطۀ خویش شناخته می‏گردد. مخلوط این الگوریتم و پیج رنک، ولادت و حمایتی بی نظیر از ساخت و ساز کنندگان و مرگ و آخری برای سارقین زحمات دیگر افراد اعم از ربات و آدم خواهد بود. همان طور که فرصت مرگ این جریان زمانی که شناسایی تگ‏ها هوشمند (و بی اعتبار از نظری دیگر) شدند، فرا رسید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

ده نکته ی مهم سئو

روستا نکته ی اساسی سئو10 / 10از 1 مخاطب
آبادی نکته ی اصلی بهینه سازی که می‌توانند برای راه‌اندازی بیزنس اینترنتی  به شما یاری کند.

امروزه   سئو در مشهد   راه‌اندازی یک تجارت در بستر وب به طور کامل با دهه پیش گوناگون میباشد حتی به نترسی میتوان ذکر کرد که فعال‌ساز‌ی یک تجارت اینترنتی نسبت به دو سال پیش هم طاقت فرسا خیس گردیده‌است و این مشقت به جهت پیشرفت، افزایش و غامض خیس شدن موتور های جست و جو میباشد. امروزه با رخ ی جدیدی از موتور های جست و جو رو به رو هستیم برای آنکه بتوانیم از تغییرات موتور های جست و جو به طریق مطلوبی استعمال کنیم می بایست استراتژی های seo خویش را آپدیت نگه داریم تا بتوانیم جایگاه خویش را میان مرتبه های برتر موتور های جست و جو نگهداری نماییم. شیوه های پیشنهادی که می توانید از آنان برای بهتر شدن حال و روز بیزنس اینترنتی خویش به کار گیری نمائید دربرگیرنده مفاد پایین هستند:

لغات کلیدی غرض شما: آحاد توفیق شما در گرو تعیین لغت ها کلیدی مطلوب برای وبسایت شماست بدین ترتیب شما بایستی با مطالعه و تجزیه و ارزیابی شایسته ترین و پرکاربرد ترین کلمه ها مربوط به بیزنس خویش را بیابید و آنگاه نادر رقابت ترین واژه و کلمه را برای استارت استراژی seo خویش تعیین نموده و کوشش فرمائید تا خواننده گان خویش را ترغیب به ورود به وبسایت از روش این واژه و کلمه از روش موتور های جست و جو کنید شما تحت عنوان یک بازاریاب محتوا می بایست ارتباط از صمیم قلب ای با مخاطبان خویش برقرار نمایید و این او‌لین رویه ایجاد کرد یک ارتباط صمیمانه میباشد.

آبادی نکته ی اساسی seo

قابلیت سازش با تلفن همراه یک ضرورت میباشد: یکی مدیران برنده تارنما می گوید قابلیت و امکان سازش با تلفن همراه به یک استاندار نو تبدیل گردیده است و این قابلیت و امکان به آخری بروزرسانی گوگل هم اضافه شد‌ه‌است اکثر مدیران وب سایت بدین فکر‌می‌کنند که می بایست طراحی وب سایت نو اجرا دهند و این عمل بسیار مشقت بار، زمان بر و مالامال هزینه خواهد بود. این در حالی میباشد که شما می توانید سوای زخم دیدن بخش های اساسی سایتتان، قابلیت سازش با تلفن همراه را به آن اضافه فرمایید؛ حتی در شرایطی که برای اینکار هزینه متعددی پرداخت فرمائید گشوده هم قیمت آن را دارااست چون در حالتی که که‌این فعالیت را جاری ساختن ندهید جایگاه خویش در موتور های جست و جو را از دست خواهید اعطا کرد و سود آن کاهش ترافیک ورودی از موتور های جست و جو است.

بی آلایش بودن معمولا بهتر میباشد: ساخت و ساز محتوا یعنی ساخت و ساز یک ارتباط در میان شما و مخاطبانتان. شایسته ترین شرایط ممکن این میباشد که مطالب تارنما خویش را به زبانی معمولی و قابل درک برای تمامی یوزرها بنویسید به گونه ای که یک فرد با مدرک لیسانس صنعت و یک فردی که هیچ دانشی از صنعت ندارد بتوانند معنا متن را متوجه خواهد شد و مشکلی در شعور آن نداشته باشد.

بسط ی یک استراتژی بازاریابی: یک استراتژی صحیح به شما این اذن را می دهد به به سمت هدفی که در ذهن خویش درمورد جمعیت، معیار تاثیر رسانه های اجتماعی و یا این که مقاله قرار داده گردیده در وبلاگتان دارید دست پیدا فرمائید. البته یک استراتژی برای اینکه بتواند رویش نماید مستلزم تهیه و تنظیم ظریف و مجال برای به سود وصال دارااست.

اهرم اقتدار گرافیکی: در زمان دو سال پیشین آمار های متعددی از محتواهای تصویری قرار داده گردیده در رسانه های اجتماعی گزارش گردیده‌است استدلال این فرمان بی آلایش میباشد. اینفوگرافی ترکیبی از تصویر و متن میباشد و می تواند بسیار بیشتر از یک متن و یا این که یک عکسی که به تنهایی در محتوا آورده گردیده اند تاثیر گذار باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

چک لیست سئو: 14 نکته مهم سئو در سال 2021


محاسبه لیست بهینه سازی: 14 نکته قابل توجه بهینه سازی در سال 2021
لیست مهم‌ترین نکات بهینه سازی که بایستی در تارنما خویش نظارت فرمائید

شهر محتوا>خبرنامه محتوا>بهینه سازی و seo اینترنت


اولیه یه نگاه به فهرست بنداز
چرا گسترش   سئو در مشهد   دهندگان اینترنت بایستی راجع‌به seo نگران باشند؟
آنچه یک گسترش دهنده ی اینترنت می بایست در زمینه‌ی سئو یک تارنما بداند
1) عنوان ها (Headings)
2) اعتنا نمودن برچسب (Alt Tags)
3) seo تصاویر (Image Optimization)
4) سئو پوشه های ویدئویی (Video Optimization)
5) اعتنا به رمز گذاری داده های ساختار یافته (Structured Data)
6) تشکیل داد کدهای کارآمد JavaScript و CSS External
7) دقت نمودن تخت‌گاز برگه (Page Speed)
8) seo بر روی گوشی (Mobile Optimization)
9) قابلیت و امکان به کار گیری با تلفن همراه ( Mobile Usability)
11) دقت نمودن به پوشه ( Robots.txt File)
12) اعتنا نمودن به تنظیمات سرور (Server Configuration)
13) دقت نمودن به چکرهای همت (Performance Checkers)
14) نظارت دامنه ی وب سایت (Staging Site Domain Check)
تحول در بهینه سازی وب سایت خویش را از امروز شروع فرمائید
در صورتی شما در حوزه ی کسب و کارتان دارنده یک تارنما می‌باشید، می بایست بدانید که داشتن یک محتوای خوب به تنهایی برای توفیق وبسایت شما کفاف نمیدهد. حتی در صورتیکه شما یک مجموعه قدرتمند برای ایجاد کرد محتوا و seo آن در موتورهای کاوش(سئو) داشته باشید و همینطور از بیشترین عبارات کلیدی کاوش گردیده نیز به کار گیری فرمائید، هنوز هم ممکن میباشد در جذب کاربر ناکام باشید. می‌دانید چرا؟ زیرا داشتن یک محتوای خوب صرفا یک روی سکه میباشد. طرف دیگر سکه این میباشد که شما کدهای خویش را چه گونه می نویسید. درین محتوا 14 نکته حائض اهمیت را یاد‌آوری میکنیم تا در بهینه سازی وبسایت خویش رعایت فرمائید. سرویس ها بررسی seo تارنما شهر محتوا هم قادر است به پیشرفت seo تارنما شما یاری دهد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

کلمات کلیدی و تاثیر آن سئو


بعضی از   سئو در مشهد  مشتریان کمپانی طراحی وب سایت پایه که خودشان seo وبسایت را به عهده گرفته اند را سوالاتی در رابطه کلمه و واژه کلیدی مطرح کرده اند که به حیث می‌رسد پرسش بخش اعظمی از اشخاص دیگر باشد به همین برهان تصمیم گرفتیم آن را به طور یک نوشته‌ی علمی ارائه دهیم.

آیا بایستی واژه و کلمه کلیدی را عینا در متن در اختیار بگذاریم ؟ و آیا کلمه ها آن در متن وجود داشته باشد کافیست؟

در فناوری Natural Language Processing که مخفف آن NLP است که در آن شیوه های لهجه طبیعی آدم را مطالعه می نماید. یک کدام از نقص‌ ترین مبحث های کامپیوتری و فناوری های امروزی و هوشمند فهم لهجه گفتاری بشر میباشد. و هدفشان از این فناوری این میباشد که یک ماشین هوشمند مانند یک آدم لهجه گفتاری را فهم نماید و همچون آدم حرف نماید و جواب دهد.

 

ابر شرکت گوگل مجموع کوشش خودش را میکند که به یوزرها خویش سیستم هوشمندی ارائه دهد که به راحتی گفتار مخاطب را فهم نماید و داده ها مود نیاز او‌را ارائه دهد. این ایده یک معضل گرانقدر برای گوگل است به دلیل آنکه در NLP یک سری ایتم وجود دارااست که کلمه ها یک کلمه و واژه ای، دو کلمه و واژه ای و... را تشخیص می‌دهد. حالا می بایست در لحاظ بگیریم آیا متن منتشر گردیده در وب درست میباشد و معنا صحیحی داراست؟ آیا کلمات مستعمل در آن درست میباشد و به صحت بکار برده گردیده اند؟ آیا این متن‌ها به قصد گول زدن روبات خزنده ساخت گردیده اند؟ و ....

روبات خزنده گزینه ها را اندازه گیری میکند و چگالی تارنما شمارا به حساب آوردن می نماید و بر پایه ی آن وبسایت شما‌را در یک کدام از مجموعه بندی ایش قرار می‌دهد. همینطور این روبات می‌داند این متن را قرار میباشد یک بشر بخواند به همین انگیزه به درست بودن جملا‌ت کاربردی اهمیت می دهد همینطور در صورتی‌که شما واژه کلیدی رابیش از حد در وبسایت خویش تکرار فرمائید خیر فقط به بهینه سازی وب سایت خویش کمکی نکرده اید بلکه به آن نیز زخم رسانده اید. پس سود می گیریم استعمال از بیبش از حد کلمه ها کلیدی ، ساخت جمله ها بی مضمون‌ و کلمه ها متفاوت تاثیر منفی بر سکو وب سایت خواهد داشت.

مقصود از ایجاد الگوریتم مرغ مگسخوار این میباشد که روبات بتواند مضمون‌ و مفهومی عبارتی را که استفاده کننده کاوش کرده را دریابد و و بر پایه ی مضمون‌ آن به کاوش بپردازد. در‌این‌صورت‌ نیازی وجود ندارد عینا واژه و کلمه کلیدی در متن قرار داشته باشد و در حالتی که مترادف و هم معنی آن و یا این که معنی مربوط به آن در متن جان دار باشد کافیست و می تواند برای seo تارنما شما مطلوب باشد.

البته فراموش نکنید در ساخت‌و‌ساز محتوای خویش به طبع عبارات کلید را بیاورید و تنها به مترادف و هم معنی ها بسنده نکنید چون در‌این‌صورت‌ گوگل نمیتواند کلمه و واژه کلید وب سایت شما‌را پیدا نماید. اما تکرار بیشتراز حد واژه و کلمه نیز تاثیر منفی در‌پی داراست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

نکته ی مهم سئو

ده نکته ی مهم سئو


 

امروزه    سئو در مشهد     فعال‌ساز‌ی یک تجارت در بستر وب به طور کامل با دهه پیش متعدد میباشد حتی به جرئت میتوان خاطرنشان کرد که فعال سازی یک تجارت اینترنتی نسبت به دو سال پیش هم دشوار خیس گردیده است و این رنج به جهت پیشرفت، ارتقاء و بغرنج خیس شدن موتور های جست و جو میباشد. امروزه با فیس ی جدیدی از موتور های جست و جو رو به رو هستیم برای آنکه بتوانیم از تغییرات موتور های جست و جو به روش مطلوبی به کارگیری کنیم می بایست استراتژی های seo خویش را آپ تو دیت نگه داریم تا بتوانیم جایگاه خویش را فی مابین جایگاه های برتر موتور های جست و جو نگهداری نماییم. روش های پیشنهادی که می توانید از آن ها برای بهتر شدن حال و روز بیزنس اینترنتی خویش به کارگیری نمائید مشتمل بر مفاد ذیل هستند:

کلمه ها کلیدی مقصود شما: کل توفیق شما در گرو گزینش عبارات کلیدی مطلوب برای وبسایت شماست بدین ترتیب شما بایستی با مطالعه و تجزیه و آنالیز شایسته ترین و پرکاربرد ترین لغات مربوط به تجارت خویش را بیابید و آن‌گاه معدود رقابت ترین واژه را برای آغاز استراژی بهینه سازی خویش تعیین نموده و سعی نمائید تا خوانند‌گان خویش را ترغیب به ورود به تارنما از روش این واژه و کلمه از روش موتور های جست و جو نمائید شما تحت عنوان یک بازاریاب محتوا بایستی ارتباط از صمیم قلب ای با مخاطبان خویش برقرار نمایید و این اولی خط مش ایجاد کرد یک ارتباط از صمیم قلب میباشد.

قریه نکته ی اساسی بهینه سازی

قابلیت و امکان سازش با تلفن همراه یک ضرورت میباشد: یکی‌از مدیران پیروز تارنما می‌گوید قابلیت و امکان سازش با گوشی به یک استاندار نو تبدیل شد‌ه‌است و این قابلیت به آخری بروزرسانی گوگل هم اضافه گردیده‌است اکثر مدیران تارنما به‌این می‌پندارند که می بایست طراحی وب نو اعمال دهند و این عمل بسیار طاقت فرسا، وقتگیر و لبریز هزینه خواهد بود. این در حالی میباشد که شما می‌توانید سوای زخم دیدن بخش های اساسی سایتتان، قابلیت سازش با تلفن همراه را به آن اضافه کنید؛ حتی در حالتی‌که برای اینکار هزینه متعددی پرداخت نمایید گشوده هم قیمت آن را دارااست چون در شرایطی که که‌این عمل را اجرا ندهید جایگاه خویش در موتور های جست و جو را از دست خواهید اعطا کرد و فیض آن کاهش ترافیک ورودی از موتور های جست و جو میباشد.

بی آلایش بودن معمولا بهتر میباشد: ساخت‌و‌ساز محتوا یعنی ساخت و ساز یک ارتباط فی مابین شما و مخاطبانتان. شایسته ترین وضعیت ممکن این میباشد که مطالب وب سایت خویش را به زبانی معمولی و قابل فهم و شعور برای کلیه یوزرها بنویسید به نحوی که یک فرد با مدرک لیسانس صنعت و یک فردی که هیچ دانشی از صنعت ندارد بتوانند معنا متن را متوجه گردد و مشکلی در شعور آن نداشته باشد.

توسعه و گسترش ی یک استراتژی بازاریابی: یک استراتژی صحیح به شما این اذن را می دهد به به سمت هدفی که در ذهن خویش درمورد جمعیت، معیار تاثیر رسانه های اجتماعی و یا این که مقاله قرار داده گردیده در وبلاگتان دارید دست پیدا فرمائید. البته یک استراتژی برای اینکه بتواند پرورش نماید مستلزم تهیه ظریف و فرصت برای به فیض وصال داراست.

اهرم توان گرافیکی: در طول دو سال پیشین آمار های متعددی از محتواهای تصویری قرار داده گردیده در رسانه های اجتماعی گزارش گردیده است برهان این دستور بی آلایش میباشد. اینفوگرافی ترکیبی از تصویر و متن میباشد و می تواند بسیار بیشتر از یک متن و یا این که یک عکسی که به تنهایی در محتوا آورده گردیده اند تاثیر گذار باشد.

  • شایلین عباسی