مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۱۴ مطلب در آذر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰


فراگیری بهینه سازی ماهر و سئو وبسایت
کمپانی ساخت وب سایت سارگون با بیش تر از 10 سال سوابق در قضیه ساخت وب سایت و بهترین سئو کار  و مرتبه یک برای کلمه و واژه کلیدی طراحی وب در کرج و بیشتراز 10 سال متواتر در کاغذ نخستین برای عبارات کلیدی اکثری مانند ساخت سایت در تهران ، seo وب سایت ، ساخت سایت خبری و .... با دقت بدین که درجه گوگل و seo برای موتور های کاوش از مهم ترین هدف ها مشتریان در طراحی وب میباشد. تمایل به تهیه و تنظیم نوشته ی علمی ای جامع در مسئله فراگیری بهینه سازی ماهر و seo وب سایت گرفت . این نوشته‌ی‌علمی یک نوشته‌ی‌علمی کلی میباشد و وارد جزئیات نمی‌شود و هوا داران به مبحث بهینه سازی می‌توانند گفت و گو های جامعی دراین باره را در برگه مقاله ها تارنما سارگون مطالعه کنند.

ورژن اچ تی ام ال شما بسیار اصلی میباشد بخش اعظمی از شرکت های امروزه از سیستم های ساخت سایت تخصصی به کارگیری می نمایند . این موسسه های بایستی مراقب کد آفریننده ورژن  اچ تی ام ال خویش باشد . این کد در صورتیکه خطا ساخت و ساز خواهد شد ممکن میباشد بعضی از تگ های شما خوانده نشود.

نو ترین ورژن اچ تی ام ال ورژن 5 میباشد که با عبارت

به برگه معرفی می شود.

نکته دوم تگهای شیت بندی می‌باشند.

در ورژن های کهن مشاجره دربین دو تگ tableو divبود حتی همین شرایط کنونی هم در صورتی‌که در گوگل سرچ فرمایید می‌توانید نوشته ی علمی هایی در مسئله seo بیابید که همین نکته را اشاره می نماید .البته می بایست بشما بیان کنم که خوشبختانه HTML5تگ های کاغذ بندی متعددی در مشت شما قرار می دهد. نکته قسم عتیق را بگوییم که نباید از تگ table    را برای شیت بندی به کار گرفت و بریم سراغ تگ هایی که می بایست استعمال فرمائید.

یک فولدر htmlبرای کاغذ بندی از تگ های ذیل استعمال می نماید.

: این تگ بالا شیت و یا این که تیتر وبسایت شما‌را معین می نماید.

: این تگ منو های وبسایت شمارا مشخص و معلوم می نماید.

: بخش های داخلی تارنما را برای شما تولید  می نماید.

: مقاله ها وب سایت را ساخت و ساز می نماید همگی محتواهای که بصورت بی نقص درج می گردند به وسیله این تگ ساخت میگردند.

: این تگ پنل سمت چپ و راست تارنما را ساخت‌و‌ساز می نماید . این پنل محل منو های کناری و یا این که تبلیغات می‌تواند باشد و یا این که تاریخچه ورود داده ها و یا این که هر چیز دیگر

: بخش پا کاغذ تارنما شمارا ساخت‌و‌ساز می نماید.

: این تگ به طور تیتر برای تگ detailsعمل می نماید.

تیتر صفحه های شما در شرایطی‌که بوسیله گوگل قابل خوانش باشد سکو بهتری به برگه شما می‌دهد در اپلیکیشن های اپلیکیشن نویسی اینترنت شما با اصطلاحی به اسم url aliasمواجه می‌شوید صحیح لحظه ای که اپلیکیشن ذیل اینترنت خویش را نصب میکنید می بایست این بخش را تهیه و تنظیم فرمائید تا به مشکلی بر نخورید گوگل سفارش می نماید که urlصفحات با تیتر صفحه ها منطبق داشته باشد البته گوگل چندان شعور صدق از گویش فارسی ندارد و آن را بصورت کد میخواند و خیر حروف به این ترتیب بهتر میباشد که اسم های انگلیسی در urlاستفاده گردد و اینکار موجب میگردد که هماهنگی اسم و تیتر شیت ما از نگاه گوگل کمرنگ گردد به این ترتیب مطمئن گردید که عبارت تیتر ورقه را بوسیله ترجمه کننده گوگل ترجمه کرده و در urlاستفاده میکنید اینکار موجب می گردد که گوگل رابطه فی مابین این دو مورد را فهم نماید.

تگ های تیتر بندی وبسایت :

H1: صرفا و تنها تیتر اساسی شیت را با این تگ درج فرمایید و از گزینش تیتر طولانی خودداری کنید.

H2: موضوعات مهم برگه را با این تگ درج نمایید و از زیاد بکاربردن این تگ دوری کنید .

H3: موضوعات فرعی ورقه را با این تگ درج نمایید تعداد این تگ برای گوگل اصلا مهم نیست

H4-6: برای استایل دهی به پایین موضوعات می قدرت از این تگ ها بهره مند شد. بکار رفتن تیتر وبسایت در‌این تگ ها از جایگاه اهمیت کمتری نسبت به تگ های فراتر شامل است.

 

گوگل در بیانیه سال جاری خویش اذعان کرد که وبسایت های AMPدر مرتبه بالاتری نسبت به تارنما های دیگر قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب گوگل نشان اعطا کرد که برای موبایل ها و تبلت ها همین سال بها بیشتری قائل میباشد . به این ترتیب مطمئن گردید که تارنما شما ورژن تلفن همراه دارااست .

اعتنا داشته باشید این سال رسپانسیو بودن یک ضروت میباشد و خیر یک تعیین .

 

محتوا و کد های ساختارگرا داشته باشید . در هر سایتی شما اطلاعاتی دارید که گوگل شل نمی تواند ماهیت آنان را تشیخص دهد. شما یک لینک و پیوند در وب سایت می گزارید گوگل بایستی چه‌طور بفهمد که‌این لینک و پیوند به به چه شکل مقصدی می رود آیا این لینک و پیوند کاربررا به یک ورقه خرید منتقل می نماید و یا این که به ادامه یک نوشته‌ی علمی و یا این که به نوشته‌ی‌علمی پیشین و یا این که به نوشته‌ی‌علمی های دارای ارتباط شما می‌توانید این مفاهیم را با صفت relبه تگ خویش اضافه نمایید تا گوگل ریلکس خیس بفهمد که شماقصد دارید استفاده کننده را به کجا ببرید ، شما یک عکس در وب سایت دارید گوگل نمی داند این عکس در باره چه است پس به آن تیتر و توضیحات اضافه فرمایید . شما یک کد جاوا برای اتصال به خزانه دارید که داده ها شما‌را از خزانه میخواند گوگل نمی تواند نوع داده ها خوانده گردیده را تشخیص دهد پس به گوگل بگویید شما چه عمل میکنید . این کد ها را مشاهده کنید.

 

{

  \"@context\": \"http://schema.org\",

  \"@type\": \"Organization\",

  \"url\": \"http://www.your-company-site.com\",

  \"contactPoint\": [{

    \"@type\": \"ContactPoint\",

    \"telephone\": \"+1-401-555-1212\",

    \"contactType\": \"customer service\"

  }]

}

گهگاه میتوان یک تیتر را به یک سری طریق نوشت:

نمونه : فراگیری فتوشاپ ماهر جلوه رعد و برق

فراگیری جلوه رعد و برق بصورت ماهر در فتوشاپ

فتوشاپ، فراگیری ، جلوه رعد و برق

یادگرفتن فتوشاپ افکت رعد و برق در اسمان

یک رعد و برق حقیقی وواقعی در عرش با فتوشاپ ساخت فرمایید

کدام یک از این عنواین برای ورقه ای دارای ارتباط مطلوب خیس میباشد عنوانی که بیشتر کاوش گردد. برای اینکه این زمینه را متوجه شویم به تارنما

https://www.google.com/trends/

رجوع کنید.

رابطه تیتر و کلمه ها کلیدی همانگونه که می‌دانید بهتر میباشد که تیتر با مهم ترین واژه و کلمه کلیدی شما استارت خواهد شد.
فراموش نکنید که تیتر بایستی جزابیت کافی برای یوزرها را نیز داشته باشد.

گوگل توقع دارد که شما مطالبی همراستا با تیتر در نوشته‌ی علمی خویش بیاورید به این ترتیب کوشش نمایید از عبارت تیتر در متن خویش استعمال نمائید .هرچقدر این به کارگیری به لحاظ گوگل مهمتر باشد نوشته‌علمی شما دارای ارتباط خیس میباشد.

جایگاه بندی صفحه های بصورت غیروابسته ارزیابی می‌گردد البته کاغذ مهم وب سایت شما از حیث گوگل مهمتر از دیگر صفحه ها میباشد .البته بخش اعظمی از تارنما ها با یک برگه داخلی از ورقه اساسی وب سایت دیگر در گوگل جلو خیس می باشند. به این ترتیب محتواگزاری صفحه ها را بخاطر اقتدار کاغذ نخستین خویش نادیده نگیرید.

با دقت به اهمیت لغت ها کلیدی نگاهی به ابزار گوگل ترند بیاندازیم

 

فراگیری گوگل ترند 

چنانچه به نشانی https://www.google.com/trends/ بروید با شیت ذیل مواجه میشوید

 

 

در ابتدا شما قابلیت ورود واژه کلیدی مد لحاظ خویش را دارید و از آیکن سمت راست هم می‌توانید وارد جی میل خویش بشوید. منوی سمت راست هم مشتمل بر این مورد ها میباشد:

 
 

 

در پایین این بخش یک اسلایدر میباشد که عبارات مالامال کاوش را نشان می‌دهد یکی راههایی که وبسایت خبری و تارنما های درهم برهم و فاقد استراتژی می‌توانند خویش را بسرعت در لیست گوگل بالا بکشند این میباشد که مقاله خیر در باره یکی‌از این عنا وین در وبسایت خویش درج نمایند. توجه فرمائید که متن بسیار دیدنی باشد و یوزرها را جذب کند به کارگیری از ترند ها فارغ از نگهداشت استفاده کننده از نگاه گوگل سوء به کار گیری و کلاهبرداری به حساب آورده می شود و با شما و وبسایت تان به شدت واکنش می نماید. توصیه اینجانب ساخت‌و‌ساز یک مقاله لبریز محتوا و مالامال مغز با عکس های خوشگل و دیدنی و حتی یک ویدئوی کوتاه میباشد . مطمئن گردید این کاغذ به یک‌سری ورقه دارای ارتباط متصل میباشد تا یوزرها بیشتر در تارنما شما بمانند. این از اهمیت متعددی شامل است. 
در صورتی قصد انجام این فعالیت را دارید در پایین این نصیب یک لیست بلند بالا قراردارد که بصورت ذیل میباشد :

 

 

 

لیست رابه زیر اسکرول نمائید

برای دیدن لغت ها کلیدی بیشتر گشوده هم به تحت اسکرول نمایید

همانگونه که می‌بینید از اسم مدیر جمهور ایالات متحده تا اسم ورزشکاران درین وبسایت میباشد.
این لیست را تا پایان اسکرول میکنم

از این لیست کلمه های که محتواهای غیر اخلاقی دارا‌هستند را حذف کرده اند. و به هیچ وجه سفارش نمیکنم از آن واژه و کلمه ها در تارنما خویش به کار گیری فرمایید چون علاوه بر غربال شدن گوگل هم وبسایت شما‌را از لیست تارنما های امن بیرون می نماید . فراموش نکنید که درصد بالایی از یوزرها تنها بصورت امن کاوش می نمایند و وبسایت شما‌را هیچ گاه نخواهند مشاهده کرد.
برویم سراغ جستجوی واژه و کلمه کلیدی همان طور که گفتم می خواهم یک عبارت در نوار بالای وبسایت وارد کنم. اینجانب عبارت یادگرفتن فتوشاپ ماهر را وارد می‌کنم .


در صدر عبارت کاوش گردیده نشان داده میشود و میتوان یک عبارت دیگر را برای مقایسه به آن اعطا کرد

در تحت این بخش شما می توانید پیکربندی را اعمال نمائید . این پیکربندی مشتمل بر
دامنه در کدام بخش ها عالم گزینه چک قرار گیرد:

نصیب آن گاه مرتبط با دامنه وقتی که قصد دارید کلمه را در آن کاوش نمایید:

 

به عنوان مثال شاید در کشور‌ایران 10 سال پیش دوچرخه بیشتر از حال حاضر گزینه کاوش قرار می گرفته میباشد.


بخش بعدی معلوم کردن دسته بندی میباشد که‌این کلمه و واژه را بیشتر کاوش کرده اند.

در نصیب آن‌گاه نوع کاوش بر طبق ، خبر ، عکس ، وب سایت و غیره را معلوم خواهید کرد. 

 

در‌این بخش از کاغذ شما نسبت کاوش بر واحد بازه را می‌بینید.

 

در‌این بخش از کاغذ نشان می‌دهد که عبارت بیشتر در کدام بخشها آیتم کاوش بوده میباشد.

 

نصیب آن گاه دارنده دو ردیف میباشد

 

ردیف سمت چپ مورد های که قادر است به قضیه شما دارای ربط باشد را نشان می‌دهد و ردیف سمت راست کاوش ها و یا این که موردها اکران داده گردیده دارای ارتباط را نشان می‌دهد. 


هم اکنون اذن بدهید یک فعالیت دیگر انجام دهیم اینجانب دو واژه و کلمه دیگر برای کاوش اضافه میکنم یکی‌از عبارت یادگرفتن فتوشاپ که انتضار دارم جستجوی بیشتری داشته باشد و یک کدام از عبارت فتوشاپ عکس که انتضار دارم جستجوی کمتری داشته باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

همان گونه که می بینید ما خطا می کردیم فتوشاپ عکس بسیار بیشتر از فراگیری فتوشاپ ماهر کاوش می شد. اکنون در شرایطی که شما سوای انجام اینکار ماه ها وقت خویش را برای واژه کلیدی فراگیری فتوشاپ ماهر صرف می کردید و سایتی با به عبارتی وقت روی واژه کلیدی فتوشاپ عکس فعالیت می کرد . به طبع درجه وی از شما بیشتر بود شما هردو یک واحد سنجش وقت گذاشتید اما کلمه و واژه ای که برای آن seo انجام داده اید تفاوت میکرد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


کلوکینگ برای بالا بردن سکو وبسایت

مسلما تا هم اکنون گردیده که بخواهید یک فیلم از وب دانلود فرمایید و نام فیلم رو در گوگل سرچ نمائید سئو در مشهد  و بعد از آن روی او‌لین لینکی که بنظر دارای ارتباط میاد و عبارت دانلود در توضیحاتش می‌باشد و مطمئنا صرفا نمیخواد با دادن توضیح ماجرا فیلم رو لو بده و آن‌گاه روی پیوند کلیک میکنید و وارد تارنما میشید . تبلیغ ساعت ، تبلیغ اسباب و اثاث آرایش و پیرایش تمامی جا می‌باشد و یک عنوان که اسم فیلم در آن مندرج و هیچ خبری از فیلم و یا این که پیوند دانلود وجود ندارد .


اینکار نوعی کلوکینگ میباشد . بعضی از هاست ها در کشور‌ایران به شما قابلیت و امکان می دهند که داده ها هاست خویش را روی یک‌سری دامنه داشته باشید به این ترتیب این اشخاص سایتی را مثالا با تیتر admin ساخت و ساز میکنند و در آن آغاز به قرار دادن اطلاعاتی اینچنینی می نمایند. و بعداز اینکه گوگل آنان را آشنایی بسرعت یک تارنما به اسم admin1 ساخت می نمایند و روز از تازه روزی از تازه شاید از خویش بپرسید ما برای تارنما هایمان ماه ها زحمت میکشیم تا در گوگل شناخته شوند این اشخاص چرا بدین راحتی نشانی خویش را عوض می نمایند. این اشخاص با قرار دادن کلماتی که در گوگل زیاد سرچ می گردد در وبسایت خویش بسرعت در لیست گوگل بالا میایند و به به عبارتی سرعت هم محو می شوند. این سایتها معمولا بدنبال تبلیغات میباشند بدین ترتیب گوگل برای پرهیز از این سیرتکامل فعالیتها گهگاه عده ای که به‌این تارنما ها تبلیغ می‌دهند و حتی شرکتهایی را که‌این سایتها را پباده سازی کرده اند و حتی سروری را که آن را پشتیبانی کرده جریمه میکند.


گوگل برای تشخیص کلوکینگ برای بالا بردن سکو وب سایت از ماژول ها و ربات های بسیار هوشمند به کار گیری می نماید این ربات ها دوران ماندگاری استفاده کننده در شیت را چگ میکنند تا درحال حاضر در سایتهای اهل ایران روی لینکی کلیک نموده اید و یک پنجره تبلیغاتی به بعد ها بسیار کوچک در کناره سمت راست دسکتاپ گشوده شده‌است .در حالتی‌که این طور میباشد این عمل برای این میباشد که‌این تارنما ها امیدوارند شما فورا متوجه گشوده شدن پیوند آنان در دسکتاپ خویش در پنجره تازه نشده باشید تا از جریمه گوگل گریزو فرار نمایند. و کلک دیگر هم اینکه صد تا پیوند رو باهم پاپ آپ می نمایند به‌این آرزو که شما بخواهید آنان‌را تک تک ببندید و یا این که سی پی یو شما هنگ کنه . البته از همین سال به بعد از آن این کلک ها هم دیگر سود ای نداره برای اینکه ماژول یافتن کلوکینگ برای بالا بردن سکو وبسایت گوگل بسیار پیشرفت کرده اند بدین ترتیب دیگه این کلک ها بهره طولانی بازه زمانی ندارند.


ربات های کلوکینگ برای بالا بردن مرتبه وبسایت ربات هایی میباشند که فارغ از نیاز به کار استفاده کننده در گوگل بدنبال داده ها میشوند و با اسکن داده ها با سکو بالا در تارنما سکو وبسایت را بالامی مارک.


گهگاه تارنما های برای ارتقا کاربر اقدامات عجیبی انجام می دهند که از حیث گوگل کلوکینگ برای بالا بردن مرتبه وب سایت محسوب می‌شود. برای مثال تارنما سوای تغییر‌و تحول نشانی لهجه خویش را تغییر و تحول می‌دهد اینکار با یک کد جاوای بی آلایش قابلیت و امکان پذیر میباشد البته فکر کنید گوگل هربار در وب سایت شما داده ها متفاوتی می‌بینید و براین اساس نمی تواند به شما اعتماد نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


اکنون که قصد نظارت بک پیوند های رقبا را داریم برای اینکار  بهترین سئو کار   نیاز به ابزار ماهر و کارآمد داریم.

از نگاه مالی، این ابزارها به سه دسته کلی تقسیم می گردند:

تماما مجانی
مجانی با محدودیت هنگامی
مجانی با محدودیت دسترسی
تماما مبلغی
در‌این نصیب به معرفی این ابزارها می پردازیم و پیرو این پست به شیوه هایی برای تهیه و تنظیم اکانتهای مایحتاج از کشور ایران اشاره خوا‌هیم کرد..

ابزارهای لیست ذیل ، از شایسته ترین ابزارهای چک بک پیوند رقبا میباشند:

قویترین ابزار:‌ Ahref (مبلغی)
اپلیکیشن سئو SpyGlass برای کامپیوتر (مجانی و مبلغی)
Moz – ابزار OpenSiteExplorer با اسم تازه Link Explorer (مجانی و مبلغی)
OpenLinkProfiler (مبلغی و مجانی)
Majestic (مبلغی و بدون‌پول)
Alexa (مبلغی و بدون‌پول)
Buzzsumo + اکستنشن مرورگر (مبلغی و بدون‌پول)
SEMRuch + اکستنشن (مبلغی و مجانی)
فراگیری گام به گام لینکدین + 9 نکته ماهر
و پیرو ، یک‌سری ابزار و راهکار به درد نخور و ناکارآمد که شاید نام آن ها را شنیده باشید:

backlinkwatch
انالیز بک لینک و پیوند تارنما با سرچ Google
دو ابزار پایان را می‌توانید در‌حد 5 دقیقه آزمایش فرمایید و مشاهده کنید که در اکثر مواقع فیض به مفیدی ندارند.

backlinkwatch اکثرا یا این که سود ای نشان نمیدهد یا این که بخش اعظمی از وبسایت های خوب را جا می اندازد.

در باب طرز چک بک لینک و پیوند با سرچ Google هم بایستی عبارت پایین را در گوگل سرچ فرمایید:

link:modiransite.com -site:modiransite.com

صرفا به مکان ModiranSite.com نشانی خویش را بنویسید.

فیض ای که میبنید نهایتا دربرگیرنده یک‌سری پیوند اثرگذار باشد.

ولی درصورتی که مالک تارنما می‌باشید و به سرچ کنسول آن دسترسی دارید از قسمت Link to your site می توانید آمار بهتری درباره ی لینک و پیوند های تارنما خودتان به دست بیاورید.

البته در‌این نوشته‌علمی بیشتر تمرکز بر طریق هایی داریم که با آن ها بتوان بک پیوند های تارنما های رقبا را استخراج کرد ، بعداز این بخش از یادگرفتن (ارزیابی لینک و پیوند های وب سایت خودمان) عبور می کنیم.

درحال حاضر وقت نظارت و عمل عملی با یک سری مثال از ابزار‌فعالیت هایی میباشد که بالا معرفی کردیم…

 

اکران بک پیوند های یک وبسایت با Ahref
این ابزار مبلغی و گران میباشد. البته بها هریک دلاری که برای آن هزینه می کنید را داراست.

یک ابزار آنالیز بک لینک و پیوند ، برای شمارش و اکران بک پیوند های یک تارنما و نظارت جزئیات پیوند بیلدینگ انجام شده بوسیله رقبا…

ولی برای شمارش بک پیوند های وب سایت خویش یا این که حریف در Ahref بایستی چکار کنیم؟
ورود به تارنما Ahref
وارد کردن نشانی برگه مهم یا این که یک کدام از صفحه ها داخلی (هر مورد فیض متفاوتی را نشان می دهد)


کلیک روی مورد Backlinks در منو سمت چپ
کلیک روی آیتم One link per domain کلیک نمائید


درحال حاضر شما می‌توانید لیستی از وب سایت هایی که رقبا در آن ها لینک و پیوند سازی کرده اند را به دست بیاورید.

شما بایستی این وب سایت ها را یکی‌از یک کدام از گشوده کرده و چک نمایید و در هر سایتی که قابلیت و امکان تولید یا این که خرید بک لینک و پیوند وجود داراست ، مبادرت به ساخت‌و‌ساز یا این که خرید بک لینک و پیوند فرمایید.

شاید در طول انجام عملی فعالیت ، برای شما سوالاتی پیش بیاید. به طبع سوالهای خویش را در قسمت کامنت های همین ورقه بپرسید. ما در کمتر از 24 ساعت به سوال های شما جواب خوا‌هیم اعطا کرد.

دوست دارید یک‌سری ویدئو فراگیری Ahrefs ، ماز و سئو Spyglass ملاحظه کنید؟ اینجا کلیک نمائید

خطر \"ارتقا ورودی گوگل\"⚠️ پنالتی تارنما را دور از شوخی بگیرید!
 

از کجا حساب Ahref / SEMRuch / Moz / Alexa و … بخریم؟
برای خرید حساب Ahref و باقی ابزارهای مبلغی بالا می توانید از یکی‌از راههای پایین استعمال فرمایید:

خرید از وب سایت های واسط پرداخت مثل لک لک
خرید از وبسایت هایی که حساب را به طور Trial خرید کرده و می فروشند
خرید از رویکرد های غیررسمی به عنوان مثال در وب سایت “انجام میدم”
درپی داده ها مفیدی برای خرید بهتر در دست شما قرار خوا‌هیم اعطا کرد…

طریق نخستین که به طور کامل معین می باشد. به وبسایت لک لک رجوع‌نمایید و در شرایطی که در قسمتی از عمل به ایراد خوردید با مجموعه پشتیبانی تماس حاصل نمایید.

آن ها شمارا ارشاد میکنند که خرید فرمائید.

در‌این‌صورت‌ می بایست مجموع مبلغ را تماما پرداخت فرمایید و یک خرید رسمی داشته باشید.

به عنوان مثال حساب 7 روزه Ahref با تجهیزات بدون نقص برای شما 7 دلار (با ارزش دلار روز اکانت فرمایید) کل میگردد.

نحوه دوم : خرید ورژن Trial از تارنما های اهل ایران
به عنوان مثال سایت oxteam مبادرت به فروش ورژن های Trial ابزار Alexa و SEMRush میکند.

قاعدتا یک توشه خرید این حساب ها غیر قانونی وجود ندارد اما در حالتی‌که بارها و بارها از این شیوه استعمال کنیم ، خیلی با قانون ها تارنما ها جور وجود ندارد.

نحوه سوم : خرید ورژن اشتراکی در وب سایت هایی مثل “انجام میدم”
این تارنما ها در واقع یک حساب را به چندین نفر می فروشند.

به عنوان مثال از برگه فروش ابزارهای Ahref / SEMRush / Alexa /KWfinder و … در سایت انجام میدم می توانید مجموع این حساب ها را با هم خرید نمائید.

در حالتی‌که که قصد خرید دارید، مسلما پیش از خرید ورقه را بدون نقص ارزیابی نمایید تا پکیج مطلوب خویش را خرید فرمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


فرایند اخذ پیوند از سایتهای دیگر به تارنما ما پیوند بیلدینگ میگوییم.

موتورهای کاوش به دو برهان پیوند های جانور در یک شیت را دنبال می نمایند:

چه صفحه های و سایتهای جدیدی  سئو در مشهد  در اینترنت به وجود آمده اند
تارنما ها را سکو بندی نمایند.
تعداد لینک و پیوند ها و همینطور کیفیت آن‌ها در پیوند دهی اساسی میباشد.

درصورتی که دو وب سایت از لحاظ موتورهای کاوش دست اندرکاران جایگاه بندی را رعایت کرده باشند لینک و پیوند های آنان در مرتبه بندی و ترافیک آن ها مفید خواهد بود.

آنچه در‌این مقاله یاد خواهید گرفت  اکران سرفصل ها 
گونه های بک لینک و پیوند
لینک و پیوند ها به دو دسته لینک و پیوند های “فالو”  follow و “نوفالو” nofollow تقسیم میگردد.

لینک و پیوند های نوفالو تاثیری در سکو بندی صفحه ها ندارد و از این شیوه می شود به گوگل اعلام‌کرد که لینکی که داده شده‌است گزینه اعتماد اینجانب وجود ندارد. اما نمی اقتدار به طبع خاطرنشان کرد که لینک و پیوند های نوفالو تاثیری در مرتبه بندی ندارند، تاثیر دارااست البته نسبت به پیوند های فالو تاثیر کمتری داراست.

با به کارگیری از این قطعه کد  rel=”nofollow” می قدرت فالو یا این که نوفالو بودن لینک و پیوند ها را تشخیص اعطا کرد.

راهنمای بدون نقص پینترست + 10 ترفند ارتقا فالوور pinterest
لینک و پیوند های نوفالو برای وبسایت هایی به عمل می رود که یوزرها در آن وب سایت پیوند ساخت‌و‌ساز می نمایند و رئیس وبسایت به انگیزه خیل‌عظیم لینک و پیوند ها لینک و پیوند های خروجی وب سایت را نوفالو می نماید. معمولا قابلیت نوفالو کردن پیوند ها در بلاگ ها، پست های مهمان و در نصیب ایده ها یوزرها به عمل می رود.

مواقعی که بایستی در لینک و پیوند بیلدینگ یا این که پیوند سازی در سایتهای دیگر رعایت کرد:
خیل‌عظیم بک پیوند در یک مدت کوتاه نسازید
از انکرتکست (Anchor text) های یکسان به کار گیری نکنید. عملکرد فرمایید بک لینک و پیوند های خویش را با انکرتکست های مختلف بسازید.
بک پیوند ها را در متن تارنما ها قرار دهید. لینک و پیوند هایی که در فوتر سایتها قرار میگیرد از حیث گوگل لینک و پیوند معتبری وجود ندارد.
جهت ایجاد بک لینک و پیوند از سایتهای دارای اعتبار با پیج رنک های بالا و دارای اعتبار استعمال فرمایید.
از تولید پیوند در سایتهایی که اسپم اسکور بالا (spam score) دارا هستند دوری کنید.


لیست 10 وب سایت برای لینک و پیوند سازی به طور تصویری را درین پیوند ببینید

در‌حالتی که حریف برای وبسایت ما پیوند های اسپم تولید چه کاری می بایست انجام دهیم؟
در‌صورتی‌که ما در سایتی به غلط لینک و پیوند بسازیم و قابلیت و امکان حذف پیوند از روش وب سایت وجود نداشته باشد یااینکه وبسایت اکنون اعتبار خویش را از دست داده میباشد و اینکه رقبا برای ما پیوند سازی منفی انجام داده باشند مکان نگرانی وجود ندارد ما قادر خواهیم بود از روش سرچ کنسول گوگل لیست سایتهایی که به ما لینک و پیوند داده اند را پیداکنیم و با به کار گیری از ابزار Disavow از تاثیر منفی این پیوند ها بر روی وب سایت خویش پرهیز به فعالیت آوریم.

برای دیدن یادگرفتن عملی Disavow کردن پیوند های مخرب

آدرس اینترنتی خویش را وارد فرمائید
رپورتاژ اطلاع رسانی چه میباشد؟ و چه مزایایی برای کسب و امور داراست؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


درین مقاله به چک ضررورت استعمال از سئوکار و برتری seo نسبت به طریق های PPC می‌پردازیم.


آیا تا به حالا اصطلاح بهینه سازی طبیعی یا این که ارگانیک به گوش شما خورده میباشد؟ بهترین سئو کار  آیا عشق و علاقه مند به آشنایی رویه های seo طبیعی برای ارتقا محبوبیت وب سایت خویش می‌باشید؟

seo طبیعی جز مستقل ناپذیر استراتژی بهینه سازی شما در بازاریابی عمل تجاری شماست. متاسفانه برخی از اشخاص قصد به در نظر نگرفتن رویکرد های seo طبیعی وبسایت دارا هستند و تنها بر روی دیگر نحوه های تصنعی یا این که مبلغی بهینه سازی سماجت دارا هستند.

درین مقاله به تعریف و تمجید سئوی طبیعی و معرفی شیوه های آن می‌پردازیم. پس با ما همپا باشید.

بهینه سازی طبیعی یا این که ارگانیک چه است؟
بهینه سازی طبیعی وبسایت به فرایندی گفته می‌شود که با استعمال از آن می شود به جایگاه های بالای حاصل کاوش رسید. برخلاف طریق های تبلیغاتی و مبلغی مانند PPC، در seo طبیعی از طریق های متفاوتی برای ارتقاء جایگاه و seo تارنما به کارگیری می‌شود. این نحوه ها عبارتند از:

ایجاد محتوا: ساخت محتوای قابل قبولی که خوانند‌گان را به سمت خویش جذب می نماید.

لغت ها کلیدی: ساخت محتوایی که دربرگیرنده لغات کلیدی مشخصی میباشد و موتورهای کاوش را ترغیب به اکران آن کاغذ در نتیجه ها کاوش می نماید.

تولید بک پیوند: قرار دادن پیوند وب سایت به طور هایپرلینک یا این که پیوند متن داری در بقیه وب سایت های دارای ارتباط و دارای اعتبار که از آن با اسم Inbound Links یا این که به اختصار IBL نیز خاطر می گردد.

لینک و پیوند بیلدینگ: پروسه ساخت‌و‌ساز و قرار دادن پیوند های صفحه های در وبسایت خودمان که بایستی با انکر تکست مطلوب و مربوط به شیت باشد.

موسسات معتبری نیز در جمهوری اسلامی ایران وجود دارا‌هستند که‌این روند seo طبیعی را برای تارنما شما انجام می‌دهد. رادزاد به عنوان مثال این خدمت هاست که با شایسته ترین کیفیت و بها بهینه سازی ممکن، به مشتریان خویش سرویس رسانی می نماید.

چرا استعمال از سرویس ها seo طبیعی از اهمیت متعددی شامل است؟
موسسات سرویس ها seo یا این که به اصطلاح سئوکار ها سرویس ها فوق العاده به شما ارائه میدهند. برای ادراک اهمیت این سرویس ها، حیث شما‌را به مورد ها پایین جلب می‌کنیم.

آمار
سکو وب سایت در موتورهای کاوش بسیار اساسی است. به این دلیل که 85% یوزرها که عبارتی را کاوش کرده اند بعد از کلیک بر روی یکی‌از موردها کاوش و دیدن شیت متبوع معمولا به ورقه کاوش بر نمیگردند. علاوه بر این، 90% این یوزرها، از برگه سوم کاوش، نیز بالاتر نمی فرایند.

این آمار و ارقام به‌این معنیست که اکران تارنما در ورقه نخستین جستجوی کلمه ها کلیدی، از اهمیت بسیار بالایی شامل است و با به کار گیری از سرویس ها بهینه سازی کاران می شود به این اصلی رسید.

seo طبیعی فعالیت هوشمندانه ایست.
خدمت های PPC و یا این که شیوه های تبلیغاتی گوگل، یکی تعیین شما برای قرار دریافت کردن در شیت نخستین کاوش می‌تواند باشد البته این قرار دریافت کردن به طور طبیعی نیست. به علاوه گوگل نیز در درحال حاضر اجرای الگوریتم هاییست که تبلیغات اسپم را در Google Adsense کم کند. این فعالیت با مقصود اکران شایسته ترین و دارای ارتباط ترین نتیجه ها کاوش به یوزرها شکل میگیرد.

مزیت به کارگیری سرویس ها بهینه سازی ارگانیک اینست در عوض مبلغی که پرداخت می‌کنید، جایگاه های حقیقی و واقعی و طبیعی در گوگل به دست میاورید و یوزرها نیز اعتماد بیشتری بدین سیرتکامل وب سایت ها دارا هستند. با ساخت و ساز محتوای مطلوب و استعمال از لغات کلیدی به صورت هوشمندانه، وب سایت شما میتواند در کاغذ اولیه گوگل قرار گیرد و این موضوع ترافیک متعددی را برای شما به ارمغان می‌آورد. در فیض سکو و رنک وبسایت نیز در موتورهای کاوش بهبود می‌بخشد.

در کنار استعمال از سرویس ها seo طبیعی تارنما قادر است طریق های دیگری را تست نمائید.
seo طبیعی وبسایت به طبع به دوران نیاز داراست و این قضیه یک کدام از خصوصیت های غیروابسته نشدنی seo ارگانیک میباشد. دوران بربودن seo طبیعی، به‌این مضمون‌ وجود ندارد که شما کناره ای بنشینید و در انتظار دیدن تاثیر این سرویس ها باشید. در امتداد اجرای این خدمات می‌توانید دیگر طریق های بازاریابی را به مرحله تست بگذارید و تاثیرات مثبت آنان را در سمت و سوی بهبود مرتبه وبسایت ببینید.

با به کار گیری از بهینه سازی طبیعی، رقیبانتان را به معضل می‌کشید.
با به کار گیری از سرویس ها seo و پیاده بنا طرز های بهینه سازی طبیعی، علاوه بر ارتقا درجه تارنما، حضور رقیبانتان را نیز در کاغذ نخستین گوگل، به بحران می‌کشید و می‌توانید فراتر از آن‌ها قرار بگیرید و رفته رفته آن‌ها را محو نمائید. هرچه بیشتر دراین مورد سپرده گذاری نمایید زودتر میتوانید به درجه متبوع خویش برسید و فراتر از رقیبان قرار بگیرید. ارتقا درجه شما به معنای کاهش جایگاه رقیبان در موتورهای کاوش هست.seo طبیعی روشی عملیست و در آینده مجاورت نیز از عمل نمیفتد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


در‌این مقاله به ذکر تفاوت های دو پروتکل HTTP و HTTPS، چگونگی سوییچ میان این دو پروتکل   سئو در مشهد  و تاثییر این تغییر و تحول در seo میپردازیم.


در آگوست سال 2014 گوگل به طور قانونی بیان کرد که ازین پس پروتکل HTTPS در رنکینگ وبسایت تاثیر مثبتی دارااست و از آن در سکو بندی وب سایت ها به کارگیری خواهد کرد. پس در حالتی‌که گوگل از این فاکتور به کار گیری میکند، چرا ما به کارگیری نکنیم!

در بخش اعظمی از وب سایت ها این ذهنیت مثبت در تغییر و تحول پروتکل از HTTP به HTTPS جا افتاده میباشد ولی هنوز اصلی میباشد که بدانید تفاوت این دو پروتکل در چه است، چه‌طور میان این دو پروتکل سوییچ کنیم و در شکل تصمیم برای تغییر‌و تحول پروتکل، آیا این زمینه در حق تقدم جای دارد؟ همینطور سوالهای دیگری نیز ممکن میباشد در رابطه مزیت های پروتکل HTTPS و مانند این از خویش بپرسید که در‌پی مقاله به مجموع این سوال ها جواب خوا هیم اعطا کرد.

مقایسه HTTP و HTTPS
چه استفاده کننده یک وب سایت باشید و چه رئیس آن، نگهداری امنیت داده ها در تبادلات فی مابین مخاطب و سایت از اهمیت بالایی برای هر دو طرف شامل است. برای فهم هرچه بیشتر این زمینه و دانستن اینکه چرا گوگل به پروتکل های وب سایت اهمیت می دهد، بهتر میباشد در آغاز با تفاوت فی مابین این دو پروتکل آشنا شویم. پیرو به چک این موضوع می‌پردازیم.

پروتکل HTTP یا این که HyperText Transfer Protocol
پروتکل HTTP سیستمی برای ارسال و اخذ داده ها در وب می‌باشد. این پروتکل جز پروتکل های لایه نرم‌افزار هست و تمرکز آن بر روی چگونگی ارائه داده ها به استفاده کننده میباشد و اهمیتی به چگونگی ارسال داده ها از یک نقطه به نقطه دیگر نمی دهد.

این پروتکل اصطلاحا Stateless میباشد. بدین معنا که هیچ اطلاعاتی را در رابطه فرآیند گذشته ارسال داده، تثبیت نمی نماید. مزیت این وضعیت این میباشد که به جهت تثبیت هیچ اطلاعاتی بازه کمتری استفاده شده و ارسال داده ها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

پروتکل HTTP در چه مواردی بهتر میباشد؟

 این پروتکل اکثر اوقات در دسترسی به اکثر صفحه ها Html به کارگیری می گردد و اکثر منابع دیگر نیز در کنار این پروتکل گزینه استعمال قرار میگیرند. این پروتکل در اکثری از تارنما هایی که داده ها مهمی برای مثال داده ها مرتبط با کارت های اعتباری دربین یوزرها و وب سایت ها رد و بدل نمی‌شود به کار گیری می‌گردد و به خیال سرعت بیشتر انتقال داده ها نیز درین سیرتکامل تارنما ها مزیت بیشتری دارااست.

پروتکل HTTPS یا این که Secure HyperText Transfer Protocol
HTTPS یا این که به عبارتی HTTP امن، برای انتقال داده ها به طور امن پباده سازی و گسترش داده شد. انتقال داده ها اصلی میان یوزرها و تارنما نیاز به امنیت بیشتر دارااست و این پروتکل این امنیت را به وجود می‌آورد. این پروتکل در بخش اعظمی جهات شبیه HTTP کار میکند به این دلیل که از به عبارتی اصول در‌این پروتکل استعمال می‌شود. کلاینت HTTPS یا این که HTTP  که تحت عنوان مثال می‌تواند یک مرورگر اینترنتی باشد، از روش این پروتکل ها یک مسیر ارتباطی در یک پورت استاندارد میان خویش و سرور تولید می نماید. با این تفاوت که HTTPS لایه های امنیتی بیشتری را به خیال به کارگیری از SSL آماده می نماید. برای همگی دستگاه ها و قابل انعطاف افزارهایی که از این دو پروتکل پشتیبانی می نمایند، HTTPS در واقع ورژن ایمن گردیده HTTP است.

تفاوت اساسی و تکنیکی این دو پروتکل در به کارگیری پیشفرض از پورت 443 پروتکل TCP در پروتکل HTTPS هست. بدین ترتیب این دو پروتکل از نوع رابطه گوناگون به کار گیری می نمایند. پروتکل HTTPS از دیگرپروتکل SSL برای انتقال دیتا به کار گیری می نماید و استعمال از همین پروتکل میباشد که قصه را برای گوگل متعدد می نماید و به آن اعتبار بیشتری می‌بخشد.

به خیال و خاطر داشته باشید که پروتکل های HTTP و HTTPS به چگونگی اخذ دیتا در مقصد اهمیتی نمی دهند. صریحا خیس در پروتکل HTTPS همچون HTTP اهمیتی به نوع اکران دیتا در مقصد داده نمی‌شود. به همین عامل میباشد که فعلا پروتکل HTTPS در عالم ارجحیت داده شده‌است. این پروتکل علاوه بر اهمیت به اکران بصری داده برای یوزرها، لایه های امنیتی قدرتمندی را در انتقال داده از یک نقطه به نقطه دیگر ساخت و ساز می نماید.

اکثر وقت ها اشخاص از پروتکل HTTPS و SSL به طور مترادف و هم معنی و به مکان یکدیگر به کار گیری می نمایند، در حالتی‌که که‌این کاربرد، درست وجود ندارد. پروتکل HTTPS امن هست به خیال اینکه از پروتکل SSL به کارگیری می کند. توضیح فنی بیشتر دراین مورد ممکن میباشد مقداری سرگردان کننده به حیث رسد، بنابر این از بیان آن پرهیز میکنیم.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


ارسال وسیع لینک و پیوند‌ها وبسایت (پست‌های تازه، پست‌های کهن و صفحه ها دیگر تارنما شما) در تارنما‌های  بهترین سئو کار  سوشال بوکمارکت جزء تکنیک‌های کلاه خاکستری seo قرار می گیرد البته انجام این فعالیت به طور زیاد روزمره می تواند خطرناک باشد؛ سفارش می کنیم با محدود کردن تعداد ارسال‌های خویش به ۱ الی ۲ گزینه در روز، تارنما‌تان را ایمن نگه دارید.
یعنی در صورتی‌که شما آخری پست های بلاگ و یا این که پست های دیگر وبسایت‌تان را صرفا یک توشه در چنین وبسایت‌هایی ارسال فرمایید، وبسایت شما خیر فقط به خلل برنخواهد خورد بلکه مقداری هم سبب بهبود شرایط seo و درجه‌بندی تان گردد. علاوه بر این مورد ها شما از روش میتوانید ترافیک قابل توجهی جذب فرمائید.در اینجا به یک سری وب سایت اساسی و تاثیرگذار سوشال بوکمارکت اشاره کرده‌ایم که شما در آنان می توانید با ایمنی مجموع آخری پست های بلاگ‌تان را برای اخذ پیوند‌های بیشتر ارسال نمائید. (ولی شاید اکثری از آنها در بعضی مناطق اثرگذار نباشند، ولی مخلوط آن ها مورد مفیدی برای تارنما شما از حیث سکو بندی و ترافیکی می باشد.
tumbleuponDiggFolkdInboundScoop.itSlashdotDeliciousطبق یک چک کلی در زمینه ی شایسته ترین وبسایت های سوشال بوکمارک قادر است سود گیری کرد که Stumbleupon یکی شایسته ترین این تارنما‌ها میباشد که با تعداد متعددی از چنین تارنما‌هایی همیاری می‌نماید و در ادامه آن تارنما های Digg و inbound قرار دارا‌هستند. براین اساس توصیه میکنم که دست کم در‌این سه وبسایت نام نویسی فرمائید و از آنها تماما به طور بدون پول استعمال فرمائید.در‌پی به یک‌سری نکته که می‌بایست در طی به کارگیری از وبسایت‌های سوشیال بوکمارک بدانید، اشاره میکنیم:
۱- شرکت کردن در کارهاسوشیال بوکمارک عالی هنگامی حادثه میفتد که شما آغاز به همیاری با بلاگ نویسان در حوزه کاری خویش فرمائید. متاسفانه اکثر وب لاگ نویسان از تارنما های سوشیال بوکمارک فقط برای نشر آخری پست‌های خویش به کارگیری می‌نمایند سوای اینکه حتی ۱ دقیقه مدت برای تعامل و یا این که تلاوت پست‌های بقیه افراد بگذارند.چه طور شما انتظار اخذ نتیجه ها بهتر با به کارگیری از وبسایت های سوشیال بوکمارک را دارید، در حالی که فقط شما و کلیه برای انشتار پست سراغ چنین تارنما هایی می روید؟ پس سفارش می کنم هنگامی که سراغ این وب سایت ها میروید، عملکرد فرمائید که به خیر و خوبی با دیگر بلاگ نویسان تعامل نمائید تا آنها نیز بدون چاره به تعامل با شما و پست‌هایتان شوند.
۲- جستن و استعمال از وب سایت های بسیار دارای ارتباطیک سری پلتفرم وجود دارااست که روزمره گزینه به کارگیری هزاران وب لاگ نویس قرار میگیرد. جایی که وب لاگ نویسان خیر فقط پست‌هایشان را برای افزایش موقعیت منتشر می‌نمایند، بلکه مطالب یکدیگر را نیز به اشتراک میگذارند و توسعه و گسترش میدهند. این زمینه دقیقا به عبارتی چیزی که شما در طول رفتن به یک وب سایت سوشال بوکمارک برای تبلیغ وبسایت‌تان، جستجوی بهتر و ارتقا ترافیک بایستی انجام دهید.
درپی به تعدادی پلتفرم که با به کارگیری از آنان میتوانید تارنما خویش را برای قرار به دست آوردن در حداکثر مقدار بازدید، قرار دهید اشاره می کنیم.
Inbound.org : این وبسایت در جایگاه نخستین برای عده ای خوب میباشد که در زمینه ی بازاریابی، بهینه سازی و دیگر موضوعات مرتبط با وب لاگ سازی کار می‌نمایند. چنانچه شما یک وبسایت در زمینه‌ی بازاریابی دارید، این گزینه مورد خیر و خوبی برای شما میباشد که هزاران نفر از وب لاگ نویسان بالقوه را برای اتصال، جذب و تبلیغ تارنما‌تان پیدا نمایید.Blog engage : این تارنما دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که ما هر روز از آن برای رابطه با دیگر بلاگ نویسان و افزایش مطالبمان استعمال می کنیم. در‌این تارنما هزاران بلاگ نویس از همگی صنعت های حضور دارا‌هستند و یک مورد عالی برای جذب و بهبود حالت وبسایت میباشند.Biz Sugar : یکی‌از دیگر از تارنما های سوشیال بوکمارک که میتوانید از آن برای در معرض رویت کرد قرار به چنگ آوردن وب سایت‌تان به کارگیری نمائید، biz sugat میباشد. این وب سایت نیز به وسیله هزاران وب لاگ نویس در همگی صنعت های در سراسر دنیا گزینه به کار گیری قرار میگیرد به این ترتیب این آیتم مطلوبی برای برقراری رابطه است.۳- از عنوان ها و شرح مختصر استعمال نماییدیکی معمول ترین اشتباهاتی که اشخاص هنگام استعمال از وب سایت های سوشیال بوکمارک می‌نمایند، این میباشد که آن ها دقیقا به عبارتی عنا وین و محتوایی که در تارنما‌شان جای‌دارد را به طور بی نقص در چنین تارنما هایی منتشر می‌نمایند.از چنین عده ای می بایست پرسید که دقیقا هدفتان از به کار بستن از وب سایت های سوشیال بوکمارک بدین مدل چه می باشد؟ این عمل خیر صرفا سودی برای شما خواهد داشت، بلکه قادر است در غایت به جهت ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری سبب ساز جریمه شدن وب سایت شما از طرف گوگل خواهد شد.براین اساس سفارش می کنم که هنگام به کارگیری از وب سایت های سوشال بوکمارک قطعا از عنا وین و محتوای منحصربفرد برای به عبارتی تارنما، مطابق با حالت به عبارتی وب سایت استعمال فرمایید.
۷- تبادل لینک و پیوند

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


۱۵ ترفند seo کلاه سیاه که نباید سمت آنان بروید
تصاحب جایگاه اولیه در موتورهای کاوش رویای هر صاحب و مالک کسب و کاری در وب میباشد.  سئو در مشهد  تصاحب سکو اولیه در موتورهای کاوش سبب ساز بازدید بیشتر تارنما و ارتقاء مشتریان می گردد.

البته میان روشهای جان دار شاید سرعت ترفندهای seo کلاه سیاه زیاد باشد ولی به شما اطمینان میدهیم که در غایت به هیچ جا نخواهند رسید.

سئو از روش طریق های بهینه سازی کلاه سپید شایسته ترین خط مش ممکن چهت نیل شما به مرتبه های برتر موتورهای کاوش میباشد.

مطمعن باشید طریق کلاه سپید مدام نسبت به شیوه کلاه سیاه در حین دوران بهتر و مفیدتر خواهد بود

اینکه شما جایگاه بالا فارغ از هیچ ترفند کلاه سیاه و یا این که به تصحیح سایه‌ای داشته باشید بسیار اصلی میباشد و شایسته ترین منش برای آن تمرکز بر روی تجربه مثبت مخاطب در سایتتان میباشد.

بهینه سازی کلاه سیاه
اقدامات بهینه سازی کلاه سیاه در واقع چه چیزی می‌باشند ؟
seo کلاه سیاه در واقعا به گروه تکنیک‌های فریبنده‌ای گفته می شود که صاحبان تارنما ها از این تکنیک ها به کارگیری می‌نمایند تا همت کنند موتور های کاوش را فریب دهند. به هر هم اکنون مدام گروه های فعالی در‌این حوزه می‌باشند که همیشه در اکنون محاسبه موتورجستجو و نقص های آن میباشند تا تکنیک های کلاه سیاه بیشتری را اخلاق و رفتار نمایند.

قصد موتور های کاوش مانند گوگل و بینگ این میباشد که وبسایت ها را برای ارائه داده ها ظریف در قبال یوزرها و خواننده‌گان انسانی قرار دهند. این موتورها مدام می خواهند نتیجه ها موثر و استفاده کننده پسندی را برای افرادی که به آنان مراجعه می‌نمایند، فراهم کنند. (برای فهم و شعور بهتر این مقاله ، نوشته‌ی‌علمی “چطور مثل گوگل تفکر کنیم” را مطالعه نمائید. )

موتورهای کاوش از روشهای ویژه ای مانند اسپایدر ها و یا این که ربات های ویژه‌ای به اسم خزنده ها برای تحلیل محتوای باطن سایت ها به کارگیری می‌نمایند. این نرم افزار های کامپیوتری مدام دنبال کشف کردن لینک و پیوند هایی برای کشف محتوای تازه میباشند.

تکنیک های کلاه سیاه بهینه سازی در بنا شده در میخواهند این الگوریتم ها و اپلیکیشن های گوگل را فریب دهند و در همت می باشند تا مرتبه بالاتری نسبت به بها حقیقی وواقعی که دارا‌هستند کسب نمایند.

موتور های کاوش گهگاه تارنما ها را برای برخی عارضه ها به عنوان مثال به کار گیری از طریق های فریب دهنده مجازات می‌نمایند. مجازات این موتورها ممکن میباشد آن‌ها‌را به تعدادی درجه زیر خیس تنزل دهد و یا این که به صورت کلی آنان را از صفحه های موتورجستجو حذف کند.

جستجوها در موتور های کاوش بر مبنای تاریخ و مدت به خصوص درباره با جستجوهای خبری شکل می‌گیرد ولی تاکیک های فریب دهنده از این واقعه پرهیز می‌نمایند.

گوگل و دیگر موتور های کاوش مدام به صورت تروتمیز الگوریتم های خویش را آپدیت رسانی می‌نمایند تا وبسایت های خلافکار و آن‌هایی که قصد گمراه کردن داشتند را پیدا نمایند.

گوگل بیشتراز ۵۰۰ توشه در سال تغییرات کوچکی را در الگوریتم هایش اعمال می‌نماید. پس توصیه می کنیم به مکان به کار گیری از میانبرها و تاکتیک های گم راه کننده، از به عبارتی نخست با اصول و شیوه های درسی پیش بروید.

حقیقت این میباشد که شما هیچگاه نمی‌توانید جلوی بروزرسانی های امثال گوگل را بگیرید و یک دوران بالاخره دستتان رو گردد.

افرادی هم که قصد استعمال از طریق های کلاه سیاه را ندارند و می خواهند تماما صاف و بی آلایش پیش بروند بازهم ممکن میباشد فی مابین منش به غلط از آن ها استعمال نمایند البته الگورتیم های گوگل نیت خالص شمارا نمی‌توانند اندازه گیری کنند پس بایستی در مورد آنها مطالعه نمائید تا بتوانید از به کار بستن از آن ها اجتناب نمائید.

وجود یک تکنیک کلاه سپید برای اجتناب کردن از ۱۵ تکنیک کلاه سیاه!
۱#- Keyword Stuffing


موتورهای کاوش سراغ محاسبه عبارات کلیدی میروند که تارنما ها برای آن ها سئو گردیده اند تا مشاهده کنید که آیا سایت قیمت مرتبه تصاحب کردن در آن کلمه و واژه کلیدی را داراست و یااینکه آیا ابدا آن واژه و کلمه یک واژه اصولی میباشد یا این که واژه و کلمه ای میباشد که مستلزم اجزای جانبی میباشد و…

مثلا هنگامی شما کلمه و واژه “شایسته ترین بازی” را کاوش می کنید در فهرست حاصل مقابل شما نتیجه ها مربوط به این کلمه و واژه اکران داده میگردد.

بعضی وقت ها اشخاص برای کنار وارد شدن با این عکس العمل موتور کاوش سراغ اضافه کردن تعداد لغت ها بیشتری به کلیدواژه های تارنما خویش میروند. بدین ترتیب چنانچه شما یک وب سایت را با مقادیر بسیار متعددی عبارات کلیدی مشاهده کردید بدانید که از Keyword Stuffing استعمال می‌نماید.

به صورت معمول از یک کلمه و واژه چند بار در یک جمله استعمال نمی شود و این عمل عوارض مختلفی دارااست اعم از عارضه ها عرفی و اعم از عارضه ها ادبیاتی و ارتباطی و… مدام برای ذکر بهتر مراد حتی در حالتی‌که ما یحتاج باشد از یک واژه و کلمه چند بار استعمال نمایید، معمولا اشخاص سراغ به کار بستن از لغت ها مترادف و هم معنی می روند.

این فعالیت را در کلیدواژه ها به شدت اصولی انجام دهید به دلیل آن که به کار گیری مکرر کلمه ها کلیدی برای گوگل بسیار تعجب آور خواهد بود و برای وبسایت شما هیچ ارزشی قائل نخواهد شد.

پس متوجه شدید که Keyword Stuffing یک شیوه خطا میباشد که از نگاه گوگل زیاد جذاب نمی باشد.

#۲- پیوند و متن نهفته
صرفا شیوه نابود کردن تارنما به کار گیری غیر اصولی از لغات کلیدی وجود ندارد. در اواسط فعالیت وقتی صاحبان وبسایت بدین سود می‌رسند که وبسایت آن ها از نظر یوزرها انسانی یک تارنما خوشگل و بسیار کاربردی و خوانا میباشد ولی در چنین قوانینی صاحبان سایت قصد دارا‌هستند گشوده هم کلمه ها کلیدی متبوع و پیوند هایشان را به وبسایت بیافزایند. معمولا این لغات کلیدی و لینک و پیوند های اضافه در وبسایت معنایی ندارند، بدین ترتیب صاحبان تارنما آن ها را از لحاظ یوزرها مخفی می‌نمایند.

تارنما ها می توانند لغات کلیدی و پیوند ها را با هم نقاشی کردن‌شان با رنگ دور‌نما پنهان نمایند. با این هم اکنون و صحیح هنگامی که هیچ کاربری متوجه این پیوند ها و کلمه ها نمیشود البته الگوریتم عنکبوت گوگل به نیکی آنها‌را شناسایی می‌نماید و جزء وب سایت شما می داند.

شاید این فعالیت فعلا مطلوب باشد و سبب ساز خواهد شد که شما در عبارات کلیدی نهفته گردیده جایگاه بگیرید البته وقتی که یوزرها انسانی وارد وبسایت بشوند و ببینند خبری از واژه کلیدی که سرچ کردند وجود ندارد، ان مقطع دردسرها برای شما استارت می‌گردد! دیگر شما جزء حاصل اثر گذار برای کاربرانتان نخواهید بود.

و موتورهای کاوش خیلی زود از جزئیات همت شما سردرخواهند آورد.

#۳- کلیدواژه های نامناسب و محتوا کیفیت بالا تحت
صاحبان وبسایت هایی که اکثر اوقات عملکرد می‌نمایند محتوایی طولانی را برای یوزرها انسانی آماده نمایند اکثر اوقات به بحران کشیده میگردند.

طویل بودن محتوا به خودی خویش کفاف نمی دهد و وبسایت شما میبایست محتوای طولانی کیفیت خوب همپا با لغت ها کلیدی مطلوب و اصولی داشته باشد.

#۴- محتوای تکراری
محتوای تکراری

به هیچ عنوان این یکی‌از را آزمون نکنید.

خیر صرفا موضوع اسکن رایت به صورت دور از شوخی ای برای موتور های کاوش اهمیت دارااست بلکه هیچ موتور جستجویی نیست که محتوای تکراری را ایندکس نماید و یا این که آن را آیتم مجازات قرار ندهد.

گوگل این را به خیر فهم و شعور می‌نماید هنگامی که کل حاصل لیست گردیده برای یوزرها در غایت به یک محتوا شبیه رسد چقد آزار دهنده و مضحک خواهد بود.

تمرکز بر بازیابی محتوا و ارائه محتوای یونیک بسیار ارزشمندتر میباشد.

احتمالا نیاز داشته باشید تا از ابزارهای محاسبه محتوا برای پرهیز از تکراری شدن آن ها استعمال کنید.

#۵- اتوماسیون محتوا
تحت عنوان یک راهکار برای دوری از محتوای تکراری، اشخاص اتوماسیون محتوا را ابتکار کردند. یعنی فردی محتوایی را اخذ میکند و با ارائه تغییراتی در آن، متن را به اندازه کافی تغییر و تحول میدهد.

اشخاص با به کارگیری از ساخت و ساز تغییرات در جمله‌ها و به کار گیری از هم معنی عبارات این عمل را انجام می‌‌دهند ولی حقیقت این میباشد که‌این نوشته‌ی‌علمی همچنان یک نوشته‌ی علمی تکراری میباشد و تجربه کاربری بدی داراست. شاید شما از چنگ موتورجستجو فرارو گریز نمایید البته هیچ وقت نمی‌توانید یوزرها انسانی را گول بزنید.

ربات ساخت و ساز محتوا

اکثر زمان ها اتوماسیون محتوا به یک بحران برای خوانند‌گان تبدیل میشود به دلیل آنکه در بالا میپندارند با یک محتوای نو مواجه اند ولی با مقداری مطالعه پی می برند که یک محتوای تکراری با کلماتی تازه میباشد که گهگاه حتی ممکن میباشد در قرائت آن به ایراد واکنش نمایند!

حتی برای این عمل بعضا از اپ های ماهر خودمانی ساخت گردیده اند که تخت‌گاز میتوانند محتوایی با درحال حاضر و هوای نو را ساخت و ساز نمایند البته گشوده هم نمی‌توانیم از حقیقت گریز کنیم.

به هر اکنون خیر فقط یوزرها انسانی از چنین متونی استقبال نمی کنند بلکه موتورهای جستجوهم با بالغ خیس شدن و اضافه کردن بروزرسانی ها بالاخره به فهم چنین متونی پی خواهند موفقیت و آن مدت جریمه های سنگینی برای وبسایت شما در لحاظ خواهند گرفت. سفارش میکنیم بر روی محتوا سپرده گذاری نمایید و به شدت از اتوماسیون آن دوری نمائید.

#۶- مخفی کاری
فکر کنید که واژه ای را در گوگل کاوش میکنید آنگاه هنگامی که روی یکی‌از پیوند های فهرست کلیک می کنید، سود ای را مشاهده میکنید که به هیچ عنوان مشابه آن چیزی که شما دنبال آن می‌گشتید، وجود ندارد.

این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که وقتی که موتور کاوش از روش محتوا مخفی به سایتی سکو میدهد رخداد می‌ افتد؛ یعنی در غایت یوزرها متوجه می شوند در فضایی می‌باشند که به هیچ عنوان درپی آن نبودند.

تارنما هایی که از طریق مخفی کاری به کارگیری می‌نمایند در واقع دارنده دو برگه میباشند. یک شیت آن چیزی که به موتور های کاوش نشان می دهند و ورقه دیگر چیزی میباشد که به یوزرها نشان می‌‌دهند.

اینکه از روش مخفی کاری به اهدافتان برسید یک نحوه فوق العاده موقت میباشد که در طولانی زمان مضرات بسیار متعددی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اینکه در غایت یوزرها از فیض ای که در وب سایت شما مشاهده می‌نمایند، راضی نباشند، سبب می شود از صفحه های کاوش گوگل محو گردید.

#۷- طعمه جعلی
این نحوه دیگری میباشد که یوزرها وب را گم راه می‌نماید. فرض فرمائید شما یک عنوان جنجالی راجع‌به سوپر استار سینما زدید و وقتی که عموم آن را گشوده می‌نمایند با محتوایی در زمینه‌ی مدیریت جمهور مواجه میگردند.

چنین نتایجی به شدت یوزرها را عصبانی می‌نماید و سبب می گردد که خیلی سریع از تارنما شما بیرون شوند.

استعمال از تیترهای جعلی یک راهکار برای جذب ترافیک بیشتر از گوگل، فیسبوک و… میباشد که در شکل متوجه شدن آنان برایتان بسیار گران مجموع شود.

#۸- لحاظ اسپم
کامنت اسپم

وب لاگ‌ها، تارنما‌ها و… عموما نظرها را عام المنفعه عموم گشوده میگذارند تا همگی بتوانند حیث خویش را در زمینه‌ی محتوا متبوع درج نمایند.

در صورتی نمی‌دانید در حال حاضر بدانید که موتور های کاوش به تحلیل نظرها هم میپردازند و همین دلیل سبب ساز می‌گردد که کارشناسان seo برای امتیاز دریافت کردن در نظرها عبارات و پیوند های گزینه نظرشان را بگنجانند.

درین میان می بایست بسیار مواظب باشید تا مقدار ایده ها اسپم در شیت شما از حد مجاز ارتقا نیابد به دلیل آنکه در صورتی گوگل یا این که هر موتور کاوش دیگری به ارزیابی آنان بپردازد و نظرها بیش تر از حد متعددی را اسپم تشخیص دهد، در غایت تمام برگه را تحت عنوان یک برگه اسپم در حیث می گیرد.

#۹- هرزنامه شبکه‌های‌عمومی
مانند اسپم نظرها، اسپم شبکه‌های‌عمومی نیز یک تکنیک کلاه سیاه شناخته میشود.

وقتی که قصد دارید از شبکه های مردمی برای تبلیغات استعمال فرمائید ضروری میباشد که به هرزنامه هم دقت داشته باشید. شایسته ترین راهکار این میباشد که از شبکه های مطلوب برای تبلیغات استعمال فرمایید، اطلاع رسانی های تبلیغاتی به عبارتی جایی می‌باشند که برای تبلیغات در لحاظ گرفته گردیده اند و موتور های کاوش از حضور تبلیغات در آنان تعجب نخواهند کرد.

اسپم خیر صرفا سبب ساز خورد شدن روان موتور های کاوش میشود بلکه حسابی روان یوزرها را هم بهم می‌ریزد و شما به هیچ عنوان نمی‌توانید سود مطلوبتان را از آنان بگیرید.

#۱۰- مبادله شیت
یکی‌از دیگر از طریق های سریع برای دریافت کردن مجازات گوگل این میباشد که مبادله کاغذ داشته باشید. برای این عمل کافی میباشد یک برگه را در تارنما تان با شرایط و امتیاز خوب در حیث بگیرید آنگاه داخل آن را مملو از محتوای غیر دارای ربط فرمائید و به کاغذ گزینه نظرتان لینک و پیوند دهید.

به هر درحال حاضر اینکه شما محتوای عالی یک شیت را منزه نمائید و آن را مملو‌از محتوای غیر اصولی و غیر دارای ارتباط فرمایید که در غایت عدم رضایت یوزرها را هم در ادامه داشته باشد، تنها فعالیت یک خل وچل میباشد که می خواهد از یک میانبر پرخطر چهت نیل به اهدافش استعمال نماید.

#۱۱- دامین Squatting
هرکس خطاها تایپی را گهگاه مرتکب می شود.

domain Squatting

مشکلات تایپی برای هدایت یوزرها به یک تارنما گهگاه دردسر ساز و از نگاه موتور های کاوش مشکوک خواهد بود. فکر کنید قصد دارید اشخاص را به yahoo.com منتقل نمائید البته اشتباها yahooo.com تایپ می کنید. این یک غلط بی آلایش میباشد که به راحتی هم صحیح می گردد البته اشخاص سود جو میتوانند دامین yahooo.com را خریداری کرده و برای اهدافشان به کارگیری کنند.

متاسفانه همان طور که قبلی خیس هم گفتیم موتور های کاوش نمی‌توانند نیت اشخاص را تشخیص دهند و فکر میکنند شما این فعالیت را از عمد انجام داده‌اید پس یک مجازات صحیح و حسابی برایتان در لحاظ میگیرند.

به هر اکنون شما هم نباید انتظار داشته باشید که یاهو کل لغت ها اشتباهی حول نامش را در وب خریداری نماید!

۱۲#- تبادل لینک و پیوند
تبادل لینک و پیوند

تبادل لینک و پیوند ممکن میباشد به لحاظ یک ایده برای بدست آوردن لینک و پیوند های عالی باشد. فرض فرمائید دو صاحب و مالک وبسایت توافق کرده اند به وبسایت های یکدیگر پیوند بدهند.

صاحبان تارنما میخواهند لینک و پیوند های مربوط به هر وبسایت را که تا قبل از این وجود نداشته ساخت و ساز نمایند. این یک مبادله لینک و پیوند بی آلایش میباشد. ولی در صورتیکه این عمل به صحت هم صورت پذیرد اکثر زمان ها فیض اش یک لیست طولانی از پیوند ها شود.

این فعالیت هرچقدرهم که از صمیم قلب باشد گشوده هم برای کاربرانی که از این صفحه های بازدید می‌نمایند به هیچ عنوان دیدنی وجود ندارد. فهرست های طولانی پیوند ها اکثر اوقات مربوط به محتوای دیگر وبسایت نیستند. علاوه بر این ساخت‌و‌ساز لیست پیوند بسیار طاقت فرسا و وقتگیر میباشد که ما این را اکثر زمان ها در همیاری هایمان به خیر و خوبی شعور می کنیم.

۱۳#- لینک و پیوند های خریده گردیده، کلاه سپید نیستند!


موتور های کاوش اکثر زمان ها با تارنما هایی که لینک و پیوند می خرند و یا این که می‌فروشند وسط نیکی ندارند. این در زمینه‌ی وب سایت هایی که پست مهمان دارا‌هستند هم درستی می‌نماید.

این به نوعی تبلیغات میباشد و بابت آن لینک و پیوند هزینه گرفته شده‌است که داده خواهد شد پس نمی‌تواند یک توصیه صمیمانه به یوزرها باشد. علاوه بر به این شکل پیوند هایی میتوانند خواننده گان را منحرف نمایند.

در‌حالتی که موتور های کاوش اذن معامله پیوند ها را بدهند، پول به مکان کیفیت حق تقدم خواهد گرفت.

۱۴#- کانال های محرمانه وب لاگ (PBN)
وقتی که عموم درباره‌ی شیوه رابطه لینک و پیوند به تارنما یاری می‌نمایند، آنها آغاز به تامل کردن در باب رویه‌هایی برای بدست آوردن بیشتر لینک و پیوند می‌نمایند.

یک کدام از شیوه های بدست آوردن لینک و پیوند های بیشتر تولید یک کانال از بلاگ ها میباشد. با وجود وبسایت های زیاد در حوزه بلاگ یک مالک تارنما با وقت گذاشتن می تواند پیوند های متعددی را به تارنما خودش بدهد که اکثر اوقات تماما سودجویانه می باشند. این عمل هم همت مشابهی مانند خرید لینک و پیوند دارااست و زیاد جذاب وجود ندارد.

PBN ها در معرض خطر نیستند، البته این نحوه یک نحوه کلاه سپید هم وجود ندارد.

۱۵#- هک کردن


هک کردن یک ایراد رو به رویش در اینترنت میباشد. صفحاتی که هک میشوند به تولید ها شما متصل میشوند و این ارتباطات به طور موقت در ارتقا درجه شما اثرگذار میباشد. البته این یک راهکار مطلوب برای طولانی بازه زمانی نخواهد بود، به این دلیل‌که الگوریتم های گوگل می توانند آنها‌را تشخیص دهند.

وبسایت هک گردیده یک خط مش سریع برای آمدن به لیست سیاه گوگل میباشد. که در غایت یک ورقه وسیع قرمز رنگ که هشدار درخصوص ورود به تارنما را میدهد برای یوزرها به اکران در خواهد امد.

بازگرداندن یک وبسایت هک گردیده اکثر وقت ها بسیار پیچیده و مشقت بار میباشد و اکثری از یوزرها مستمر تارنما در پروسه بازگردانی و دوران برهه زمانی آن از دست می روند.

یک وبسایت هک گردیده بدترین حادثه برای یک کسب و عمل آنلاین میباشد و همان کلیه چیز را نابود می نماید.

پیامدهای استراتژی های seo کلاه سیاه
مجازات
به کارگیری از هریک از این ۱۵ طریق کلاه سیاه و دیگر شیوه های آن میتوانند جراحت های شدیدی به تارنما شما بزنند. حتی بدتر از مجازات های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن

وقتی که وبسایت شما مجازات میگردد هیچکس از روش کاوش به آن دسترسی نخواهد داشت! دو طرز مهم وجود دارااست که گوگل ممکن میباشد مجازات الگوریتمی را اجرا نماید.

سیستم الگوریتم خودکار گوگل وبسایت هایی را که نیاز بدانید آیتم مجازات قرار می دهد البته در حالتی‌که الگوریتیم های گوگل به صورت تروتمیز هم وبسایت شما‌را تحلیل نمایند بازهم نمی‌توانند کلیه ایرادات را شناسایی نمایند.

برای همین گوگل شک وتردید نمی‌نماید که می‌بایست یک آدم مجازات ها را اعمال کند.

پنالتی گوگل

وقتی که یک الگوریتم وب سایت شمارا مجازات نماید، رفع آن مجازات ابدا معمولی و سریع نخواهد بود. شما فقط کاری که می توانید بکنید رفع نقص ها میباشد و بعد از آن انتظار کشیدن برای اینکه هنگامی مجدد وبسایت شما انالیز گردد و تایید خواهد شد که دیگر نقص ندارد.

در صورتی‌که وبسایت شما در گوگل نقص‌ پیدا کرد‌ه باشد، گوگل از روش کنسول کاوش آن را به شما اطلاع خواهد اعطا کرد.

برای حذف مجازات شما می بایست خطاها را رفع نمایید و بعد به گوگل اطلاع دهید همینطور بایستی به گوگل توضیح دهید که چطور این مورد را حل کردید.

کاهش درجه
برخی مجازات های گوگل سبب ساز نزول جایگاه شما خواهند شد. هنگامی که گزینه چنین مجازات هایی قرار می گیرید دیگر از سطح معین گردیده به وسیله گوگل فراتر نمی‌توانید بیایید. بعضی وقتها گوگل معلوم می‌نماید که از یک سری ورقه اولیه فراتر نیایید و شما هر کاری فرمایید نمی‌توانید فراتر بیایید.

بلک لیست
گوگل از اصطلاح بلک لیست به کار گیری نمی‌نماید و تارنما های متبوع در‌این خصوص را اسپم میداند. گوگل همینطور وب سایت هایی را که راهبرد های وبمسترینگ خویش را انقطاع میکنند، مسدود می‌نماید.

از سایر علائم بلک لیست این میباشد که وقتی که در درحال حاضر عملکرد برای بازدید از وبسایت نام برده می باشید، همیشه با یک برگه قرمز‌رنگ با اخطار مواجه میشوید. در‌صورتی‌که تارنما شما به بلک لیست افزوده خواهد شد می بایست فورا اقدامات مایحتاج برای بیرون شدن از آن را اعمال نمائید. پس وقتی که اشتباهات را رفع کردید، گوگل به عموم اذن می دهد وبسایت شمارا مشاهده نمایند.

وبسایت خویش را عاری از هرگونه ویرویس نگهدارید و آن را به طور کامل برای بازدیدکنندگان انسانی سازمان دهید. این فعالیت به محافظت تارنما شما در شایسته ترین موقعیت ممکن امداد خواهد کرد.

عنکبوت گوگل یک اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که در وب وبسایت ها را آیتم محاسبه قرار می دهد. اسپایدر به عبارتی چیزی میباشد که برای شناسایی محتوا و جایگاه بندی آن آیتم به کارگیری قرار می گیرد.

از‌آن‌جا‌که این اسپایدر یک بشر وجود ندارد گول زدن آن به طور موقت کارآمد و ریلکس میباشد ولی در غایت هر تاکتیکی که سبب بدور زدن این الگوریتم گردد سبب تخریب وب سایت شما شود.

هیچ وقت فراموش نکنید که تارنما ها برای یوزرها انسانی می‌باشند خیر ربات ها پس شما با کوشش برای بدور زدن این ربات ها هیچ چیزی بدست نخواهید آورد.

در انتها تمامی چیز در زمینه‌ی تجربه مخاطب میباشد


به یادداشته باشید عمل موتور کاوش این میباشد که عموم بتوانند اطلاعاتی که نیاز دارا هستند را از روش آن بدست آوردند. هر چیزی که کاوش را برای بشر ها مشقت بار نماید یک آیتم بد برای بهینه سازی خواهد بود.

تکنیک های کلاه سیاه بسیار زیاد میباشد و این نوشته‌ی علمی تمامی آن‌ها را پوشش نمی‌دهد البته موتور های کاوش مرتبا الگوریتم های خویش را بروزرسانی می‌نمایند. گوگل مدام در هم اکنون کوشش میباشد تا جلوی هر سیرتکامل سوء استعمال را بگیرد پس به کار گیری از هر طرز کلاه سیاهی در غایت روزی برای گوگل مشخص و معلوم گردد و آن روز شاید خویش شما هم به حافظه نیاورید که از چنین طرز هایی به کار گیری کرده اید البته گوگل به نیکی به یادتان خواهد انداخت پس آینده را فدای گذر سریع فعلا نکنید.

راست گو باشید و تاکتیک های کلاه سپید را اجرا فرمائید و وبسایت تان را برای آدم ها seo فرمایید. مدام شایسته ترین محتویات را برای بازدیدکنندگانتان مهیا فرمایید . شما تنها می توانید با به کار گیری از طریق های موثر و تاکتیک های کلاه سپید seo به آرزوهای خویش در درجه بندی برسید.

به کار گیری از طریق های کلاه سیاه شاید موقتی راهکار قابل قبولی برای گمراه کردن موتور های کاوش باشد ولی تصویر وحشتناکی را مقابل یوزرها انسانی که وب سایت شما‌را مشاهده می‌نمایند، ساخت‌و‌ساز خواهد کرد.

و گشوده هم تاکید می کنیم که طرز های کلاه سیاه بهینه سازی وب سایت شمارا تخریب می‌نمایند، راست گو باشید و از طریق های کلاه سپید به کار گیری فرمایید. مسلما بالاخره به برد خواهید رسید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


اینجانب اکثری از سایت هایی را که به وسیله آپدیت رسانی های بزرگ هسته زیر تاثیر قرار گرفته اند     آنالیز کردم.  بهترین سئو کار  یکی‌از مسائل رایج که اینجانب کشف کرده ام این میباشد که از جمله این که گوگل به چه شکل کاوش ها را پیش گویی می نماید چه گونه میباشد. این قادر است بر روی مرتبه بندی صفحه ها تأثیر بگذارد.

بخش اعظمی از عامل ها دیگر نیز مانند لینک و پیوند ها میتوانند درجه بندی صفحه ها اینترنت را نیز ذیل تاثیر قرار دهند. لینک و پیوند ها یک برهان جایگاه بندی بسیار اصلی میباشند.

بروز رسانی وسیع هسته چه است؟

آپ دیت گوگل فلوریدا 2
آپ تو دیت رسانی های پهناور هسته، پیشرفت هایی را در الگوریتم کلی گوگل به خواسته شعور بهتر لغت ها کاوش و بهبود صفحه های اینترنت برای یوزرها خویش به ارمغان میاورد.

این پیشرفت ها به گوگل امداد می نماید تا با تمرکز بیشتری لغات کاوش گردیده را به صفحه ها اینترنت ربط داده و در غایت رضایت یوزرها را ارتقا دهد. می قدرت بیان کرد که مقصود مهم همه آپدیت رسانی های مهم این مجموعه بهبود رضایت مخاطب میباشد.

یک کدام از آخری آپدیت رسانی های کلیدی هسته، معرفی Neural Matching بود (درخصوص الگوریتم تطبیق عصبی در اینجا بخوانید). الگوریتم Neural Matching چیزی را گزینه مقصود قرار نداده میباشد. این بروزرسانی یک شیوه برای بهبود رابطه صفحه ها اینترنت در نتیجه ها کاوش بود، به نحوی که نتیجه ها جستجوی کلمه ها دقیقا با سایت هایی که در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود همخوانی داشته باشد و شایسته ترین سعی را برای استفاده کننده داشته باشند.

چرا این بروز رسانی فلوریدا 2 نامیده شد؟
آپ دیت فلوریدا گوگل در اوایل ده سال 2000 یکی مهمترین بروز رسانی های آن برهه زمانی بود. به همین ادله نامگذاری شد، چون تغییر‌و تحول الگوریتم هم زمان با کنفرانس Pubcon Florida سئو انجام شد.

زمزمه های این آپ تو دیت رسانی همینطور با کنفرانس Pubcon Florida در سال 2019 هم زمان شد، بدین ترتیب به وسیله برت تابک، بنیانگذار Pubcon و WebmasterWorld تصمیم دریافت شد که‌این بروزرسانی Google Florida Update 2 نامگذاری گردد. WebmasterWorld به صورت سنتی آپ دیت های گوگل را اسم گذاری نموده است.

همان طور که تا قبل از این اشاره کردیم، گوگل اینک به طور رسمی این را آپ دیت رسانی هسته مارس 2019 (the March 2019 Core Update) نامیده میباشد.

چیزی برای تغییر و تحول یا این که تصحیح نیست؟
سالیوان بیانیه های قبل را از 12 مارس 2018 در امر آپ تو دیت رسانی های بزرگ ارائه اعطا کرد. این راهنما یک بیانیه میباشد که در یک توییت منتشر شده‌است که گوینده این میباشد که چیزی برای تصحیح یا این که فیکس کردن نیست.

این متن توییت میباشد که می‌گوید :

مشکلی در صفحه ها برای حل شدن نیست، میتوانید روی ساخت و ساز و نشر محتوای عالی و مطلوب تمرکز داشته باشید. در حین برهه زمانی، ممکن میباشد محتوا های منتشر گردیده به وسیله شما با دیگر صفحه ها رابطه پیدا نمایند.

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰


تاثیر ارتفاع قدمت دامنه شرایط فعلی بر هیچ seo کاری پوشیده وجود ندارد. و کلیه رخداد لحاظ دارا هستند  سئو در مشهد  که در شرایطی‌که می خواهید تارنما موفقی داشته باشید بایستی قدمت دامنه شما بالا باشد،و در‌حالتی که جدید آغاز به فعالیت کرده باشید دست کم 6 ماه بازه موردنیاز دارید تا گوگل به شما اعتماد نماید. ولی چرا 6 ماه؟ چرا این بازه زمانی 9 ماه وجود ندارد؟

بزارید با یک نمونه عملی که برای اینجانب پیش آمده میباشد این قضیه را بیشتر توضیح دهم. اینجانب یک‌سری سال پیش یک تارنما ساخت و ساز کردم و اون رو از محتویات مالامال کردم و پس از دو ماه عمل اون سایت را ول کردم.

تا‌هنگامیکه روی سایت عمل می‌کردم هیچ ورودی ای از گوگل نداشتیم و روزمره حتی یک بازدید کننده هم نداشتیم. البته بعداز سپری شد 6 ماه متوجه شدم که اون تارنما رو به رویش میباشد و با اینکه اینجانب هیچ مقاله جدیدی در تارنما قرار ندادم همچنان هم رو به پرورش میباشد. و هر روز ورودی های بیشتری از گوگل میگیرد. فقط چیزی که در‌این مقطع تفاوت کرده بود ارتفاع قدمت دامنه ما بود.

چرا ۶ ماه ابتدایی قدمت دامنه برای گوگل اساسی میباشد؟
فرض نمایید شما گوگل میباشید.هر سال میلیون ها دامنه و تارنما به وب اضافه می‌گردد. و از این تعداد بخش اعظمی از وبسایت ها میباشند اسپم می‌باشند که ارتفاع قدمت پاره ای دارا هستند و پس از 6 ماه یا این که 1سال منقضی میشوند. اکثری از اشخاص، هاست خویش را 6 ماهه تمدید می نمایند و بعداز یک یا این که دو ماه عمل از ادامه فعالیت خسته میشوند و به‌این فیض میرسند که نگه داری از وب سایت مشقت بار میباشد. به جهت اینکه آمار تارنما هایی که از ادامه عمل پشیمان میگردند و بعداز 6 ماه در وب حضور ندارند و یااینکه با غرض اسپم تولید گردیده اند زیاد میباشد گوگل این تصمیم را گرفته میباشد.

یعنی درین ۶ ماه فعالیتی نداشته باشیم؟
نه اصلا. درصورتی که کار شما بالا باشد و مطالب اثرگذار ساخت و ساز نمایید گوگل شمارا تحت عنوان سایتی که اثر گذار میباشد شناسایی خواهد کرد و از وب سایت شما استقبال هم می‌نماید حتی‌در به عبارتی ۶ ماه اولیه. به علاوه سعی های شما پس از این مقطع بیشتر هم سود می دهد.

خواسته از ارتفاع قدمت دامنه چه می باشد؟
می بایست دقت داشت که خواسته از ارتفاع قدمت دامنه صرفا تاریخ خرید و تثبیت دامنه وجود ندارد بلکه بازه زمانی دوران ایندکس و فهرست شدن در گوگل میباشد. مثلا یک دامین ممکن میباشد سه سال پیش خریداری گردیده باشد اما از دو ماه پیش در گوگل تثبیت و ایندکس گردیده باشد، بدین ترتیب قدمت این دامین از لحاظ گوگل دو ماه میباشد و خیر سه سال.

 

در حالتی‌که امروز دامنه تثبیت نمائید ولی تارنما خویش را ساخت‌و‌ساز نکنید ،این مسئله تاثیری در بهینه سازی تارنما شما ندارد زیرا گوگل دامنه هایی را برسی می نماید که یک تارنما روی آن فعال باشد.

در شرایطی‌که شما می خواهید بعدا وبسایت داشته باشید بهتر میباشد وب سایت اول خویش را با مورد کاری خویش ساخت نمایید و در آینده برگردید و آن را ادامه دهید.


معدل ارتفاع قدمت دامنه(بر حسب روز) در نتیجه ها ورقه اولیه گوگل
آیا برهه زمانی مدت تثبیت دامنه در بهینه سازی تاثیر دارااست؟
تفاوتی دارااست که شما یک دامنه را 1 ساله تثبیت فرمائید یا این که 5 ساله؟ پاسخ این می باشد که نه. فی مابین دامنه هایی که اینجانب داشتم ،هیچ تفاوتی مشاهده نکردم.دلیل برخی اشخاص این میباشد که تثبیت کردن دامنه برای زمان ای طولانی علامت ای از تعهد میباشد که میتواند علامت ای از اطمینان باشد. البته اینجانب دربین دامنه هایی که داشتم آزمایش کردم و این قضیه را مشاهده نکردم.

اهمیت قدمت دامنه به اندازه محتوا و بک لینک و پیوند وجود ندارد
اهمیت ارتفاع قدمت نشانی تارنما به هیچ وجه با اهمیت داشتن محتوای کیفیت خوب و بدون نقص و اما بک پیوند برابر وجود ندارد بلکه ارتفاع قدمت از این جهت اهمیت دارااست که تاحدود قابل توجهی بازدارنده توسعه و گسترش تارنما های تبلیغاتی و اسپم که به طور پی در پی فعال‌ساز‌ی می گردد خواهد بود.

ارتقا قدمت دامنه جایگزین برای محتوا وجود ندارد و نمیتواند معدود کاری های مارا در ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی و seo وبسایت پوشش دهد.

درین زمان مالک وبسایت بهتر میباشد به طور روزمره روی محتوا وبسایت و ساخت بک لینک و پیوند های کیفیت عالی فعالیت نماید تا بعد از مدتی که در ابتدا توضیح داده شد به گذر زمان برهه زمانی به سکو بهتری دست یابد.
 

  • شایلین عباسی