مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۵ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار آنالیز‌گر کمپانی گوگل میباشد که بین یوزرها اهل ایران سئو در مشهد به اسم‌های گوگل محاسبه، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم شناخته می گردد (آری! این فارسی‌زبانان دوست‌داشتنی!).

از قدیم گفته‌اند چیزی که اندازه‌گیری و در اختیار گرفتن نشود، بهبود پیدا نمی‌نماید، گوگل آنالیتیکس هم برای رصد کردن وب سایت پباده سازی گردیده تا با داده‌ها و گزارشات آن وب سایت خویش را با صرفه فرمائید.

البته چیز دیگری که گوگل آنالیتیکس را به یک ابزار لازم برای صاحب و مالک هر اینترنت‌تارنما (یا این که نرم افزار تلفن همراه) تبدیل کرده این میباشد که به کار گیری از آن هم بدون پول و هم بسیار ریلکس میباشد. آنقدر بی آلایش که حتی یوزرها اهل ایران که به لهجه انگلیسی اشراف چندانی هم ندارند، میتوانند با مطالعه یک فراگیری معمولی (همچون این یادگرفتن) از آن استعمال کنند.

با این وجود، به جهت نامعلومی هنوز هم اکثری از اینترنت‌تارنما‌های فارسی از این محاسبه‌گر (یا این که بقیه چک‌گرها) به کار گیری نمی کنند. ما در‌این مقاله قصد داریم بگوییم که گوگل آنالیتیکس چه میباشد، چرا اینقدر مهم و واجب میباشد و طریقۀ فعالیت با این ابزار را از شالوده به شما فراگیری بدهیم و در باب داده ها تحلیلی مختلفی که در چنگ شما میگذارد، حرف نماییم. پس در حالتی که که ابداً با گوگل چک شناخت ندارید و هیچ وقت از آن برای نظارت اینترنت‌وب سایت خویش به کارگیری نکرده‌اید، یا این که در شرایطی‌که که آن را نصب دارید البته تا به اکنون سراغش نرفته‌اید، توصیه میکنیم این مقاله را از دست ندهید و نگذارید این زمان استثنایی برای پیشرفت سایت شما از دست برود.

گوگل آنالیتیکس چه است؟
راهنمای گوگل آنالیتیکسهمانطور که در پیشگفتار گفتیم گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ابزاری برای نظارت و نظارت وب سایت میباشد که گوگل به بدون پول در چنگ وبسمتران قرار داده میباشد. این ابزار محاسبه‌گر می تواند داده ها بسیار جامعی را دربارۀ ترافیک محل ورود، خلق یوزرها در تارنما، نرخ تبدیل و کلی داده ها و گزارشات دارای منفعت را در چنگ مدیران اینترنت‌تارنما‌ قرار دهد. اطلاعاتی که می تواند نقش بسیار مهمی را در باصرفه‌سازی یک اینترنت‌وب سایت و پیشرفت آن ایفا نماید.

این ابزار به شما قابلیت و امکان می دهد که وب سایت، وب لاگ و کانال‌های اجتماعی خویش را ذیل لحاظ بگیرید و اطلاعاتی مثل روش ‌ورود استفاده کننده، خلق استفاده کننده، نرخ تبدیل، عصر ماندن در صفحه های، گونه دستگاه و تمام اتفاقاتی که در تارنما یا این که وب لاگ شما چهره میدهد را رصد نمایید.

این‌ها صرفا بخش کوچکی از گزارشاتی میباشد که گوگل آنالیتیکس در چنگ شما میگذارد. این داده ها حیاتی قادر است موقعیت وبسایت شما‌را به خیر نشان دهد البته آنچه خدمت تحلیل گوگل را به ابزاری بدون نقص تبدیل می‌نماید این میباشد که با سایر ابزارهای Google سازگار میباشد. براین اساس می‌قدرت آنالیتیک را با گوگل ادز، یوتیوب و تگ منیجر مخلوط کرد. در واقعیت، تمام ابزارهای Google که بازدیدها و ترافیک در آن ها اکانت میگردد، می توانند با Google Analytics ترکیب و کامل شدن شوند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تیتر مقاله‌ها سایتآموزش بهینه سازی در مشهد


فراگیری بهینه سازی در مشهد درخواستی میباشد که بارها بوسیله دانشجوها و همیاران عزیز اینجانب مطرح شد و ولی شاید قصوری هم از مخلوق در این باره صورت داده میباشد. به قسم یکی‌از دوستان خوب “چراغی که به منزل رواست به مسجد حرام میباشد” و امیر قمصری تحت عنوان موسس و مدیریت مارک شماره یک seo کشور ایران یعنی نیوسئو بایستی فراگیری seo تارنما را برای مشهدی ها به روش ای مختص و باارزش ارائه نماید.

خب. اولا که عبد و بنده در قبل هم به دوستان مشهدی فراگیری داده ام (حدود 40% دانشجو یان عصر اسمان خراش سئو در مشهد  می باشند) و ثانیا توضیحاتی که در بخش عصر یادگرفتن seo مقدماتی و ماهر ارائه داده ام برای عزیزان هم شهری هم صحت می‌نماید. اما خب، در گوگل ورقه ای با تیتر یادگرفتن seo در مشهد تولید نکرده بودم و اما موقعیت خاصی هم برای همشهریان عزیزم در لحاظ نگرفته بودم که درحال حاضر جبران می‌کنم!!

🔵 در شرایطی‌که در کاغذ فراگیری seo مشهد ما حضور دارید، یعنی:

✔️ می‌خواهید از روش وب ثروتمند گردید.
✔️ آگاه گردیده اید که seo پردرآمدترین راه و روش کسب و عمل اینترنتی در دنیا میباشد.
✔️ مطمئن گردیده اید که با تبدیل شدن به متخصص بهینه سازی می‌توانید در هرجایی از جهان، خواستار داشته باشید.
✔️ و در غایت؛ میخواهید تصمیم بزرگی بگیرید.

برای این تصمیم پهناور و جالب لطفا با اعتنا و طاقت مطالب پایین را مطالعه نمایید و اصلا نگران پرداخت هزینه زمان ها نباشید…

در آغاز فیلم کوتاه ذیل را برای شناخت طولانی تر با زمان جامع بهینه سازی مشاهده کنید


 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


فرقی نمیکند نو وارد حوزه بهینه سازی گردیده باشید و یا این که اینکه برهه زمانی متعددی را تحت عنوان کارشناس در‌این حوزه عمل کرده باشید، در هر اکنون بعید میباشد اسم رنگ های سیاه، سپید و خاکستری بهینه سازی را نشنیده باشید.

درین ورقه قصد داریم در آغاز توضیحی مختصر و موءثر در رابطه White Hat بهینه سازی ارائه دهیم و بعد از آن برای یادگیری عمیق خیس این مسئله مهم، هر بخش را به یک نوشته‌علمی جداازهم اختصاص دهیم.

seo کلاه سپید چه می‌باشد؟
سئوی کلاه سپید یا این که White-Hat سئو به نوعی از استراتژی سئو در مشهد اشاره دارااست که بوسیله گوگل رقم خورده. تمام کاری که شما درین طرز انجام می‌دهید این میباشد که شایسته ترین فیض را برای یوزرها خویش آماده فرمائید.

ولی در‌حالتی که انگیزه شما کسب منزلت در نتیجه ها کاوش میباشد، از هدفی که گوگل برای کاربرانش گزینش کرده به دور گردیده اید. اما در حالتی‌که صحیح مانند گوگل، رضایت استفاده کننده و نیازهای او‌را حق تقدم عمل خویش قرار دهید، سریع خیس به سود می سید.

شما درین پروسه یاد می گیرید که فراگیری ساخت محتوا صرفا می بایست در راستای نیاز استفاده کننده باشد.

در واقع seo کلاه سپید هنگامی واقعه میفتد که انگیزه شما با انگیزه گوگل یکی از می‌گردد
seo محتوا، دوست خوب seo کلاه سپید
با اینکه ایجاد محتوا برای یوزرها انگیزه نخستین و پایان گوگل میباشد، اما بایستی این نکته را در حیث داشته باشید که الگوریتم های گوگل هنوز هم ربات میباشند و برای شعور محتوای شما به دوره نیاز دارا هستند.

شما می‌توانید با رعایت اصول seo در نوشته‌ی‌علمی نویسی، اثر محتوای خویش را ارتقا دهید و سریع خیس گوگل را در جریان انگیزه خیرخواهانه خویش بگذارید.

در بهینه سازی کلاه سپید، شما اقدامات پایین را انجام میدهید:

با اعتنا به مقررات راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines تارنما خویش را برای موتورهای کاوش باصرفه می‌کنید 
وب سایت خویش را برای یوزرها باصرفه می کنید، خیر موتورهای کاوش.
محتوایی ایجاد میکنید که بر رفع نیاز استفاده کننده تاکید داراست
البته یک سوال مهم:

از کجا بفهمید که گوگل برای محقق کردن انگیزه خویش از چه طریق ها و معیارهایی به کار گیری می نماید؟

با مراجعه به بخشGoogle Webmaster Guidelines می‌توانید اکثری از طریق های بهبود جایگاهی که گوگل خودش به آنان ایمان دارااست را ببینید.

در‌این بخش ما تمام پیشنهاد های گوگل را زبده های عملی خویش ادغام کردیم تا بتوانید به طرز موثرتری بدین انگیزه مشترک برسید

فراگیری تکنیک های seo کلاه سپید به روشی اصولی
درین سلسله مقاله ها قصد داریم مفاهیم کلیدی seo کلاه سپید را در مقطع عصر کوتاهی بدین طیف پهناور از مخاطبان فراگیری دهیم.

این فراگیری‌ها مطلوب چه اشخاصی خواهد بود؟افرادی که در اولِ یادگیری seo میباشند و قصد دارا هستند به یک کارشناس seo تبدیل شوند
مدیران؛ در مرحله گردهم‌آوری و ایجاد یک مجموعه فن‌ای بهینه سازی
مشتریان بهینه سازی؛ در یافتن متخصصان و تحلیل بر فعالیت آن‌ها

 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بهینه سازی کلاه سیاه چه است؟ seo کلاه سیاه به تکنیک، استراتژی ها و طریق هایی گفته می گردد که از طریق های غیررسمی سئو در مشهد و مخرب کارایی میکنند جایگاه سایت ارتقاء دهند. در بنا شده در seo کلاه سیاه، انگیزه بیش تر ارتقا درجه در موتورهای کاوش میباشد و هیچ تمرکزی برروی مخاطبان و یوزرها وب سایت نیست. ولی خب اشخاص که در مورد سئوکلاه سیاه، کار میکنند، هیچگاه از دستورعمل های رسمی گوگل تبعیت و پیروی نمی‌کنند و صرفا یک چیز را می ببیند: قرار تصاحب کردن در ورقه نخستین گوگل در سریعترین عصر و به هر قیمتی.

در عالم seo، شرایطی موجود هست که بایستی رعایت شود. این مقررات برای خویش ما می‌باشد که با تبعیت از آن ها علاوه بر ساخت یک اطراف مطلوب و بهبود تجربه کاربری، می‌توانیم جایگاه وبسایت خویش را به طور تماما اصولی ارتقاء دهیم که هیچگاه مبتلا افت نشود. برای ارتقاء سکو تارنما، نیاز میباشد که مدام با آخری تغییرات گوگل و تکنیک های نو بهینه سازی، آپدیت باشید تا بتوانید در مرتبه نخستین گوگل قرار بگیرید. متاسفانه، بیش تر اشخاصی که در موضوع seo کلاه سیاه عمل مینمایند، با اینکه با نهایی آشنا می باشند البته در واقع میخواهند که ره صد ساله را یک شبه بپیمایند و خیر فقط نمی توانند بلکه دشوار گزینه جریمه گوگل قرار می‌گیرند. درپی نوشته‌علمی، قصد داریم که 8 تکنیک خطرناک که در seo کلاه سیاه استعمال می‌گردد را بیان کنیم.

8 تکنیک خطرناک seo کلاه سیاه
1. خرید پیوند
مت کات کارشناس بهینه سازی بیان مینماید:

\"اکثریت اشخاص برای اینکه بتوانند لینک و پیوند های محل ورود بیشتری بگیرند و سریع خیس در صفحه ها نخستین قرار بگیرند، مبادرت به خرید پیوند می نمایند.\" این یکی بدترین تکنیک های seo کلاه سیاه میباشد که متاسفانه تارنما های پهناور هم به کار گیری می‌کنند.

مالکان وب سایت فکر‌می‌کنند که با خرید لینک و پیوند، می‌توانند تارنما خویش را سریعتر بالا بیاورند و در به عبارتی سکو بمانند و همینطور دیگر لازم وجود ندارد بابت ساخت محتوا کلی هزینه نمایند ولی می بایست بگوییم، خرید پیوند یکی موردها بهینه سازی کلاه سیاه میباشد و گوگل امروزه به کسانی که میخواهند با دورزدن ضابطه، وب سایت خویش را باصرفه کنند، شدید واکنش خواهد کرد.

2. کامنت های اسپم
صد رد صد تا به هم اکنون مشاهده نموده اید که اشخاصی پایین پست های شما کامنت گذاری می‌کنند یا این که پیوند های وب سایت خویش را قرار می‌دهند که از دید محتوا و مسئله هیچ ارتباطی با تارنما شما ندارند. همینطور ممکن میباشد که خویش شما این فعالیت را انجام بدهید. بایستی بیان کرد چنین کامنت هایی را \" کامنت اسپم\" میگویند. کامنت اسپم یکی‌از دیگر از تکنیک های بهینه سازی کلاه سیاه میباشد که اشخاص اکثر وقت ها فکر میکنند، برروی وب سایت تاثیر مثبت دارااست.

نخستین اینکه اساسا وب سایت ها، لینک و پیوند های محل ورود به بقیه افراد به طور nofollow در می‌آورند که‌این یعنی ، هیچ تاثیری این بک لینک و پیوند بروی درجه وبسایت شما ندارد و حتی ممکن میباشد که منجر جریمه تارنما شما هم گردد.

همینطور درصورتی که شما کامنت های وب لاگ تارنما خویش را سوای بازنگری تایید فرمایید که اکران داده شود، ممکن میباشد که لینک و پیوند های اسپم و مخرب قرار بگیرد که‌این مساله تاثیر منفی برروی تارنما شما خواهد گذاشت و همینطور سبب ساز می گردد که جلوه وب لاگ شما میان سایر یوزرها تخریب گردد. پس برای چه اینقدر پافشاری دارید که از تکنیک seo کلاه سیاه به کارگیری نمائید تا گزینه جریمه گوگل و کاهش جایگاه واقع گردید؟

3. محتوای اسکن گردیده
در خویش ایجاد محتوای ناب سخن زیاد شده‌است و همگی اشخاص نیز می‌دانند که محتوا، سلطان وبسایت میباشد. شل ترین و ارزانترین نحوه برای ارتقا جایگاه سایت، ساخت محتوای ناب میباشد. موتورهای کاوش به محتوای ناب اهمیت متعددی می دهند و استعمال از محتوای نسخه برداری گردیده را بدترین مدل seo کلاه سیاه میدانند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


آیا گوگل حقیقتا از وبسایت های جدید متنفر میباشد؟ گواهی جعبه چه می باشد و آیا وجود فرنگی دارااست ؟ گوگل به راحتی بهترین سئو کار   نو را مرتبه بندی نمیکند و به یوزرها اذن ی دسترسی به وبسایت نوپای شما‌را نمیدهد و این دستور صرفا به جهت عدم اطمینان گوگل از محتوای شما و اعتبار پیوند ها و منابع شماست،به این دلیل‌که گوگل به صورت مداوم سعی بر جلب رضایت کاریر دارااست و اطمینان به ویسایت های بچه به حیث هوشمندانه وجود ندارد .

در بالا می بایست بدانیم که گواهی جعبه چه می‌باشد ؟
سندباکس گوگل همانند یک غربال فعالیت می‌نماید که بازدارنده از درجه بندی تارنما های طفل بوسیله گوگل در جستجوهای اولیه ی گوگل میشود، برای ارتقا بازدید وب سایت ضروری ست که به عملیات سندباکس به دیده یک زمان ی آزمایشی نگاه کرد، حتی در شرایطی‌که شما از تمام قانون ها پیروی نمایید بازهم سایت شما تا عصر به اتمام رسیدن این زمان به مرتبه ی خوبی از سکو بندی نخواهد رسید، باید اشاره کرد که گواهی باکس گوگل هیچ وقت آیتم تایید گوگل نبوده میباشد، ولی seo کاران از وجود آن به طور کامل مطمئن میباشند و دائما سعی بر کاهش عصر سکو بندی تارنما های خویش دارا هستند.

آیا گواهی جعبه حقیقتا وجود فرنگی داراست؟
حقیقت چیست؟ گواهی جعبه چه میباشد؟ آیا مدرک باکس گوگل در سال ٢٠١٨ وجود خارجی داشته میباشد؟ چنانچه وجود داشته میباشد چه‌گونه میتوان از گواهی باکس شدن وبسایت شما بوسیله گوگل جلوگیری کرد؟ برای جواب به این سوال ما به سراغ یکسری سئوکار رفته و لحاظ آن ها را درخصوص این قضیه نسبت به تجربیاتشان در اداره ی وب سایت های جدیدیشان در سال 2018 پرسیدیم و قدردانی فراوان از آن ها برای یاری به شعور بیش تر این قضیه داریم. این اشخاص به شرح ذیل میباشند :

بیل سبالد.6
– Bill Sebald : مالک اصلی نمایندگی بازاریابی دیجیتالی گیرین لین

ادوارد استورم.7

-Edward Sturm : رئیس بازاریابی World of Ether که کارشناس دیرین سئوی iProspect

اریک ساچز.8

– Eric Sachs : کارشناس و مشاور seo و مدیریت استدلال Sachs Marketing Groupاندی کرستودینا.9

-Andy Crestodina : بنیانگذار Orbit Media ( این شخص به قدری عشق به‌این مبحث داشت که بر روی حدود 1000 پروژ هی وبسایتی در طولانی تر از 18 سال عمل کرد و آنها‌را به اشتراک گذاشت .

مختصری از تاریخچه ی سندباکس گوگل
برای فهم و شعور بهتر اینکه مدرک جعبه چه میباشد می بایست دانست که وبمسترها و متخصصان seo ماهر وب سایت در سال 2004 به‌این سود رسیدند که وب سایت های جدید احداث گردیده ی آن‌ها در ماه های نخستین به صورت صدق به وسیله گوگل سکو بندی نمی‌شود این در حالی ست که‌این اشخاص تلاشهای غیر قابل انکاری پایین قالبهای seo به کار آورده بودند اما در غایت مرتبه بندی نمی شدند.

سایت های تازه به صورت ظریف بوسیله گوگل ایندکس میشوند البته راجع‌به سکو بندی حتی‌در جایگاه ی وب سایت هایی حریف ضعیف خیس از خودشان با لغات کلیدی شبیه قرار نمی گیرند، ولی در موتورهای جستجوی دیگر مانند بینگو و یاهو و … در جایگاه بندی صحت قرار می گیرد. این اثرات سندباکسی فی مابین تعدادی هفته تا یکسری ماه باقی خواهد ماند.

چرا گوگل سایت های مبتدی را به یوزرها معرفی نمیکند؟
قابل به مطرح شدن میباشد که گوگل مانند مدام سعی بر معرفی شایسته ترین و کارآمدترین و لبریز اعتبارترین محتوا به یوزرها خودش را دارااست و طبیعی ست که برای گوگل عاقلانه نباشد که به تمام تارنما های مبتدی و تازه کار و کودک اطمینان نماید .

مثلا Rand Fishkin این نظر را دارد SEOmoz علیرغم اینکه دارنده بکلینک های پروفایلی ظریف و کار کشته بوده ،نزدیک به 9 ماه سندباکس بوده میباشد. وی اعلام داشت که SEOmoz بلاخره بعداز 9 ماه از گواهی جعبه رهایی یافت ودر تمام دوران ما بر این فرمان وافق بودیم که در این‌راه صرفا نیستیم و اشخاص متعددی به همین ادله از تارنما ما رانده شدند که ما برای آنان خوشحالیم که عاقلانه اخلاق کردند و در فیض 12000 لینک و پیوند طبیعی ما جواب تمام زحمت های مارا بخشید و ما به آنچه می خواستیم رسیدیم .

نگرانی ها ما درباره ی مدرک جعبه
در پاسخ به سوال “گواهی جعبه چه چیزی است ؟” حتی فرضیه ای موجود هست که این نظر را دارد گوگل برای تمام اشخاصی که پول و هزینه صرف PPC می نمایند جریمه و مجازات در حیث میگیرد . در سال 2014 موج بخش اعظمی از صاحبان وب سایت و بهینه سازی کاران نگرانی خویش را در امر نماید شدن دوره جایگاه بندی وبسایت های جدید پایشان، نسبت به پیشین اظهار کردند و درخصوص آن در black hat forums مشاجره کردند و ادله این واقعه را تعریف‌و‌تمجید یک فیلترآنتی اسپمی نو بوسیله گوگل پنداشتند .

آیا ادعای سندبکس نشدن سایت های نوباوه صراحت دارد ؟
اشخاص متعددی مدعا میباشند که سایت جدید تاسیس آن ها دارنده سکو بندی قابل مراعات ای به وسیله گوگل میباشد البته از بینش متخصصان seo در تارنما ها ی نو عاملی موجود هست که بازدارنده از درجه بندی صحیح تارنما میشود یک سری پرسش از یک سری متخصصین seo که می تواند برای شما آموزنده باشد.

سوال نخستین :

آیا در سایت های نوپای خویش تاثیر سندباکس ( یا این که هر آنچه شبیه به سندباکس کار می نماید ) را حس می کنید ؟

سوال دوم :

چه مقدار ارتفاع می‌کشد تا وبسایت ما از وضعیت سندباکس بیرون شود ؟

تاثیر سندباکس بر روی تارنما جدید تاسیس :
جواب Bill Sebald :
آری در بالا در وب سایت های تازه که اخیرا برای آنان دامنه تمجید و ساخت گردیده شاهد جدالی ما در میان صاحب و مالک وب سایت و سندباکس گوگل خوا‌هیم بود و این بحران تاوقتی‌که اهمیت وب سایت شما برای گوگل اثبات نشود ادامه خواهد داشت .

جواب Eric Sachs:
این مورد بستگی به فاکتورهای متفاوتی داراست نمی قدرت اذعان کرد که شما تنها نیاز به یکبارتنظیم سازی دارید و بعد نیاز به انجام هیچ کاری وجود ندارد هر چه کار های شخص در موضوع seo پیشرفته خیس باشد ( محتوا، پیوند ها، فهرست راهنما،کنسول های کاوش، سیگنالهای اجتماعی، فهرست راهنماهای محلی، استناد های محلی و … ) قادر است برد بیشتری دراین مورد کسب نماید. تحت عنوان یک ضابطه کلی این رخداد در یک مقطع ی هنگامی 4 تا 6 هفته ای واقعه می افتد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


7 نکته طلایی در بهینه سازی تیتر کاغذ
7 نکته طلایی در بهینه سازی تیتر کاغذ
متا تگ تیتر ورقه (Meta title tag) برای انتخاب تیتر صفحه های تارنما بکار میرود و  سئو در مشهد نشان دهنده نسبی محتوای برگه میباشد.

چرا می بایست تحت عنوان برگه اهمیت بدهیم؟
تیتر برگه تاثیر متعددی بر seo تارنما شما خواهد داشت و می توانید با تمجید صحیح آن معیار محل ورود وب سایت خویش از گوگل را ارتقا دهید. به‌دنبال عوارض اینکه چرا بایستی به بهینه سازی تیتر کاغذ اهمیت بدهیم را ذکر می کنیم:

اکران تیتر ورقه در مرورگرها
مرورگرهای پر کاربرد مانند فایرفاکس، گوگل کروم، وب اکسپلورر، اپرا و … تمامی تیتر کاغذ را در بالای پنجره‌های خویش به اکران می گذارند.

اکران تیتر ورقه در مرورگر فایرفاکس
اکران تیتر برگه در مرورگر فایرفاکس

اکران تیتر ورقه در موتورهای کاوش
زمانیکه یوزرها در موتورهای کاوش لغت ها کلیدی متبوع خویش را کاوش می‌نمایند، او‌لین خطی که در حاصل نشان داده میشود تیتر ورقه شما میباشد که در تگ متا تعریف و تمجید نموده اید. همین فرمان موجب اهمیت seo تیتر برگه میگردد که در‌پی این نوشته‌علمی به آن خوا هیم پرداخت.

اکران تیتر ورقه در اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی
زمانیکه شما کاغذ ای در کانال‌های اجتماعی به اشتراک می گذارید بطور پیش فرض تیتر کاغذ در مقاله منتشر گردیده نمایش داده می شود.

سه ادله نقل شده در ابتدا تمامی اهمیت تیتر برگه و طریق اکران آن به بازدیدکنندگان وبسایت شما‌را نشان می‌دهند، با اینکه هیچ محدودیتی در تعداد کاراکترهای تیتر برگه نیست بهتر میباشد که مهم ترین بخش آن فی مابین 60 تا 70 کاراکتر اولیه باشد چون تنها این بخش در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود.

اکران تیتر ورقه طولانی در حاصل گوگل
اکران تیتر کاغذ طولانی در حاصل گوگل
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


یک کدام از موردها اساسی که یک وب سایت از نگاه خصوصیت های فنی بهترین سئو کار  می بایست داشته باشد، دعوا امنیت میباشد. خیر صرفا یوزرها به وب سایت‌های امن بیش تر اعتماد مینمایند، بلکه می‌اقتدار اذعان کرد موتورهای کاوش نیز برای آنها قیمت قائلند. یکی‌از طرق معمولی البته کاربردی، به کار گیری از پروتکل HTTPS یا این که گواهینامه SSL در وردپرس میباشد.

پروتکل HTTPS این اطمینان را به استفاده کننده می دهد که هیچ کسی نمی‌تواند داده ها تبادل گردیده در بین مرورگر و وب سایت را ردیابی و رهگیری نماید. پس در صورتی‌که از این پروتکل به کارگیری نمیکنید، می بایست به تفکر داشتن یک گواهینامه SSL باشید تا بتوانید از پروتکل HTTPS به کارگیری نمایید.

درصورتی که آیکون قفل را در سمت و سوی چپ مرورگر خویش می بینید، یعنی وبسایت شما از پروتکل HTTPS به کار گیری می‌نماید؛ در غیر این فیس، تارنما شما فاقد گواهینامه SSL میباشد.

6- وبسایت شما دارنده داده‌های ساختار یافته میباشد
داده‌های ساختار یافته به موتورهای کاوش امداد میکنند تا بفهمند تارنما شما دقیقا در چه حیطهای فعال میباشد و محتوای صفحه های متفاوت وب سایت شما، دقیقا در زمینه‌ی چه موضوعی میباشد. حتی می تواند فهم و شعور نماید شما دقیقا چه دسته محصولی را در تارنما خویش می‌فروشید.

برای استعمال از داده‌های ساختار یافته تنها یک فرمت رقم خورده موجود است و به همین خیال چنانچه از آن به کار گیری نمائید، موتورهای کاوش تخت‌گاز به وجود آن پی خواهند موفقیت. در رابطه داده‌های ساختار یافته در ورژن yoast سئو 11 طولانی تر بخوانید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


برای اینکه وب سایت شما در موتور‌های کاوش مثل گوگل اکران داده شود، می بایست اقداماتی را انجام دهید یا این که به اصطلاح وبسایت خویش را بهینه سازی نمائید. برخی از این اقدامات فنی می‌باشند که به همین خیال و خاطر ممکن میباشد عملیات بهینه سازی کردن وبسایت خویش را به فرد دیگری سپرده باشید که دراین مورد ماهر است. ولی در‌صورتی‌که یه خرده بدین حوزه عشق‌مند باشید، سئو در مشهد میتوانید خصوصیت های فنی seo را بیاموزید و خویش گامی پایدار درین راستا بردارید. در‌این نوشته‌ی‌علمی به 8 گزینه از تکنیک های برتر بهینه سازی در تارنما از نگرش Yoast میپردازیم که قادر است وب سایت شمارا به حاصل نخستین گوگل برساند.

خصوصیت های فنی بهینه سازی
به حقیقت بهینه سازی چه خصوصیت‌های فنی میتواند داشته باشد؟ دیدنی میباشد یک واژه بی آلایش سه حرفی، تا این حد بر روی سایت ما تاثیرگذار میباشد. گروه yoast که با امداد پلاگین وردپرسی خویش به اسم پلاگین Yoast بهینه سازی معروف گردیده‌اند، نگرش‌هایی را درین راستا ارائه می دهند که در صورتی به آن ها دقت کنیم، مطمئنا نتیجه ها خیر خوا هیم گرفت. امروز هم ما 8 گزینه از این خصوصیت های فنی seo را برایتان در لحاظ گرفتیم که حقیقتا مثال‌های نابی می باشند و توصیه می کنیم صد رد صد به آن ها دقت ویژه‌ای فرمائید.

seo فنی چه می‌باشد؟
چنانچه نسبت به بهبود جنبه‌های فنی تارنما خویش مبادرت فرمایید تا صفحه ها بیشتری از وبسایت شما در موتورهای کاوش قرار بگیرد، به آن سئوی فنی میگویند. مواقعی مثل ارتقاء سرعت وبسایت، بهبود تارنما برای خزنده‌های موتور‌های کاوش و … جزو این مدل می‌باشند. سئوی فنی در نوع on-page بهینه سازی قرار میگیرد. on-page بهینه سازی تیم اقداماتی میباشد که در باطن وبسایت خویش انجام می‌دهید تا درجه بهتری در گوگل و موتورهای جستجوی گوناگون کسب نمائید.

تکنیک های برتر بهینه سازی
گوگل همت می کند شایسته ترین سود‌ها را به یوزرها اکران دهد. در‌صورتی‌که میخواهید وب سایت شما در نتیجه ها نخستین باشد، می بایست عملکرد نمایید وب سایت خویش را به استانداردهای گوگل نزدیک فرمایید. بایستی مدام خزنده‌های گوگل را راضی نگه دارید و به موردها فنی وب سایت خویش نیز اهمیت دهید. در‌پی 8 خصوصیت یک تارنما که از نظر جنبه‌های فنی و تکنیک های برتر seo، مشخص و معلوم گردیده را به شما معرفی می کنیم.

تکنیک های برتر seo
تکنیک های برتر بهینه سازی
1- سرعت بار گذاری تارنما شما می بایست بالا باشد
یوزرها برای وقت خویش قیمت قائلند. از طرفی هم به هیچ وجه طاقت ندارند برای گشوده شدن وب سایت شما حوصله نمایند. در سال 2016 یکی‌از پژوهش ها نشان اعطا کرد که 53 درصد از کاربرانی که با گوشی وارد تارنما‌ها میگردند، در صورتیکه دوره گشوده شدن یک تارنما اضافه از 3 ثانیه باشد، آن را شکاف می کنند. می بایست پذیرش کنیم که‌این عدد امروزه کمتر از 3 ثانیه شده‌است.

گوگل هم تارنما‌هایی که عصر بار گذاری بالایی دارا‌هستند را تشخیص می دهد و طبعا امتیاز بالایی نیز برای آنان در حیث نمی‌گیرد. همین منجر می شود تارنما شما در نتیجه ها نخستین گوگل قرار نگیرد و ترافیک قابل توجهی را از دست بدهید.

برای سنجش سرعت تارنما خویش می توانید از وب سایت‌ها و ابزارهای مختلفی نظیر وبسایت GTmetrix به کار گیری نمایید. ما 16 راهکار برای ارتقا سرعت وبسایت‌های وردپرسی را برای شما فراهم کرده‌ایم که بد وجود ندارد نگاهی به آن بیاندازید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

تا قبل از این در مقاله ها قبلی در رابطه با الگوریتم های گوگل و اثر آنان در مبحث seo تارنما سخن کردیم. در همین راستا و به دلیل کامل شدن نمودن مباحث ارائه گردیده قبلی درین نوشته‌ی علمی به معرفی الگوریتم مرغ مگس خوار و چگونگی همت آن خوا‌هیم پرداخت. در صورتی می‌خواهید بدانید الگوریتم مرغ مگس خوار چه می باشد؟ و چه چیز سبب ساز گردیده تا چنین نامی برای این الگوریتم تعیین شود تا انتهای این نوشته‌ی علمی با ما همپا باشید.

تعریف‌و‌تمجید الگوریتم بررسی گر مرغ مگس خوار
همان گونه که تا قبل از این در مقاله‌ها معرفی سئو در مشهد  الگوریتم پنگوئن با تیتر \"الگوریتم پاندا چه می‌باشد؟ بازنگری تلاش الگوریتم پاندا و اثر آن در بهینه سازی وب سایت\" و معرفی الگوریتم پاندا با تیتر \"الگوریتم پنگوئن چه می‌باشد؟ چگونگی کارایی الگوریتم پنگوئن و اثر آن در بهینه سازی تارنما \"نیز توضیح دادیم انگیزه گوگل از ارائه این الگوریتم ها بهبود رضایت یوزرها میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار در 20 آگوست سال 2013 بعد از الگوریتم کافئین با انگیزه seo و ارتقاء سرعت حاصل جستجوی یوزرها ارائه شد. گوگل با امداد این الگوریتم هوش خویش را یک‌سری برابر کرده و نسبت به آن چه که یوزرها کاوش می‌نمایند فهم عمیق تری بدست آورد.

نوشته‌ی‌علمی دارای ربط: الگوریتم پاندا چه چیزی است؟ بازبینی همت الگوریتم پاندا و اثر آن در seo وب سایت

نوشته‌ی علمی دارای ربط: الگوریتم پنگوئن چه میباشد؟ چگونگی کارایی الگوریتم پنگوئن و اثر آن در بهینه سازی وبسایت

چرا اسم این الگوریتم مرغ مگس خوار تعیین شد؟
مرغ مگس خوار، تحت عنوان کوچک ترین و تیزهوش ترین پرنده جهان مثال بسیار شگفت انگیزی از کنار هم قرار به دست آوردن سرعت و توجه میباشد. الگوریتم مرغ مگس خوار نیز دقیقا با انگیزه ارتقا سرعت و اعتنا نتیجه ها جستجوی گوگل ارائه شد و همین تشابه کنار هم قرار تصاحب کردن سرعت و توجه موجب شد تا گوگل برای الگوریتم چک گر خویش این اسم را برگزیند.

باز نگری تلاش الگوریتم آنالیز گر مرغ مگس خوار
درین بخش با ارائه یک نمونه دیدنی و قابل فهم و شعور می‌خواهیم کارایی الگوریتم مرغ مگس خوار را توضیح دهیم:

در صورتی‌که به یک ده سال قبلی برگردیم بدون شک به خیال و خاطر میاورید که با جستجوی یک عبارت به صورت نمونه seo در مشهد با نتایجی که به انگیزه شما هیچ ارتباطی ندارد رو به رو میشدید و این ادله به شدت شما‌را عصبی می‌کرد. در خوش بینانه ترین موقعیت شما با وبسایت های مربوط به بهینه سازی رو به رو می شدید خیر تارنما هایی که به طور تخصصی روی پروژه های بهینه سازی در مشهد فعالیت می‌کنند.

در واقع گوگل رابطه معنایی در بین عبارات را فهم و شعور نمیکرد و هر واژه و کلمه را به طور جدا از هم باز‌بینی می نمود. و همین ضعف موجب می‌شد تا شما هنگامی عبارت های بلند خیس را کاوش می کردید به تدریج به انگیزه خویش نزدیک گردید.

الگوریتم مرغ مگس خوار با استعمال از گراف علم گوگل و سود گیری از جستجوی معنایی می تواند تا تک تک عبارات عبارت آیتم کاوش شمارا آیتم نظارت و باز بینی قرار داده و نتایجی دارای ربط و ظریف را با سرعتی بسیار اضافه از قبلی ارائه کند.

گراف علم گوگل یاری می نماید تا شما افزون بر آن چیزی که حقیقتا در‌پی آن میباشید موضوعات دارای ارتباط دیگری که ممکن میباشد به کارتان بیاید را مشاهده کنید. با ارائه یک نمونه تلاش گراف علم گوگل را به طور بدیهی خیس توضیح میدهیم:

فرض نمائید شما عبارت ساخت سایت را کاوش می‌کنید: تلاش گراف علم گوگل به‌این صورت میباشد که شما‌را علاوه برمشاهده تارنما هایی که فعالیت ساخت وب سایت را انجام میدهند با وبسایت هایی که محتوای آموزشی طراحی وب سایت را ارائه کردند نیز رو به رو خواهید شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

یکی مهم ترین دلایلی که موجب می‌گردد تا در یک کسب و عمل نوباوه (و حتی یک نفره) چیره باشیم، آشنایی قواعد و اصول دنیای کسب و فعالیت میباشد. نرخ برگشت سرمایه (ROI) یکی‌از مهم‌ترین اصولی میباشد که با فهم و شعور صدق از معنا آن، تا حد متعددی به پیروزی در کارنزدیک خوا هیم شد.

معرفی واحد سنجش رجوع و برگشت سرمایه(ROI)
در شرایطی‌که از تمام اشخاصی که در کسب و عمل خویش با باخت مواجه شدند بپرسید ROI چه چیزی است حقیقتا پاسخی برای این سوال به شما نخواهند بخشید. و شاید همین عدم دوراندیشی از چنین مضمون‌ کلیدی بهترین سئو کار  موجب باخت آنان شده‌است. ROI مخفف عبارت Return Of Investmet به معنای نرخ گشوده گشت سرمایه میباشد و یک میزان بسیار حاذق برای چک حاصل نتایج از سپرده گذاری میباشد.

نرخ رجوع سرمایه

ROI چه‌طور احتساب می گردد؟
درین نصیب فرمول به حساب آوردن ROI را توضیح داده و با ارائه یک نمونه شمارا طولانی تر با این معنا آشنا خوا‌هیم کرد.

100*{هزینه سرمایه گذاری/( ارزش فعلی سرمایه گذاری- هزینه سرمایه گذاری)}= ROI

در فرمول بالا، \"بها فعلی سپرده گذاری\" به درآمد نتایج از سرمایه یا این که به عبارتی فایده نتیجه ها از سپرده گذاری اشاره می نماید. برای ادراک بهتر این فرمول به نمونه ذیل اعتنا نمائید:

فرض فرمائید آقای X در سال 1395 روی پروژه 1 مبلغ 20 میلیون تومان و در سال 1397 نیز مبلغ 10 میلیون تومان روی پروژه 2 سپرده گذاری نموده است. منفعت نتایج از پروژه 1مبلغ 21 میلیون تومان (پس از 3 ماه ) و منفعت نتایج از پروژه 2 مبلغ 15 میلیون تومان (بعداز 3 سال ) میباشد. ROI برای پروژه 1 شاخص 5% و برای پروژه 2 شاخص 50% را نشان میدهد. بدیهی میباشد که پروژه 2 یعنی یک برد خوب برای سپرده گذاری هدفمند. نکته قابل توجه این میباشد که در نمونه فوق ،عصر احتساب گردیده برای سپرده گذاری و رجوع و برگشت سرمایه 1سال در حیث گرفته شده‌است، بسته به اینکه مسافت هنگامی در بین سپرده گذاری و رجوع و برگشت سرمایه چقد میباشد، می بایست در فرمول به حساب آوردن نرخ سپرده گذاری تغییراتی حیث شود. در پی به تغییرات فرمول احتساب ROI و نظارت آن خوا‌هیم پرداخت.

نظارت حاصل شاخص ROI
دراین بخش به تغییرات فرمول احتساب ROI و محاسبه آن می‌پردازیم. برای با جزییات بیشتر شدن نتیجه ها نتایج از ROI می قدرت خروجی فرمول را بر مسافت وقتی در میان (سپرده گذاری تا برگشت سرمایه) تقسیم کرد. در نمونه روایت شده در بخش گذشته در شرایطی‌که عصر سپرده گذاری را در فرمول ROI نظر کنیم پی به اهمیت مسافت وقتی برگشت سرمایه خوا هیم موفقیت. ROI برای پروژه 1عدد (20) و برای پروژه 2 عدد (16) را نشان می‌دهد. و این یعنی پروژه 1 موقعیت بهتر و بهره آورتری برای آقای X داشته میباشد.

هر چقدر نرخ برگشت سرمایه عدد بیشتری را نشان دهد در معنای منفعت دهی اضافه پروژه میباشد و ROI منفی در معنای حیف کردن سرمایه خواهد بود.

چرا شناخت با معنا ROI مهم میباشد؟
نرخ رجوع سرمایه، شاخصی میباشد که به شما می‌گوید که چندین درصد از سپرده گذاری صورت گرفته به وسیله شما روی یک پروژه، منفعت آور بوده میباشد، با دقت به اینکه خروجی این شاخص به طور درصدی میباشد، به راحتی می‌توانید سپرده گذاری های گوناگون خویش را در پروژه های متعدد باهم مقایسه نمائید. این شاخص گزارشی از آنچه نموده اید و ایده ای برای آنچه خواهید کرد در چنگ شما میدهد. علاوه بر بررسی مالی سپرده گذاری با استعمال از شاخص ROI می‌توانید نسبت هنگامی که برای یک پروژه صرف کردید به درآمد به دست آمده خویش را بسنجید.

به صورت نمونه شما 2 ماه (350ساعت) روی پروژه ای وقت گذاشتید و درآمد نتیجه ها از آن 2000 دلار بوده میباشد. شاخص ROI پروژه شما 5.7 می‌باشد. با به کارگیری از این شاخص می‌توانید ملاحظه کنید آیا عصر خویش را صرف کاری کردید که دارای منفعت بوده میباشد یا این که نه.

ش

  • شایلین عباسی