مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


شاید شما هم شنیده باشید برای راه‌اندازی یک بیزنس آنلاین، به طرح اول‌ای که به آن بیزینس پلن می‌گویند بهترین سئو کار  و طرح ریزی مفصلی نیاز دارید. ممکن میباشد این زمینه فکرتان را سرگرم نماید که ما با چم و خم کسب و کارمان آشنا هستیم، آنلاین کردن آن نباید فعالیت مشقت باشد! ولی بهتر میباشد همین نخست اشاره کنیم که با داشتن یک بیزینس پلن یا این که طرح تجارت ریلکس‌خیس به غرض خویش میرسید و پیش بردن هدف ها برای شما به مراتب سهل وآسان‌خیس خواهد بود. اما این فقط مزیت بیزینس پلن وجود ندارد و به‌دنبال با مزایای بیشتری آشنا می شویم. ولی قبل از تحلیل این موردها بهتر میباشد ببینیم که به هیچ وجه بیزینس پلن یعنی چه؟

بیزینس پلن چه می باشد؟
به عبارت معمولی‌خیس می‌قدرت اعلام‌کرد بیزینس پلن یا این که طرح بیزنس، یک گواهی میباشد که در آن به شرح یک کسب و کار می پردازند. به عنوان مثال از

سرویس ها
تولیدات
طرز درآمدزایی
چگونگی رئیس جوارح
تامین اعتبار مجموعه و…
توضیحاتی در بیزینس پلن داده می گردد.

 

برای داشتن یک طرح تجارت کاربردی چه می بایست کرد؟
1. بررسی بازار جاری ساختن دهید
در شرایطی‌که بخواهید یک بیزینس پلن عالی پباده سازی نمایید در صدر بایستی بازار فعالیت خویش را بسنجید و طبق داده‌های به دست آمده اینکار را آغاز نمایید. از جمله می بایست بدانید:

آیا کالا شما فعلا مصرف کننده‌ای داراست یا این که نه؟
مشتری یا این که مصرف کننده شما که می باشد؟
مصرف کنندگان شما در چه منزلت سنی می‌باشند؟
مشتری بالقوه شما چه عده ای میباشند؟
آیا کلیه اشخاص جامعه توانا به خرید فرآورده شما میباشند؟
و در پایان هم می بایست بدانید مشتریانتان در چه محدوده و محلی معاش می‌نمایند؟
بعداز اجرا این پژوهش ها می‌قدرت اذعان کرد شما یک طریقه معقول نسبت به بازارکار خویش پیدا کرده‌اید و مهیا پباده سازی بیزینس پلنتان می باشید.

 

2. اندازه محصولتان را مشخص و معلوم فرمایید
در‌حالتی که بخواهید جلوی زیان‌ها را بگیرید می بایست تا حد قابلیت کالا و بازارتان را معین فرمایید. از جمله جنس شما خمیردندان میباشد، این مال بسیار کاربردی‌ست چراکه اکثر اشخاص جامعه از آن به کار گیری میکنند. پس یعنی شما بایستی به اندازه مجموع اشخاص جامعه خمیردندان ساخت‌و‌ساز فرمایید؟ نه اینطور وجود ندارد.

بایستی تلاش فرمائید جامعه مقصود خویش را کوچکتر فرمایید تا زودتر به مقصود برسید. از جمله برای کودک ها ذیل 7 سال خمیردندانی ساخت‌و‌ساز نمائید که طعم شیرین‌تری داشته باشد و آن‌ها‌را تشویق به مسواک زدن نماید. با این شیوه میتوانید جامعه مشخص و معلوم‌تری را مقصود بگیرید و آنالیز ریلکس‌تری از بازارکارتان داشته باشید.

از جمله:

می توانید در‌پی این باشید که چه تعداد نوپا ذیل 7 سال در مرزوبوم وجود دارااست؟
این خردسال ها در ماه چه تعداد خمیردندان مصرف می‌نمایند؟
رقبای شما درین بازارکار چه اشخاصی می باشند؟
3. نیازسنجی نخستین اجرا دهید
هر کسب و کاری در اولِ تبدیل تجارت سنتی به آنلاین راه و روش نیاز به یک برآورد هزینه دارااست. پس برای اینکار می بایست مواد مورد نیاز برای استارت فعالیت را لیست نمایید و با دقت به آنان بیزینس پلن خویش را بچینید.

بایستی این را هم بدانید همگی نیازهای اول هر کسب و کاری صرفا به اجسام فیزیکی مانند دستگاه‌ها، قفسه‌ها، سیستم کامپیوتر و… ختم نمی شود بلکه نیازهایی میباشند که قابل لمس نمی‌باشند و بسیار هم ضروری میباشند. به عنوان مثال این نیازها می‌قدرت به هنگامی که بایستی برای چک بازار و پباده سازی جنس صرف گردد، اشاره کرد.

4. مثال محصولتان را بسازید
مسلما در بیشتر دفتر ها مهندسی و عمران مثال کارهایی کوچک از پروژه‌های در حالا ایجاد کرد را چشم‌اید. شما هم بایستی مثال‌ای مشابه سازی گردیده از جنس خویش را بسازید تا بتوانید با استعمال از آن اعتنا سرمایه گذاران را جلب فرمایید. همانگونه که میدانید اشخاص به آن چیزی که میبینند بیشتر پشت گرمی می‌نمایند تا آن چیزی که میشنوند!

5. هزینه‌ها را از ریز تا درشت دربیاورید
برای اینکه بتوانید به یک برآورد ارزش برسید بایستی مجموع اسباب لازم برای فعال سازی کسب و کارتان را یادداشت فرمایید و یک فهرست تنظیم نمائید. از وارد کردن هزینه‌های مازاد و وسایل غیرضروری بپرهیزید و تا حد قابلیت مورد ها اصلی‌خیس را در حق تقدم قرار دهید. می توانید به‌دنبال جایگزین برای مواقعی با هزینه‌های نامعقول هم باشید چراکه برای هر چیزی جایگزینی مطلوب‌خیس پیدا شود.

نکته دیگر اینکه در اولِ فعالیت نباید در‌پی شایسته ترین‌ها باشید! می توانید از خرج‌های اضافه و تزئینات مالامال هزینه بپرهیزید و روی مواقعی زوم فرمایید که توانا به خریداری آن ها میباشید و همینطور لازمه استارت کسب و کارتان می‌باشند.

6. سرمایه گذاران‌تان را معین فرمائید
می بایست بدانید هیچ سپرده گذاری محض رضای آفریدگار به شما وام نمیدهد! خواه این سرمایه گذار خزانه باشد یا این که کمپانی‌های سری.

آن ها به صورت انقطاع با ارزیابی بیزینس پلنتان یا این که ایده‌ی نابی که دارید به شما وام می دهند و گذشته ازینکه در کسب و کارتان سپرده گذاری نمایند، راهبرد‌هایی را برای تقریب بهره و ضرر و زیان در حیث میگیرند. سرمایه گذاران معمولا قبلی ازینکه وامی به شما بدهند

وضعیت
وثیقه
سرمایه
نوع کسب و کارتان و…
را در لحاظ می گیرند. پس بهتر میباشد پیش از اینکه به سراغ وام دهندگان بروید، همه این مفاد را پوشش داده باشید.

7. یک تعریف و تمجید بی نقص از بیزنس خویش داشته باشید
برهان اینکه می بایست تجارت خویش را توضیح دهید این میباشد که سرمایه گذاران می بایست مطمئن شوند که بازارکارتان خوب میباشد و مال شما برای مصرف کنندگان موءثر خواهد بود.

متاع شما می بایست تازه و کاربردی باشد تا بتواند سرمایه گذاران را ترغیب نماید تا به شما وام بدهند. پس ارائه ظریف برنامه ای از فرآورده و نقش کسب و کارتان در معاش اشخاص، بسیار اساسی میباشد. در واقع شما بایستی از خودتان بپرسید آیا این فرآورده در معاش روزانه اشخاص ضروری‌ میباشد؟ یا این که درصورتی که خودتان مشتری بودید متاع خویش را میخریدید؟

8. محصولتان را خاص فرمایید
خواسته از این خاص بودن مسلما یک ایده خارق العاده وجود ندارد. گهگاه زمان ها

یک بسته بندی زیباتر
ارزان بودن کالا شما نسبت به جنس حریف
ارسال سریع کالا و…
قادر است این جلوه را به جنس شما بدهد. در حالتی که بتوانید متاع خویش را متمایزتر جلوه دهید، جستن سرمایه گذار برایتان معمولی‌خیس می شود و شل‌خیس میتوانید پیشرفت فرمائید.

9. متخصصین را گرد هم بیاورید
داشتن نیروی خوب و کارشناس صد در صد قادر است کسب و کارتان را خیلی زود به سمت توفیق بکشاند. ولی که در حیث سرمایه گذاران هم بیوگرافی اعضای گروه شما بسیار اساسی میباشد.

پس همت فرمائید اشخاص متبحر و دارای تخصص را برای استارتاپ خویش گزینش نمایید حتی در حالتی‌که قرار باشد دستمزد بیشتری به آن ها بدهید البته می دانید که‌این اشخاص میتوانند برای کسب و کارتان اثرگذار باشند و عمل را اصولی‌خیس پیش ببرند.

10. نرم افزار ویژه ای برای بازاریابی داشته باشید
یکی ضعف‌هایی که بیشتر کارآفرینان در بیزینس پلن‌های خویش دارا‌هستند این میباشد که یک رویکرد صحیح و کاربردی برای معرفی متاع خویش به مشتریانشان تعریف‌و‌تمجید نمیکنند. از همین رو شرکا و سرمایه گذاران برای همیاری با آن‌ها توجیه نمی‌شوند. پس به نفعتان میباشد که یک روش ارتباطی فی مابین تجارت خویش و مشتریانتان ساخت فرمایید.

شاید شما هم شنیده باشید که بازاریابی، روش نجات بیشتر کسب و کارهاست و به همین ادله هم سرمایه گذران اعتنا ویژه‌ای به نحوه بازاریابی شما خواهند داشت. بهتر میباشد تا دیر نشده به تاءمل یک شیوه بازاریابی موثر و کاربردی برای استارتاپ خویش باشید.

 

  • ۹۹/۱۱/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی