مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو on page چیست؟


بهینه سازی On Page یا این که seo، داخلی یک کدام از شیوه‌های با صرفه‌سازی وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد. بهترین سئو کار   همان گونه که میدانید کارداران بخش اعظمی در بهینه سازی و seo وبسایت دخیل میباشند و یک کدام از این کارداران، seo درون وبسایت میباشد. درین نوشته‌ی‌علمی شمارا  با بهینه سازی داخلی و تکنیک‌های سئو داخلی تارنما آشنا میکنیم.

seo on page چه می‌باشد؟
محوطه داخلی وب سایت حکم کانون اساسی عمل شمارا دارااست. برای این که بتوانید حیث یوزرها را به خویش جلب نمایید اولیه از همگی بایستی صاحبخانه خیر باشید. با باصرفه کردن وب سایت خویش به سایرافراد زمان می‌دهید تا با شما آشنا شوند.

seo on page به ترفندهایی گفته می گردد که روی صفحه ها داخلی، با مقصود بهتر چشم شدن در صفحه های حاصل کاوش اجرا میدهیم.

بیشتر بخوانید :  بهینه سازی Off Page چه می باشد؟
ترفندها و تکنیک‌های seo  On Page

برای باصرفه‌سازی ساختار داخلی وبسایت خویش به موارد ذیل دقت نمائید:

با صرفه کردن تیتر متا و توضیحات متا

Meta Title ، عبارت اکران داده گردیده در صفحه های گوگل، تحت عنوان عنوان و Meta Description متن اکران داده گردیده در بخش توضیحات گوگل میباشد. از مواقعی که در بخش تیتر متا می بایست در تگ H۱  قرار گیرد. قرار دادن کلمه ها کلیدی در تیتر از سایر مواقعی میباشد که بایستی به آن اعتنا داشته باشیم.

در بخش توضیحات متا، به کار گیری از کلیدواژه‌ها الزامی میباشد. ارتفاع این توضیحات نزدیک به ۱۵۰ واژه و کلمه میباشد. متنی که در توضیحات متا نوشته می گردد بایستی کلیات محتوای شیت را علامت دهد.

 URL کوتاه و توصیفی

URL  اصولا به عبارتی نشانی وبسایت میباشد. seo نشانی URL  اعتنا ویژه‌ای می‌طلبد و می بایست راجع‌به همه صفحه ها تارنما صورت بپذیرد. کوتاه بودن نشانی، خوانا بودن نشانی و دارای ارتباط بودن آن با محتوای کاغذ را قطعا در حیث داشته باشید.

به نمونه های پایین دقت نمائید :

www.webnagroup.ir/blog/archive/بهینه سازی-technic/page-۱۲
www.webnagroup.ir/سئو-technic
www.webnagroup.ir/?p‌۳۶

کدام آیتم مطلوب‌خیس میباشد؟ قطعا مورد ۲ گزینش شماست چرا‌که هر سه اصل داشتن یک نشانی، در آن رعایت شد‌ه‌است.

تحقیق کلمه ها کلیدی (Keywords Research)

پیش از ایجاد محتوا، می بایست در رابطه لغات کلیدی تحقیق نمائید و کلیدواژه‌های مربوط به مورد را آیتم چک قرار دهید. می بایست بدانید چه نوع کلماتی گزینه دقت یوزرها جای‌دارد و آن ها از چه کلماتی در جستجوهای خویش استعمال می‌نمایند. بعد از آن با به کارگیری از همین کلمه ها محتوایی اثرگذار برای‌شان ساخت‌و‌ساز نمایید.
 

  • ۹۹/۱۱/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی