مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۲ مطلب در آبان ۱۴۰۰ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

راهکار های سئو


راه حل یا این که به عبارتی سلوشن، یک سود گیری بی نقص از تیم تجربه های سئو در مشهد دست آمده، مطالعات و مقررات جان دار میباشد که با بکار گیری آن می توانیم با رویکردی درست خیس مبادرت به بهینه سازی وبسایت خویش نماییم.

درین نوشته‌ی‌علمی که یکی بی نقص ترین و کاربردی ترین مقاله‌ها یادگرفتن seo در سایت سرویس ها بهینه سازی دات کام میباشد، 20 گزینه از ویژه ترین و مهم‌ترین راه حل های 2021 بهینه سازی را با شما به اشتراک میگذاریم.

علاوه بر راز عنوان ها و معرفی کوتاهی که از هر راه‌حل سرویس شما ارائه میکنیم، منبعی جامع تر و متمرکز خیس برای هر مثال هم به شما معرفی خوا‌هیم کرد که با مراجعه به شیت مربوطه آن می توانید بشکل تماما ظریف، کلیه آن چیزی که در سال 2021 در باب آن وجود داراست را فرا بگیرید.

seo 2021 چه تفاوتی با سال های قبل داراست؟
خب این طبیعی میباشد که هر چه جلو خیس برویم، گوگل هم با اعتنا به ترافیک بیشتری که جذب می نماید، به تفکر ارائه الگوریتم هایی می افتد که با فایده گیری از آنها بتواند به صورت درست خیس و قابل قبول خیس، سندها مو جود را اعتبار سنجی کرده و با یک ترتیب ظریف به یوزرها خویش اکران دهد.

در سال 2021 هم همچون سال های قبل، برخی تغییرات در الگوریتم های موتور کاوش پدید آمد و طبق آن‌ها تعداد متعددی از تارنما ها پرورش دیده گیر خواهند داشت و توده متعددی هم به طور طبیعی متضرر خواهند شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


سئوی آف پیج چه میباشد و چرا امروزه سئوی خارجی بیشتر از همگی آیتم دقت قرار گرفته میباشد؟
متاسفانه امروزه اشخاصی که مبادرت به ساخت‌و‌ساز محتوا برای وب سایت خویش سئو در مشهد می نمایند، هیچگونه اطلاعاتی در زمینه‌ی seo ندارند و در محتوای آنها هیچ سیرتکامل تکنیک seo به فعالیت نرفته میباشد.

همانگونه که میدانید، بهینه سازی به معنای سئو موتورهای کاوش است. به مخاطب بردن اصول seo در درون صفحه ها خیلی اساسی میباشد و در‌صورتی‌که به طور تماما اصولی به فعالیت رود، سبب ساز ارتقا مرتبه کاغذ در گوگل می‌گردد و در سود ترازو و نرخ ورودی را بیشتر می نماید.

seo امروزه به دو بخش بهینه سازی داخلی و سئوی خارجی تقسیم بندی میشود.

seo داخلی اشاره به همگی مواقعی دارااست که شما درون شیت وبسایت خویش اعمال می دهید و به عبارت دیگر به چک کدهای درج شده می‌پردازد مانند متاتگ تیتر، متاتگ توضیحات، تگ عکس، متن و غیره

offpage seo مشتمل بر تکنیک هایی میباشد که خارج از وب سایت به خواسته سئو آن اعمال میگردد مشتمل بر عمل در شبکه‌های‌مردمی، عمل در فروم ها و غیره میباشد.

درین نوشته‌ی علمی ما میخواهیم 15 تکنیک سئوی آف پیج را که سئو وب سایت شما یاری می نماید، معرفی کنیم.

15 تکنیک تعالی سئوی آف پیج
1. تارنما های شبکه های عمومی
امروزه دیگر شبکه‌های‌عمومی جز لاینفک معاش هرکسی شد‌ه‌است و اکثر عموم عضو دستکم یک کدام از شبکه‌های‌مردمی می‌باشند. چهار کانال اجتماعی که بیشتر تاثیر را در offpage seo دارا‌هستند رخ بوک، توییتر، لینکدین و گوگل پلاس میباشد. هر ورودی که از این شبکه‌های‌مردمی شما داشته باشید، امتیاز بالایی در گوگل داراست.

در‌حالتی که در ادامه ارتقاء درجه وبسایت خویش در گوگل میباشید، عالی میباشد که به طبع در‌این 4 کانال عضو گردید و کار نمائید. شبکه‌های‌عمومی شایسته ترین و ارزانترین منبع تبلیغات آنلاین میباشند.

2. ایجاد محتوا
ساخت محتوا براساس اصول بهینه سازی یکی‌از شایسته ترین رویه ها برای ارتقا جایگاه وبسایت میباشد. با ساخت محتوا ناب و تازه شما علاوه براینکه شما می‌توانید عذروبهانه ای برای برگرداندن یوزرها خویش به وب سایت ساخت فرمایید، موتورهای کاوش گر هم زیرا که وب سایت شما آپ تو دیت رسانی میگردد، همیشه و به صورت پیوسته تارنما را ارزیابی می نمایند( می خزند). این نکته را در لحاظ داشته باشید که هرچه محتوا تازه و ناب باشد، شما از مرتبه و اعتبار بالاتری نزد گوگل برخوردار خواهید بود.

مهم ترین نکته تنها این میباشد که محتوای شما می بایست براساس اصول بهینه سازی نوشته خواهد شد و چنانچه به‌این موضوع خیلی وارد نیستید، میتوانید یک وبلاگ نویس را استخدام نمائید.

3. بازاریابی محتوا
یکی تکنیک های offpage seo، بازاریابی محتوا است. شایسته ترین راهی که می اقتدار بازاریابی محتوا را در آن ایفا بخشید، تایپ کردن حیث خویش به یار و همدم لینک و پیوند مهم وبسایت در وبلاگ های دیگر وب سایت ها است. این پیوند به وسیله موتورهای کاوش آیتم پیمایش قرار می‌گیرد و میتواند سبب ارتقاء درجه وبسایت شما شود.

4. بازاریابی فروم و انجمن ها
فروم آنلاینی که مربوط به بیزنس شما می‌باشند را پیدا فرمائید و در آن‌ها شغل نمائید. به سوالهای جواب دهید و در پیام هایی که قرارداده گردیده‌است لحاظ بدهید. این به شما امداد می نماید که یک شخص دارای تخصص شناخته گردید و منجر ارتقاء آوازه شما میشود. در برخی از فروم ها هم شما مجاز به قرار دادن لینک و پیوند می باشید که پیوند ها بوسیله موتورهای کاوش پیمایش می‌شود.

5. نام نویسی در موتورهای کاوش
موتورهای کاوش مدام وب سایت شمارا آیتم پیمایش قرار میدهند ولی کشف کردن وب سایت شما بوسیله آن ممکن میباشد بازه وقتی به ارتفاع انجامد ( که به اصطلاح آن را ایندکس شدن می نامند.) در‌حالتی که میخواهید که وبسایت شما سریعا به وسیله موتورهای کاوش ایندکس شود، خوب میباشد که خودتان دستی این فعالیت را اجرا دهیم. نام نویسی در موتورهای کاوش مانند گوگل،یاهو یکی‌از تکنیک های سئو آف پیج به حساب آورده می شود خیر سئوداخلی.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو داخلی چیست؟


سئوداخلی چه است؟ چرا طراحان کمتر به seo داخلی وبسایت خویش اعتنا می نمایند؟ سئو در مشهد آیا حقیقتا بهینه سازی داخلی در ارتقا سکو وب سایت اثر داراست؟

seo داخلی به هر عمل و اقداماتی که باطن تارنما جاری ساختن می‌شود و مرتبط با کدنویسی داخلی میباشد که به خواسته ارتقا جایگاه وبسایت در گوگل میباشد را seo داخلی می‌گویند.

همان طور که میدانید، seo دو نصیب داراست: بهینه سازی داخلی و سئوی آف پیج. متاسفانه به چشم میخورد که خیلی از طراحان با اینکه تجربه کاری متعددی دارا‌هستند البته اعتنا ای به کدهای داخلی و نوع تایپ کردن آن نمی‌کنند.

درین نوشته‌ی علمی می‌خواهیم 8 تکنیک بهینه سازی داخلی که هر پباده سازی بایستی در اولی مرحله به آن‌ها اعتنا داشته باشد را ذکر کنیم. همان طور که گفتیم بهینه سازی داخلی بیشتر مرتبط با کدنویسی مطالب است.

8 تکنیک اثر قسمت seo داخلی

1. تیتر ورقه ( Page Title)
تیتر شیت یک کدام از مهم‌ترین فاکتورهای بهینه سازی در seo داخلی است. هر ورقه شما می بایست دارنده یک تیتر واحد باشد که لغت ها کلیدی اساسی در آن‌ها قرار گرفته گردد.

به عنوان مثال ما یک پست آموزشی seo در باب معرفی تکنیک های seo داخلی نوشتیم. خواهیم توانست تیتر آن را بدین شکل بنویسیم: \" تکنیک های مهم در seo داخلی\" . همان طور که مشاهده میکنید، واژه و کلمه کلیدی ما در تیتر این برگه قرار گرفته میباشد.

با کارهرکسی که واژه و کلمه بهینه سازی داخلی را در گوگل کاوش نماید، شانس چشم شدن ورقه شما بوسیله مخاطب ارتقا پیدا می نماید.

2. تگ توضیحات ( Meta Description)
برخی از مالکان سایت ها فراموش می نمایند که از این تگ به کار گیری می نمایند. در الگوریتم های نو گوگل، دقت ویژه ای بدین تگ گردیده است و مهم‌ترین و شایسته ترین جای میباشد که شما در آن لغات کلیدی مربوط به تجارت خویش را استعمال نمایید.

در تگ توضیحات شما صرفا درتوان 150 کلمه و واژه بایستی به گوگل بگویید که‌این برگه در زمینه‌ی چیست. چنانچه گوگل تناسبی فی مابین این تگ و محتوای داخلی پیدا نکند، تارنما شمارا اسپم شناخته و آن را جریمه خواهد کرد.

برای مثال ما تگ توضیحاتی که در یکی‌از صفحه های وب سایت سئوکار به عمل برده ایم به طور تحت میباشد:

\" بهینه سازی داخل کاغذ ( سئوداخلی) یکی اشکال seo وبسایت میباشد. کار بهینه سازی باطن برگه در سال 2016 از اهمیت ویژه ای برخوردار شد‌ه‌است.\"

همان طور که مشاهده میکنید ما واژه و کلمه کلیدی خویش را seo داخل برگه ( seo داخلی) میباشد به تعداد دوبار به کار گیری کردیم. شما همین الان در حالتی که seo باطن شیت را در گوگل تایپ فرمائید، در مرتبه نخستین گوگل قرار خواهد گرفت.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


نکات لغات کلیدی در بهینه سازی
1- واژه کلیدی (Key Word) به عبارتی واژه و کلمه یا این که عبارتی میباشد که شما در سرچ گوگل سئو در مشهد جست‌وجو میکنید. واژه کلیدی میتواند یک کلمه و واژه یا این که یک عبارت باشد.

2- برای گزینش لغات‌ کلیدی مطلوب هرچه تعداد کلمه ها در کلمه و واژه‌ کلیدی بیشتر باشد رقابت در آن کمتر میباشد و seo کردن آن شل‌خیس میباشد.

از جمله seo کردن یک کلمه و واژه کلیدی که 5 کلمه و واژه دارااست ریلکس‌خیس از واژه‌ کلیدی میباشد که از 2 واژه و کلمه تشکیل‌شده میباشد.

3- درصورتی که یکسری تا کلمه و واژه‌ کلیدی دارای ارتباط را در لحاظ دارید که برای آنان محتوا ساخت‌و‌ساز نمائید نیازی وجود ندارد برای هر واژه‌ کلیدی محتوای جدا ساخت و ساز نمایید.

چنانچه محتوای شما عالی باشد زمانی در گوگل واژه‌ کلیدی مربوط به آن‌ را سرچ می کنیم گوگل وبسایت ما‌را علامت می دهد.

پس کلمه ها‌ کلیدی که بهم مشابه میباشند را در یک دسته قرار دهید.

4- یکی‌از طریق‌هایی که در جستن کلمه ها‌ کلیدی به ما یاری می‌کنه اینه که زمانی کلمه و واژه‌ کلیدی را در گوگل سرچ میکنیم ، گوگل در تحت شیت چندین کلمه ها‌ کلیدی به ما توصیه میدهد.

ما می توانیم از این لغت ها‌ کلیدی ایده بگیریم.

5- یکی از دیگر از طریق‌هایی که برای کشف کردن عبارات‌ کلیدی به ما امداد‌ می‌نماید، نصیب سرچ گوگل میباشد.

در قسمتی که کلمه و واژه‌ کلیدی را سرچ می کنید گوگل عبارات‌ کلیدی را به شما معرفی می‌نماید که بیشترین سرچ را دارااست.

شما میتوانید از آن برای ساخت و ساز محتوای خویش ایده بگیرید.

تعیین واژه و کلمه کلیدی در seo
گونه های کلمه و واژه کلیدی
6- گونه های کلمه ها کلیدی:

عبارات‌ کلیدی کوتاه:
به واژه‌ کلیدی که مشتمل بر یک یا این که دو واژه میباشد واژه و کلمه‌ کلیدی کوتاه می گویند.

مانند: فراگیری seo

لغات‌ کلیدی بلند:
به کلمه و واژه‌ کلیدی که از 3 واژه و کلمه یا این که بیشتراز 3 کلمه و واژه تشکیل‌شده میباشد عبارات کلیدی بلند می گویند.

مانند: یادگرفتن بهینه سازی در وردپرس

لغات‌ کلیدی ناوبر:
به واژه‌ کلیدی که برای یافت کردن یک مارک یا این که آدرسی در وب سایت به کار گیری میشود کلمه و واژه کلیدی ناوبر می گویند.

مانند: رخ‌بوک ، یوتیوب و…

عبارات‌ کلیدی اطلاعاتی:
به واژه و کلمه کلیدی که برای یافتن موضوعی خاص باشد عبارات کلیدی اطلاعاتی می گویند.

مانند: چه‌طور وب سایت خویش را بهینه سازی کنیم؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


بارها پیش‌آمده میباشد که شما در پی مطلبی بوده‌اید و برای جستن جواب خویش، از سئو در مشهد وب و گوگل امداد گرفته‌اید. برای کاوش در گوگل، شما از عبارات و کلمات کلیدی به کارگیری میکنید. به عنوان مثال شما درپی طریق‌هایی برای تزکیه لکه‌های فرش می باشید، ازاین‌رو در جعبه گوگل تایپ میکنید:\" تکنیک‌های تزکیه لکه‌های فرش\" و سپس مقاله‌ها تارنما‌ها که در بر طبق واژه و کلمه کلیدی تایپ‌گردیده، برگه اولیه گوگل قرار دارا‌هستند به شما نشانه داده می‌گردد.

برای اینکه نوشته‌ی‌علمی تارنما شما در شیت اولیه گوگل قرار داده باشد، می بایست نکات seo را در تایپ کردن آن رعایت نمائید. غرض در‌این نوشته‌علمی فراگیری بهینه سازی این میباشد که به شما بگوییم تا اینکه چه نکاتی را در تایپ کردن مقاله ها seo بیس رعایت نمایید.

مقاله ها بهینه سازی بیس چه است؟
پیش از اینکه وارد جزئیات تایپ کردن آن شویم، در آغاز یک تمجید مختصری از مقاله ها seo بیس ذکر می کنیم. مقالاتی که در آنها تکنیک‌های نوشتاری seo مانند شیوه درست به شغل بردن لغت ها کلیدی، تعداد عبارات، عنوان ها، خوانا بودن و غیره رعایت گردد را مقاله ها بهینه سازی بیس می گوییم.

چرا بایستی به مقاله ها seo بیس اهمیت بدهیم؟
امروزه بیشتر یوزرها با استعمال از گوگل وارد وبسایت‌ها میشوند. پس خیلی اساسی میباشد که پیوند تارنما شما در برگه نخستین قرار داشته باشد. در‌حالتی که شما در تایپ کردن مطالب و تمجید متا تگ‌ها اصول seo را رعایت کرده باشید، خواهیم توانست این ضمانت را به شما بدهیم که لینک و پیوند شما در ورقه اولیه اکران داده خواهد شد. پس برای اخذ ورودی بیشتر، می بایست دقت بیشتری به تکنیک‌های مورداستفاده در مقاله‌ها بهینه سازی بیس داشته باشید.

ولی این نکته یعنی اکران لینک و پیوند شما در ورقه نخستین، بستگی به واحد سنجش رقابت آن واژه و کلمه دارااست و به‌غیراز تایپ کردن مقاله، شما بایستی شیوه‌هایی دیگری را نیز مانند تبلیغات و بازاریابی اینترنتی و غیره اعمال دهید و همینطور در خویش وبسایت اساسی شما تکنیک‌های بهینه سازی هم رعایت گردیده باشد، در غیر این شکل فعالیت مشقت پیش رو خواهید داشت.

چه نکاتی را بایستی در تایپ کردن مقاله ها بهینه سازی بیس رعایت کنیم؟
1. پیش از تایپ کردن تصور کنید و مقصود خویش را انتخاب نمایید
پیش از اینکه استارت به تایپ کردن فرمایید، بایستی مقصود خویش را گزینش نمایید. تکنیک مقاله ها بهینه سازی بیس، صرفا استعمال مفاد فنی وجود ندارد. در صورتی‌که مقاله فارغ از هیچ‌سیرتکامل تاءمل و هدفی نوشته‌گردیده باشد، حتی در شرایطی‌که نکات فنی هم در آن رعایت خواهد شد، استفاده کننده پس از تلاوت گزاره اول، آن را رخنه‌ خواهد کرد. درواقع بایستی مطلبی را بنویسید که یوزرها به‌دنبال آن ها میباشند.

پیامی که استفاده کننده بعداز تلاوت این نوشته‌علمی می بایست اخذ نماید چه می باشد؟ شما به کدام سؤال یوزرها قصد جواب دارید؟ کدام نوع از یوزرها خواننده مقاله شما می‌باشند؟ آیا مقاله شما نیاز اکثر اشخاص میباشد یا این که نه؟ نوع نگارش، تعداد عبارات، نوع لغات و غیره می بایست به چه شکل باشد؟ کلیه این سوالاتی میباشد که تالیف کننده می بایست پیش از استارت به تایپ کردن از خویش بپرسد و جواب آن ها را بدهد.

2. ساختار محتوای خویش را تولید فرمائید
مقاله ها seo بیس بایستی دارنده یک ساختار بر پایه ی اصول تایپ کردن بهینه سازی باشند. عملکرد فرمایید که برای مطالب وبسایت خویش یک ساختار معمولی ساخت نمایید تا فهم مقاله را معمولی ترکند.

ساختار مقاله‌ها بهینه سازی بیس اساساً به صورت پایین میباشد:

توضیح مقدماتی
متن اساسی (در متن اساسی، خوب میباشد که برای ذکر هر مقاله نیز از جمله و عنا وین داخلی مطلوب به کارگیری نمائید)
فیض‌گیری
3. انتخاب لغت ها کلیدی
بعدازاینکه مقصود و ساختار تارنما خویش را انتخاب کردید، در صدر می بایست عبارات کلیدی را مشخص و معلوم نمائید. شما می بایست از لغات و لغت ها کلیدی استعمال نمایید که بیشترین کاوش را به وسیله یوزرها داراست و شایسته ترین رویکرد برای کشف کردن این قضیه، خویش ابزارهای گوگل میباشد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو یکی از زیرمجموعه‌های دیجیتال مارکتینگ هست که در‌حالتی که در فضای آنلاین عمل داشته باشید سئو در مشهد یا به موضوعات مرتبط با آن علاقمند باشید، ناگزیر میباشید برای یادگیری آن وقت بگذارید.

احتمالاً شما هم چنین جملاتی (یا مشابه آنان) را زیاد شنیده‌اید:

«شما باید روی سئو سرمایه گذاری فرمائید.»

«شما دیده نمی‌شوید؛ در شرایطی‌که در برگه‌ی نخستین گوگل نباشید به هیچ عنوانً حضور شما در فضای آنلاین بیهوده می باشد.»

«چرا سئوکار نمی‌آورید تا مسئولیت بهینه سازی تارنما شما برای موتورهای جستجو را به عهده بگیرد؟»

«در صورتی‌که وبسایت … هنگام جستجوی کلمه … در کاغذ‌ی اولیه گوگل می‌آید، به خیال یکسری تکنیک می‌باشد. اسم این تکنیک ها بهینه سازی می‌باشد.»

«الگوریتم‌ها عوض شده. کافئین؟ پاندا؟ مرغ مگس خوار؟ کبوتر؟ سیستم دیپ مایند؟»

«ما خواهیم توانست شما را به کاغذ‌ی اول موتورهای جستجو بیاوریم. مطمئن باشید این منطقی‌ترین سرمایه گذاری شماست.»

درس‌های مربوط به سئو در متمم با مقصود تربیت متخصص بهینه سازی طراحی نشده‌اند.

بلکه غرض مهم ما، آشنایی دوستان متممی با کلیات seo و برخی از مبنا‌ای‌ترین تکنیک های بهینه سازی می‌باشد. تا هم بتوانند کارهای بی آلایش‌ و اول‌ی سئو برای وب سایت یا وبلاگ خود را مدیریت کنند و هم در صورت عشق، مسیری برای مطالعه و یادگیری بیشتر بهینه سازی پیش روی آنها ترسیم شود.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

در شرایطی که شما دارنده یک استارتاپ میباشید و یا این که اخیرا به فراگیری seo عشق سئو در مشهد و علاقه مند گردیده اید و میخواهید مهارت های سئوی خویش را ارتقا دهید، ما درین نوشته‌ی علمی ۹ نکته کلیدی را بازگو میکنیم که شما بتوانید مهارت سئو موتور جستجوی خویش را بهبود ببخشید.

به احتمال زیاد با اطلاعاتی متعددی که در اولِ فراگیری seo به سمت شما روان می گردد، سرگردان و سردرگم میشوید و این مورد دستور معمولی میباشد. تاکتیک ها و طریق های متعددی که در بهینه سازی وجود دارااست که در صدر میتوانید شمارا از تمرین و یادگیری seo دل سرد نماید . هر یک سری یادگیری مباحثی که در سئو موتور کاوش یا این که به عبارتی seo وجود دارااست، در مقایسه با مباحثی که دنیای کامپیوتر وجود داراست، به هیچ عنوان مبحث ترسناکی وجود ندارد.

ما درین نوشته ی علمی ۹ نکته ی کلیدی seo که در سال 2021 ترند میباشند را برای شخصی که صاحب و مالک یک استارتاپ میباشد و می‌خواهد فراگیری بهینه سازی را داشته باشد را بازگو می‌کنیم.
۱. وب سایت خویش را برای دیوایس های قابل حمل seo فرمایید

seo سرعت بار گذاری و اکران محتوا در دیوایس های قابل حمل مانند گوشی و تبلت یک کدام از مهم‌ترین و بحرانی ترین موضوع ها در seo میباشد. خوب میباشد او‌لین قدمی که بر میدارید این باشد که وبسایت خویش را در برای با صرفه بودن در بارگزای و طرز ی تمایش محتوا یا این که به عبارتی رابط کاربری ارزیابی فرمایید.

هر تاخیر در سرعت بارگذاری وب سایت، شمارا با ریسک حیف کردن بازدید کننده مواجه می نماید.

عموم سالانه بیشتر از قبلی فرصت خویش را روی تلفن همراه های خویش صرف می نمایند.، که بدین مضمون‌ میباشد که هیچ کس نمی تواند در استراتژی های تازه seo، از seo برای تلفن همراه ها و دستگاه های قابل حمل صرف حیث نماید. نکاتی که ما در باره آن گفت و گو میکنیم تنها سرعت بار گذاری و طرز اکران محتوا در تلفن همراه های گوشی وجود ندارد،‌ بلکه عادت و روشی میباشد که استفاده کننده از موبایل گوشی برای وبگردی و تعامل با ان به کار گیری می نماید و این نحوه تعامل و عادت ها در مقایسه با کاربری که از مرورگر دسکتاپ استعمال می نماید گوناگون میباشد.

به عادت های خودتان تصور کنید، هنگامی که شتاب دارید و دنبال یک پاسخ سریع میگردید، چه چیزی لحاظ شمارا به سوی خودش جلب می نماید و به چه شکل مبادرت به جاری ساختن یک کاوش میکنید. مطمئنا دنبال سایتی می‌باشید که محتوای آن برای اکران در تلفن همراه شما سئو گردیده باشد، آنگاه بتواند جوابی که شما درپی آن می باشید را به شما بدهد، به زبانی دیگر بتواند شایسته ترین جواب را برای پرس جوی‌بار شما به یاروهمدم خویش داشته باشد.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

جدیدا با مفاهیم seo آشنا شدید؟ دوست دارید بدانید چه فاکتورهایی بر کسب رده در سئو در مشهد نتیجه ها گوگل تاثیرگذار می باشند؟ به مکان صحت مراجعه کردید. درین خصوصی مقاله‌ها با تیتر فراگیری بهینه سازی مبتدی و تازه کار قصد داریم علم اول لازم برای seo را به شما فراگیری دهیم. در بخش نخستین به سعی می‌کنیم با معرفی مفاهیم اول seo و لغت ها رایج در آن مشاهده کرد بهتری برای شما ساخت کنیم. و او‌لین سوالی که می بایست به آن جواب دهیم این میباشد؛ seo چه می‌باشد؟
یادگرفتن مفاهیم نخستین seo - بهینه سازی چه می باشد
یادگرفتن مفاهیم بهینه سازی

درین ویدیوی آموزشی که او‌لین درس از فراگیری seo مبتدی و تازه کار میباشد مفاهیم seo به شما فراگیری داده می‌شود. این کلیپ چکیده ای از محتوای مو جود در همین کاغذ میباشد.
seo چه است؟

این عبارت مخفف Search Engine optimization یا این که به عبارتی سئو وبسایت برای موتورهای کاوش میباشد که مقصود مهم آن کسب منزلت عالی در حاصل گوگل میباشد. روزمره یوزرها اکثری لغات متبوع خویش را در گوگل کاوش میکنند و این موتور کاوش پیشنهاداتی متناسب با کلمه ها کاوش گردیده به آن‌ها اکران می‌دهد. هر چقدر مقام شما در لیست نتیجه ها فراتر باشد شانس بیشتری برای جذب مخاطب خواهید داشت و اصطلاحا seo تارنما شما عالی میباشد. همینطور می‌توانید به نوشته‌علمی seo چه می‌باشد

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بیشتر از این وقت شمارا هدر نمی دهیم و مستقیما به سراغ بازگو کردن تکنیک ها برای شما یوزرها عزیز میرویم.
۱. وب سایت خویش را برای RankBrain گوگل سئو نمایید

یک‌سری وقت پیش گوگل اظهار‌کرد که الگوریتم RankBrain خویش را آپ دیت رسانی کرد، که‌این آپ دیت رسانی سئو در مشهد قواعد بازی را تغییر تحول اعطا کرد.RankBrain او‌لین الگوریتم یادگیری ماشین گوگل میباشد. که با بیانی دیگر این الگوریتم طریق ی تعامل شما‌را با دیگر نتیجه ها در کاغذ ی اولیه اندازه گیری می نماید.

عمل کرد آن بصورت تئوری نسبتا بی آلایش و جذاب میباشد. RankBrain بدین شکل میباشد مخاطب واژه و کلمه کلیدی را در قاب کاوش تایپ می نماید، RankBrain آن را به کانسپت هایی تبدیل می نماید و بعد از آن این این کانسپت ها نتایجی را به مخاطب نماد میدهد. تا اینجای فعالیت همگی پروسه قابل پیش گویی بود نکته دیدنی این میباشد که گوگل تشخیص میدهد که مخاطب از این سود اکران داده گردیده راضی بوده میباشد یا این که خیر. اگر که مخاطب از سود اکران داده گردیده رضایت داشته باشد به رنک آن اضافه می نماید در غیر این شکل از رنک آن معدود می نماید.

اکنون میبینید که هر چه یوزرها از شما راضی خیس باشند گوگل نیز از شما راضی خواهد بود.

ولی این را بیان‌کنم فاکتور رنک گیری مانند بک لینک و پیوند، واژه و کلمه کلیدی و غیره که در پیشین وجود داشت هنوز هم بخشی از طریق های رنک گیری از گوگل می‌باشند. البته RankBrain یکی‌از ۳ نحوه مهم رنک گیری در گوگل میباشد(دو طریق دیگر پیوند و محتوا می‌باشند).

هم اکنون پرسش اساسی این میباشد که چه‌گونه تارنما خویش را برای RankBrain seo کنیم؟ برای اجرا این شغل دو رویکرد معمولی داریم:

۱. ارتقا نرخ کلیک ورودی(CTR) بصورت ارگانیک

RankBrain گوگل این میباشد که ببیند یوزرها متعددی بر روی محتوای تارنما شما در کاغذ حاصل کلیک می نمایند. در‌این‌صورت‌ شما‌را به جایگاه درجه او‌لین حاصل می‌رساند.

یک کدام از خط مش های ارتقاء نرخ کلیک تارنما افزودن عدد تحت عنوان محتوا میباشد. پژوهش ها علامت می‌دهد که یوزرها عشق بیشتری به کلیک کردن بر روی تیتر هایی دارا‌هستند که در تیتر عدد ها وجود داراست. شما با به کار گیری از این طریق میتوانید CTR خویش را ارتقاء دهید.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

لینک و پیوند سازی تکنیکی میباشد که گوگل از آن برای اندازه گیری سکو صفحه ها سئو در مشهد اینترنت استعمال می نماید، ولی این یک کدام از معیارهای گوگل میباشد. گوگل براساس اقتدار و رده صفحاتی که به محتوای صفحه ها وب سایت شما لینک و پیوند داده، امتیازی را برای آن برگه در حیث میگیرد. پیوند سازی یا این که به عبارتی پیوند بیلدینگ به پروسه ساخت‌و‌ساز پیوند فرنگی به وب سایت شما یا این که لینک و پیوند داخلی فی مابین صفحه های تارنما تا یوزرها را به جای های دیگر هدایت نماید. گوگل براساس توان لینک و پیوند های فرنگی ورودی و لینک و پیوند سازی داخلی میان صفحه های، جایگاه ای را برای تارنما شما در حیث می‌گیرد.

در‌این نوشته‌ی‌علمی یادگرفتن seo، در باب لینک و پیوند سازی و تکنیک های آن برای ارتقاء سکو وبسایت در گوگل نیز حرف خوا‌هیم کرد.
نکات اصلی لینک و پیوند سازی
آناتومی پیوند

لینک و پیوند همچون یک رای برای شیت میباشد. فرض نمائید که کاغذ A به شیت B لینک و پیوند داده میباشد، این مساله به گوگل ذکر می نماید که شیت A محتویات کاغذ B را پسند نموده است و با پیوند سازی که ایفا داده میباشد، یک رای به وی داده میباشد. البته یک نکته خیلی اساسی در اینجا وجود داراست. اکثر صفحه ها در لینک و پیوند سازی به دیگر صفحه های تارنما فرنگی، از تگ نوفالو به کار گیری می نمایند. تگ نوفالو ذکر می نماید که وبسایت لینک و پیوند دهنده تنها هدفش معرفی وب سایت فرنگی میباشد و در واقع هیچ سیرتکامل رای برای آن کاغذ در حیث گرفته نمیشود. غایت منجر ارتقاء ترافیک آن تارنما می گردد که اما گشوده هم نکته یعنی تنها دریافت کردن بک پیوند برای گوگل گشوده هم نفیس میباشد یعنی درصورتی که وب سایت A بک لینک و پیوند به B می‌دهد و دارنده قیمت بالایی درگوگل باشد، هر یکسری که از تگ نوفالو استعمال نماید، گشوده هم از لحاظ گوگل دارنده قیمت خواهد بود و صرفا امتیاز کمتری برای هردو در لحاظ گرفته میگردد.

امروزه همه تارنما ها برای پیوند سازی فرنگی خویش از تگ نوفالو به کار گیری می نمایند تا امتیاز منفی وبسایت مقابل به تارنما آنان وارد نگردد.
چرا پیوند ها اساسی می‌باشند؟

اهمیت لینک و پیوند و پیوند سازی با اعتنا به توضیح قبل، خیلی دشوار وجود ندارد. همان گونه که گفتیم لینک و پیوند همچون یک رای میباشد ( چه از نوفالو استعمال شود یا این که نشود، چون به هر هم اکنون به گوگل نقل شده میباشد که شیت A محتویات برگه B را پسند نموده است و به آن پیوند داده میباشد که یوزرها وی هم از این مطالب به کار گیری نمایند.) هر چه واحد سنجش لینک و پیوند ورودی شما فراتر باشد، یعنی ارتقاء ترافیک و در فیض بهبود بهینه سازی وبسایت شما. پس در هر شکل می بایست کارایی فرمایید که لینک و پیوند ورودی به وب سایت خویش را با به کارگیری از طریق های متفاوت ارتقاء دهید.

یک نکته خیلی اساسی این میباشد که همه لینک و پیوند ها از لحاظ بها با هم برابر نیستند و بسته به اینکه شما از چه کاغذ پیوند ورودی گرفته اید، گوناگون میباشد.

  • شایلین عباسی