مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل  سئو در مشهد که بر مبنای هوش تصنعی و مصنوعی (AI) و یادگیری ماشینی (ML) تشکیل شده، الگوریتم رنک برین میباشد.
رنک برین از بغرنج ترین الگوریتم های گوگل میباشد و برای نقطه نهایی دادن به کار های بهینه سازی کلاه سیاه، بهینه سازی خاکستری و کلاسیک متولد گردیده و با غایت هوشمندی خویش به ما یادآور می‌شود که نیاز به تدوین استراتژی مطلوب برای بهینه سازی وب سایت خویش داریم، بایستی اینترنت معنایی و تجربه کاربری را مد لحاظ در اختیار بگذاریم و فقط با داده ها مطلوب، بدون نقص، کاربردی و برطرف کردن نیاز یوزرها میباشد که خواهیم توانست بر رقبای مان پیشی بگیریم.

از جدیدترین و برگزیدگان الگوریتم های موتور جستجوی گوگل که بر مبنای هوش تصنعی و مصنوعی (Artificial Intelligence) و یادگیری ماشینی (Machine Learning) تشکیل‌شده، الگوریتم رنک برین (Google RankBrain Algorithm) میباشد.

الگوریتم گوگل رنک برین چه می باشد؟

مهم ترین وظیفه رنک برین اکران حاصل جستجوی گوگل براساس آشنایی الگوهای نو، تعامل خلق یوزرها، ادراک و تشخیص مفهومی کلماتی میباشد که یوزرها در‌این موتور، حتی برای او‌لین توشه کاوش می نمایند. از بارزترین تفاوت های این الگوریتم با بقیه الگوریتم های خانواده خویش در‌این میباشد که مدام در اکنون یادگیری و باصرفه کردن خویش است و دیگر نیازی به آپ دیت نو از طرف مجموعه گوگل نداشته و این وظیفه بسیار اساسی بر عهده خودش قرار داده گردیده‌است.

پیش از رنک برین واحد سنجش تاثیر الگوریتم ها، سیگنال ها و معیارهای جستجوها به طور دستی به وسیله مهندسان گوگل انجام می شدند، بعداز به کارگیری از هوش تصنعی و مصنوعی و پروژه گوگل دیپ مایند، برای اولی توشه به کار گیری از الگوریتم رنک برین در تاریخ 26 اکتبر سال 2015 به وسیله گوگل پذیرش شد و اظهار‌کرد که از سال 2016 بیش تر از 15 درصد جایگاه بندی در برگه حاصل کاوش (SERP) بوسیله این الگوریتم جاری ساختن می‌شود و در کنار پادشاهی محتوا و پیوند بیلدینگ، سومی دلیل کلیدی در درجه بندی وب سایت هاست.

  • ۹۹/۱۱/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی