مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


Bounce Rate

نرخ پریدن یا این که باونس ریت: معیار بازدیدکنندگان یک وبسایت که بعد از ورود و صرفا مشاهده یک کاغذ بهترین سئو کار از تارنما بیرون می گردند. این عدد به طور درصد ذکر میگردد و زمانی که می‌گوییم باونس ریت یک وبسایت 60% میباشد، یعنی 60 درصد از یوزرها تنها یک کاغذ از وب سایت را بازدید می نمایند. 

Browsers: مرورگرها

قابل انعطاف افزارها و ابزارهایی که به وسیله آن می قدرت در سیستم های متفاوت به وب سایت ها رمز زد و صفحه ها آن را مشاهده نمود. مانند Chrome, Internet Explorer, Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera, Safari

Conversion and Cost Per Action: نرخ همگرایی و هزینه یک کار

Domain Authority:

دامین آتوریتی به امتیازی گفته می‌گردد که به وسیله تارنما Moz.com که یک تارنما مرجع در قضیه بازاریابی seo میباشد، ابتکار عمل گردیده و با عضویت درین وب سایت و نصب پلاگین MozBar روی مرورگر گوگل کروم برای هر سایتی قابل مشاهده میباشد. Domain Authority, Page Authority, Spam Score، تعداد بک لینک و پیوند های داخلی و بیرون از وبسایت، پیوند های Follow و No Follow و داده ها نسبتا قابل قبولی در بخش آنالیز ورقه به طور بدون‌پول وجود دارا‌هستند اما برای سئو وب سایت و به کارگیری از نصیب Page Optimization یا این که بایستی حساب بدون پول آزمایشی را فعال و یا این که از حساب پریمیوم استعمال فرمائید. معمولا وب سایت های مرجع مانند تارنما های حکومتی، کالج ها، گوگل، مایکروسافت، اپل، چهره بوک و بقیه شبکه‌های‌عمومی دارنده صفحه های متعددی با آتوریتی فراتر از 90 می‌باشند. نسبتاً کلیه مواقعی که در امر ابزار موز مذکور شد، در‌این جایگاه بندی تاثیر دارا هستند.

Engagement: زد خورد

Exit pages: صفحه ها خروج وبسایت

Keywords: کلیدواژه‌ها

سئو:

فرآیند کار مداوم و دائمی برای seo وبسایت و صفحه ها اینترنت به مراد کسب مرتبه فراتر در برگه حاصل موتورهای جستجوی اینترنت (مانند گوگل، یاهو و بینگ).

Page views: تعداد بازدیدها از صفحه ها وبسایت

Referrals: ارجاعات

Top pages: صفحه های پر بازدید

Unique visitor:

بازدیدکننده منحصر به فرد به‌شخص (در شرایطی که 10 شخص وارد یک تارنما شوند و مجموعا از 87 برگه بازدید نمایند، یونیک ویزیتور ما 10 و معدل پیج ویو ما 8.7 شیت به ازای هر مخاطب است) همان به تعداد کسانی که در یک مقطع مشخص و معلوم به یک وبسایت یا این که برگه اینترنت رمز می‌زنند یونیک ویزیتور گفته می‌شود.
 

  • ۹۹/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی