مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۵ مطلب در فروردين ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار 


اصطلاح محتوای ستونی در معنای یک محتوای عمیق است که به طور بدون نقص و جامع به یک قضیه میپردازد. محتوای ستونی، بخشی از یک ساختار محتوایی به اسم ساختار خوشه‌ای می‌باشد. ما یک محتوای ستونی در رابطه موضوعی ساخت می کنیم که اقبال کسب سکو بالایی داراست(pillar page). بعد حول این محتوا ریز مقالاتی (در رابطه بخش‌های متعدد به عبارتی قضیه) می‌نویسیم. بنابراین یک ساختار لینک و پیوند‌سازی توانا برای استفاده کننده و بهینه سازی داریم. 

گونه خوشه محتوایی چه میباشد؟
نوع خوشه محتوایی در بین قطعات متعدد محتوایی رابطه معنایی ساخت می نماید. خوشه های محتوا، که به آن خوشه های موضوعی نیز گفته می‌گردد، تیم ای از مطالب میباشد که به صورت بی واسطه به موضوعی مربوط میگردد که شرایط همگانی داراست (pillar page) و می‌خواهیم با آن ترافیک بگیریم، درین نوع گوگل یک محتوا را به تنهایی و براساس واژه و کلمه کلیدی‌ آن محتوا چک نمی‌نماید. بلکه آن محتوا را براساس ارتباطی که با محتواهای ایجاد گردیده دیگر داراست گزینه محاسبه قرار میدهد. در بنا شده در نوع خوشه‌ای دو نصیب اصلی موجود هست:

Pillar: هسته خوشه محتوایی میباشد
Cluster: در واقع شاخ و برگ‌های هسته محتوایی به حساب میآید.


پیلار کانتنت

محتوای ستونی

گونه های صفحه ها محتوای ستونی
کلاً نمی اقتدار برای گونه محتوای ستونی قالب مشخصی را تعریف و تمجید کرد. گزینش قالب محتوایی به حوزه کاری و مطالب وبسایت بستگی داراست ولی دو جور متداول از ردیف محتوایی موجود هست که می‌اقتدار بر پایه ی آن به ساخت محتوا پرداخت.

محتوای 10x که در معنای محتوایی می باشد که ۱۰ برابر محتوای معمولی موثر میباشد. در واقع صفحه های ردیف های 10x برخلاف یک پست وب لاگ، که یک مرور مختصر به شما می‌دهد و خوانند‌گان را به ادامه یادگیری از روش لینک و پیوند دادن به CTA یا این که تماس با احساس ، ناچار مینماید، محتوایی طولانی را ارائه می‌دهند که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تمامی چیز را در یک مورد مختص بدانند.
محتوای لیست منابع که به معرفی محتواهای خوب یک حوزه می پردازد. این گونه ورقه ردیف بر استعمال از پیوندهای داخلی و فرنگی برای اتصال خوا‌نندگان با مفیدترین مطالب مربوط به ردیف متمرکز میباشد. 
به چه شکل یک ردیف محتوایی یا این که PILLAR CONTENT بسازید؟
چنانچه شما مبنی بر خوشه سازی محتوا پیش بروید گوگل دقیقا می داند چه‌طور صفحه ها را به یکدیگر دارای ارتباط نماید و وقتی که یوزرها در محدوده موضوعی که شما درباره‌ی آن در وبسایت خودتان ایجاد محتوا کرده‌اید کاوش می نمایند مطلقا شما‌را جزو پیشنهادهای اولیه معرفی مینماید.
آشنایی مخاطبان 
پیشین از ‌اینکه آغاز به عمل نمایید، شما می بایست محتوا و انگیزه وب لاگ خویش را بشناسید و پرسونای وب سایت خویش را مشخص و معلوم نمائید. هرچه بهتر متوجه گردید که مخاطبتان چه کسی است، نقطه نظرهایش چه چیزهایست و شما چه‌طور می توانید بها تولید نمائید، ردیف محتوایی شما موثرتر خواهد بود.
با فهم و شعور این مسئله، شما می توانید یک مسئله اصلی برای کاغذ خویش گزینش نمایید. در واقع لیستی از عناوینی که برای مخاطبانتان اثرگذار می‌باشند، بدست آورید. 
بازنگری لغت ها کلیدی
تحقیق در زمینه ی عبارات کلیدی این بضاعت و توان را به شما میدهد که از تعیین موضوعات بیش تر از اندازه رقابتی دوری کنید، و کماکان بتوانید موضوعات خیلی دارای ارتباط را پیدا کرده و ترافیک سایتتان را بالا ببرید. درواقع بایستی باز نگری فرمایید که موضوعات شما با چه لغت ها کلیدی‌ای مطابقت و همخوانی دارا‌هستند.
بر انگیزه سرچ تمرکز فرمائید و باز نگری فرمایید هنگامی اشخاص موضوعی را سرچ میکنند به‌دنبال چه چیزی می باشند. بعد از آن لیستی از سوالاتی که ممکن میباشد مخاطبان راجع‌به آٖن مسئله داشته باشند را بنویسید.
مخلوط کردن پست‌های دیرین یا این که تولید پست نو
در شرایطی‌که از گذشته محتواهایی در سایتتان دارید که با تیتر مورد گزینه نظرتان، دارای ارتباط میباشد آنها را باهم ادغام فرمایید در غیر این رخ پستی بنویسید که کلیه موردها را پوشش دهد.
ردیف محتوایی خویش را سازماندهی فرمایید
از پایین تیتر‌های h2 و h3 و دکمه‌های پریدن به کار گیری فرمایید تا تلاوت مطالب سهل وآسان شود. همینطور اطمینان نتایج نمائید که تعقیب کردن محتوای شما سهل وآسان میباشد.
نقشه زمینه خوشه‌ها را بکشید
لیستی از زیرعنوان‌ها، اصطلاحات، سوالهای و بینش‌هایی که می‌اقتدار پست‌های جدا از هم اما مربوط به مورد آیتم نظرتان ایجاد فرمائید، مهیا فرمایید.
موضوعات را به هم ربط دهید
هر برگه‌ای را که مورد اصلی را دربرمی‌گیرد، به پیلارپیج لینک و پیوند دهید. پیلارپیج نیز می بایست دربردارنده پیوند‌هایی از تمامی پست‌های دارای ارتباط باشد.

گونه های پیلار پیج

پیلار پیج خویش را تبلیغ نمائید
در کانال‌های اجتماعی لینک و پیوند پیلارپیج خویش را قرار دهید و از هر فرصتی برای تبلیغ آن استعمال فرمایید تا سریع‌خیس در درجه‌های نخستین گوگل قرار بگیرید.

بررسی لیست ساختار ردیف محتوایی
قضیه اصلی را در تیتر ورقه خویش قرار دهید.
آن را در نشانی ورقه ردیف قرار دهید.
برخلاف برگه اصلی سنتی، این برگه از مسیریابی بهتر شامل است.
تحت عنوان اصلی در لیبل اصلی کاغذ که خواناترین بخش ورقه میباشد اشاره فرمایید.
در رخ قابلیت و امکان هر زمینه اصلی را در H1 تعریف‌و‌تمجید نمایید.
یک منوی محتوایی برای ناوبری بی آلایش طولانی تر فرمائید.
مطمئن گردید که عکس‌های مرتبط با تیتر اصلی را با لیبل‌های لازم در متن قرار دهید.
از لیبل‌های H2 برای سرتیترهای بخش‌ها به کارگیری نمائید.
به مسئله اصلی در سرتاسر ورقه اشاره فرمائید.
پیوند‌های داخلی دارای ربط را در برگه قرار دهید.
لینک و پیوند‌های دارای ربط فرنگی را طولانی تر نمایید.
فراموش نکنید که یک دکمه رجوع به نخستین کاغذ بیشتر فرمایید.
دست کم ۲۰۰۰ کلمه و واژه را انگیزه قرار دهید ، و همت نمایید کمتر از ۵۰۰۰ باقی بمانید ( بر حسب معیار رقابت و قضیه متبوع می‌تواند اضافه هم باشد)
از بولت ها ، پباده سازی عالی ، دکمه های CTA ماهر و دیدنی ، پیوند های اثر گذار و خلاصه هر چیزی که فکر‌میکنید برای ساخت محتوای طولانی قادر است اثر گذار باشد به کارگیری فرمایید
بعداز ایجاد پیلار پیج خویش

مطمئن گردید که در صفحات حیاتی اینترنت‌وب سایت قابل مشاهده‌اند.
پیوند‌هایشان را به صورت همیشگی روی کانال‌های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارید.
در پست جدیدتان که دارای ارتباط میباشد به آن‌ها اشاره نمائید.
آنان را در خبر نامه‌هایتان به طور دائمی قرار دهید.
آن ها را به سرفصل‌های پست الکرونیکی‌های خود کار خویش بیش تر فرمایید.
در آپ تو دیت‌های شبکه‌های‌مردمی لینک و پیوند آن‌ها‌را به اشتراک بگذارید.
یک نوشته‌علمی مربوط به ورقه ردیف‌تان روی لینکدین یا این که تارنما های پر طرفدار دیگر نشر دهید.
در فروم‌های مرتبط با کسب و کارتان آن را ذکر فرمایید.
آدرس اینترنتی‌های فردی را فراموش نکنید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 


سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای تولید و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن محتوا و فهم و شعور محتوا را معمولی کند. در‌این نوشته‌علمی با جزئیات تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید آشنا می شویم. وقتی که حرف بهینه سازی دربین می باشد دو زمینه اصلی است که به ذهن خطور مینماید. اول محتوا دوم روش تبلیغ محتوا. این دو گزینه برد و شکست بهینه سازی و بازارایابی تارنما را تعیین می کنند. درین نوشته ی علمی به باز‌نگری طرز ساخت محتوا و تبلیغ محتوا بصورت کلاه سفید را باز بینی می‌کنیم.

بهینه سازی کلاه سفید چه میباشد و مشتمل بر چه مواردی می شود

بهینه سازی کلاه سفید دربرگیرنده چه مواردی می شود ؟
فرایند seo کلاه سفید در مرحله تولید محتوا عبارتند از:

1- تحقیق لغات کلیدی
در مرحله تحقیق کلمات کلیدی تفاوتهای آشکاری میان یک seo کار کلاه سفید و کلاه سیاه وجود دارد. سئو کار کلاه سفید بدنبال کلمه و واژه های مرتبط با سایت خود است که بیشترین ترافیک را برای وبسایت می توانند ایجاد کنند و کمترین رقیب را هم دارند. سئو عمل کلاه سیاه به دنبال واژه هایی است که بیشترین ترافیک را ساخت می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه و واژه با قضیه وب سایت نمی دهد.

در سئو کلاه سفید شما باید تمام کلمات کلیدی مرتبط را باز‌نگری کنید و بهترین کلمات را از نظر ترازو جستجو در سال اخیر معلوم کنید.

2- ساخت محتوا مبتنی بر عبارات کلیدی
در‌این گام هم بهینه سازی عمل کلاه سفید و سئو کار کلاه سیاه تفاوت های زیادی باهم دارا هستند. سئو کار کلاه سفید در مرحله ایجاد محتوا مبنی بر عبارات کلیدی فقط به ایجاد محتوا درباره عبارات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارا‌هستند می‌پردازد. برای مثال در صورتی‌که وبسایت آموزش فتوشاپ است و واژه کلیدی تغییر‌و تحول رنگ جامه با فتوشاپ باشد. بهینه سازی عمل کلاه سفید با تحقیق یک نوشته‌علمی ارزنده از گونه های روش های ممکن برای تغییر و تحول رنگ جامه در نرم افزار فتوشاپ تهیه و تنظیم و در تارنما خود بارگذاری می کند.

در حال حاضر آنکه یک سئو عمل کلاه سیاه کارایی می کند مدام از واژه و کلمه تغییر تحول رنگ لباس با فتوشاپ در کاغذ استفاده کند و با افزایش تعداد لغت ها کلیدی در محتوا تعداد کاربران سایت را افزایش دهد.

3- قرار دادن واژه کلیدی در تگ عنوان و سایر تگ های محتوا
یک بهینه سازی فعالیت کلاه سفید هنگام استفاد از کلمه کلیدی زیاده روی نمی کند و واژه کلیدی را صرفا برای هدایت مشتری به شعور مورد نوشته ی علمی استعمال می‌نماید. در حالیکه یک بهینه سازی فعالیت کلاه سیاه صرفا در‌پی فریب موتورهای جستجو می باشد و به خوانایی نوشته‌ی‌علمی خود دقت ندارد.

4- پیوند های داخلی به صفحات سایت
در این مرحله بهینه سازی کلاه سفید و کلاه سیاه تفاوت زیادی باهم ندارند. سئو کار کلاه سفید در‌این مرحله برای تهیه نمودن لینک از صفحات داخلی ابتدا از وجود ارتباط میان صفحه مبدا و مقصد مطمئن شده و بعد با استفاده از کلمه و واژه کلیدی بعنوان متن لنگر شده به صفحه مد نظر خود پیوند داخلی تولید می کند.

نکته : تمام نباید هایی که درباره عدم استعمال از کلمه کلیدی برای متن لنگر شده خوانده اید مربوط به لینک های خارجی است. در‌صورتی‌که در صفحات داخلی به کاغذ ای با واژه ای غیر از واژه کلیدی لینک بدهید به گوگل اعلام کرده اید که می خواهید آن صفحه با آن کلمه و واژه هم سکو بگیرد.

در سئو کلاه سیاه برای ساخت پیوند داخلی توجه به ارتباط موضوعی صفحه ها نمیشود و برای ارتقا پیوند دریافتی یک ورقه از تمام صفحه های وبسایت به آن لینک می دهند.

سئو کلاه سفید

5- دریافت لینک از سایت های خارجی
درین مرحله سئو کاران کلاه سفید مراحل زیر را انجام می‌دهند.

ثبت لینک برای صفحات سایت در وبلاگ های خود
ثبت لینک در صفحات شبکه های اجتماعی خود
قرار دادن امکان نشر مطالب وبسایت در شبکه‌های‌اجتماعی
افزودن پیوند در سایت های مرتبط
افزودن لینک و پیوند در سایت های رقیب
طریق ایجاد انکر تکست خارجی در سئو کلاه سفید بصورت، ترکیبی از، واژه و کلمه کلیدی اصلی صفحات، لغت ها مشابه کلمه کلیدی صفحات، کلماتی با معنای مشابه کلمه کلیدی صفحه ها، عکس ها، پیوند با متن های عمومی می باشد.

هدف بهینه سازی کاران کلاه سفید از ساخت انواع لینک هنگام ساخت پیوند برای وب سایت ایجاد لینک و پیوند به صورت طبیعی است.

در بهینه سازی کلاه سیاه تنها با واژه و کلمه کلیدی لینک خریداری می‌گردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار 


اگر اخیرا با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه شده اید، زمان آن رسیده می باشد که برای برطرف کردن آنان اقدام فرمایید به دلیل آنکه این لینک‌ها اثرات مخربی بر رتبه بندی وب سایت‌تان دارا هستند. بنابراین در این مقاله آموزش سئو پیرامون این مباحث صبحت می‌کنیم که: این بک‌ پیوند‌ها چه می باشند، به چه شکل میتوان آنها‌را شناسایی کرد و چطور می توان لینک های اسپم را حذف کرد.

یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت لینک است و برای دستیابی به این امر مهم بسیار همت کرده است. برای اولین بار حذف چنین لینک‌هایی در نسخه آپ تو دیت شده ی Google Penguin در سال 2012 اتفاق افتاد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال شده و Panda update به وجود آمد. براساس حدس و گمان ها و آخرین تغییرات اعمال شده برای آپ تو دیت الگوریتم در ماه اپریل قبلی، به حیث میرسد که حذف این بک پیوند ها کیفیت خوب یک تارنما رابطه مستقیمی داراست.

حذف لینک های مخرب

روایت گوگل و بک لینک های خریداری شده
تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی می باشد که برای رقابت از بک پیوند های اسپم به کار گیری میکنند. تا چندین سال گذشته در شرایطی‌که می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای جستجو قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک‌سری هزار لینک و پیوند سفارش دهید. به همین سادگی. ولی آن لینک و پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آنها ابدا وجود خارجی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به این دلیل‌که در نتیجه ها جستجو نمی توانست اعتبار یک تارنما را نمایش دهد و به این ترتیب هرکس که یک تارنما و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه کیفیت نتایج جستجو را ارتقا ببخشد روشی را تولید تا بوسیله آن تارنما هایی را که لینک و پیوند هایی با باکیفیت را از طریق منابع قانونی ساخت می نمایند شناسایی کند و سایت هایی را که از پیوند های اسپم استفاده مینمایند جریمه کند تا به‌این شیوه چنین لینک هایی را فیلتر کرد‌ه باشد.

بدین ترتیب پی بردن چگونگی حذف لینک های اسپم به سرعت به یکی از بخش های اصلی سئو تبدیل شد.

بک لینک و پیوند چه می باشد؟
چطور می قدرت بک لینک های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار لینک های اسپم را حذف کرد؟
1. بک پیوند چیست؟
یکی مهمترین فاکتورها برای تعیین یک بک لینک و پیوند بد ویژگی و کیفیت آن وبسایتی است که چنین لینکی از آن آمده می باشد. چنین لینک های خطرناکی اغلب به طریق تحت قابل شناسایی میباشند:

پیوند های منشاء گرفته از سایت هایی که تنها هدف آنها سئو می باشد، که به آن‌ها مزرعه لینک و پیوند یا
Link farm گفته میشود.
مزرعه لینک و پیوند

لینک های به دست آمده از سایت هایی می باشد که به تمامی اجازه ی دسترسی به محتوا را می دهند، این بدان معناست که آن‌ها حاوی مجموعه ای از مقالاتی هستند که فاقد هر گونه انسجام و هماهنگی می باشد. این ها هم نوعی مزرعه لینک و پیوند به حساب می‌آیند.
وب سایت هایی که جمعاًَ کیفیت پایینی دارند. مثلا سایت هایی با اعتبار دامنه یا Domain Authority ذیل، حاوی مجموعه ای از لینک های خارجی یا محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که پیوند های زیادی از سایر کشورها به دست می آورید( برای مثال سایت شما بریتانیایی است ولی همه لینک های آن روسی می باشد ).
پیوند های زیادی دارید که تنها از یک تارنما آمده می باشد( مخصوصا اگر این وبسایتی کیفیت عالی زیر باشد ).
در یک مقطع کوتاه لینک های زیادی از یک وب سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این پیوند ها پول پرداخت شده است ).
اساسا گوگل می تواند لینک و پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، تنها کافی می باشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آن‌ها تردید کند.

2. چطور می توان بک لینک های اسپم را شناسایی کرد؟
همان گونه که گفته شد در قبل تارنما های زیادی به دلیل داشتن بدلینک های خریداری شده یا به وسیله کلاه سیاه بهینه سازی یا black hat SEOs شاخته شده بودند جریمه شدند. ولی حتی درصورتی که از این تکنیک ها استفاده نمی کنید، ممکن است همچنان تارنما های اسپم شده فارغ از اطلاعتان به وبسایت شما پیوند شوند. برای مثال برخی افراد گرفتار seo منفی یا negative-seo شده یا ممکن است خطاهایی به وجود بیایید و منجر شود که گوگل یک لینک را غیرطبیعی تلقی کند.

اولین چیزی که نشان می دهد شما به دلیل بدلینک ها جریمه شده اید کاهش چشم گیر در رنکینگ وب سایت تان است.

در‌صورتی‌که چنین اتفاقی بیفتد باید از اولیه مبداء همه لینک و پیوند هایتان را باز‌بینی فرمائید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، گزینه “Search Traffic” را انتخاب کرده و بعد برروی “Links To Your Site” کلیک نمایید.
در قسمت چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر واژه “More” کلیک نمائید.
بعد از آن، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همگی لینک و پیوند های موجود در وبسایت تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بازنگری نمائید.
لینک ها را مرور نمایید، در پی لینکی بگردید که ممکن می باشد کیفیت بدی داشته باشد.
نحوه حذف اسپم بک لینک و پیوند

ممکن می باشد شناسایی برخی از این پیوند ها بسیار ساده باشد در حالیکه برخی دیگر بسیار سخت می باشد. پیرو URLs بی کیفیت مشتمل بر اعداد و حروف بزرگ ، وبسایت های خارجی، سایت هایی که یکسری جایگاه به تارنما تان لینک شده اند، بگردید.

لیستی از پیوند هایی تهیه نمائید که مطمئن هستید که جایگاه بندی وبسایت تان را به طور منفی پایین تاثیر قرار داده اند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار یکی از مهمترین عمل ها در سئو seo اینست که بدانید چطور حریف های خویش را باز‌نگری نمایید. فرایند چک و تحقیق روی تارنما حریف یکی از عمل های هر سئوکاری که به کسب سکو های بهتر اهمیت می‌دهد میباشد. شما بایستی بدانید که به حساب آوردن حریف seo Competitor Analysis یک امر خطیر می‌باشد و ازآنجاکه شما به داده ها متعددی دست پیدا می‌کنید، با تهیه و تنظیم یک گزارش از فعالیت حریف می‌توانید به خطاها آن ها در سئو و همینطور بعضی تکنیک های seo تارنما دست پیدا فرمائید. بدین ترتیب شمارا مستقیما وارد مرحله بررسی حریف میکنم.
سئو در مشهد

بسته به نوع حریف هایی که دارید، سایتی که راه اندازی نموده اید و همچنین مسئله کار و واژه و کلمه کلیدی انگیزه Target Keywords، پیش می‌آید حریف های قوی یا این که ضعیف داشته باشید، شاید وارد بازار نا مرتب و مالامال ترافیکی گردیده باشید که رقابت در آن بسیار سخت میباشد یا این که اینکه با فاکتورهایی راجع‌به بهینه سازی آشنا گردید که تا به امروز آنان و تاثیرشان روی رنک وبسایت را بچشم ندیده باشید.

طریق تهیه و تنظیم فایل باز بینی بهینه سازی وب سایت حریف
پروسه بررسی سئو وب سایت حریف شاید در بالا یه خرده سرگردان کننده باشد، ولی زمانی با آن روبرو گردید می‌توانید به چیزهای جدیدی دست پیدا فرمایید، اما وقتی شما به یک به حساب آوردن ماهر و گزارش آراسته خواهید رسید که گام به گام با آموزش پیش بروید، می بایست با پتانسیل کلمه ها کلیدی، طریق نشانه گیری، سطح رنج کلید کلمه و واژه ها و همچنین ناحیه و گویش آن نیز احاطه داشته باشید. در صورتی چنین مواقعی را نمیدانید در آکادمی سئو مانگو به طور کامل مباحث سئو آموزش داده شده‌است.

سفارش می‌کنیم این نوشته‌ی علمی رو از دست ندهید:
محتوای کرنر استون Cornerstone Content چه چیزی است؟
چهار مرحله اصلی تجزیه و ارزیابی حریف بهینه سازی
همان گونه که می‌بینید، جریان یا این که مسیر نظارت تارنما حریف و باز‌نگری بهینه سازی در چهار مرحله اساسی اجرا میگردد.

1. پتانسیل سئوی تارنما حریف را شناسایی فرمایید 
زمانی پتانسیل وبسایت حریف را شناسایی فرمائید نقشه ارزشمندی برای استراتژی سئو خویش در چنگ دارید، کلید لغت ها، نقاط ضعف و قوت حریف و رقابتی که در خصوص های شما دارااست کلیه برایتان واضح شده اند. پس در صورتیکه از شما بپرسم به دلیل آنکه به بررسی حریف نیاز دارید؟

میتوان فهمید حریف ما روی چه قسمتی از وب سایت و جایگاه بندی خوب کار می‌کند
میتوان از استراتژی بهینه سازی و تاکتیک های آن‌ها برای seo رمز درآورد
میتوان خصوصیت های خوب و بد و همچنین پتانسیل های آن‌ها را به دیده روءیت کرد
و همچنین توان مندترین و نزدیک ترین حریف ها را شناسایی خوا‌هیم کرد
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد سرعت رشد مغازه‌های اینترنتی در سال‌های اخیر به قدری زیاد بوده و همچنان رو به افزایش می باشد که سبب ساز به وجود آمدن انواع سیستم‌های تولید مغازه اینترنتی شده است. تمایل افراد به خرید از طریق اینترنت تولیدها و صرفه جویی در وقت باعث شدت دریافت کردن این مسئله شده و مغازه‌ها هم سعی می‌نمایند تا به امداد گونه های ابزارهای بازاریابی اینترنتی گوی سبقت را از یکدیگر بگیرند.
seo در مشهد
این رشد بی راه فروشگاه‌های اینترنتی در سرزمین ما هم به شدت در هم اکنون افزایش می باشد و سبب ساز شده تا انواع کسب و کارهای سنتی هم به تفکر این باشند تا وارد فضای آنلاین شوند. فرقی نمی‌کند که تولیدات شما به چه ترازو باشد یا خدماتی که ارائه می کنید شامل چه چیزهایی باشد، در هر چهره ورود به این عرصه سبب فروش طولانی تر و پیشرفت در کسب و کارتان خواهد شد. در همین راستا اولی سوالی که برای شما پیش خواهد آمد این است که چطور یک فروشگاه اینترنتی بسازیم؟

در‌حالتی که شما هم جزو آن نوع از افرادی هستید که تولیدها یا خدماتی را برای عرضه اینترنتی به مشتریان دارید بی تردید نیاز به یک وب‌سایت فروشگاهی و خدماتی خواهید داشت. برای داشتن یک سایت فروشگاهی او‌لین قضیه‌ای که بایستی به آن توجه فرمائید انتخاب بهترین سیستم فروشگاه ساز است تا از طریق آن بتوان تولیدها و ترازو فروش آنان‌را رئیس کرد.

برای اینکه از این سیستم استعمال نمائید شیوه های مختلفی از جمله طراحی اختصاصی سایت دکان اینترنتی در دسترس شما خواهد بود، اما می بایست بدانید که هزینه طراحی وب فروشگاهی در نخستینِ فعالیت به صورت منحصر به فرد بسیار بالاست و ممکن می باشد نتوانید از پس آن بر بیایید. اما دو شیوه نادر‌هزینه‌تر و سریع‌تری هم موجود هست که در این نوشته‌ی علمی قصد داریم به معرفی و مقایسه هر دو بپردازیم. طرز اول استفاده از سیستم فروشگاه ساز پرستاشاپ(Prestashop) است که به صورت بدون‌پول در دسترس قرار گرفته و دو‌مین شیوه هم می‌توانید از فروشگاه ساز پرتال که ساده‌تر و کم هزینه‌تر از پرستاشاپ خواهد بود در وقتی کوتاه و با تست مجانی 7 روزه مغازه خود را با آن ایجاد نمایید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  تامبلر یک کانال اجتماعی میباشد که بدون صدا در درحال حاضر رویش میباشد. تامبلر، در حالی که شما درگیر رخ بوک و توییتر بوده اید، پرورش فوق العاده ای را تجربه نموده است. تامبلر تا کنون بیشتراز 50 میلیون استفاده کننده داشته میباشد که آن ها بیش تر از 104 میلیارد پست ساخت کرده اند.
تامبلر چه می‌باشد

تامبلر چه است؟
تامبلر یک تارنما و یک پلتفرم وب لاگ میباشد که به یوزرها خویش اذن ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک و پیوند ها، نقل پیمان ها و صدا را از روش tumblelog میدهد. یوزرها میتوانند یوزرها دیگر را دنبال، و یا این که tumblelog خویش را محرمانه کنند که به کارگیری از سرویس ها آن بسیار معمولی میباشد. تامبلر 225 میلیون بلاگ داراست که میان 10 کانال پهناور اجتماعی قرار گرفته میباشد.
بعضی از مزایای کلیدی تامبلر عبارتند از:

به کار گیری سریع
آغاز سهل و آسان
قابلیت و امکان ارسال تصویر، صدا و کلیپ و مقاله ها به صورت بدون واسطه در وب لاگ
قابلیت ساخت بی آلایش یک بلاگ
قابلیت و امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته
تامبلر با آموزشی ظریف برای کسب و کارتان به شما نشان میدهد چه طور میتوانید شایسته ترین حاصل را از این کانال اجتماعی اخذ نمایید.

تامبلر چه‌گونه عمل می‌نماید؟
اصولا شما میتوانید چیزهایی مانند عکس ها، مقاله‌ها و یا این که لینک و پیوند را پست نمایید. شما می‌توانید یوزرها را در تامبلر دنبال و آن‌ها نیز می‌توانند شمارا دنبال نمایند. تامبلر فضای بسیار بصری دارااست و یوزرها برنا تربه آن رغبت بیشتری دارا‌هستند. در هر ورقه از وب که باشید در فیس یافتن مطلبی جذاب می‌توانید با یاری تامبلر تحت عنوان یک مینی وب لاگ به طور آنلاین آنرا به اشتراک بگذارید. کافیست مقاله با تصویر متبوع را تعیین و روی آیتم share on تامبلر کلیک فرمایید.به کار گیری از تامبلر بسیار سهل و آسان میباشد که توضیح آن را مشقت بار می نماید. تامبلر با قراردادن یک وب لاگ بی آلایش هر آنچه که یوزرها می‌خواهند را از قبیل قصه، عکس، تصاویر GIF، تلویزیون ، پیوندها، quips، طنز ها ، مزاح های هوشمند، آوا Spotify ، mp3 ها، فیلم ها، مد، هنر و... را در آن قرار داده میباشد. تامبلر از 225 میلیون وب لاگ گوناگون درست شده میباشد.

تامبلر چه‌گونه عمل می‌کند

زمانی که شما یک بلاگ را دنبال می‌کنید، تمامی پست هایش را در داشبوردتان خواهید رویت کرد. در بالا کافیست به تارنما https://www.tumblr.com بروید. با تثبیت یک نشانی اینترنتی که می‌تواند حقیقی وواقعی هم نباشد و یک راز عبور و اسم کاربری نام نویسی نمائید. بعد در فیس رغبت می توانید وب لاگ هایی که برایتان دیدنی میباشد را گزینش و یا این که رد فرمائید. در مرحله بعد از آن می بایست پروفایلتان را کامل شدن و مواقعی را که دوست دارید را دنبال و مطالب ، تصاویر کلیپ ها و... را به اشتراک بگذارید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  بسته به عبارت مصرف شده، Anchor Text ها اشکال مختلفی پیدا می نمایند که هرکدام کاربردها و نقاط قوت ضعف خویش را دارا‌هستند. این که کدام جور برای شما مطلوب‌خیس میباشد، تماما بدین بستگی داراست که لینک و پیوند خویش را کجا قرار داده‌اید و میخواهید با آن چه نمائید. در اینجا اشاره کوتاهی به گونه های انکر تکست‌ها خوا هیم کرد.

تطابق ظریف (Exact Match): ممکن میباشد متن ما دقیقا تیتر کاغذ انگیزه یا این که کلیدواژه کانونی آن برگه باشد. مثلا در یک تارنما فراگیری آشپزی، عبارت “سالاد سزار” می تواند ما‌را به ورقه‌ای هدایت نماید که محتوای آن در رابطه چگونگی تهیه و تنظیم سالاد سزار میباشد.

تطابق نیمه و نصفه (Partial Match): گهگاه انکر تکست ما حاوی کلیدواژه متبوع به هم پا تغییراتی میباشد. به عنوان مثال در به عبارتی وبسایت آشپزی، متن “تهیه و تنظیم سالاد سزار به سریع‌ترین صورت ممکن” میتواند مثال‌ای از تطابق نیمه و نصفه باشد.

مارک گردیده (Branded): در صورتیکه حق تقدم شما معرفی تارنما یا این که کمپانی شماست، میتوانید در نصیب Anchor Text نام کمپانی یا این که مارک خویش را قرار داده و بسته به نیاز، استفاده کننده را به ورقه‌ای از تارنما خویش هدایت نمائید. به عنوان مثال از اسم رستوران خویش استعمال کرده (مثل سالاد سزار بارزیل) و در چهره رغبت متن را به به عبارتی کاغذ فراگیری اصلاح کردن سالاد سزار لینک و پیوند فرمائید!

سوای تیتر (Naked Link): درین جور انکر تکست، از خویشِ پیوند تحت عنوان رابطه دهنده هم به کار گیری می‌گردد تا احتمالا نشانی وب سایت در ذهن خواننده بماند. عبارت قابل کلیک websima.academy مثال‌ای از یک انکر تکست بی تیتر میباشد.

نامشخص و همگانی (Generic): انکر تکست نامشخص هیچ ارتباطی به گونه های بالا ندارد و میتواند یک متن خیلی معمولی و کلی مثل “اینجا کلیک فرمایید” باشد.

استعمال از تصویر (Image Links): قابل ذکر میباشد که مرورگرها در رخ بار گذاری نشدن تصاویر پیوند دار، متن جایگزین (Alternate Text) تصویر را به صورت یک انکر تکست اکران میدهند. پس همواره بهتر میباشد که موقع به کارگیری از تصاویر، متن جایگزین آن ها نیز با آلرژی و اعتنا تمام تهیه و تنظیم و نوشته شود.

پراکندگی انکر تکست در پیوند سازی
درخصوص گونه های انکر تکست و کاربرد درست هر کدام به طور بی نقص در کارخانه فراگیری پیوند سازی کلاه سپید سخن خوا‌هیم کرد.

چطور انکر تکست‌های بهتری بنویسیم؟
پاسخ این سوال هم بسیار بی آلایش میباشد: به طور خلاصه و معین به سراغ اصل مقاله بروید. سایت شما قرار میباشد برای مخاطب خویش بها آفرینی نماید، و Anchor Text هم اصلی‌ترین ابزار نشان دادن این قیمت به استفاده کننده میباشد. طبیعی کردار نمایید و کلیدواژه‌های خویش را با با جمله ها پیچیده و برخی نا مربوط به مسئله اصلی مخلوط نکنید! پیشنهاد میکنیم در انکر تکست‌های خویش از جمله ها بی نقص به کار گیری نکنید.

انکر تکست شما هرچه معمولی‌خیس و گویاتر باشد، بهتر میباشد.
انکر تکست‌های هم خوانی با اصول seo یا این که به اصطلاح بهینه سازی-Friendly این چهار خصوصیت را دارا‌هستند:

بی آلایش و معلوم می‌باشند
مربوط به لینک و پیوند انگیزه می‌باشند.
چگالی کلیدواژه‌های آن ها نادر میباشد
از دسته نامشخص (Generic) نیستند.
انکر تکست معمولی و مشخص و معلوم چه میباشد؟
هنوز فرمول مشخصی در رابطه تعداد کاراکترهای استاندارد برای تایپ کردن یک انکر تکست نیست، ولی بهتر میباشد که‌این عبارت را تا حد قابلیت و امکان کوتاه و معلوم نگه دارید. هنگام تایپ کردن این متن، مدام به دو نکته اعتنا داشته باشید:

ورقه انگیزه می بایست به شایسته ترین و صادقانه‌ترین صورت تعریف شود.
یوزرها تشویق شوند که بدون شک روی لینک و پیوند متبوع کلیک نمایند.
چطور یک Anchor Text مربوط به کاغذ انگیزه بنویسیم؟
موتورهای کاوش از اولِ ظهورشان تا به امروز رفته رفته هوشمندتر گردیده‌اند و شیوه‌هایی هم برای جستن معیار رابطه انکر تکست‌ها با محتوای صفحه های پیدا کرده‌اند. در حالتی که موتور کاوش تشخیص دهد که انکر تکست و ورقه متبوع به خیر و خوبی دارای ارتباط می باشند، هم کاغذ لینک و پیوند دهنده و هم کاغذ پیوند گیرنده هر دو اقبال خیر و خوبی برای کسب مرتبه‌های فراتر در جستجوی مسئله متبوع خواهند داشت.

جداگانه از این قضیه، دارای ربط بودن قضیه کلی عمل وب سایت هم مهم میباشد. در صورتی تارنما یک کافی شاپ مطالبی دربردارنده لینک و پیوند‌های فراگیری تصحیح کردن اشکال قهوه داشته باشد، از دید گوگل حالت بهتری خواهد داشت تا اینکه پیوند‌های درون آن به تارنما‌های جانورشناسی هدایت شوند!

چگالی کلیدواژه چه تاثیری در کیفیت همت انکر تکست‌ ها دارااست؟
پس از آخری آپدیت رسانی الگوریتم پنگوئن، گوگل با اعتنا بیشتری در انکر تکست‌ها پیرو کلیدواژه‌ها می‌شود. در صورتی درون محتوای سایتی لینک و پیوند‌هایی فراوان با Anchor Text یکسان وجود داشته باشند، گوگل بدین مورد مشکوک می گردد که پیوند‌ها ممکن میباشد حقیقی و واقعی نبوده و فقط به انگیزه فریب یوزرها تولید گردیده باشند.

وجود پیوند‌های داخلی در محتوای یک وب سایت بسیار خوب میباشد، البته حواستان باشد که متن انکر تکست‌های شما بایستی طبیعی و در عین اکنون متعدد باشند تا از طرف گوگل تحت عنوان اسپم شناخته نشوند.

معیارهای یک انکرتکست خوب چه میباشد
چطور لینک و پیوند‌ها را وخیم نکنیم؟
تا همین درحال حاضر هم به بعضا از این موردها اشاره کرده‌ایم. به صورت خلاصه، محتوای پیوند‌ها بایستی به عبارتی چیزی باشند که در انکر تکست‌های آن‌ها درج شده میباشد، و هر کاری که شمارا از مسیر بدور نماید، به خسارت شما خواهد بود. کارهایی زیرا:

به کارگیری اسپم سیرتکامل از پیوند‌ها
به کار گیری از انکر تکست‌های نامشخص (عبارت‌هایی مثل “اینجا کلیک نمائید”)
به کارگیری بیش تر از حد از کلیدواژه‌های مختلف در انکر تکست
استعمال از لغات دروغین و فریبکارانه برای ترقیب کردن یوزرها به سوی لینک و پیوند (عبارت‌هایی مثل “عکس‌های سری همسر ***”)
ویرایش کدهای HTML و CSS و تغییر تحول رنگ یا این که برداشتن خط پایین انکر تکست‌ها (تا یوزرها آن‌ها‌را به طور پیوند نبینند)
سبب ساز خواهند شد که پیوند‌های شما سعی لازم را نداشته و بدتر از آن، گوگل‌ هم آن ها را غیر طبیعی یا این که حتی خطرناک تشخیص دهد. غیرطبیعی بودن لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم پنگوئن معقول میگردد و در رخ تشخیص آن تارنما شما بوسیله گوگل جریمه خواهد شد.

در پایان…
صداقت داشتن مدام مهم میباشد، و این زمینه در مشاجره بهینه سازی مهم‌خیس هم می گردد. امروزه موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل خیلی هوشمندتر از آن گردیده‌اند که گول شیوه‌‍‌های فریبکارانه و به اصطلاح seo کلاه سیاه را بخورند. پس در فرایند ساخت وب سایت و ایجاد محتوا برای آن، پیشنهاد می کنیم مدام از طریق‌هاس استاندارد به کارگیری کرده و برای بالا کشیدن وبسایت خویش در صفحه ها کاوش، روی کیفیت محتوا و پباده سازی کاربردی توکل داشته باشید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد هر تجارت یا این که کسب و کاری در دنیای امروزی و مدرن بر اساس کلمه و واژه‌ها میباشد تا بتواند معرفی دقیقی از خویش به مشتریان و بازار تقاضا برای خرید داشته باشد. کلمه و واژه‌ها دارنده جادوی خیره کننده می‌باشند که می توانند اشخاص را به سمت شما جلب یا این که بدور نمایند. این خصوصیت در صورتیکه یار و همدم با یک متاع باشد منجر خواهد شد که فروش اضافه یا این که برعکس کمتر داشته باشد. شاید ظاهرا رشته نسخه برداری رایتر بودن معمولی میباشد البته چیدن لغت ها در کنار هم برای متقاعد کردن هر کس قصد داراست فارغ از لمس کردن و دیدن جنس آن را بر پایه ی توضیحات تکمیلی که روی تارنما شما موجود هست، خریداری نماید نیاز به سالیان تجربه و ممارست داراست.

اسکن رایتینگ شایسته ترین شیوه کسب درآمد در منزل
اسکن رایتینگ شایسته ترین طرز کسب درآمد در منزل

ممکن میباشد برای شما اتفاق افتاده باشد که پاراگراف‌ای از یک تبلیغ بسیار بی آلایش یا این که نوشته‌ای روی بسته‌بندی متاع یا این که وب سایت تحت عنوان یک پاراگراف مستمر در ذهنتان تکرار و به یادماندنی گردیده باشد. این به عبارتی جادوی نسخه برداری رایتر و وظیفه اصلی وی میباشد که بتواند متاع و فرآورده را به‌سیرتکامل‌ای معرفی نماید که خریدار بی‌زیرا و چرا قصد به خرید آن بگیرد. وی اصالت و بها مال را در عبارات بیان میکند و قصد فریب ندارد.

در حالتی که صاحب و مالک فن یا این که سایتی میباشید که نیاز به نسخه برداری رایتر دارید یا این که یک نسخه برداری رایتر بچه می باشید، خوشبختانه درین نوشته‌ی‌علمی به شما نکاتی حیاتی برای پیمودن ره یک‌سری ساله را معرفی خوا هیم کرد که با تمرین و ممارست کافی در آنها می توانید سطح نوشتار و اسکن رایتر خودتان را بهبود ببخشید. این نکات نتایج تجربیات اسکن رایترهای با سابقه جهان میباشد. همدم ما باشید.

نکاتی برای نسخه برداری رایتر غالب بودن
نکته اولیه: مختصر و موءثر بنویس
کلمه ها و نوشته‌های خودتان را پرمحتوا و همینطور کوتاه گزینش نمایید به این دلیل که اکثر زمان ها مشتریان و صاحبان کسب و فعالیت عصر کافی برای مطالعه متن بلند ندارند. شما بلاگر نیستند. پژوهش ها نشان داده میباشد که ما صرفا 7 ثانیه مجال داریم خواننده را با شم خوب مال یا این که فرآورده سرگرم و مجاب به خرید و به کار گیری از آن کنیم. واضح است که 7 ثانیه دوره پاره ای برای قرائت متن بلند میباشد. نسخه برداری رایتر پیروز و رشته‌ای کسی میباشد که معدود و گزیده گوی باشد.
برای سر مشق به دست آوردن از یک نوشته مطلوب، سراغ برندی بروید که دوست دارید. همه مطالب در صفحه ها گوناگون اینترنت‌وبسایت اعم از «در رابطه ما» تا «شرح جنس» را مجدد بخوانید و تعداد کلمه و واژه‌ها را بشمارید. چرا تعداد لغت ها مختلف میباشد؟ به خیال و خاطر اهمیت اثرگذاری. اکنون به سراغ اینترنت‌تارنما خودتان بیایید و همین فرآیند را تکرار نمایید.
هنگام تایپ کردن، خودتان را به تعداد کاراکترها محدود نمایید. محدودیت مدام قادر است سبب ساز پیشرفت و پالایش نوشته‌ها شود.

نکته دوم: انشاء ننویس
تایپ کردن به سبک مکتب و آنچه که استاد از شما توقع داشت برای تجارت یا این که کسب و عمل ابدا نمی‌تواند موءثر باشد. رعایت اصول نوشتاری و قواعد لازم میباشد البته نسخه برداری رایتر چیره کسی وجود ندارد که مدام ضابطه‌مدار باشد، نسخه برداری رایتر چیره می داند چه هنگامی بایستی ضابطه‌شکنی نماید.
برای تایپ کردن یک نوشته چیره، چشمان خودتان را ببندید، قواعد و اصولی که در مکتب برای تایپ کردن خاطر گرفته‌اید را مجسم فرمائید، تمام مواقعی که لازم دارید را پررنگ فرمایید و باقی را موقتیً فراموش فرمائید. اصولی به مانند عدم آغاز نوشته با «و» یا این که «یا این که» همینطور مواقعی که می بایست در تایپ کردن همانند مقدمه، اواسط و آخر که بایستی رعایت فرمائید. هرچند گهگاه لازم میباشد برخی از همین مقررات نیز شکسته شود.

نکته سوم: خواننده را خسته مکن
فکر کنید که کتابی آکنده‌از کلمه فارغ از هیچ وقفه و پاراگرافی در اختیار دارید، حتماً صبر چندانی برای انتها دادن صرف نمیکنید و در وسط مقاله خسته می‌گردد. گزاره به عبارتی زنگ تفریح کلاس درس میباشد. پس در نوشتار خویش از گزاره‌های مختلف اما باارزش استعمال فرمائید. لازم وجود ندارد هر گزاره یک گزاره باشد.

برای گزاره گذاری، بایستی اهمیت و پیوستگی مطالب را در حیث داشته باشید. ذوق و سلیقه فردی میباشد که گزاره گذاری پس از اتمام نوشته رخ گیرد یا این که هنگام آن. در هر فیس خودتان را به جای خواننده بگذارید و آغاز به تایپ کردن فرمایید. در‌صورتی‌که در تشخیص دوره جمله گذاری تازه کار می‌باشید، به متن وبلاگی که شما‌را مجذوب خویش نموده است مراجعه و مجدد به توجه بخوانید.

نکته چهارم: مخاطب را انگیزه قرار بده
آنچه که برای شما در حق تقدم اولیه قراردارد، ممکن میباشد در حق تقدم پایان مخاطب یا این که خواننده باشد. پس گذشته از استارت به تایپ کردن، حق تقدم‌ها را فهرست نمائید و مبتنی بر آن استارت به تایپ کردن نمایید. قطعاً صاحبکار شما از آنچه که می‌نویسید طلب سودآوری دارااست و خواننده به انگیزه جلب رضایت آن را میخواند و دوست ندارد پول متعددی به نفع سودآوری صاحب کار از دست بدهد. پس واژه و کلمه‌هایتان را به‌سیرتکامل‌ای که مخاطب را آزار ندهد تعیین فرمایید و در عین حالا صاحبکار را با فروش طولانی تر راضی فرمائید.

نکته پنجم: اهرم احساسات را بکش
همت نمائید به صورت فن‌ای و سوای سوء به کار گیری از احساسات خواننده، از آن برای ارتقاء فروش و تأثیرگذاری روی مخاطب فایده ببرید. تمامی برندها و تجارت‌های وسیع در جهان، از توان احساسات خریداران برای بهتر کردن فروش خویش استعمال می‌نمایند. به عبارتی کلام ابتدایی که شما در صورتی گزاره‌ای خوانده باشید که احساستان را سرگرم کرد‌ه باشد، هیچوقت فراموش نمی کنید. بعداز اهرم احساسات برای ماندگاری محتوا می‌قدرت بهره برد.

ماربا آنجلو، هنرپیشه، خواننده، خاطره‌نویس و فعال حقوق و دستمزد مدنی آمریکایی در این زمینه میگوید:
حافظه گرفتم که مردم صحبت‌هایی که می گویی را فراموش می نمایند، مردم کارهایی که کردی را فراموش می نمایند ولی هیچ گاه تأثیری که روی آن ها داشتی را فراموش نمیکنند.

براین اساس، نوشته خودتان را بااحساس‌خیس نمایید. برای این عمل، از یکسری سؤال به مانند انگیزه سرویس ها شما، چرایی استعمال از آن بوسیله مخاطب و همینطور تأثیر آن روی معاش مشتری را تحت عنوان مبنا نوشتار و نسخه برداری خویش به کار گیری فرمایید.

نکته ششم: توان روایت پردازی داشته باش
طینت بشر میباشد که از قصه شنیدن لذت می برد، پس چرا از آن برای ارتقاء فروش تولیدها به کار گیری نکنید؟ برای بیان کردن ماجرا در خصوص فروش کالا بایستی مداد توانا داشته باشید. به دلیل آنکه می بایست ضابطه 7 ثانیه طلایی را اجرا نمایید و مخاطب را در چندین گزاره یا این که واژه و کلمه سرگرم نمائید. برای این فعالیت و تقویت مداد خودتان به روایت‌هایی که کسب و شغل های وسیع به مانند اپل در یک سری واژه و کلمه داستان کرده‌اند، توجه فرمایید. «متعدد باش» تنها دو واژه میباشد البته توانست میباشد اپل را به کمپانی یک میلیارد دلاری تبدیل نماید.
مخاطب بایستی در روایت شما قهرمان باشد.

امید است که توانسته باشیم در چندین نکته بی آلایش به شما شیوه اسکن رایتر چیره شدن و پیروزی در آن را معرفی کنیم. هیچ گاه از تایپ کردن خسته نشوید و کارایی نمایید مدام حتی برای رفع خستگی نیز دست به مداد گردید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  برای بهینه سازی ترفندها و نکته‌های متعددی می توانید در وب پیدا نمائید؛ ولی او‌لین نقص‌ درین ارتباط این میباشد که‌این‌ها seo را حتی پیچیده خیس از حقیقت آن نشان میدهند. دو‌مین اختلال هم جستن ترفند مطلوب از دربین هزاران ترفند بهینه سازی جانور در وب میباشد.

امروزه صاحبان کسب‌و‌عمل متعددی وجود دارا‌هستند که به علت پیچیدگی seo نمی‌توانند آن را به صحت انجام دهند. و هر شرکتی قابلیت و هزینه برای استخدام کارشناسی برای سئو پست‌های وب سایت خویش را ندارد؛ بخش اعظمی از آنان نیاز به سفارش‌های عملی برای با صرفه‌سازی پست‌های بلاگ خویش را دارا هستند.

از این رو، درین پست به 5 نکته برای سئو پست وب لاگ اشاره کرده‌ایم، که شما همین حال حاضر میتوانید به فعالیت بگیرید.

اضافه بدانید: چرا همگی نحوه‌ها را برای تایپ کردن محتوای دیدنی و قانع‌کننده ندانیم؟

5 نکته برای seo پست وبلاگی که خواهید نوشت [ساخت محتوای بهینه سازی پسند]
5 نکته برای سئو پست وبلاگی که خواهید نوشت [ایجاد محتوای بهینه سازی پسند]

1) تعیین مسئله

گزینش یک قضیه عالی قادر است آغاز فعالیت شما باشد. شاید راهکارهایی درباره با استعمال از کلید کلمه‌ها برای سئو به گوشتان خورده باشد؛ البته این راهکارها تنها به جنبه‌ی تکنیکی بهینه سازی تمرکز نموده است و جنبه ی انسانی آن به لبه رانده میشود.

گوگل، این غول موتورهای کاوش گر، به تجربه یوزرها، بیش تر از هرچیز دیگری توکل دارااست. به‌این علت به تجربه یوزرها را بیش تر از هر چیز اهمیت دهید.

موضوعاتی را گزینش کنید که اکثر زمان ها مردم بخواهند درباره ی آن بدانند یا این که بدان علاقمند باشند؛ حتی در صورتی‌که ایده ی آن تا به درحال حاضر به ذهنشان خطور نکرده باشد. با این شیوه شما خواست خواننده را در الویت قرار می دهید همانگونه که موتور کاوش فعالیت می نماید. شما بعدا میتوانید در زمینه ی کلیدواژه‌ها تصور کنید و آنان را انگیزه قرار دهید.

جدول محتوا    
2) تعیین کلید واژه و کلمه ها
3) استعمال از کلید کلمه‌ها
4) لینک و پیوند‌دهی در پست‌ها
5) به اشتراک گذاری نوشته ی علمی
کلام پایانی:
ایجاد محتوا برای وب سایت
کمپانی تولیدمحتوا
9 نحوه برتر تولیدمحتوا برای سایت
ساخت محتوا برای سایت
9 رمز ایجاد محتوای فن‌ای با ادویه seo بهینه سازی
ساخت محتوا در تهران – قرار تصاحب کردن در ورقه نخستین گوگل – 2019
ایجاد محتوا و درآمد 9 میلیون تومانی اینجانب در هر ماه (بروزرسانی 1398)
2) تعیین کلید کلمه و واژه ها
شما می بایست قبلی از اینکه آغاز به تایپ کردن نمائید لیستی تخصصی از کلیدواژه‌ها را درآورده باشید. این لیست می تواند همه لغات کلیدی و جملاتی که به تولیدات یا این که سرویس ها شما دارای ارتباط می گردد را دربرگیرنده باشد؛ این کلیدواژه‌ها یا این که عبارت‌ها به عبارتی چیزهایی می توانند باشند که شما می پندارید کسی ممکن میباشد آن را سرچ نماید؛ درصورتی که در پی چنین سرویس ها یا این که محصولاتی باشد. این عبارات، اصطلاحاتی می باشند که بیشترین رابطه را به کسب و فعالیت شما دارا هستند.

برخلاف بعضا از راهکارهایی که بیرون از این نوشته‌علمی موجود هست؛ درین سطح احتیاجی به استعمال از هیچ ابزاری وجود ندارد. صرفا ابزاری که شما به آن نیاز دارید جرقه ی فکری میباشد.

به کارگیری از ابزارها صرفا منجر حواس پرتی شما از دارای ارتباط ترین ایده‌ها و عدم تمرکز به حاصل می گردد.

هنگامی که لیست پایانی خویش را فراهم کردید؛ می‌توانید از ابزاری مانند Google keyword planner برای بازنگری آن به کارگیری فرمائید؛ این ابزار بدون پول میباشد؛ ولی به نیکی داده ها صحیح راجع‌به بها واقعی ایده‌ی شمارا نشان میدهد. شما تعداد کسانی، که درخصوص موضوعات لیست شما سرچ کرده‌اند را خواهید رویت کرد؛ اگرچه شما با تعداد بسیار یا این که اندکی از دیگر صفحه های اینترنت در رقابت برای درجه بندی قرار خواهید گرفت. شما همینطور ایده‌های بیشتری مربوط به ایده‌ی نخستین خویش با داده ها این موتور کاوش پیدا خواهید کرد.

ادغام موضوعات دیدنی با دارای ارتباط ترین کلمه ها یا این که کلید کلمه ها کلید قرارگیری شما در بالاترین سطح سکو بندی در ورقه نتیجه ها گوگل میباشد.

3) به کار گیری از کلید واژه و کلمه‌ها
برای توسعه و گسترش لیست کلید کلمه و واژه‌های خویش؛ دارای ارتباط‌ترین اصطلاح را تحت عنوان مطرح ترین واژه و کلمه گزینش نمایید. احتمالا این نکته حیاتی ترین عنصر بهینه سازی شما خواهد بود.

اعتنا داشته باشید به سیرتکامل‌ای آن را گزینش فرمایید که به نیکی با تیتر سازگار باشد.

همانگونه که پست وبلاگی خویش را می‌نویسید‌؛ اهمیت کلید کلمه و واژه را در ذهن داشته باشید.

هنگامی که نوشته‌ی خویش را تمام کردید به آن نگاه کلی بندازید تا مشاهده کنید دفعات قابل قبولی از کلیدواژه‌ی خویش در متن به کارگیری کرده‌اید یا این که خیر. 1 تا 3 درصد چگالی مطلوب میباشد. در شرایطی‌که از ابزاری مانند Yoast for word press به کارگیری نمایید؛ لازم به شمارش دستی لغات وجود ندارد. همینطور از پخش بودن کلید‌واژه و کلمه‌ها در متن اطمینان نتایج فرمایید.

اصطلاح اصلی شما می بایست درعنوان پست، جمله نخستین و انتها مصرف شود.

مطلقا شما در زمان عمل به مشکلاتی برخواهید کرد؛ همانگونه که درگیر آن میباشید به دو‌مین کلید کلمه و واژه نیز تصور کنید. بسیار مهم میباشد که نوشته‌علمی خویش را برای خواننده‌های پست بنویسید و عبارتی دیگر لازم وجود ندارد جاری و سلیس بودن را فدای کلیدواژه‌ها فرمائید.

و وقتی که متن را به نیکی نوشتید و این‌ امور را انجام دادید. لازم از که در جاهای کلیدی پست از عکس استعمال فرمائید. اضافه کردن تصویر یک کدام از راهکارهای فراموش گردیده در seo میباشد. شما نیاز دارید تیتر صحیح را برای تصویر (alt) تعیین فرمایید؛ بهینه سازی خویش را با متن‌های بلند و توصیفات بیشتراز حد حاد نکنید.

ابزارهایی که برای تایپ کردن seo می‌باشند به راحتی متن شما‌را با نکات روایت شده تطبیق می دهند. سه نکته‌ی خاطر گردیده نسبت تحت عنوان بایستی رابطه بیشتری به عکس داشته باشند؛ این به‌این معنا میباشد که گزینش تصاویر می بایست رابطه متعددی با اصطلاحات نخستین و دوم داشته باشد.

4) پیوند‌دهی در پست‌ها
دو دسته پیوند‌دهی در seo موجود هست، پیوند‌های داخلی و لینک و پیوند‌های فرنگی. هر دوی این مدل پیوند‌دهی‌ها را برای اضافه کردن محبوبیت و اعتبار نوشته‌ی‌علمی ی شما حیاتی میباشد؟ چرا و چگونگی آن‌را توضیح خوا‌هیم اعطا کرد.

سوای تمام جزئیات تکنیکی، فهم اینکه چه پیوندی برای تارنما شما کاربرد دارااست؛ تماما بدیهی میباشد. لینک و پیوند های درونی (داخلی) میتوانند بوسیله موتورهای کاوشگر از روش باطن سایتتان ردیابی بشوند. پیوندهای بیرونی (فرنگی) نیز به وسیله خزنده‌های موتور کاوش ردیابی می شوند، این مدل لینک و پیوند دادن هم از جهت رابطه دربین صفحه ها (منابع داده ها تکمیلی) و هم برای ارتقا اعتبار بسیار مطلوب می باشند.

کلید لینک و پیوند‌دهی، رابطه و کیفیت آن میباشد. کیفیت در حق تقدم میباشد؛ چون مهم پیوند چقدر دارای ارتباط باشد، وقتی که از یک سایت ضعیف باشد. چون اینترنت‌تارنما‌های ضعیف نزد موتورهای کاوشگر اعتبار متعددی ندارند.

5) به اشتراک گذاری نوشته‌ی علمی
می دانیم که موتورهای کاوش برای مطالب دوست داستنی، امتیازاتی را در حیث می گیرند. بخش عظیمی از چگونگی محبوبیت نوشته‌علمی شما مرتبط با اشتراک گذاری آن میباشد.

اشتراک گذاری سئوی شما از خط مش‌هایی مانند صفحه ها رابطه جمعی راهکاری مطلوب میباشد که می توانید به راحتی آن را انجام دهید. تنها اطمینان نتایج فرمایید که از راهبرد‌های هر ورقه پیروی فرمائید تا مبتلا نقص‌ نشوید.

کلام آخری:
شما نیازی به استخدام نیرویی برای تایپ کردن بهینه سازی ندارید تازمانیکه نخواهید سطح کسب وکار خویش را افزایش بدهید. برای seo پست های خویش، بهتر میباشد آن را به کارشناس بهینه سازی بسپارید.

یک کارشناس قادر است از اصول اول بالاتر رفته و حقیقتا به سایت شما در سکو بندی یاری دهد. در عین هم اکنون، این 5 نکته شمارا در seo پست وبلاگی که بعدا خواهید نوشت کمک می‌نماید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

فاکتورهای سئو داخلی

 


seo داخلی از عامل ها بسیار زیاد و ظریفی ساخته شده میباشد. که اجرای صحیح خیلی از آنان به تجربه کافی نیاز داراست. اینجانب آنها‌را قانون ها نانوشته seo می نامم. اما از فی مابین این کارداران ، حدود 10 تا از آن‌ها بسیار روشن و پر‌نور می‌باشند. رعایت همین عامل ها میتواند امداد شایانی به بهینه سازی داخلی وب سایت شما نماید. پس با اینجانب همپا باشید تا در پایین تعدادی تا از آنان را با هم باز‌نگری کنیم:

سرعت اکران تارنما به استفاده کننده
محتوای باصرفه گردیده و گرانبها بهترین سئو کار 
seo متا تگ های تیتر و توضیحات
به کار گیری از URL های مطلوب
استعمال از تصاویر با صرفه گردیده
اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه
1 – سرعت وبسایت ! عاملی که گوگل به شدت به آن اهمیت می‌دهد
گوگل به شدت بر روی سرعت بارگذاری تارنما حساس میباشد. به وب سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها سریع میباشد، عشق مند هست. و از آن طرف از وبسایت هایی که سرعت بار گذاری آن‌ها بالا است ، متنفر میباشد. به همین استدلال در حالتی‌که شما وبسایت خیر و خوبی هم داشته باشید اما به عنوان مثال عصر بار گذاری آن 10 ثانیه ارتفاع بکشد ، منزلت شما‌را کاهش میدهد. در فعالیت می اقتدار ذکر کرد آن جایگاهی که سزاوار آن می‌باشید را به شما نمی دهد.

گوگل هم یک کسب و فعالیت میباشد و هدفش رضایت مشتریانش است
در شرایطی‌که پاره ای در خلوت خودتان هم تصور کنید می‌بینید که‌این مبادرت گوگل غیر منطقی هم وجود ندارد. همانگونه که مدام پهنا کردم ، گوگل هم یک کسب و عمل میباشد. و انگیزه آن رضایت کاربرانش می‌باشد تا بتواند از آن‌ها کسب درآمد نماید. حال با این تفاسیر فکر کنید یک استفاده کننده عبارتی را در گوگل کاوش نماید و گوگل به وی سایتی را سفارش دهد که گشوده شدن آن کلی دوره می‌برد!

خوب طبیعی میباشد که دراین‌صورت رضایت یوزرها کاهش پیدا می‌نماید. و درین دنیای رقابتی فقط کافی میباشد که یکی رقبای گوگل مانند یاهو و یا این که بینگ ، این ایراد را برطرف نمایند. معلوم میباشد که در حالتی که کیفیت پیشنهادات آنها مانند گوگل باشد و از طرفی وبسایت هایی را توصیه بدهند که با‌گاز بار گذاری می‌شوند ، یوزرها به سمت آنان روان می گردند.

2- محتوای باصرفه گردیده و باارزش
بهینه سازی وب سایت سوای محتوا بی معنی می‌باشد. اینجانب مدام این نمونه را میزنم که کسب و عمل اینترنتی مانند یک قطار هست. قطاری که به سمت انگیزه معین در درحال حاضر جنبش میباشد. هم اکنون بهینه سازی وب سایت نقش راننده قطار را داراست. و یاری مینماید که‌این قطار به طور صحیح به سمت هدفش جنبش نماید. از طرف دیگر این قطار به سوخت نیاز دارااست. و محتوا دقیقا شبیه سوخت آن هست. در حالتی‌که قطارهای سابق را فکر کنید ، شغل آن کسانی که ذغال سنگ را به مخزن سوخت قطار می ریختند، دقیقا شبیه ایجاد کنندگان محتوا برای وب سایت ها هست. فارغ از آن‌ها حرکتی رو به جلو فیس نمی گیرد!

پس مدام کارایی فرمایید استراتژی محتوا داشته باشید و با ساخت محتوای گران بها و پیاده سازی اصول seo بر روی آن‌ها به برد seo داخلی خویش یاری نمایید. هیچوقت این نکته را فراموش نکنید که محتوا بایستی برای استفاده کننده نوشته شود ، خیر برای موتورهای کاوش ! بعد از اینکه برای استفاده کننده نوشتید و سوال آن را به شایسته ترین نحو برطرف کردید بایستی اصول بهینه سازی داخلی را روی آن پیاده سازی فرمائید تا موتورهای کاوش هم ادراک صحت از آن داشته باشند.

گوگل عملکرد می‌نماید تا کیفیت محتوای شمارا بررسی نماید
گوگل به شدت در همت میباشد که با پباده سازی الگوریتم ها متفاوت ، کیفیت محتوای شما‌را نظارت نماید. به تازگی هم با الگوریتم رنک برین سعی بر کشف واکنش استفاده کننده نسبت به محتوای شما دارااست. در‌حالتی که برای کاربرها جالب باشد گوگل نمره بهتری به شما می‌دهد. ولی این را فراموش نکنید که گوگل شمارا فقط نسبت به رقبایتان می سنجد. و در صورتیکه تلاش شما نسبت به آنان بهتر باشد جایگاه بهتری اخذ می‌کنید.

3-سئو تگ ها
پس از اینکه محتوای خویش را به طور seo گردیده مهیا کردید ، نوبت به seo متا تگ ها میرسد. ولی فراموش نکنید که همگی این روند بهتر میباشد که گذشته از نشر یک ورقه و یا این که یک پست صورت پذیرد.
از فی مابین تگ های متا دوتای آنان خیلی اهمیت دارا‌هستند.

تگ تیتر Title Tags
تگ توضیحات متا Meta Descriptions
استدلال اهمیت این دو تگ در‌این میباشد که در ورقه جستجوی گوگل اکران داده می‌شوند. در کار این دو گزینه از گزاره مواقعی می‌باشند که استفاده کننده پیشین از کلیک کردن بر روی تارنما شما مشاهده میکند. پس هرچه قدر جالب خیس باشند و تامل بیشتری روی آن‌ها گردیده باشد ، سبب می‌شوند که نسبت به رقبا بازدیدکننده بیشتری جذب نمایید. خیلی زمان ها پیش میاید که محتوای وب سایت شما فوق العاده میباشد. و حتی شایسته ترین جواب را به نیاز یوزرها می‌دهد. البته شما تیتر و توضیحات جذابی گزینش نکرده اید. همین ادله منجر می‌گردد که یوزرها، تارنما شمارا گشوده نکنند و محتوای دیدنی شمارا نبینند.

اما گوگل هم در seo داخلی به تگ تیتر بسیار اهمیت میدهد. البته اعلام نموده است که تگ توضیحات را برای درجه دهی باز‌بینی نمی نماید. اما این عامل نمیشود که شما روی تگ توضیحات کار نکنید. زیرا شما میتوانید با توضیحات دیدنی استفاده کننده را ترغیب به کلیک کردن نمائید. و همین دلیل به طور غیر بدون واسطه بر روی سود بهینه سازی تارنما شما تاثیر می‌گذارد.

4 – به کارگیری از url های مطلوب
همان طور که میدانید url ها سبب ساز میگردند که هر ورقه یک آدرش منحصربه‌فرد و معلوم داشته باشد. مدام این سوال بوده که url های فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی ! جواب اینجانب بدین سوال این میباشد که تفاوتی نمی نماید. و فقط استدلال مهم که گوگل هم روی آن تاکید داراست ، استعمال از واژه کلیدی در URL میباشد. گوگل انقدر هشمند شده‌است که قادر است واژه کلیدی شمارا ترجمه نماید و با محتوای کاغذ مقایسه نماید. به همین ادله توصیه عبد و بنده به کارگیری از URL های انگلیسی است. زیرا هنگام اشتراک گذاری لینک و پیوند در جاهای متعدد ، ظواهر قابل قبولی دارا هستند. توصیه میکنم نوشته‌ی‌علمی ای که در موضوع تاثیر ساختار یو آر ال (url ) بر seo نوشته ام را مطالعه کنید.

5 – به کارگیری از تصاویر باصرفه گردیده در محتوای خویش
گوگل به محتواهای بی نقص بسیار اهمیت میدهد. یک کدام از عواملی که سبب ساز تکمیل یک محتوا میشود ، به کار گیری از تصاویر مطلوب میباشد. اما این آیتم صرفا در صورتی‌که به طور صحیح استعمال شود اثرگذار میباشد. در غیر این فیس حتی ممکن میباشد به بها محتوای شما ضربه هم بزند. در هنگام seo داخلی بدون شک بایستی به تصاویر دقت ویژه ای داشته باشید. از دست اندرکاران تاثیر گذار می شود به مورد ها تحت اشاره نمود :

به کار گیری از عکس منحصر
seo حجم عکس با نگهداری کیفیت آن
به کار گیری از اندازه های از پیش رقم خورده
به کار گیری از فرمت های مطلوب
استعمال از تگ alt و استعمال واژه و کلمه کلیدی در آن

6 – اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه و تبلت
این ایام اکثر یوزرها از روش تلفن همراه و تبلت به کاوش می‌پردازند. به همین ادله اکران صحیح وب سایت در گوشی به یکی‌از فاکتورهای تاثیرگذار در seo داخلی تبدیل شده‌است. به تازگی گوگل Mobile-first indexing را بر روی بخش اعظمی از وب سایت ها فعال نموده است. عمل آن این میباشد که تارنما شمارا نخست از روش ورژن گوشی سکو بندی میکند. بهتر میباشد بگوییم که تلفن همراه را در حق تقدم قرار داده میباشد. گوگل از این نحوه به صاحبان وبسایت ها فشار می‌آورد تا ورژن گوشی را به شایسته ترین صورت ممکن باصرفه نمایند. حتی می‌بینیم که وبسایت های وسیع هم تخت گاز ورژن گوشی خویش را با صرفه کردند. زیرا به خیر و خوبی فهمیدند که ترازو گوگل برای نمره دهی به سمت تلفن همراه رفته میباشد. و در صورتیکه اقدامی در‌این راستا نکنند از بازی عقب خواهند زمین‌خورد.

این نوشته‌علمی را به اشتراک بگذارید    
FacebookTwitterLinkedinWhatsappEmail
مطالب دارای ارتباط
 

  • شایلین عباسی