مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در‌این نوشته‌علمی هر آنچه را که در رابطه TrustRank گوگل نیاز میباشد که بدانید را بهترین سئو کار  ، خواهید آموخت. امتیاز متکی بودن گوگل چه است ؟ چه طور عمل میکند ؟ و از کلیه مهمتر ! چه گونه میتوان آنرا بدست آورد ؟

⁉️امتیاز اتکا گوگل Google TrustRank چه می‌باشد؟

📌در واقع TrustRank به گوگل و بقیه موتورهای کاوش در جنگ با اسپم امداد می نماید. به صورت ویژه ، TrustRank سیگنال های قابل اتکا را اندازه گیری می نماید. این سیگنال ها یاری میکنند تا تحلیل و درجه بندی موتورهای جست جو قانونمند و مبتنی بر سیگنال های صحیح پیش رود. ( مانند پیوند ها و محتوا)

📍با اینکه TrustRank در صدر به وسیله یاهو و مهندسین کالج استفورد ساخت شد ، ولی گوگل اثبات کرد آنان نیز در الگوریتم های خویش از امتیاز متکی بودن به کار گیری میکنند. به عنوان مثال ابتکار عمل \"موتور جستجویی که نتیجه ها را مبنی بر ترازو پشت گرمی طبقه بندی میکند\" را به اسم خویش تصویب کردند.

🌀اظهار ایده ها قانونی گوگل را نیز در اینجا آورده ایم :


📌تا به امروز PageRank شناخته گردیده ترین میزان پشت گرمی موتور کاوش بوده میباشد ، درواقع پیج رنک بیشتر دنبال پیوند ها و ترازو اهمیت آنهاست. بدین ترتیب در صورتی‌که لینک و پیوند های کیفیت عالی بسیار متعددی دارید ، احتمالا دوست دارید پشت گرمی گوگل را بدست آورید. ولی خوب میباشد بدانید که بیشتراز 200 سیگنال متعدد وجود داراست که ما در مرتبه بندی خویش از آنان استعمال میکنیم.

🔸برای اینکه اعتقادوباور نتیجه ها نمائید و بهتر متوجه مضمون‌ پشت گرمی و اینکه چطور عمل میکند ، گردید. در یک عبارت و با تعدادی واژه آنرا ذکر می کنیم : اعتبار ،متکی بودن ، توان. به عبارت دیگر گوگل اینترنت سایتهایی را که به آنان پشت گرمی دارااست ، افزایش میبخشد و این معیار پشت گرمی را با الگوریتم های خویش اندازه می گیرد .

⁉️هم اکنون پرسش مهم اینجاست که TrustRank حقیقتا چطور عمل میکند ؟

📍در پی جزئیات بیشتری در رابطه اینکه TrustRank چطور فعالیت میکند خوا هیم ذکر کرد . شما به آن تحت عنوان یک غربال نگاه نمائید. در شرایطی که گوگل پیوند ها و محتوای شمارا قابل اتکا تشخیص دهد، از غربال پشت گرمی رد می‌شوید. ولی چنانچه TrustRank شما معدود باشد ، یعنی اینکه سیگنال های متکی بودن صحیح به لحاظ نرسیدند و از غربال رد نشدید .

📌نیازی به اعلام کردن وجود ندارد که مطلقا شما می‌خواهید گوگل سایتتان را تحت عنوان یک مرجع قابل اتکا بشناسد. در شرایطی‌که اینطور پیش نرود ، درجه به چنگ آوردن شما بسیار دشوار گردد و مجال متعددی می برد.

⁉️چطور میتوان TrustRank را اندازه گرفت ؟


جواب کوتاه : به گونه ای این عمل اعمال میگردد.

جواب جامع تر : وب سایت moz ابزاری رویه برای اندازه گیری به اسم MozTrust توسعه و گسترش داده میباشد. MozTrust ابزاری میباشد که ما با آن اندازه گیری TrustRank را مستقیماً ایفا می‌دهیم. شاید به کارگیری از این ابزار عالی نباشد و برای استارت بسیار کاربردی و خوب میباشد.

🔖اعداد MozTrust


عدد یک در MozTrust به‌این معناست که صد در صد پیوند های وبسایت شما اسپم میباشند و عدد 10-10 نیز برای سایتی نمونه دانش گاه هاروارد به حساب آوردن شود. به این ترتیب داشتن امتیازی میانگین مثل 6.09 بسیار خوب میباشد.به‌دنبال مقاله‌ها به شما خوا‌هیم اعلام کرد چه‌گونه امتیاز اتکا گوگل را برای خویش به حداکثر برسانید.

🌀مرحله نخستین : seo امتیاز متکی بودن در on-page


در‌این بخش طرز seo on page وب سایت را برای کسب امتیاز پشت گرمی آورده ایم :

1️⃣ پیوند دادن به وب سایت های دارای اعتبار :


📍بی‌شک تا به امروز بعضا از وب سایت های ضعیف را در گوگل چشم اید ، درصورتی که یه خرده اعتنا فرمایید ، متوجه می شوید که چنین وب سایت ها هرگز به وب سایت دیگری لینک و پیوند نمیدهند.

📍کارت قرمز‌رنگ را می‌بینید ؟ ولی در حقیقت ، وبسایت ها دارای اعتبار از هر طرف به وبسایت ها لینک و پیوند می‌دهند. شما نیز بایستی همین فعالیت را اعمال دهید ، لینک و پیوند فرنگی در مطالب یکی استراتژی های مهم در seo on-page است.

📌به علاوه طبق مطالعات انجام یافته، ارتباط میان پیوند فرنگی و فراتر رفتن مرتبه گوگل وجود دارااست ، این نکته را به خیال داشته باشید ، شما به تارنما های دیگر لینک و پیوند میدهید ، تاثیر و منعکس شدن آنرا در وبسایت خویش ملاحظه کنید. بدین ترتیب با علاقه به وب سایت های edu ، .gov و بقیه وب سایت های دارای اعتبار و دارای ارتباط لینک و پیوند بدهید.

2️⃣ اطلاعیه حریم محرمانه :

 

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی