مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


سرعت سرعت سرعت، کلیه ی پیشرفت انسان را می قدرت از سرعت ایفا هر کاری سنجید. در پیشین همگی چیز نماید سئو در مشهد خیس از درحال حاضر حاضر جاری ساختن می‌شد و می اقتدار پیش گویی زد در آینده نیز از الان سریع خیس و جهشی خیس پیش برویم، سرعت اتوموبیل ها، پردازشگر های کامپیوتری، دسترسی آدم ها به داده ها و حتی اجرا دادن کار های روزمره، کلیه و کلیه با سپری شد مجال با سرعت بیشتری پیش رفته اند تا بتوانیم پیشرفت را لمس کنیم.
گوگل نیز از این قائده مستثنی نبوده و همواره بر سریع خیس شدن دسترسی یوزرها به وب سایت ها و سهولت دستیابی به صفحه ها تارنما ها در کمترین مجال تاکید داشته میباشد، الگوریتم اخیر گوگل درباره با سرعت بارگزاری سایت در دستگاه های موبایلی بوده میباشد، این بروزرسانی در الگوریتم های گوگل غیر قابل حدس نبود، اکثری از بهینه سازی کاران و فعالان عرصه seo سایت قبل از اینکه گوگل به طور رسمی اعلام نماید اهمیت خویش را نسبت به کاربرانی که با تلفن همراه قصد دستیابی به سایتی را دارا هستند فراتر برده، دقت خویش را روی این تیم از بازدید کنندگان بیشتر از گذشته کردند و سعی در با صرفه کردن دور و بر اینترنت برای دسترسی شل خیس یوزرها به فضای وب سایت داشتند.

الگوریتم سرعت بارگزاری وب سایت در گوشی از تاریخ نهم جولای سال 2018 مصادف با 18 تیرماه 1397 به وسیله گوگل ارائه شد. درین بروزرسانی سرعت بارگزاری وب سایت در دیوایس های موبایلی یکی فاکتورهای اساسی و شایان توجه در جایگاه بندی گوگل است، قابل ذکر میباشد بقیه فاکتور هایی که به طور غیر بی واسطه با سرعت بارگزاری تارنما راجع به می‌باشند مانند محتوای با صرفه و کیفیت خوب را نادیده نگیرید این دو در کنار هم سبب ساز بهتر شدن درجه در گوگل می‌شوند.

نتیجه ها پژوهش ها گوگل درزمینه سئو گوشی
خلق و خوی یوزرها نماد داده که در‌حالتی که بارگزاری و بارگذاری تارنما بیشتر از 3 ثانیه به ارتفاع بیانجامد بیشتراز 54 درصد یوزرها از تارنما بیرون می‌شوند.
به طور معدل بارگزاری مجموع یک وب سایت هنگامی در حدود 15 ثانیه میباشد که به نسبت همین آمار در سال 2017 میلادی، 7 ثانیه سریع خیس است. سرعت گشوده شدن دیوایس های موبایلی در حدود 50% سریع خیس از 2017 گردیده‌است.
طبل آمار و پژوهش ها انجام یافته به وسیله گوگل بیشتر از 50% نشانی های یکتا در دیوایس های موبایلی بیشتر از 2 هزار کیلوبایت ترافیک مصرف می نماید.
در گونه های کانال های وب تلفن همراه از ADSL های خانگی و مودم های وایرلس و ولی کانال های موبایل (2G,3G,4G,5G) بستر های 2G و 3G بیشتر از سایرین استعمال دارااست.
نکته ای که درین در بین وجود دارااست این میباشد که در شرایطی‌که ما سرعت سایت خویش را به هر قیمتی که گردیده بالا ببریم و سرعت بارگزاری وب سایت ما به حداکثر رسد، در آن شکل به طور سعودی به سمت شیت اولیه گوگل هدایت می شویم؟ دیگر نیازی وجود ندارد تارنما خویش را seo کنیم؟ پس تکلیف محتوا چی میشه؟ در حالتی که در بهینه سازی و سئو مبتدی می باشید یا این که عشق و علاقه به آموزش این دانش دارید ممکن میباشد این سوال های برایتان پیش بیاید، هم اکنون در جواب بایستی بگوییم گوگل در هیچ کجا اعلام نکرده که با رعایت یک فاکتور از هزاران فاکتور ارائه گردیده برای بهینه سازی و seo می‌توانید رده متبوع خویش را به طور تضمینی فتح نمایید. این بدین معناست که شما می بایست در کنار سئو سرعت وب سایت در اشکال دیوایس ها توجه خویش را بر روی محتوا و بقیه فاکتور ها مراقبت فرمائید، فکر کنید سایت را با حذف تصاویر، ویدیو ها، پوشه های اجرای سنگین و ... مدل فرمایید، اکنون یک تارنما دارید که بسیار سریع خیس از استاندارد های خویش گوگل بارگذاری می‌گردد البته از نظر محتوا دیگر حرفی برای بیان کردن ندارید. همین معدود بودن و بی کیفیت بودن محتوا به طور بدون واسطه و غیر بدون واسطه تاثیر خویش را روی بقیه المنت ها و قسمت های seo سایت می‌گذارد. شما هم ابدا دوست ندارید از همین درجه قعلی خویش به قعر کاوش های گوگل هدایت گردید.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی