مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۱۹ مطلب در اسفند ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


در‌صورتی‌که گوگل را از وجود وبسایت خویش با خبر نکنید و صفحه های شما ایندکس نشوند، هیچ وقت سئو در مشهد به حاصل جستجوی گوگل رویه پیدا نخواهید کرد. مهم ترین پرسش این میباشد که چه کاری اجرا دهیم تا گوگل صفحه های وب سایت را ایندکس نماید:

1- تارنما خویش را در گوگل وبمستر تصویب فرمایید و با قرار دادن کد آن در وب سایت نام و نشان خویش را بعنوان مالک تارنما پذیرش فرمائید، با به کارگیری از مسیر ذیل لینک و پیوند صفحه های خویش را به گوگل معرفی کرده و احتمال ایندکس آن‌ها را ارتقاء دهید. همینطور شما می‌توانید از تعداد صفحه ها ایندکس گردیده به وسیله گوگل باخبر گردید.

Health>Fetch as Google

2- نقشه وب سایت خویش را بسازید و آنرا در وبمستر گوگل و بینگ معرفی نمایید. اینکار شایسته ترین طرز برای معرفی تارنما خویش به گوگل و ارتقا سرعت ایندکس شدن صفحه های شماست.

3- برای ورقه اساسی و صفحه ها داخلی تارنما بک پیوند مطلوب بدست آورید. موتورهای کاوش از روش این لینکها به صفحه های شما وارد می شوند و اینکار موجب ارتقاء سرعت ایندکس شدن صفحه های شما شود.

چه وقتی پیشرفت مرتبه خویش را در حاصل گوگل می بینیم؟
این پرسش جواب مشخصی ندارد، پیشرفت خویش را ممکن میباشد در بعداز یک سری روز، هفته و یا این که ماه ببینید. عامل ها متعددی بر سرعت ایندکس تارنما و بهبود درجه شما در گوگل تاثیرگذارند که بایستی در حیث داشته باشید. بطور کلی بهینه سازی امری طولانی بوده و مستلزم حوصله و طاقت میباشد. به کارگیری از ابزارهای مجانی تحلیل بهینه سازی تارنما مانند Open Site Explorer شرکت ماز قادر است شما‌را درین دستور کمک نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


چرا وجود محتوای تکراری یک موضوع میباشد؟
برخی از شرکتها تعجب می نمایند که چرا محتوای تکراری یک مورد میباشد، به ویژه در‌حالتی سئو در مشهد که محتوای تکراری در وبسایت خویش باشد. نقص‌ این میباشد که عموم از منابع دیگر محتوا سرقت می نمایند و از آن به کارگیری می نمایند.
اختلال دیگر با محتوای تکراری این میباشد که موتور کاوش نمی داند کدام کاغذ را درجه بندی نماید. در حالتی‌که تارنما شما دارنده دو شیت با محتوای یکسان میباشد، گوگل می بایست کدام یک را به یوزرها اکران دهد؟ کدام یک بیشتر دارای ارتباط میباشد؟
الگوریتم های گوگل برای جاری ساختن اکثری از امور درج شده میباشد، ولی آن ها نمی توانند این تصمیم را دربین دو برگه ی شبیه پیدا نمایند. به این ترتیب ممکن میباشد گوگل محتوای تکراری هر ورقه را درجه بندی نماید.

ساخت سایت-تاثیر محتوای تکراری بر بهینه سازی وبسایت

در صورتی‌که محتوای تکراری دارید چه اتفاقی می افتد ؟
در سال های اخیر، گوگل کوشش نموده است تا عیب گیری از محتوای تکراری را متوقف نماید، و اکثری از وب سایت ها برای نسخه برداری یکسان در وبسایت های خویش و بقیه وبسایت ها مجازات گردیده اند.
جریمه به وسیله گوگل یک اختلال تعالی میباشد، چون آن را فورا در نتیجه ها موتورهای کاوش آرم می‌دهد.
وقتی که مشتریان بالقوه برای کسب و کارهایی مانند شما کاوش نمایند. به مکان درجه بندی در برگه اولیه جستجوی گوگل، شما میتوانید به دهم یا این که حتی به صورت کلی در آحاد صفحه ها کاوش کاهش یابد.
این دستور قادر است فاجعه آمیز باشد و حتی در حالتی‌که مطالب تکراری را از وبسایت خویش حذف فرمایید، گوگل به صورت اتوماتیک مجازات را جبران نخواهد کرد. شما میتوانید پس از یک‌سری ماه به درجه بندی موتورهای کاوش بیفزایید.

اصول ساخت‌و‌ساز محتوا را بیاموزیدبخوانید


طراحی وب سایت-تاثیر محتوای تکراری بر بهینه سازی وب سایت

در شرایطی که محتوا از تارنما دیگری نسخه برداری گردیده باشد شایسته ترین رویه برای پرهیز از جریمه گوگل چه می باشد؟


بخش اعظمی از صاحبان وبسایت در قبلی از ما این پرسش را پرسیده اند که “چه گونه بهینه سازی با دقت به محتوای تکراری تاثیر می‌گذارد؟” و در صورتی محتوا از تارنما دیگری اسکن گردیده باشد شایسته ترین شیوه برای پرهیز از جریمه گوگل چه می‌باشد؟
واقعیت این میباشد که شایسته ترین روش برای از میان بردن هر سیرتکامل مجازات، حذف محتوا میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


۱۳- وجود واژه کلیدی در توضیحات یا این که متا دیسکریپشن
وجود واژه و کلمه کلیدی در توضیحات متا برای گوگل اساسی وجود ندارد و ترازو جایگاه بندی سئو در مشهد محسوب نمی شود(پیش از این بود اما در الان دیگر از اهمیت خاصی برخوردار وجود ندارد). البته زمانی یک توضیحات متا بدون نقص با واژه کلیدی می‌نویسید، یوزرها حس می‌نمایند با تلاوت و بازدید از این ورقه نیازشان برطرف گردد و در سود روی لینک و پیوند شما کلیک می‌نمایند. این سبب ساز میگردد با کلیک بیشتر seo وبسایت نیز ارتقا یابد و بازدید یوزرها از تارنما و رضایت آنها مهم‌ترین دلیل مرتبه بندی وب سایت از لحاظ گوگل میباشد.

۱۴- تگ H1 و تاثیری که در seo وب سایت می گذارد
یک ورقه اینترنت دربرگیرنده دسته ای از موادتشکیل دهنده مانند تیتر، URL، محتوا، توضیحات و غیره میباشد. یکی مواقعی که بسیار اساسی تگ H1 میباشد. همان گونه که می دانید عنوان ها از H1 تا H6 وجود داراست و هرمورد دارنده کاربرد اختصاصی در بین محتوا میباشند.

بیشتر بخوانید:شایسته ترین کمپانی برای اجرا ساخت وب سایت شرکتی

چرا نباید بیشتر از ۱ گشوده تگ H1 در شیت داشته باشیم؟
مهمترین نکته‌ی که بایستی درباره با تگ اچ ۱ بدانیم این میباشد که هر صفجه‌ای که درباره با قضیه مشخصی توضیح می دهد می بایست از یک تگ اچ وان استعمال نماید مگر در صورتی‌که محتوا به ۲ قسمت جدا از هم غیروابسته خواهد شد و هر قسمت از ۱ تگ اچ یک برخوردار باشد. مهمترین نکات تگ H1 عبارت‌اند از:

مورد محتوا را به نیکی به کاربر منتقل نمائید.
خیر خیلی کوتاه و خیر خیلی بلند.
از لغت ها کلیدی هوشمندانه به کار گیری فرمایید و آن را مطلقا باطن تگ H1 قرار دهید.
کاربر را به قرائت مطالب تشویق نمایید.
۱۵- وجود واژه و کلمه کلیدی در متن محتوای ورقه
واژه و کلمه کلیدی پل ارتباطی در بین مخاطب و غرض محتوا میباشد. در واقع این کلمه ها کلیدی میباشند که به استفاده کننده اذن میدهند در فیض کاوش های خویش به محتوای متبوع خویش رسد. فارغ از عبارات کلیدی، جستجوها فارغ از فیض و محتوا و مقاله ها سوای خواننده خواهند ماند!

ترازو تکرار واژه و کلمه کلیدی در محتوا چقد بایستی باشد؟
برای اینکه تحت عنوان اسپمر نزد گوگل شناخته نشوید و وب سایت شما‌را جریمه نکند می بایست از ضابطه های آن تبعیت فرمایید در صورتیکه از واژه کلید در متن محتوا بیشتراز حد به کارگیری فرمائید الگوریتم پاندا شما‌را جریمه خواهد کرد و از صفحه های کاوش حذف خواهید شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


محتوای خودکار آن گروه از متن‌هایی میباشند که به طور اتوماتیک و یا این که اپلیکیشن‌ریزی گردیده ساخت و ساز می‌شوند. سئو در مشهد در‌این طرز گروه ای از عبارت و عبارات مربوط به مسئله غرض به یک ربات داده میگردد و این ربات عبارات دریافتی را با افعال و حروف اضافه ادغام میکند تا گوگل تصور نماید که محتوای حقیقی و واقعی ایجاد گردیده است.

محتوای اتومات معمولا فاقد هرگونه عکس، سرتیتر، مسافت در بین جمله‌ها و نظم میباشد. در واقع غرض مهم محتوای اتومات به جای‌اینکه کسب رضایت استفاده کننده باشد، رضایت موتورهای جستجوست. ولی حقیقت دستور آن میباشد که‌این طریق دیگر حتی رضایت گوگل را هم در‌پی ندارد.

پس عالی میباشد به مکان استعمال از ابزارهایی که به طور اتومات برای شما محتوا ایجاد می‌نمایند. همت نمایید با قرائت مقاله ها گوناگون ایده های جدیدی پیدا نمایید، در غایت خودتان آغاز به تایپ کردن و ساخت محتوایی باارزش نمائید.

3- Bait and Switch: ترفندی برای جذب استفاده کننده و تغییر و تحول محتوا
یک کدام از ترفندهای زیرکانه seo کلاه سیاه که در پیشین هواداران متعددی داشت، تکنیک Bait and Switch (جلب دقت و تغییر‌و تحول) میباشد. دیدنی میباشد بدانید که اسم این نحوه از یک نحوه تبلیغاتی پر اسم و رسم در ایالات متحده گرفته گردیده‌است. در‌این طریق، اطلاع رسانی های اغراق آمیز و جذابی در چنگ مشتری قرار داده می شوند، ولی پس از جلب دقت، مشتری کالایی را میخرد که متاع تبلیغ گردیده نبوده و فقط مثال مشابهی از آن میباشد. این حقه تبلیغاتی در دنیای بهینه سازی و جذب استفاده کننده به وبسایت هم نمود عینی داراست.

شاید یک نمونه آشنا از این تکنیک کالاهای مو جود در سوپرمارکت ها باشد. زمانیکه برای خرید کیم عروسکی مبادرت می کنید با یک تصویر خوشگل مواجه می‌شوید البته به محض مفتوح کردن بسته متوجه تفاوت فرآورده حقیقی وواقعی با تصویر چاپ گردیده خواهید شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


وقتی که جدید اینترنت‌سایتی را فعال سازی نمایید تا موقعی که به وسیله دیگر افراد شناخته و اصطلاحاً مارک گردید روش سئو در مشهد بسیار وقتگیر در پیش دارید. طی این بازه بایستی بتوانید با شیوه‌های بازاریابی آنلاین و بالأخص بهینه سازی در موتورهای کاوش چشم گردید.

وقتی که یوزرها نیاز به سرویس ها یا این که محصولی داشته باشند به‌طور حتم آن را در گوگل کاوش می‌نمایند در‌این مجال شما چنانچه بتوانید با تکنیک‌های بهینه سازی صفحه های متاع و یا این که خدماتتان را به برگه اولیه گوگل برسانید می توانید از این مزیت تعالی استعمال کرده و به فروش‌های باورنکردنی دست یابید.

اکنون در حالتی‌که این زمان بی‌نظیر را از دست بدهید به جهت اینکه تارنما و مارک شما همچون تارنما‌های بزرگی زیرا دیجی مال شناخته گردیده وجود ندارد وسعت متعددی از ترافیک و کاربرانی که می‌توانستند برای شما درآمد ساخت و ساز نمایند را از دست می‌دهید.

پس سفارش می کنیم به طبعً از همین امروز با اپلیکیشن‌ریزی ظریف، برای آینده بیزنس اینترنتی خویش و تاکیدا روی بهینه سازی سرمایه‌گذاری نمایید، که‌این سرمایه‌گذاری میتواند مالی و یا این که ارتقاء علم شما در‌این حوزه باشد.

 

به برخی از آمارهای جذاب موتور جستجوی گوگل اعتنا فرمائید
در هر روز ۳٫۵ میلیارد و حدوداً در هر ثانیه حدود ۴۰۰۰۰ کاوش در گوگل اجرا می گردد.
حدود ۷۰ درصد از کسب‌وکارهای اینترنتی، بهینه سازی و بازاریابی محتوا را مهم ترین طرز بازاریابی میدانند.
نزدیک به ۵۰ درصد از جستجوها در گوگل به کسب‌وکارهای محلی تخصیص دارا هستند.
نرخ تبدیل بازدیدکننده به مشتری و صرف هزینه برای seo در مقایسه با همگی شیوه‌های دیگر دیجیتال مارکتینگ بسیار زیر و قابل‌اعتنا‌خیس میباشد.
 

موتور کاوشگر چه چیزی است؟
موتور کاوش در واقع به عبارتی اینترنت‌تارنما‌هایی می‌باشند که به شما اذن می دهند تا عبارات موردنظرتان را در آنان کاوش کرده و جواب سوالاتتان را در آن ها پیدا نمایید.

مثال بارز و به طور کامل شناخته گردیده موتورهای جستجو گر گوگل میباشد که دیگر بعید میباشد که با وب آشنا باشید اما دست کم یکبار هم از آن به کار گیری نکرده باشید.

تارنما‌های متعددی تحت عنوان موتور کاوش فعال میباشند (همچون بینگ، یاهو، یاندکس و…) اما هیچکدام محبوبیت گوگل را ندارند به همین استدلال میباشد که زمانی میگوییم “بهینه سازی وب سایت” تاکیدا منظورمان seo وبسایت برای موتور جستجوی گوگل میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یک قضیه کاری را غرض بگیرید و در آن دارای اعتبار گردید
همانگونه که گفتیم وبسایت علی پدر بر روی لغت ها کلیدی مهم حوزۀ توریسم تمرکز داراست، البته سایت تاکسی مسافرتی سئو در مشهد رامین محمودی قادر است صرفا بر روی یک قضیه تمرکز نماید. مثلا می اقتدار صرفا بر روی اپ های هجرت یک شهر یا این که یک استان تمرکز کرد یا این که شهرهای گوناگون را بر پایه ی معیارهای مختلف مرتبه بندی کرد.

ساخت محتوای غیر بی واسطه یا این که به عبارتی درآمدزایی غیر بدون واسطه
تارنما علی پدر خیر فقط در ادامه عبارات کلیدی، بلکه به‌دنبال محتوایی میباشد که به خریدِ بدون واسطهِ بلیط هواپیما از تارنما شان یاری می نماید و با این نحوه، قصد دارااست نرخ تبدیل وب سایت خویش را ارتقاء دهد. ولی شما نمی توانید از همین شیوه به کار گیری فرمائید. در اولِ فعالیت، شما نیاز دارید که پشت گرمی مشتریان را جلب نمائید و خویش را تحت عنوان شرکتی دارای اعتبار، معرفی فرمایید.

براین اساس، می بایست محتوایی ساخت فرمایید که رقبای بزرگتان قوی به استعمال از آن ها نیستند. رقبای بزرگتان دربارۀ هتل ها، پروازها و شهرها ساخت و ساز محتوا می نمایند. براین اساس، شما میتوانید اینترنت سایتی باشید که فهرستی از شایسته ترین ها ارائه می‌دهد یا این که مطالبی آموزشی دربارۀ مهاجرت به بخش ها متفاوت منتشر می نماید.

محتوایتان بایستی باکیفیت خیس و جامع تر از رقبایتان باشد
شما میتوانید وقت بیشتری را بر روی یک محتوا صرف نمایید و محتوایی جامع تر و عمیق خیس نسبت به رقبای بزرگتان ساخت نمایید. برای این فعالیت می بایست در بالا واژه یا این که کلمه ها کلیدی مربوط به موضوع کاری خویش را گزینش نمائید. کارایی نمایید محتوایی ساخت فرمائید که 10 برابر عالی از سایر مطالب جانور باشد. به خودتان پیمان دهید که مجال بیشتری را به ساخت و ساز محتوا تخصیص می دهید. در حالتی‌که محتوای موسسه ها تبارک 200 امتیاز مثبت دارااست، محتوای شما بایستی 500 امتیاز مثبت کسب نماید.

ساخت ارتباط ها به طور بی واسطه
علاوه بر ایجاد محتوای کیفیت بالا، می بایست بتوانید خوب از سایت های تعالی (و به طور بی واسطه) ارتباط ها کاری خویش را ساخت‌و‌ساز فرمائید. مطمئناً هنگامی که سایت علی پدر می‌خواهد با شخصی یا این که گروه ای در تماس باشد، این عمل را از روش دسته ارتباط ها همگانی خویش ایفا می‌دهد. البته شما میتوانید خودتان وارد کار گردید.

از جمله خودتان شخصاً با مشتریان یا این که هتل ها یا این که عده ای که به ارتباط شان نیاز دارید، در تماس باشید. به سوالاتشان جواب دهید. در شبکه های مردمی کار نمایید و خودتان را تحت عنوان کسب و کارتان معرفی فرمایید. در حالتی‌که در ماه تعداد یه خرده تور برگزار میکنید، میتوانید در آن ها حضور داشته باشید. براین اساس می‌توانید به طور بدون واسطه با سایرافراد در باب باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئوکار کیست؟


پیش از این که بخواهیم به سخن در رابطه این که سئوکار چه کسی است بپردازیم در رابطه این زمینه حرف کنیم که seo چه است؟ سئو در مشهد برای جواب بدین پرسش بایستی بدانید که بهینه سازی در واقع الگوهایی می‌باشند که با پیاده کردن آنها بر روی محتوا و سایت خویش میتوانید سکو وبسایت خویش را در موتورهای جست و جو بالا ببرید، این الگوها در اکثری از مواقع گزینه پذیرش موتورهای جست و جو می‌باشند و در بعضا مواقع نیز موتورهای جست و جو آنان را پذیرش نمی‌کنند. مقررات و الگوهای بسیار متعددی وجود دارااست که فرد بهینه سازی فعالیت با پیاده کردن آنها بر روی سایت شما منجر بالا رفتن جایگاه شما در موتورهای جست و جو می‌شود مثلا این الگوها میتوان به مواقعی از قبیل به کار گیری از کلمه و واژه های کلیدی مطلوب، به کار گیری از رمز تیترهای مطلوب با مقاله، استعمال از لینک و پیوند های فارسی و به کار گیری از لغات کلیدی در لینک و پیوند ها، تکرار ظریف و به اندازه واژه کلیدی اساسی، به کار گیری از تصاویر کیفیت خوب و متناسب با متن و بخش اعظمی دیگر از قانون ها که فرد بهینه سازی فعالیت ملزوم به یادگیری آنان میباشد تا بتواند درجه وبسایت شما‌را در موتورهای جست و جو بهبود ببخشد.

سئوکار چه کسی است؟
درحال حاضر که در رابطه seo سخن کردیم احتمالا بیشتر با کلمه seo شغل آشنا گردیده اید و می‌دانید که سئوکار که می باشد؟ فرد بهینه سازی فعالیت کسی میباشد که عملیات seo را با دقت به علم و تجربه ای که دراین مورد داراست بر روی وبسایت شما اجرا میدهد تا جایگاه تارنما شما در موتورهای جست و جو بالا رود. فرد بهینه سازی فعالیت دارنده خصوصیت های بسیار متعددی است که پیرو مقاله با این خصوصیات آشنا می شویم، البته پیش از این که بخواهیم با خصوصیت های یک seo فعالیت آشنا شویم عالی میباشد وظیفه اساسی این اشخاص را چک کنیم. فرد seo فعالیت مکلف میباشد که قانون ها مرتبط با بهینه سازی را به طور بی نقص فرا بگیرد و به تحلیل تارنما و مطالعه دراین مورد بپردازد تا بتواند محبوبیت سایت را در موتورهای جست و جو ارتقا دهد، این فرد همینطور ملزم میباشد که استراتژی های مختلفی را برای تارنما شما در حیث بگیرد و نرم‌افزار های مربوط به بهینه سازی وبسایت شما‌را در زمان یک مدت مشخص و معلوم انتخاب نماید هم اکنون که به پاسخ پرسش سئوکار چه کسی است؟ جواب داده شد خوب میباشد خصوصیت های یک seo عمل مطلوب را نیز بدانیم.

خصوصیت های یک فرد seo شغل
بعداز جواب به‌این پرسش که سئوکار که می باشد عالی میباشد خصوصیت های یک بهینه سازی کار خیر را نیز بدانید. همان گونه که گفته شد یک سئوکار عالی دارنده خصوصیت های بسیار متعددی میباشد که سبب تمایز وی با بقیه بهینه سازی کاران می‌گردد این خصوصیات را میتوان به طور خلاصه در تعدادی آیتم پایین اعلام کرد:

اجرا سفارش های گوگل
یکی شایسته ترین منابع برای seo خویش موتور جست و جو و کمپانی گوگل است، این موتور جست و جو سفارش های بسیار متعددی را به طراحان تارنما نموده است که بتوانند درجه بندی تارنما خویش را در‌این موتور جست و جو بهبود ببخشند، یک فرد seo عمل مکلف میباشد همگی این پیشنهاد ها را مطالعه کرده و شناخت جامعی با آن‌ها داشته باشد. چنانچه تارنما شما بر پایه ی پیشنهاد های گوگل seo گردیده باشد میتوانید مطمئن باشید که خیلی زود می‌توانید درجه تارنما خویش را در‌این موتور جست و جو بالا ببرید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو ارزان چیست؟


seo ارزان ، خدماتی میباشد که امروزه تبلیغات آن را در بوسیله اکثری از موسسات ساخت سایت می اقتدار روئت کرد. سئو در مشهد این نوع سرویس ها که بدترین خدماتی میباشد که درباره‌ی بهینه سازی ایفا میگردد. بهینه سازی ارزان به ظاهر شاید خیلی عالی و اثرگذار باشد البته می بایست بیان کرد منجر زخم رساندن دورازشوخی به جایگاه وب سایت در گوگل میگردد.

ولی سرویس ها seo ارزان چه است؟
از قدیم گفته اند که هیچ ارزانی بی حکمت وجود ندارد. امروزه با مقداری کاوش در وب می‌توانید خدماتی مانند ساخت سایت ارزان، طراحی وب سایت صرفا با 50 هزار تومان!!!، seo ارزان ، قرار به دست آوردن در درجه نخستین گوگل تنها در یک شب!!! و مشابه بدین ها که به راحتی می اقتدار در کلیه خبرنامه ها و دیگر سایت ها روءیت کرد.

ولی ارزان بودن برای هر کسی می‌تواند تعریف و تمجید متفاوتی داشته باشد البته به صورت کلی هر خدماتی مقدار و هزینهای از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده ای دارااست و کمتر از آن مانند بهینه سازی ارزان یعنی اینکه آن سرویس ها کاملا ارائه نمیشود.

بهینه سازی ارزان یعنی اینکه با کمترین هزینه درجه وبسایت شما‌را در گوگل ارتقا میدهند. این نکته را در حیث داشته باشید که در دنیای وب، هیچ سود ای بی زحمت بدست نمی آید، ولی خیر صرفا در فضای مجازی بلکه در همگی عرصه ها و اطراف ها اینگونه رسمی وجود دارااست. پس به چه شکل می اقتدار با seo ارزان به شایسته ترین فیض رسید؟ اما seo ارزان با بهینه سازی سریع تماما متعدد میباشد و نباید این دو را با هم غلط گرفت.

چرا نباید از سرویس ها seo ارزان بهره مند شد؟
1. شما هیچ کاری رایگان نمی توانید اجرا بدهید
تکنیک های متعددی در بهینه سازی وجود داراست که شما میتوانید بدون‌پول یا این که با هزینه خیلی پاره ای آنها را اعمال دهید مانند جستجوی لغات کلیدی دارای ربط، seo متاتگ ها، seo عکس ها و غیره. اما در صورتی‌که با اصول بهینه سازی شناخت کافی داشته باشید. اما در حالتی که قصد دارید که به طور رشته روی seo وبسایت خویش کار نمایید، بایستی یک کارشناس این حوزه را جذب کمپانی خویش فرمایید و این دارای تخصص هزینه بر و نیاز به حقوق و دستمزد ماهیانه داراست. پس این او‌لین هزینه است.

مساله دیگر تبادل پیوند میباشد. وب سایت هایی که جدید به وجود آمده باشند، مدام در‌پی تکنیک های بهینه سازی ارزان می‌باشند و یکی شایسته ترین طرز ها برای آنها تبادل پیوند با دیگر تارنما ها میباشد، البته خوب میباشد که بدانید تبادل لینک و پیوند امروزه آیتم جریمه گوگل قرار خواهد گرفت و سود آن برای صاحب و مالک وب سایت، مارک سازی سایتشان میباشد.

حتی امروزه تبلیغات در وب سایت ها از نگاه گوگل یک نوع جرم محسوب میشود، چون گوگل آن را نوعی خرید پیوند میداند، ولی قلق ها و بستگی به نوع طراحی وب سایت مقصد نیز دارااست.

از دلایلی که برخی از موسسه ها حاضر به هزینه برای سئو وبسایت خویش نیستند، نبود دسته کارشناس برای ایجاد محتوا، نداشتن فرصت کافی و همینطور نداشتن دارایی مایحتاج که اما هیچکدام از این ها قابل توجیه نمیباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


هنگامی سخن از بهینه سازی میشه شاهد این هستیم که سازمان‌ها یا این که اشخاص دو راه در برابر آن سئو در مشهد پیش می گیرند، سئوی کلاه سیاه در برابر سئوی کلاه سپید

برای برخی از اشخاص و سازمان‌ها فقط موفق شدن در بازی بهینه سازی مهمه. سئوی کلاه سیاه به سئویی گفته میشه که فقط به موتور جست‌وجو و سود‌اش دقت داره و محتوا را فقط برای موتور کاوش با صرفه می‌کنه. این به آن معنیه که سازمان یا این که شخص آیتم لحاظ به کیفیت سود و محتوای آخری نتیجه ها گردیده برای اشخاص که از تارنما به کار گیری می‌نمایند اعتنا نداره و هدفش فقط با صرفه بودن محتوا برای ربات‌های گوگله. اینگونه اشخاص و یا این که سازمان‌هایی همت می‌نمایند که قانون ها را به دور زده یا این که به نوعی بشکنند تا به نتیجه ها بهتری دست پیدا نمایند و ‌ترافیک متعددی را به سایتشان بکشانند.

در غایت این روش صفحاتی را ایجاد می‌کنه که خوانایی نیکی برای استفاده کننده ندارند و به صورت یک هرزنامه یا این که اسپم به حیث می‌‌رسند. شاید در این شیوه وب سایت‌ها به سرعت به وسیله موتورهای کاوش در رنک بالا قرار بگیرند، ولی به به عبارتی سرعت به وسیله گوگل شناسایی، جریمه و حتی بلاک میگردند. به کارگیری از این طریق هزینه‌ بر صرفا پول شما را هدر می‌‌دهد و شانس کمپانی یا این که گروه شما را برای داشتن یک تارنما پیروز در سال‌های آینده کاهش می‌‌دهد.

از سوی دیگه، بهینه سازی کلاه سپید یک راه و روش مؤثر در با صرفه سازی اینترنت وبسایت شما برای موتورهای کاوش و ساخت و ساز یک کسب‌وکار استوار آنلاین میباشد. این روش برای با صرفه سازی تارنما برای موتور کاوش مشمول تمرکز بر مخاطبان انسانیه که روی لینک و پیوند سایتتان کلیک می‌نمایند و محتوای وب سایت را می خوانند. مقصود در این راه و روش ساخت و ساز شایسته ترین و با کیفیت‌ترین محتوا، و سایتی با شایسته ترین تجربه برای کاربر با دقت به ضوابط با صرفه سازی برای موتورهای جست‌وجوست. چنانچه تارنما شما با تکنیک‌های کلاه سیاه به مرتبه‌های بالا در گوگل دست پیدا کرد مطمئن باشید که با به عبارتی شدت توفیق، گزینه جریمه قرار خواهید گرفت و شانس رجوع و برگشت به نتیجه ها کاوش از شما سلب خواهد شد. فقط منش برای ساخت و ساز یک کسب و کار آنلاین استوار که‌ ترافیک ارگانیک بیشتری را به وبسایت شما بکشاند ، تبعیت از تجارب چیره در seo و تولید محتوای اثرگذار و یونیک میباشد که بازدید کنندگان شما آن را با قیمت خواهند یافت.

بهینه سازی چه است و چه گونه عمل می‌نماید!؟ پیشنهاد‌های پایانی
درحال حاضر که با اصول نخستین بهینه سازی آشنا شدید می‌تونید بر روی وب سایت خودتان شغل کرده و با بهبود seo صفحه های آیتم نظرتان در موتورهای کاوش نتیجه ها بهتری را به دست آورید. به خیال و خاطر بسپارید که موادتشکیل دهنده و فاکتورهای مختلفی بر روی سئوی یک تارنما اثرگذار میباشند ولی آن موضوعی که بیش از هر چیزی بر روی seo شما می‌تونه تاثیر داشته باشه محتوا با ارزشیه که در وبسایت خودتان منتشر می کنید. به خاطر داشته باشید که برای دیدن حاصل عملکرد‌های خویش توقع تاثیرات اعجاز وار نداشته باشید. دست کم یک‌سری ماه فرصت می‌‌پیروزی تا تاثیر سعی‌های خودرا برروی seo مشاهده کنید. البته هنگامی که این تاثیر را مشاهده کنید مسلما برای شما شیرین خواهد بود و در غایت پیگیری شایسته ترین تجربیات در موضوع seo و ایجاد محتوای با کیفیت و یونیک برای سایتتان فقط موردیه که می‌تونه ورود‌ ترافیک ارگانیک و با کیفیت را برای شما تا سالها ضمانت کنه.

آیا برای بهینه سازی تارنما خویش به امداد نیاز دارید؟ در حالتی‌که از رده درجه بندی سایتتان در موتورهای کاوش راضی نیستید،
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


خوانایی یک کدام از جنبه های اصلی در دنیای ساخت محتوا میباشد. متن هایی که خوانا می‌باشند سئو در مشهد و خیلی ریلکس و فارغ از دردسر خوانده می‌شوند استفاده کننده را جذب می نمایند. برخلاف آن متن هایی که از قواعد خوانایی تقلید نمیکنند معمولا یوزرها را زود خسته می نمایند و حتی بی نقص هم خوانده نمیشوند. به عنوان مثال هنگامی شما یک نوشته‌ی علمی علمی در یک ژورنال را می‌خوانید فونت ریز و متن یکپارچه و یکنواخت به عبارتی اولِ فعالیت شمارا خسته می نماید. البته یک متن در یک سایت دارای هیجان هر چقدر هم که از نگاه مورد غامض باشد می‌تواند شما‌را جذب نماید و حتی شمارا وادار می نماید که‌این مقاله را تا آخر بخوانید.

جذابیت متن به شما یاری می نماید نرخ تبدیل سایت تان را بالا ببرید. زیرا تاهنگامیکه یوزرها متن های شمارا نخوانند و اطلاعاتی که در دست آنها قرار می دهید را با تمرکز نظارت نکنند از شما خرید نخواهند کرد. حتی این خوانایی عالی در بهینه سازی هم تاثیرگذار میباشد. گوگل استانداردهای خوانایی را در گویش های گوناگون ادراک می نماید و در حالتی‌که متن شما خوش خوان نباشد و یا این که خواننده را اذیت نماید ممکن میباشد مرتبه نیکی نگیرید.

ما در اینجا تعدادی اصل اساسی برای خوانایی عالی و بیشتر در ساخت محتوا یک وب سایت و یا این که یک ورقه و متن را به شما خوا‌هیم ذکر کرد.

1. گروه بندی و نظم در هدینگ ها
میدانید که یوزرها دنیای اینترنت تنبل می باشند. آنان متن‌ها را نمی خوانند صرفا متن نسخه برداری می نمایند و دنبال سریع ترین جا چهت نیل به پاسخ پرسش هایشان میباشند. این مجموعه بندی و نظم در هدینگ ها و تگ های H1 و H2 و … سبب ساز می‌گردد تا اولا متن شما به طور کامل گروه بندی خواهد شد و یوزرها بدانند پاسخ سوالشان دقیقا در کدام نصیب میباشد. ثانیا به متن شما یک نظم نپخته می‌دهد. هیچ کس دوست ندارد برای جستن پاسخ سوالش یک کتاب را بخواند یا این که تعدادی دقیقه کل یک متن را بخواند تا پاسخ سوالش را پیدا نماید. پس می بایست متون و صفحه های را به اعتنا گروه بندی نمایید و با به کارگیری از هدینگ ها به آن نظم ببخشید. ضمنا هدینگ ها مستقیما در seo هم تاثیر دارا‌هستند.

2. سایز فونت
هیچ کس فونت کوچک و ریز را دوست ندارد. فونت کوچک سبب ساز میگردد تا استفاده کننده قسمت های اساسی متن را از دست بدهد. ممکن میباشد شما در برخی بخش ها مطالب مهمی بیان کرده باشید البته زیرا سایز فونت کوچک میباشد استفاده کننده فارغ از دقت بدین بخش ها آنها را رد نماید. این هم به ضرروزیان شماست و هم به ضرر و زیان یوزرها. بایستی فونت وب سایت تان را در اندازه ای تهیه و تنظیم نمایید که هر کسی بتواند به راحتی آن را بخواند. نیازی به جلو آوردن موبایل به قربت دیده و یا این که قوز کردن برای قرائت مطالب از پشت کامپیوتر نباشد.

اندازه زوم مرورگر اینترنت تان را روی 100 درصد قرار دهید تا بتوانید بقیه متن تان را را متناسب با سایز ورقه مرورگر موبایل و مرورگر کامپیوتر تهیه و تنظیم فرمائید. به طور تقریب تمامی تارنما ها در پیکربندی پوسته قابلیت ارتقاء و یا این که کاهش اندازه فونت را دارا هستند. یا این که از دولوپرتان بخواهید تا سایز مورد نیاز شمارا تهیه نماید. اعتنا نمایید که اندازه فونت زیاد هم گرانقدر نباشد. از یک سری نفر درباره‌ی سایز فونت وبسایت تان بپرسید و نظرشان را در امر آن بخواهید. زیرا نمی اقتدار دقیقا یک اندازه ی استاندارد انتخاب کرد. ولی در حالتی‌که متن تان بهتر خوانده میشود و روی صفحه ها موبایل عالی دیده میشود مطلوب میباشد.
 

  • شایلین عباسی