مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۳ مطلب در دی ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


seo وب سایت عبارت میباشد از گروه شغل هایی که هنگام ساخت وب سایت ، تعیین استراتژی محتوا گذاری و نشر سئو در مشهد مقاله اعمال میگیرد تا تارنما متبوع در جست و جو درجه بهتری کسب نماید و در سود تعداد بازدید های تارنما ارتقاء یابد.

در seo سایت ترازو های مختلفی وجود دارااست ؛ از عبارات به فعالیت رفته در محتوا و ساختار کلی وب سایت گرفته تا پیوند های جان دار در آن ، همه در مرتبه بندی وبسایت ها تاثیر گذار هستند.

گوگل با سود مندی از الگوریتم های گوناگون در موتور های جستجوی خویش عملکرد داراست تا مخاطب را در سریع ترین مجال ممکن به شایسته ترین فیض برساند. به این خواسته با نظارت کلی یک تارنما و در حیث به دست آوردن فاکتور های بسیار ، مرتبه بندی وبسایت ها را صورت می‌دهد. بهینه سازی سایت یک روند غامض میباشد که مستلزم حوصله و فعالیتی دائمی میباشد.

۱. بررسی رقبا
یکی‌از نخستین ترین کارهایی که می بایست ایفا دهید ارزیابی و چک حریف های شما میباشند. روش تلاش آن‌ها برروی لغات کلیدی و شرایط هریک آن‌ها در لغت ها گوناگون ، امداد اکثری به خوب شدن استراتژی بهینه سازی شما می نماید.

۲. سرعت بار گذاری بالا
سرعت وب سایت و بار گذاری شدن تاثیر بخش اعظمی بر روی یوزرها دارااست. هرچه قدر هم وب سایت شما از حیث محتوا گذاری و ساختاری قادر باشد البته سرعت پایینی داشته باشد ، موجب خستگی و بی حوصلگی استفاده کننده گردیده و با رخنه‌ کردن وبسایت به وسیله آنها مواجه خواهید شد. این مسئله در دراز برهه زمانی سبب ساز ضربه به seo وبسایت می گردد و به بانس ریت وب سایت جراحت میزند. وب سایت های پایین مطلوب ترین آیتم ها برای تحلیل سرعت وب سایت هستند.

GTmetrix | Page Speed Insights

۳. اسکن کردن بلای جان seo
بی‌شک محتوا مهم‌ترین زمینه در seo تارنما میباشد. محتوا نویسی و ساخت و ساز آن فعالیت بی آلایش ای وجود ندارد لذا بخش اعظمی به مکان این شغل ، با نسخه برداری کردن و استعمال از محتوای دیگر افراد به تکثیر مطالب می‌پردازند. در پیشین گوگل مالامال بود از مطالب یکسان و اسکن گردیده به وسیله وبسایت های متعدد که موجب خستگی یوزرها گوناگون میشد. ولی امروزه وبسایت هایی که اسکن می نمایند با جریمه های رنج از طرف گوگل مواجه می گردند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

همه نکات سئو


ارتقاء سرعت بار گذاری تارنما
نماید بودن تارنما از دو جهت به تارنما شما جراحت میرساند. نخستین اینکه گوگل سایت های نماید را دوست ندارد، سئو در مشهد چرا‌که پایش آن ها فرصت متعددی از آن گرفته و در فیض جایگاه وب سایت را کاهش میدهد. ثانیا یوزرها با مشاهده یک وبسایت نماید آن را به‌سرعت سوراخ می نمایند و این موضوع از نگاه بازاریابی ابدا فیض خیر و خوبی وجود ندارد. فاکتور دوم به صورت غیر بی واسطه بر روی پارامتر جذابیت وبسایت نیز اثر منفی گذارده و در سود درجه وبسایت کاهش خواهد یافت.

مطالعات نماد میدهد که 40% یوزرها بعداز سه ثانیه از فرصت لود و عدم مشاهده محتوای وب سایت، آن را رخنه‌ می نمایند. همین مطالعات ذکر می نمایند که 80% یوزرها هرگز مجددا به تارنما های نماید گشوده نمی گردند.

از سوی دیگر یوزرها همواره به سایت های سریع گشوده میگردند. به این ترتیب ارتقاء سرعت سایت نیاز باید از الزامات باشد. با نظارت کردن و seo آن میتوانید گام بزرگی در این‌راه بردارید. seo تصاویر و فشرده خیس کردن آن‌ها می‌تواند استارت نیکی برای این فعالیت باشد.

4. سئو تصاویر
تصاویر در ارتقا اعتنا یوزرها به سایت نقشی کلیدی داراست. به همین ادله میباشد که تصاویر صدای بلندتری نسبت به عبارات دارا هستند. با اینکه به کار گیری از تصاویر باکیفیت امری ضروری در پباده سازی صفحه ها به حساب آورده می شود، البته سئو آن ها نیز قادر است موجب ارتقا سرعت لود وبسایت خواهد شد.

فاکتورهای مانند سایز تصاویر و فرمت آن‌ها در ارتقا مرتبه وبسایت تاثیر گذارند. بدین ترتیب همواره سایز و وسعت تصاویر را پیش از بار گذاری کاهش داده و به کمی باصرفه برسانید. همینطور درج عبارات کلیدی در متن جایگزین تصاویر نیز راه‌حل نیکی برای بهینه سازی عالی میباشد.

محتوای سایت برای جذب حداکثری اعتنا یوزرها می بایست با فرمت صحیحی در برگه منتشر شوند. فرمت درست موجب ارتقاء مجال حضور یوزرها در تارنما نیز میشود. همینطور اینگونه خصوصیت ای موجب برگشت یوزرها نیز میشود. تک تک این فاکتورها در غایت سبب به ارتقا مرتبه وبسایت و ورودی از گوگل میشوند.

به کار گیری از تگ های هدر موجب تقسیم بندی محتوا به قسمت های متفاوت می‌گردد و در سود خوانایی محتوا ارتقاء مییابد. همینطور با قرار دادن لغت ها کلیدی در تگ های هدر میتوانید شانس خویش را برای ارتقاء سکو تارنما در جستجوی آن عبارات کلیدی ارتقا دهید.

5. بهبود فرمت وب سایت
پباده سازی استفاده کننده پسند تارنما موجب افزایش تجربه کاربری و ارتقا فرصت حضور یوزرها در سایت می‌شود. بدین ترتیب اعتنا به‌این دو پارامتر برای ارتقا بازدید از گوگل امری ضروری میباشند.

پباده سازی عالی تارنما موجب می گردد که بیزنس شما از لحاظ استفاده کننده دارای اعتبار جلوه نماید. در‌این راستا از فونتی استعمال نمائید که برای یوزرها خوانا باشد. جمله ها کوتاه بوده و عالی میباشد فضای پارتیشن ای دربین آن ها وجود داشته باشد. از فونت های درشت و خمیده نیز در جاهای مطلوب به کارگیری نمائید.

استعمال از لیست های شماره دار یا این که گلوله ای پیشناهاد می‌شود. قرائت لیست های گلوله ای سهل میباشد و به یوزرها اذن می هد تا محتوای آن را با‌گاز مشاهده نمایند. از تصاویر، رنگها و تبلیغات نیز به طور باصرفه استعمال نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


مطالب بلند را فراموش نکنید
مطالب کوتاه بهتر میباشند و تاثیر به سزایی در بهینه سازی تارنما دارا‌هستند. البته این در معنای سئو در مشهد اعتنا نکردن به مطالب بلند وجود ندارد. الگوریتم های گوگل نماد داده اند که مطالب بلند در ارتقا مرتبه تارنما بسیار موثرند. در‌صورتی‌که شما تا به امروز از متن های 500 تا 700 واژه و کلمه ای به کار گیری می نموده اید، آن را به 1000 یا این که 2000 واژه و کلمه برسانید.

این نکته بدین معنا وجود ندارد که از فردا برای جلب رضایت گوگل در صفحه های خویش کتاب داستان بنویسید! نیازی وجود ندارد که هر مورد از پست های شما بیش تر از 1000 کلمه و واژه باشند. همت نمائید در برخی مورد ها که زمینه پست نیاز به توضیح بیشتر دارااست، این فعالیت را ایفا داده و پست های بلندتری ساخت و ساز فرمایید.

تارنما خویش را با اخذ گواهینامه امنیتی SSL امن نمائید
یو آر ال هر وبسایتی با Http شروع می شود که‌این واژه و کلمه که خلاصه گردیده عبارت Hypertext Transfer Protocol است. این پروتکل مشتمل بر دو نوع لایه امنیتی میگردد: TLS و SSL. هم زمان با پرورش وب، نیاز به ارتقاء امنیت آن نیز بیشتر گردیده‌است و همین استدلال استقبال روزافزون وب سایت ها از پروتکل SSL است.

تفاوت این دو نوع لایه امنیتی در کدگذاری اطلاعلات بوسیله پروتکل Https است. گوگل به جهت امنیتی که شما برای یوزرها وب سایت ساخت و ساز می‌کنید، نمره بهتری به وب سایت میدهد و این نمره در سال 2017 مطمئنا بیشتر نیز گردد. توضیحات بیشتر در قضیه این پارامتر را در مقاله تاثیر Https بر روی بهینه سازی می‌توانید بخوانید.

شبکه‌های‌عمومی
توییتر، فیسبوک، اینستاگرام و یوتیوب چهار کانال اجتماعی متدوال و پر بازدید این روزهای وب میباشند. درصورتی که هنوز برای شرکت خویش کانال اجتماعی نساخته اید، وقت آن رسیده میباشد که زود به دست شغل گردید. مهمتر از تولید پروفایل شبکه های مردمی فعال بودن در آن‌ها و نشر منظم پست در آنهاست. فقط به اشتراک مطالب وب سایت و دیگر پروفایل ها بسنده نکنید و مطالبی را که حس میکنید برای یوزرها دیدنی خواهد بود را نیز به پست ها اضافه فرمایید. همینطور زمانی که کامنت یا این که پیغامی نیز اخذ می‌کنید، تا آنجا که برای شما مقدور میباشد، نسبت به جواب به آن ها اهتمام ورزید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آری، seo کار خیر در سال 2022 میباشد چون به شما قابلیت دسترسی به مجال های متنوع را می‌دهد. شما سئو در مشهد میتوانید در منزل فعالیت فرمایید، مشتریان خویش را جذب نمایید و حتی تارنما هایی را که صاحب و مالک آن میباشید، فعال‌سازی و بسط دهید. به علاوه، سه عدد از دوست داستنی ترین تارنما های Google.com ،YouTube.com و Amazon.com نیز مطرح ترین موتورهای کاوش می‌باشند. seo تحت عنوان یک مهارت بسیار گران بها میباشد چون اشراف بر آن معضل برانگیز میباشد و هر کسب و کاری قادر است از آن منفعت مند خواهد شد.
نوشته ی علمی دارای ارتباط : استخدام دارای تخصص بهینه سازی

آیا seo یک موضوع در حالا رویش میباشد؟
چه گونه تبدیل به یک متخصص seo شویم؟
بهینه سازی، متخصص است که به طور آکادمیک در مرکزها دانشگاهی، فراگیری داده نمیشود و صفت دارای تخصص به طور نسبی به فرد اتلاق می‌گردد. یعنی شما هر چقدر هم در رابطه seo بدانید گشوده کسی میباشد که بیشتر از شما بلد باشد. به این ترتیب همواره بایستی در‌پی کسب علم در این باره باشید. برای تبدیل شدن به یک کارشناس سئوف روند پایین را می بایست طی فرمائید:
1- فهم و شعور طریق کارکرد موتور جست و جو
برای اینکه بفهمید seo چه می باشد و چه‌طور فعالیت می نماید مایحتاج میباشد در آغاز به جواب این سؤال برسید که موتورهای جستجوی گوگل چه‌طور کارمی نمایند؟ موتورهای کاوش 3 شغل اساسی را اجرا میدهند:
کرال کردن (Crawling)
خزنده های موتورهای کاوش در آحاد لحظه ها در سطح اینترنت میخزند و محتوا ها را میخواند.
ایندکس کردن (Indexing)
محتواهای جان دار در تارنما در فهرست موتورهای کاوش قرار می‌گیرد.
مرتبه دهی (Ranking)
براساس الگوریتم های منحصر به خویش تارنما ها را با اعتنا به جستجوی استفاده کننده مرتبه بندی می نمایند. یک دارای تخصص seo می بایست بداند چه‌طور صفحه ها یک وبسایت را باصرفه نماید تا موتورهای کاوش آن را در ورقه نتیجه ها بخوانند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


استاندارهای بهینه سازی برای ایجاد محتوا می بایست هم در بهینه سازی داخلی وبسایت و هم در بهینه سازی سئو در مشهد فنی وبسایت رعایت گردد. هنگامی در ساخت و ساز محتوا اصول بهینه سازی را رعایت کنیم منجر می شود، تارنما در سرچ گوگل درتبه‌های عالی و بالاتری قرار گیرد سوای اینکه ما هزینه‌ای کرده باشیم. پیش از به کار گیری از سرویس ها ساخت‌و‌ساز محتوا برای وبسایت مان بایستی از اصول و ضوابط سئو و سئوی محتوا و وب سایت باخبر شویم. یکی مهم‌ترین مورد ها درسئو استاندارد و باب تمایل گوگل، رعایت قانون ها الگوریتم های گوگل میباشد.

غرض ما در ساخت و ساز محتوا نباید صرفا بدست آوردن ترافیک موتورهای جستجوی گوگل باشد بلکه تا قبل از این می بایست کاربر برای ما اساسی باشد و محتوا را کاربرپسند ساخت و ساز کنیم. برای اینکه بتوانیم موتورهای جستجوگروهمچنین مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان خویش را به وب سایت بازگردانیم ونگه دارید بایستی به بالاتر از سئو محتوا برای موتورهای کاوش بپردازیم. به عبارت دیگر، محتوای بی کیفیتی راایجاد نکنیم که تروتمیز چشم و روی آن کلیک می گردد البته هیچ بها مازاد را برای استفاده کننده موتور کاوش آماده نمی نماید. ممکن میباشد بعضا وبسایت‌های محتوایی ساخت و ساز نمایند که کاربرپسند نباشد و از لحاظ گوگل هم پذیرش گردیده نباشد، بدین ترتیب خطر جریمه شدن بوسیله Google برای آنان بدور از انتظار وجود ندارد .

چه طور محتوا را براساس لغت ها کلیدی بهینه سازی کنیم؟
اصل نخستین این میباشد که محتوایی که ساخت‌و‌ساز می کنیم می بایست بتواند نیاز مخاطب را برآورد. پس می بایست کلمه ها کلیدی را گزینش کنیم که علاوه بر اینکه معیار سرچ بالایی دارا هستند، در قضیه کاری ما هم کاربردی باشند.

پژوهش ها عبارات کلیدی: در صورتیکه می‌خواهیم ازطریق کاوش ترافیک ساخت و ساز کنیم، بهتراست پیش از استارت تایپ کردن، تحقیق در خصوص کلمه ها کلیدی را اعمال دهیم. بنابراین، می توانیم روی عبارات کلیدی متمرکز شویم که اینک مقدار مشخصی از وسعت کاوش را دارا‌هستند. به عبارت دیگر، درمورد موضوعاتی بنویسیم یا این که کلمه ها کلیدی‌ای را پیدا کنیم که یوزرها در جستجوی اطلاعاتی در باب آنان می‌باشند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

 

 

استراتژی بهینه سازی شما پایانی توشه چه موقع ازهم پاشید و در واقع واحد سنجش سئو در مشهد در اختیار گرفتن شما برروی آن کاهش یافت؟ قطعا به اولی چیزی که در رابطه آن اندیشه می کردید، تغییر و تحول استراتژی seo خویش بود، ولی چه گونه؟ چه مواقعی در استراتژی بهینه سازی باید در لحاظ بگیریم؟ چه گونه بفهمیم که خلل از کجاست؟

ما در‌این نوشته‌علمی نمی‌خواهیم به شما راه‌حل برهر سوالی که در صدر پرسیده گردیده، ارائه دهیم. بلکه می‌خواهیم سه پرسش اصلی در استراتژی seo را ذکر کنیم که صرفا خودتان که صاحب کسب وکارتان می‌باشید می‌توانید به آن جواب درست دهید و با پاسخدهی به آنها، می‌توانید متوجه گونه های خویش و تایپ کردن یک استراتژی seo با صرفه را بنویسید. جواب بدین سوالهای، در سال 2021 که شاهد تغییرات پهناور ای در ساخت وب سایت و بهینه سازی خوا‌هیم بود، اهمیت متعددی دارااست.

سه پرسش مهم استراتژی بهینه سازی
1. استراتژی بهینه سازی ما دربرگیرنده چه مواقعی بایستی باشد؟
اولی و بی آلایش ترین سوالی که می بایست از خودتان بپرسید، همین پرسش میباشد. پایانی توشه شما چه وقتی استراتژی seo خویش را انتخاب کرده بودید؟ در آن فرصت حالت فعالیت چه طور بود؟ آیا المان ها و مواقعی که در آن و نسبت به حالت به عمل برده بودید، هنوز هم کوشش داراست؟ از جمله، آیا وبسایت شما دارنده پباده سازی گوشی و کاوش صدا در تعدادی سال اخیر اعتنا متعددی به آن شد‌ه‌است، پشتیبانی می نماید؟ حتما هنگامی که شما تارنما خویش را تولید کرده بودید، بسته به مقصود خویش و مشتریانی احتمالی که برای آن در لحاظ گرفته بودید، یک اپلیکیشن استراتژی seo را پباده سازی و انجام نمودید، البته همان طور که می‌دانید، تکنولوژی با گاز در درحال حاضر تغییر و تحول میباشد. در شرایطی که مشتریان شما بیشتر پیش از این در صورت بوک عمل می کردند، امروزه دیگر کمتر کسی در کشور ایران به خیال غربال بودن این کانال، از آن به کارگیری می نماید. پس عمل و تبلیغات در آن، جز اتلاف انرژی و شغل هیچ سود ای ندارد.

بیشتر شرکتهای تعالی، حداکثر سالیانه برای سئو وب سایت خویش، نرم افزار استراتژی بهینه سازی را بسته به موقعیت تغییر تحول میدهند. شما هم برای آغاز میتوانید از موسسات والا فروشگاه آنلاین درایران، الگوبرداری نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


پیش از اینکه راجع‌به seo بیشتر بدانید، موردنیاز میباشد که یک سری عبارت و اصطلاح در بهینه سازی را حافظه بگیرید:

کیفیت ترافیک: شما میتوانید همگی یوزرها وب را به سمت تارنما خویش بکشید اما کلیه آنان کاربر متبوع شما نیستند. سئو در مشهد در واقع ترافیکی دارنده کیفیت میباشد که دقیقا کاربر متبوع شما‌را به وبسایت‌تان بکشاند. در واقع شما به مخاطبی نیاز دارید که علاقمند به تولید ها و سرویس ها شما باشد.
کمیت ترافیک: هنگامی توانستید اشخاص صحیح را از روش موتور جست‌وجو به وب سایت خویش بکشید، درین مرحله تعداد آن ها هم اهمیت پیدا می‌نماید و هر چقدر بیشتر باشد خوب میباشد.
نتیجه ها ارگانیک: تبلیغات می تواند نقش مهمی در جذب ترافیک داشته باشد البته ترافیک ارگانیک، ترافیکی میباشد که برای آن هزینه نپرداخته باشید. نتایجی که در گوگل فارغ از تبلیغ می بینید، نتیجه ها ارگانیک می باشند.
ایندکس: گوگل تمامی صفحه های وبی را که درباره‌ی آن ها داده ها دارااست در فهرستی عده‌آوری می‌نماید. داده ها هر برگه در ایندکس گوگل مشمول تعریف محتوا و نشانی URL پیج میباشد. ایندکس شدن یک ورقه وقتی میباشد که گوگل یک شیت را پیدا می نماید، آن را میخواند و به فهرست اضافه می‌نماید.
کراول کردن: کراول کردن به معنای جست‌وجو کردن صفحه های اینترنت به‌روزشده میباشد. گوگل، URL‌ها را با تعقیب کردن پیوند‌ها، قرائت نقشه تارنما و ابزارهای دیگر کشف می‌نماید.
کراولر (Crawler) یا این که خزنده: یک اپلیکیشن خود کار میباشد که صفحه ها اینترنت را پیدا و آنان‌را ایندکس می‌نماید.
گوگل‌بات (Googlebot): اسم منحصر به فرد کراولر گوگل میباشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در صورتی شما دارنده یک استارتاپ می‌باشید و یا این که اخیرا به فراگیری seo عشق و علاقه مند گردیده اید سئو در مشهد و میخواهید مهارت های سئوی خویش را ارتقا دهید، ما درین نوشته‌علمی ۹ نکته کلیدی را بازگو میکنیم که شما بتوانید مهارت سئو موتور جستجوی خویش را بهبود ببخشید.

به احتمال زیاد با اطلاعاتی متعددی که در اولِ فراگیری بهینه سازی به سمت شما جاری میگردد، سرگردان و سردرگم میشوید و این مسئله دستور معمولی میباشد. تاکتیک ها و طریق های متعددی که در بهینه سازی وجود دارااست که در صدر میتوانید شما‌را از تمرین و یادگیری بهینه سازی دل سرد نماید . هر یکسری یادگیری مباحثی که در seo موتور کاوش یا این که به عبارتی seo وجود داراست، در مقایسه با مباحثی که دنیای کامپیوتر وجود دارااست، ابدا مبحث ترسناکی وجود ندارد.

ما در‌این نوشته‌ی علمی ۹ نکته ی کلیدی بهینه سازی که در سال 2021 ترند میباشند را برای شخصی که مالک یک استارتاپ میباشد و می‌خواهد فراگیری بهینه سازی را داشته باشد را بازگو میکنیم.

۱. تارنما خویش را برای دیوایس های قابل حمل seo نمائید
seo سرعت بار گذاری و اکران محتوا در دیوایس های قابل حمل مانند تلفن همراه و تبلت یکی مهم ترین و بحرانی ترین موضوع ها در بهینه سازی میباشد. خوب میباشد اولی قدمی که بر می‌دارید این باشد که وبسایت خویش را در برای با صرفه بودن در بارگزای و طرز ی تمایش محتوا یا این که به عبارتی رابط کاربری آنالیز فرمائید.

هر تاخیر در سرعت بارگذاری وب سایت، شما‌را با ریسک حیف کردن بازدید کننده مواجه می نماید.

عموم سالانه بیشتر از گذشته فرصت خویش را روی تلفن همراه های خویش صرف می نمایند.، که به‌این مفهوم میباشد که هیچ کس نمی تواند در استراتژی های نو seo، از سئو برای تلفن همراه ها و دستگاه های قابل حمل صرف لحاظ نماید. نکاتی که ما در باره آن گفت و گو می‌کنیم تنها سرعت بار گذاری و روش اکران محتوا در موبایل های تلفن همراه وجود ندارد،‌ بلکه عادت و روشی میباشد که استفاده کننده از موبایل تلفن همراه برای وبگردی و تعامل با ان به کار گیری می نماید و این طرز تعامل و عادت ها در مقایسه با کاربری که از مرورگر دسکتاپ به کار گیری می نماید مختلف میباشد.

به عادت های خودتان تصور کنید، هنگامی که شتاب دارید و دنبال یک پاسخ سریع می‌گردید، چه چیزی لحاظ شمارا به سوی خودش جلب می نماید و چه‌طور مبادرت به اجرا یک کاوش میکنید. مطمئنا دنبال سایتی می‌باشید که محتوای آن برای اکران در تلفن همراه شما سئو گردیده باشد، آنگاه بتواند جوابی که شما به‌دنبال آن می باشید را به شما بدهد، به زبانی دیگر بتواند شایسته ترین جواب را برای پرس جوی بار شما به یاروهمدم خویش داشته باشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


جواب به سوال های متداول seo و seo قدم بزرگی در شناساندن خوب آن به دوستداران این حوزه میباشد. سئو در مشهد در نوشته‌ی علمی بهینه سازی و seo، توضیح به لهجه معمولی به خیر به تحلیل چیستی seo یا این که ( search engine optimization) پرداختیم. ولی در‌این نوشته‌ی علمی میخواهیم به جواب دادن مرسوم ترین سوالهای متداول بهینه سازی تارنما بپردازیم. سوالاتی که شاید شما هم در اولِ این‌راه داشته باشید. و سوالاتی که بخش اعظمی از اشخاص مبتدی مسلما برایشان اتفاق افتاده میباشد. بدون‌شک درک کردن جواب این سوالهای یاری بزرگی به شما برای ماهر خیس شدن در کارتان خواهد کرد. پس به‌دنبال این نوشته‌ی علمی یار ما باشید…

فهرست خلاصه مطالب
1: ابدا seo و سئو چیه و چه بهره ای داره؟
شاید یکی‌از اولی و مهمترین سوال های متداول بهینه سازی تارنما برای شما پیش بیاید این میباشد که، به هیچ وجه مضمون‌ seo و سئو چه می‌باشد.؟ و چرا اینقدر اساسی و حایز اهمیت میباشد. seo یا این که سئو مخفف کلمه و واژه search engine optimization میباشد. این اصطلاح از هنگامی صورت گرفت که مرورگر گوگل که بستر کار بخش اعظمی از تارنما ها میباشد، وبسایت ها را مبتنی بر استاندارد های خاصی طبقه بندی کرد.

در شرایطی که شما هم تحت عنوان یک استفاده کننده توجه فرمایید، وب سایت هایی که محتوای دارای ربط خیس و استاندارد خیس بر حسب جست و جویبار شما دارا هستند، معمولا در موضع های فراتر به شما اکران داده می‌شوند. seo و سئو اصولا گروه عمل هایی بحساب میاید که وب سایت و محتوا را از نگاه ارزشی بالا خیس می‌برد. که در‌پی آن تحت عنوان نتیجه ها نخستین نشان داده می شود. و در غایت استفاده کننده و ورودی بیشتری نیز جذب خواهد کرد. برای کسب داده ها بیشتر در رابطه seo و سئو و اشکال آن اینجا کلیک نمائید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


با این شیوه‌ها سایت خویش را seo فرمائید
شیوه های گوناگونی برای seo و باصرفه‌سازی اینترنت‌تارنما‌ها وجود داراست که مدیران وبسایت ها سئو در مشهد و یا این که طراحان سایت از این متدها برای باصرفه‌سازی تارنما خویش به کارگیری می‌نمایند. این طرز‌ها هر روزه به موتورهای کاوش گر یاری می‌نماید تا بتوانند سرویس ها بهتری براساس جست وجوی یوزرها و کلمه ها کلیدی LSI ارائه دهد و مشخص و معلوم می‌نماید که کدام وبسایت‌ها به یوزرها اهمیت داده و تارنما‌های خلاف کار را از لیست جستجوی یوزرها حذف نماید.

لغات کلیدی LSI

یکی‌از راهکارهای مهم بهینه سازی که اکثری از سئوکاران آن را یک کلید برای ارتقاء سکو گوگل می‌دانند، استعمال از LSI هست. با به کار گیری از این نحوه‌ها می توانید به راحتی یک محتوای دیدنی و درخور یوزرها ساخت و ساز فرمایید و با شناسایی این کلمه ها کلیدی یک محتوای ماهر seo گردیده و استفاده کننده محور را پدید آورید.

تاریخچه نحوه و کاربرد LSI
شیوه LSI گاها به نام طریق ریاضی خویش یعنی latent semantic analysis نیز حافظه می گردد که از روش طریق‌های ریاضی که در سال ۱۹۸۰ ارائه شد و به خواسته ارتقا بهبود اعتنا بازیابی داده ها نیز خاطر می‌گردد می‌اقتدار اسم موفقیت. در‌این شیوه از یک الگوریتم به اسم singular value decomposition (تجزیه مقادیر منفرد یک محتوا)، برای شناسایی و تجزیه و آنالیز یک مدرک غیر مشخص و معلوم و شناسایی رابطه در میان عبارات آن به کارگیری میشد.

باصرفه‌‌سازی موتور‌های کاوش (بهینه سازی) - مقدماتی
LSI چه می‌باشد و چه کاربردی دارااست؟
واژه و کلمه ISI مخفف عبارت Latent Semantic Indexing میباشد و در معنای فهرست معنایی مخفی عبارات میباشد. در واقع این تکنیک برای شناسایی درست عبارات با قضیه یک شیت اینترنتی است. طرز LSI در کنار شناسایی یک واژه و کلمه کلیدی مطلوب از اهمیت بسیار متعددی در seo و ارتقا ترافیک وبسایت داراست.
اکثری از وبسایت ها برای نگارش محتوای خویش از عبارات کلیدی تکراری و بسیار پر استفاده استعمال می نمایند، البته این مسئله به جهت مستلزم بودن به رعایت چگالی لغات گاها سبب ساز ناخوانایی محتوا برای یوزرها می‌شود، به این مراد نویسندگان و مدیران یک سایت می‌توانند به راحتی و با ادراک گونه های کلمه ها مترادف با واژه کلیدی خویش مبادرت به ساخت و ساز یک محتوا، با محوریت یکسری واژه کلیدی گوناگون می‌باشند.
 

  • شایلین عباسی