مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

۲۲ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  همان گونه که در پیشگفتار گفتیم گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ابزاری برای نظارت و محاسبه وبسایت میباشد که گوگل به بدون‌پول در مشت وبسمتران قرار داده میباشد. این ابزار بررسی‌گر میتواند داده ها بسیار جامعی را دربارۀ ترافیک محل ورود، خوی یوزرها در وبسایت، نرخ تبدیل و کلی داده ها و گزارشات با فایده را در چنگ مدیران اینترنت‌تارنما‌ قرار دهد. اطلاعاتی که قادر است نقش بسیار مهمی را در باصرفه‌سازی یک اینترنت‌وب سایت و پیشرفت آن ایفا نماید.

این ابزار به شما قابلیت میدهد که تارنما، وب لاگ و کانال‌های اجتماعی خویش را ذیل لحاظ بگیرید و اطلاعاتی مثل طرز ‌ورود استفاده کننده، خلق استفاده کننده، نرخ تبدیل، دوره ماندن در صفحه های، گونه دستگاه و تمام اتفاقاتی که در وبسایت یا این که وب لاگ شما صورت می دهد را رصد نمایید.

این‌ها تنها بخش کوچکی از گزارشاتی میباشد که گوگل آنالیتیکس در چنگ شما میگذارد. این داده ها حیاتی میتواند شرایط وب سایت شما‌را به خیر و خوبی نشان دهد البته آنچه خدمت محاسبه گوگل را به ابزاری بی نقص تبدیل می نماید این میباشد که با سایر ابزارهای Google سازگار میباشد. براین اساس می‌قدرت آنالیتیک را با گوگل ادز، یوتیوب و تگ منیجر مخلوط کرد. در واقعیت، تمام ابزارهای Google که بازدیدها و ترافیک در آنها اکانت می‌گردد، می توانند با Google Analytics ادغام و کامل شدن شوند.

چرا تمام مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها و وب لاگ‌ها به گوگل آنالیتیکس نیاز دارا هستند؟
مزایای به کار گیری از تحلیلگر

آیا شما یک بلاگ فردی دارید یا این که آنکه یک وبسایت را مدیر می کنید؟ چنانچه پاسخ شما به‌این سوال مثبت میباشد، دیگر اصلا مهم نیست که کدامیک را داشته باشید، در هر رخ شما به گوگل آنالیتیکس نیاز خواهید داشت. چرا؟ برای آنکه جذب مخاطب اضافه برایتان مهم میباشد و گوگل آنالیتیک در‌این مسیر به شما امداد خواهد کرد. مورد ها ذیل تنها یک‌سری تا از سوالاتی می‌باشند که به امداد این ابزار بررسی‌گر میتوانید جواب آن ها را بیابید:

یک سری نفر از اینترنت‌وبسایت اینجانب بازدید می‌نمایند؟
اشخاص به صورت میانگین چه مقدار وقتی در اینترنت‌وبسایت اینجانب وقت می گذرانند؟
آیا محتویات صفحه ها اینجانب به اندازۀ کافی بدیهی و دیدنی می باشند؟
خوانند‌گان وب لاگ اینجانب به چه مطالب و موضوعاتی عشق و علاقه‌مند می‌باشند؟
بازدیدکنندگان اینجانب در چه شهرها و کشورهایی معاش میکنند؟
آیا داشتن یک اینترنت‌وب سایت برخورد‌گرا و مطلوب موبایل برای اینجانب لازم میباشد؟
بازدیدکنندگان از روش چه اینترنت‌سایتی به ‌تارنما اینجانب رهنمون میگردند؟
کدام تکنیک‌های بازاریابی بیشترین تاثیر را بروی ترافیک اینترنت‌وب سایت اینجانب دارا‌هستند؟
کدام صفحه های اینترنت‌تارنما اینجانب دارنده بیشترین واحد سنجش محبوبیت می‌باشند؟
چه تعداد از بازدیدکنندگان اینجانب تبدیل به مشتری میشوند؟
بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل میگردند چه خصوصیت‌هایی دارا‌هستند؟
چطور میتوانم سرعت اینترنت‌وبسایت خویش را ارتقا دهم؟
گوگل محاسبه می تواند آمار مرتبط با اینترنت‌تارنما شما‌را تبدیل به یک مبداء باارزش برای آشنایی یوزرها و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما برای آن ها نماید. پس یک لحظه هم در استعمال از آن شک وتردید نکنید. ولی تا یادمان نرفته می بایست به شما بگوییم که گوگل بررسی را می‌اقتدار بروی برنامه‌های موبایل (اندروید و iOS) هم نصب کرد. حالا که استدلال ارزشمندی گوگل ارزیابی میدانید، بیایید درباره‌ی طریقۀ نصب و به کار گیری از آن اضافه سخن کنیم.

به چه شکل گوگل آنالیتیکس را بر روی اینترنت‌وب سایت خویش نصب کنم؟
نصب گوگل آنالیتیکس یا این که گوگل چک یا این که گوگل آنالیتیک با استعمال از تگ منیجر

نصب گوگل بررسی فعالیت بسیار بی آلایش‌ای میباشد و وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. ولی لازم میباشد که یه خرده توجه به خرج دهید تا پیکربندی آن را به صدق انجام دهید. ما طریقۀ نصب و فعال‌سازی گوگل محاسبه را در یک کدام از مطالب گذشته اینترنت‌وبسایت به طور بدون نقص توضیح داده‌ایم. پس در صورتی هنوز آن را برای اینترنت‌وب سایت خویش فعال نکرده‌اید، سفارش میکنیم همین شرایط فعلی بدین مقاله رجوع‌نمایید:

راهنمای نصب گوگل آنالیتیک برای محاسبه اینترنت‌وبسایت
یک فرهنگ وتمدن لغت سریع برای به کارگیری از گوگل چک
با گوگل آنالیتیک یا این که گوگل ارزیابی آشنا گردید

بعداز آنکه فرآیند نصب را به انتها رساندید، وقت آن میرسد که طریقۀ استعمال از این ابزار را فرا بگیرید. پیشین از آنکه آغاز کنیم و وارد جزئیات شویم، لازم میباشد که شما با معنای لغت ها و لغت ها کلیدی برای استعمال از این ابزار آشنا گردید. شما بارها و بارها طی تلاوت این مقاله و به کار گیری از داده ها گوگل با این کلمه‌ها روبرو خواهید شد.

بعد ها (Dimensions): خواسته از سپس (یا این که دایمنشن) یکی مختصات و خصوصیت‌های بارز اینترنت‌تارنما یا این که برنامۀ موبایل میباشد که می تواند مقادیر مختلفی را بپذیرد. جور مرورگر، صفحۀ خروج استفاده کننده، صفحه های گزینه بازدید و دوره حضور استفاده کننده در اینترنت‌وب سایت از مثال ابعادی می‌باشند که در گوگل چک موجود هست.
متریک‌ها (Metrics): متریک‌ها در واقع مختصات درونی یک دایمنشن می باشند که می توانند به طور مجموع یا این که نرخ اندازه‌گیری شوند. به عنوان مثال تعداد بازدیدها از یک ورقه یا این که معدل هنگامی که یوزرها در اینترنت‌تارنما گذرانده‌اند.
عصر‌ها (Sessions): عصر به مقطع هنگامی اطلاق میشود که استفاده کننده به طور فعال با اینترنت‌وبسایت، برنامۀ موبایل یا این که بقیه رسانه‌های شما در رابطه میباشد. تمام داده ها درخصوص تعاملات استفاده کننده (تعداد صفحاتی بازدیدی، حوادث، معیار خرید و ...) در طی یک زمان اکانت می شوند. عصر‌ها معمولاً پس از 30 دقیقه عدم تعامل استفاده کننده با اینترنت‌تارنما یا این که برنامۀ شما بسته می گردند و در چهره رجوع استفاده کننده، یک دورۀ تازه گشوده خواهد شد.
یوزرها (Users): کسانی که دستکم برای یک زمان (Session) در اینترنت‌تارنما حضور داشته‌اند، جزو یوزرها شما محسوب میشوند.
بازدیدکنندگان (Visitors): بازدیدکنندگانی که به اینترنت‌تارنما شما راز زده‌اند. اینها به دو دستۀ بازدیدکنندگان تازه (New Visitor) و بازدیدکنندگان تکراری (Returning Visitors) تقسیم می شوند. بازدیدکنندگان تکراری، کاربرانی افرادی می‌باشند که پیش از اینً یک عصر را در اینترنت‌تارنما شما گذرانده‌اند.
بازدید صفحه های (Pageviews): مراد از این عبارت تعداد کل دفعاتی میباشد که یک ورقه مشاهده شده‌است. اعتنا داشته باشید که بازدیدهای مکرر بوسیله یک استفاده کننده تکراری نیز در‌این مقدار اکانت می‌گردد.
صفحه های/زمان‌ها (Pages/Sessions): صفحه ها/زمان‌ها به معدل تعداد صفحاتی اطلاق میگردد که در طی یک عصر چشم می گردد. بازدیدهای تکراری از یک برگه نیز در این زمینه اکانت می‌گردد.
معدل دورهِ عصر (Avg. Session Duration): معدل هنگامی میباشد که زمان‌های استفادۀ یوزرها به ارتفاع انجامیده میباشد.
نرخ پریدن (Bounce Rate): خواسته از نرخ پریدن، درصد افرادی میباشد که صرفا یک کاغذ از اینترنت‌تارنما شما‌را مشاهده کرده‌اند. (بازدیدی که در آن استفاده کننده به اینترنت‌وبسایت شما وارداتی و فارغ از آنکه هیچ تعاملی با آن داشته باشد، ورقه را بسته میباشد) هر چقدر که نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت شما کمتر باشد، یعنی اینترنت‌وبسایت شما در مراقبت استفاده کننده پیروز‌خیس کار نموده است.
عصر‌های تازه (New Sessions): یک تقریب از تعداد بازدیدهایی میباشد که برای اولی توشه و بوسیله یوزرها تازه چهره می گیرند. عامل تخمینی بودن این درصد این میباشد که استفاده کننده ممکن میباشد با یک آی پی نو به وبسایت شما وارد شود.
هدف ها (Goals): شما می توانید در گوگل آنالیتیکس اهدافی برای خویش گزینش فرمائید. اینکار به شما اذن میدهد که ترازو پیروزی وب سایت خویش را اندازه‌گیری فرمائید و مشاهده کنید که یک سری درصد از یوزرها یک روند معلوم که برای شما مهم میباشد را در اینترنت‌تارنما طی می نمایند.
تبدیل‌ها (Conversions): تبدیل‌ها وقتی چهره می گیرند که یک استفاده کننده هدف ها شمارا عملی می نماید و در سود تبدیل به یک استفاده کننده اثبات یا این که مشتری شما ‌شود. به عنوان مثالً هنگامی یک استفاده کننده در اینترنت‌وب سایت شما نام نویسی میکند یا این که یک خرید را انجام می دهد.
کمپین‌ها (Campaigns): کمپین‌ها به شما اذن می دهد که پارامترهای فردی خویش را برای هر ورقه‌ای که دوست دارید بیشتر فرمایید تا بتوانید داده ها بیشتری را از یوزرها خویش بدست آورید.
جذب (Acquisition): مراد از جذب، روشی میباشد که یوزرها خویش را بدست آورده‌اید. برای مثالً ممکن میباشد طریقۀ جذب یک استفاده کننده، موتور جستجوی گوگل باشد.
اخلاق (Behavior): داده ها رفتاری یوزرها به شما اذن می دهد که محتوای خویش را مطابق نیاز آن ها تغییر تحول دهید و آن را با صرفه نمائید.
منوی اصلی
س
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد هک پرورش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکنندهحتما بخوانید: هک پرورش و تاکتیک های کششی جذب بازدیدکننده
گوگل آنالیتیکس برای این که نرخ پریدن را اکانت نماید از دو مضمون‌ دیگر به اسم سشن (session) و هیت (Hit) به کار گیری می نماید. بیایید ببینیم ماجرا از چه قرار میباشد و این دو معنا قرار میباشد چه کمکی در به حساب آوردن bounce rate بکنند.

سشن (session) چه میباشد؟
خواسته از Session در گوگل آنالیتیکس کار‌های یوزرها در زمان هنگامی کوتاه در تارنما یا این که نرم افزار میباشد.

هر کاربری که وارد وبسایت می‌گردد، گوگل آنالیتیکس یک زمانسنج که به طور پیش‌فرض روی ۳۰ دقیقه تهیه و تنظیم شده‌است را پر‌نور می نماید. بعضا شغل های استفاده کننده مثل رفتن به برگه‌های دیگر این زمان‌سنج را تمدید یا این که ریست میکند؛ یعنی در صورتی‌که از گوگل وارد برگه نوشته ی علمی‌ای شدید زمان‌سنج ۳۰ دقیقه‌ای پر‌نور می گردد. در حالتی که قرائت نوشته‌ی علمی ۱۰ دقیقه به درازا کشید یعنی ۲۰ دقیقه تا عصر انقضای سشن باقی‌مانده میباشد.
در حالتی که پس از قرائت نوشته‌ی علمی ورقه دیگری از همین وبسایت را گشوده فرمایید، زمان سنج سشن مجدد از ۳۰ دقیقه آغاز می گردد.

در تصویر پایین یک مثال از سشن کاربری که خریدش ۲۰ دقیقه طولانی شد را میبینید. نهایی فعالیت استفاده کننده کامل شدن خرید بود. ۳۰ دقیقه پس از کامل شدن خرید سشن تولید گردیده منقضی شد.

رجوع و برگشت استفاده کننده بعداز انقضای سشن سبب ساخت سشن دیگری میگردد.

هیت (Hit) چه است؟
هیت هر کاری میباشد که استفاده کننده درسایت انجام میدهد و گوگل انالیتیکس آن را تثبیت می‌نماید

تمام کارهایی که در نمونه گذشته گفتیم یک جور هیت یا این که به اصطلاح درخواست می باشند. درخواستی که از طرف استفاده کننده به سرور ارسال می‌گردد.

گوگل آنالیتیکس کارهایی مثل گشودن ورقه را به طور اتوماتیک اخذ و تثبیت می‌نماید البته شغل های دیگری مثل کلیک روی دکمه دانلود پوشه را تشخیص نمی‌دهد؛ پس قابلیت دارااست استفاده کننده کارهایی را در وبسایت انجام دهد که گوگل آنالیتیکس آنان را تحت عنوان هیت اکانت نکند و در فیض تأثیری هم روی عصر سشن نگذارد.

با این اکانت دو تیم درخواست از طرف استفاده کننده داریم:

درخواست‌هایی که تحت عنوان تعامل استفاده کننده اکانت میشوند و سشن را تمدید می نمایند (Interaction Hit)
درخواست‌های غیرتعاملی که تأثیری روی سشن ندارند (Non-Interaction Hit)
گشودن هر ورقه از سایت درخواست تعاملی اکانت میشود و به صورت اتوماتیک سبب ساز تمدید سشن می گردد؛

درخواست‌ها یا این که فعالیت‌های دیگری که استفاده کننده در سایت شما انجام می دهد را میتوانید به یاری گوگل تگ منیجر (Google Tag Manager) به آنالیتیکس ارسال فرمائید و گزینش ‌نمائید که‌این کار یا این که درخواست استفاده کننده تعاملی باشد یا این که غیر تعاملی.

به همین استدلال میباشد که میگوییم استعمال از گوگل آنالیتیکس سوای تگ منیجر امداد متعددی نمی‌نماید. با تگ منیجر میتوانید تعامل‌های استفاده کننده را طوری تثبیت نمایید که نرخ پریدن حقیقی وواقعی‌خیس باشد.

به عنوان مثال انتخاب فرمائید که مالامال کردن فرم عضویت، تثبیت‌ آدرس اینترنتی در مجله یا این که کلیک روی عکس جنس تحت عنوان تعامل تثبیت شود. از آن مهم‌خیس، با تثبیت چنین تعامل‌هایی در تگ منیجر می توانید رصد فرمائید چه جور تعامل‌هایی بیش تر یا این که کمتر رخداد میفتد.

با داشتن این داده ها میتوانید نقاط ضعف و قوت وبسایت یا این که محتوای خویش را پیدا فرمائید.

اینطوری مدام یک گام از رقبایی که صرفا به تفکر ارتقا بازدید میباشند جلوتر می باشید.

برای مطالعه اضافه در رابطه تگ منیجر توصیه میکنیم از نوشته‌ی‌علمی تگ منیجر چه میباشد استارت نمائید. در‌این نوشته‌علمی بدون نقص توضیح دادیم که تگ منیجر چه کمکی میکند و چرا به کارگیری از آن ضروری میباشد.

در زمان فراگیری تگ منیجر به طور تخصصی حافظه می گیرید چطور از این ابزار حیاتی برای باصرفه‌سازی نرخ پریدن به کارگیری نمائید.

خب برگردیم به تعریف و تمجید پریدن:

با در لحاظ به چنگ آوردن دو معنا سشن و هیت که توضیح دادیم، می‌قدرت پریدن را اینطور تعریف و تمجید کرد:

پریدن یا این که بانس یعنی سشنی که تنها یک هیت دارااست.

و Bounce rate یا این که نرخ پریدن را اینطور تعریف‌و‌تمجید میکنیم:
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد ما می‌توانیم در باطن فورم ها مربوط به وب سایت خودمان حساب تولید کنیم و مطالب خویش را با دوستانمان به اشتراک بگذاریم. برخی از سالن های مصاحبه به شما اذن لینک و پیوند دهی به سایتتان را هم میدهند. ولی بایستی به‌این نکته نیز اعتنا کرد تبلیغات و مطالب نامرتبط در سالن های مصاحبه منجر حذف حساب از طرف مدیریت سالن میگردد.

تثبیت ریپرتاژ اطلاع رسانی :
یکی رویه هایی که برای تبلیغ و ساخت بک لینک و پیوند وبسایت ما نقش مهمی دارااست ریپورتاژ اطلاع رسانی در تارنما های دارای اعتبار است. ریپورتاژ میتواند به عنوان نوشته ی علمی ای منحصر ارائه شود. شما میتوانید ریپورتاژ خویش را در تارنما های دوست داستنی، Delicious، StumbleUpon، Propeller، Digg، Ezin، Now public، Go Article و غیره قرار دهید.

پیوند طعمه
در شرایطی‌که شما مطلبی را از وبسایت دیگر اسکن می‌کنید بهتر میباشد پیوند ورقه مربوطه را هم ذکر فرمائید این فعالیت سبب ساز محبوبیت شما در الگوریتم گوگل هست و ادله مهمی دربهبود درجه بندی وبسایت میباشد.

رویا رویی لینک و پیوند ها
ما می بایست صفحه های داخلی خویش را با به کار گیری از کلید کلمه و واژه های کانونی مو جود به مقاله‌ها دیگر لینک و پیوند دهیم. پیاده سازی این استراتژی اکثر وقت ها طاقت فرسا میباشد. این گونه پیوند ها وزن بیشتری از نقطه حیث موتورهای کاوش دارا‌هستند. این فرمان منجر محبوبیت پیوند ما میشود، که یک کدام از دیگر از عامل ها مهم الگوریتم های سکو بندی گوگل میباشد.

نوشته ی علمی دارای ربط: شناخت با اشکال بک پیوند، شیوه های تولید آن و تاثیر پیوند سازی در بهینه سازی تارنما

اشتراک عکس
ما می‌توانیم تصاویر تولیدات اینترنت سایتمان را به اشتراک بگذاریم یا این که آن‌ها را منتشر کنیم. می‌توانیم از دوستانمان بخواهیم که درباره ی آن ها حیث بدهند، این فعالیت به ترافیک وبسایت یاری میکند. به کارگیری از تارنما های اشتراک گذاری عکس مانند فلیکر، پیکاسا، Picli، Tumblr، Instagram، Imgur، و غیره امداد بزرگی به معرفی عکس ها و اینترنت سایتمان مینماید.

نوشته‌علمی دارای ربط: اهمیت به کارگیری از تصویر در seo وبسایت و خط مش های ایجاد محتوای تصویری

offpage یا این که اف پیج

تبلیغات ویدئویی
تبلیغات تولید ها، نظرها کارشناسانه و باز بینی تولیدها را می‌توانیم در قالب فیلم در یوتیوب، Metacafe، Dailymotion، Vimeo، Vine، Hulu، و غیره به نشر بگذاریم. اشتراک فیلم و عکس یکی‌از مهم‌ترین کار های بهینه سازی فرنگی می‌باشد. 

ارسال مقاله‌ها طبقه بندی:
استعمال از تارنما هایی مانند Craigslist، Kugli، MySpace، iMadespace، Vivastreet برای طبقه بندی مقلات کاربرد ویژه ای داراست و می‌توانیم آن‌ها را به طور مجانی منتشر کنیم.

فهرست کسب و فعالیت
سایت خویش را به دایرکتوری های پر اسم و رسم کسب و فعالیت ارائه دهیم و از مخاطبان محلی و همینطور مخاطبان جهانی بخواهیم تا کسب و فعالیت شما‌را آیتم عیب گیری و باز‌بینی قرار دهند. این فعالیت سبب می‌شود ترافیک تارنما ارتقاء پیدا نماید. برخی از تارنما های دوستداشتنی مانند بینگ، Justdial، Yelp.com، Sulekha و غیره در قضیه کسب و عمل موجود هست.

پرسش و جواب
میتوانیم در پرسش و جواب ها کمپانی کنیم. پرسیدن سوال های وایجاد بک لینک و پیوند به وبسایت در بخش منشا منجر ارتقاء مرتبه بندی و یک خط مش عالی برای ارتقاء محبوبیت پیوند است.

اشتراک گذاری گواهی
ما می‌توانیم ورقه ها تجاری، بروشورهای اطلاعاتی و اسلایدها را در سندها Google ، SlideShare و غیره به اشتراک بگذاریم. این به ما امداد می‌کند که سایت با اسم تجاری شناسایی شود و یاری به سزایی به برندیگ شما می نماید.

ایندکس مقاله‌ها
در صورتی مقاله‌ها شما خیلی ارتفاع میکشد تا به وسیله گوگل و دیگر موتورهای کاوش ایندکس شود می‌توانید به طور دستی آنان را ایندکس نمایید و یا این که از ابزار هایی به کارگیری نمائید تا مقاله ها شما با‌گاز بوسیله موتورهای کاوش ایندکس شوند.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

از بهترین سئو کار    پاراگراف قالب‌های متداولی که برای نوشتن محتوای سبز استعمال می شود به موارد ذیل می‌اقتدار اشاره کرد:

تولید محتوا به طور فهرست‌وار؛
ارائه توصیه‌ها در محتوای تولیدی؛
بررسی ویژگی‌های محصولات مختلف؛
تولید ویدئوها درباره موضوعات مختلف.
به کارگیری از این قالب‌ها باعث نمی‌شود که محتوای تولیدی‌تان به طور خودکار به محتوای سبز بدل شود. اما در مجموع، این قالب‌ها برای تولید محتوای سبزی که مدام امکان برگشت و به کارگیری دارد، نسبت به طور‌های دیگر کاربرد بیشتری دارد. برای مثال زمانی که یک ویدئو درباره شیوه عوض کردن لاستیک خودرو تهیه می کنید، این محتوا از امکان سبز شدن برخوردار است.

چون در هم اکنون آموزش مطلبی می باشد که مداوما کاربرد دارد و همواره افرادی وجود دارند که در جستجوی رسیدن به پاسخ سوالات‌شان در این باره می‌باشند و می خواهند عمل بده بستان تایر خودرو را یاد بگیرند.

هم اکنون که گفتیم منظور از محتوای سبز چیست و با آن آشنا شدید، بهتر است به سراغ پاسخی برای این پرسش برویم؛ چطور یک محتوای همیشه سبز بنویسیم ؟
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار چگالی لغات کلیدی در seo داخلی، استفاده از کلمه ها کلیدی در متن خیلی مهم است. در صورتی‌که لغات کلیدی به صحت و در جای مناسب به عمل بروند، گوگل به راحتی می‌تواند متوجه زمینه اصلی وبسایت شما گردد و آن را در نتایج موتورهای جستجو نشان دهد.

پیش از این برای اینکه سایتی در ورقه نخستین گوگل نشان داده شود، کافی بود لغات کلیدی را در متن زیاد به عمل بریم. اما در الگوریتم های نو گوگل در یکسری سال پیشین معرفی شدند، استفاده زیاد از لغت ها کلیدی وب سایت را جریمه میکند و در موتورهای جستجو نشان نمی دهد.

بهینه سازی در مشهد

براساس آماربدست آمده از گوگل، تعداد معدل به کار گیری از عبارات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد کل متن میباشد. همچنین بهتر می‌باشد که در نخستین جمله ها و جملات استفاده شود و روی آن‌ها یک لینک داخلی به دیگر صفحات برقرار گردد.

7. بهینه سازی عکس ها
به کارگیری از عکس در متن می تواند بر جذابیت آن برای کاربر اضافه کند. اما توصیه میشود که عکس ها خود را نیز از نگاه seo با صرفه فرمائید.

برای اینکه عکسی در seo بهینه شود و در جستجوهای عکس گوگل نشان داده شود، باید از ویژگی ALT و Title در عکس استعمال شود. ویژگی Alt زمانی که عکس به هر دلیلی بارگذاری نشود، متن داخلی آن به جای عکس نشان داده می شود و در ویژگی Title هنگامی که ماوس روی عکس قرار میگیرد، یک متن به جای آن نمایش داده می شود.

نکته مهم در بهینه سازی داخلی عکس این است که می بایست از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به عمل ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشان داده شود. جستجوی عکس گوگل براساس ویژگی Alt انجام میگردد.

8. لینک دهی داخلی
اکثر زمان ها افراد می‌پندارند که لینک هایی که از سایت های دیگر وارد می‌گردد، مهم میباشد. هرچند که این پیوند ها در seo مهم می‌باشند ولی این ها نیستند. یکی فاکتورهای مهم در ارتقاء seo داخلی، ارتباط در بین صفحه ها از لینک هست. این لینک و پیوند نه تنها باعث می گردند که کاربر به راحتی به تمامی صفحه ها شما پیمایش کند بلکه موتورهای جستجو هم می توانند از طریق این ارتباط تمامی صفحه ها را پیمایش کنند.

یک مزیت ارتباط دهی فی مابین صفحات، زنده نگه داشتن آنها می‌باشد. درصورتی که به کاغذ ای هیچ لینکی داده نشود حکم ورقه بن بست و مرده را پیدا می‌کند و بعداز تعدادی وقت از مقام گوگل خارج می‌شود. برای اینکه بتوانید بهینه سازی کل صفحات سایت خود را بهینه نمایید، لازم هست فی مابین کلیه صفحه های شما یک ارتباط داخلی برقرار گردد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد ارتقاء سرعت وب سایت نیاز اصلی همه تارنما‌ها می باشد. چرا‌که هر چقدر سرعت بارگذاری سایت ما بیشتر باشه نخست از طرف موتور جستجو اعتنا بیشتری به وب سایت ما میشه و بخاطر دادن امتیاز بالا، بازدید بیشتری دریافت می کنیم. پس از اون هم رضایت کاربر بازدیدکننده رو به‌دنبال داره که بخاطر بارگذاری سریع صفحه های سعی می‌کنه تا هر دوران که در نتیجه جستجو با وبسایت ما عکس العمل کرد حتما روی تارنما ما کلیک بکنه. یکی از ابزارهایی که با به کارگیری ازش میتونید اقدام به بهبود سرعت وبسایت بکنید به یاری رفع خطاهای GTmetrix می باشد که در صورتی‌که بتونید تمامی خطاهایی که این ابزار آنلاین برای سایت شما میده رو رفع فرمائید فایده عالی ازش خواهید گرفت. تو این فراگیری هم عملکرد دارم به فراگیری جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix در وبسایت بپردازم.

شایسته ترین بهینه سازی فعالیت

هیچ میدونستید که بر اساس آماری که تیم Aberdeen Group منتشر کرده، بخاطر هر 1 ثانیه تاخیری که در لود صفحات سایت شما صورت میده حاصل ذیل را به دنبال خواهد داشت؟

کاهش 11 درصدی آمار بازدیدکنندگان سایت
کاهش 16 درصدی رضایت کاربرانی که به مشتری شما تبدیل شده‌اند
کاهش 7 درصدی آمار فروش سایت
افزایش 50 درصدی نرخ پرش(bounce rate)
پس میبینیم که حتی کاهش لود برگه به اندازه کمتر از 1 ثانیه هم تاثیرات بدی را در کسب و کار ما داره و اگه بهش دقت نکنیم و راه‌حل‌ای برای این کار در نظر نگیریم، خسارات زیادی به تارنما ما تحمیل میشه که برای جبران اون شاید نیاز باشه سالیان سعی بی وقفه داشته باشیم. پس قبل از اینکه باعث ایجاد این ایراد بشیم بهتره در اولی اقدام به بهبود سرعت وب سایت بپردازیم.

در این آموزش از پایگاه دانش صاحب خانه‌فا قصد دارم به یادگرفتن کامل gtmetrix بپردازم که با به کارگیری از این آموزش میتونید با تکیه بر آمار و ارقامی که از بررسی سایتتون با به کارگیری از سایت gtmetrix به دست میارید، ببینید که سایتتون در چه بخش‌هایی ضعیف عمل کرده و علت ذیل پودن سرعت سایت شما چه چیزی میتونه باشه. پس چنانچه شما هم درپی آموزش بدون نقص استفاده از GTmetrix میباشید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما همپا باشید.

آموزش بدون نقص gtmetrix و رفع خطاهای جی تی متریکس
اولین سوالاتی که برای ارتقاء سرعت تارنما به ذهن کاربران پیش میاد اینه که:

علت زیر بودن سرعت وب سایت و علت کند بودن تارنما ما چیه؟
چه گونه سرعت سایت را ارتقا دهیم؟
ترفندهای ارتقا سرعت سایت چه چیزهایی میباشند؟
به کارگیری از افزونه‌ها و پلاگین‌های بهینه سازی سرعت تارنما در سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا تا چه معیار میتونه روی سرعت تاثیر مثبتی بزاره؟
و… کلی سوالهای از این دست که مطلقا در ذهن شما نقش بسته و در پی یافتن بهترین راهکار برای حل نقص‌ کند بودن وب سایت می‌باشید.
برای اینکه بتونیم سرعت تارنما خودمون رو افزایش بدیم در آغاز بایستی با به کار گیری از ابزارهای آنلاینی که وجود داره ببینیم اصلا سرعت صفحات سایت ما به چه صورتی هست؟ و وقتی یک برگه را باز می‌کنیم دقیقا اتفاقاتی که در بار گذاری این صفحه رخ میده چیه؟ یعنی وقتی وارد صفحه‌ای از سایت میشیم، حجم این ورقه چقدر می‌باشد و چه زمانه زمان هم طول میکشه که این کاغذ لود بشه و در نهایت تعداد درخواست‌هایی که به سرور برای لود وبسایت ارسال میشه چندتاست؟

بهترین ابزار برای باز بینی سرعت، وبسایت GTmetrix هست. این تارنما با استفاده از مرورگرهای متعدد و لوکیشن‌های مختلفی که روی نرم افزار آنلاین خودش داره این قابلیت رو به شما میده که سرعت لود سایتتون را به صورت زنده ببینید و ببینید که برای بارگذاری هر کاغذ از وبسایت چه تعداد درخواست، چه واحد سنجش حجم و چقدر روزگار نیاز است. بعداز اینکه این مورد ها رو به شما ارائه بخشید میتونید تک تک پوشه‌ها و قابلیت‌هایی که روی افزایش سرعت تاثیر داره رو ببینید که در چه سطحی قرار دارا هستند. به عنوان نمونه میتونید ملاحظه کنید که تصاویر مصرف شده تا چه میزان بهینه می باشند؟ آیا از کش مرورگر و تاثیر استفاده از CDN در سایت آگاه می باشید؟ فایل‌های CSS و JS تا چه حدی فشرده شدن؟ به هیچ عنوان فشرده سازی برای پوشه‌های وبسایت انجام دادید یا خیر؟!

سایت GTmetrix چه است؟
تارنما GTmetrix که با آدرس www.GTmetrix.com در دسترس می باشد، امکان باز‌بینی و آنالیز سایت رو به شما میده که با استفاده از این ابزار آنلاین میتونید نسبت به تست سرعت تارنما در GTmetrix اقدام فرمایید. این تارنما با بازبینی همگی پوشه‌هایی که در یک برگه از تارنما لود میشه و بر اساس پارامترهایی که برای با صرفه سازی سرعت وب سایت داره، به هر کدام از این پارامترها امتیازی میده و در نهایت با میانگین گرفت از کلیه این پارامترها امتیازی رو به صورت درصدی برای سرعت وب سایت بر پایه ی الگوریتم‌های گوگل و باز‌بینی تارنما بر اساسالگوریتم‌های یاهو را در اختیارتون قرار میده. همچنین اطلاعات دیگه‌ای مثل میزان با صرفه بودن هر فایل در صفحه، تاریخچه بررسی برگه و… رو هم خواهید داشت که بر پایه ی همین مورد ها میتونید به بهینه سازی فایل‌های وبسایت بپردازید.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 


رپورتاژ آگهی از مهم ترین عواملی است که seo وب سایت تان را مورد هدف قرار می دهد. با خرید رپورتاژ از وب سایت های پربازدید بک لینک و پیوند های کیفیت بالا و سفارشی دریافت خواهید کرد. این بک پیوند ها در طولانی مدت باعث بهبود بهینه سازی و نهایتا افزایش درجه و رنک شما در نتایج گوگل خواهند شد.
بهینه سازی در مشهد
رپورتاژ آگهی یعنی چه؟
رپورتاژ آگهی که اینجا توضیح دادیم یکی حرفه ای ترین شیوه های تبلیغات است که در بستر اینترنت، نشریات و رسانه ها به صورت یک نوشته‌علمی یا گزارش تلفیق شده با عنصرها بصری به منظور معرفی یا فروش کالا های یک کسب و عمل به مصرف کننده ایجاد و در رسانه هایی مثل سایت ها، مجله ها، خبر نامه ها، کانال تلگرام، صفحه های اینستاگرام، تلویزیون و شبکه های رادئویی منتشر می‌گردد. .

رپورتاژ آگهی چطور به بهبود جایگاه وب سایت یاری می‌نماید؟
از هنگامی که سکو 1 گوگل به بهترین روش برای جذب مشتری برای کسب و فعالیت های آنلاین کوچک و وسیع تبدیل شده است، بازار رقابتی عظیمی ایاد شده است به همین عامل بسیاری از این کسب و فعالیت ها در پی بهترین شیوه برای seo و بهبود درجه وبسایت خود می باشند. همان طور که قبلا هم گفتیم رپورتاژ یکی از تاثیرگذار ترین کارداران در بهینه سازی یک وب سایت می باشد. زمانی که در سایت های معتبر و کهن رپورتاژ ثبت می‌کنید این وبسایت ها یه خرده از اعتبار خود را از طریق پیوند به وبسایت شما قرض می‌دهند.

در واقع چون برای آگهی رپورتاژ هزینه میکنید پس این قابلیت را هم دارید که در محتوا خود چند لینک فالو یا DoFollow سفارشی قرار دهید. از آن طرف گوگل به وبسایت هایی که دارای بک لینک و پیوند حاذق فالو از تارنما های دارای ربط و پر بازدید هستند اعتماد بیشتری دارد و همین مورد دلیل اصلی تاثیر رپورتاژ روی رنک وب سایت و افزایش جایگاه می باشد.

توصیه می‌کنیم این نوشته ی علمی رو از دست ندهید:
آموزش افزایش سرعت بالا وارد شدن سایت وردپرس > راهنمای بی نقص و عملی
مزیت دیگر رپورتاژ آگهی؛ ارتقا بازدید سایت
ماجرا این می باشد که وب سایت های درج کننده آگهی معمولا کهن و معتبر هستند به همین علت مخاطب اعتماد بیشتری به‌این تارنما ها و محتوای آنها داراست. از این رو هنگامی درین رسانه ها رپورتاژ خریداری می گردد مخاطبین بخش اعظمی آگهی را مطالعه می‌کنند و از این روش وارد وبسایت آگهی دهنده میشوند.

هر چه متن آگهی رپورتاژتان آموزنده، کاربردی و تاثیر گذار تر باشد بازدیدکننده بیشتری وارد تارنما شما خواهد شد و نهایتا ترافیک تارنما تان رو به افزیش می رود.

کمپین تبلیغاتی رپورتاژ و تاثیر آن روی مرتبه سایت
در حالتی‌که می خواهید رپورتاژ آگهی تاثیر گذاری چند برابری روی seo و رنکینگ سایت تان داشته باشد باید کمپین خرید رپوتاژ به پا نمائید. با راه‌اندازی کمپین در وب سایت های مالامال مخاطب میتوانید محصول ها خود را به افراد بیشتری معرفی فرمائید و بک لینک های بیشتری از سایت های تاثیر گذار در قالب رپورتاژ دریافت نمایید.

نامحدود بودن رپورتاژ آگهی به چه معناست؟
در آگهی رپورتاژ محدودیت هنگامی بی معناست چراکه آگهی ثبت شده برای همیشه در تارنما ناشر باقی خواهد ماند. در واقع برخلاف خرید بک لینک که در رخ عدم تمدید تاثیر خود در سئو را از دست می‌دهند، تاثیر رپورتاژ برای همیشه در بهینه سازی باقی می‌ماند.

به پیوند سازی، پیوند بیلدینگ هم میگویند و رپورتاژ امروزه در کشور‌ایران بهترین طرز لینک سازی می باشد. فقط بک لینک های فالو در سئو باارزش میباشند. به هممین خیال و خاطر در وب پارسی، نسبتاً فقط نحوه تهیه لینک فالو خرید رپورتاژ می باشد. هزینه ثبت رپورتاژ در سایت های متفاوت وابسته به مواردی چون جایگاه، تعداد بازدید و قدمت نام دامنه وب سایت است.

توصیه میکنیم این نوشته‌ی‌علمی رو از دست ندهید:
استراتژی سئو چه میباشد و چه طور استراتژی صحیحی برای seo وبسایت بسازیم؟
اعتنا داشته باشید معمولا در وب سایت ها می توانید 3 الی 5 عبارت پیوند دار به کارگیری نمائید. در حالتی که با نشریه ای مواجه شدید که محدودیتی در تعداد لینک نداشت سریع هیجان زده نشوید! تعداد استاندارد پیوند در رپورتژ همان 3 تا 5 لینکی می باشد که گفتیم! ثبت خیل‌عظیم لینک و پیوند در رپورتاژ به شدت برای سئو مضر است و سبب ساز اسپم شناخته شدن لینک و پیوند ها و جریمه گوگل میگردد.

سفارش می کنیم برای تاثیر گذاری بیش تر رپوتاژ روی seo یکی از واژه و کلمه ها را به برگه اصلی و مابقی را به صفحه ها داخلی مرتبط سایت تان لینک فرمایید.

نحوه خرید رپورتاژ آگهی
امروزه وبسایت های زیادی اقدام به فروش رپورتاژ مینمایند. برای تعیین بهترین وبسایت برای درج رپورتاژ دست اندرکاران مختلفی موجود است که می بایست به طور تخصصی بازنگری شوند. در‌صورتی‌که باز‌بینی این دست اندرکاران برای شما مشقت بار است یا وقت انجام آن را ندارید می توانید این فعالیت را به ما بسپارید. ما تمام مواردی که برای تعیین یک وبسایت رپورتاژ مهم می باشد را باز بینی میکنیم و پکیجی شسته رفته از بهترین تارنما های فروش رپورتاژ را در دست شما قرار می‌دهیم. با خرید این پکیج یک استراتژی لینک سازی کاربردی و مشاوره خرید نیز به عنوان هدیه به شما ارائه خواهد شد.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار Reviewed by مهدی پدرام on Feb 25Rating: 4.0سئو کار چه کارهایی را بر روی وب سایت انجام میدهد؟بهینه سازی فعالیت چه کارهایی را بر روی سایت انجام میدهد؟ سئو عمل ابتدا سایت شما را تحلیل می کند با فضای کاری شما آشنا می‌گردد و عملکرد می کند در زمینه‌ی
در صورتی شما بهترین وب سایت را طراحی کرده باشید اما بازدید کننده ای نداشته باشید عملا در سمت و سوی ساخت وب سایت کاری نکرده اید. طراحی وب شما برای اینکه بازدید کننده داشته باشد بایست در نزد موتور های جستجو seo و یا seo شود، بدون بهینه سازی طراحی سایت شما بازدیدکننده ای نخواهد داشت. در واقع آمار بازدید وب سایت شما وابسته به seo شماست. خدمات سئو گروه سئو کندو با استفاده از علم روز seo و با منفعت گیری از پایانی راه‌های سئو وب سایت، سایت شما را در نزد موتورهای جستجو با صرفه مینماید.

توجه داشته باشید که در سئو کارداران زیادی دخیل می باشند٬ seo فقط معرفی کردن سایت به گوگل نیست یا بهینه سازی در فرایند پیشرفته تر فقط یاری به خروج وبسایت شما از پنالتی گوگل امداد نمی کند بلکه سئو همه عواملی را شامل میگردد که تبلیغات در گوگل برای شما به ارمغان می آورد. موتور جستجوی گوگل اعلام نموده که برای رنگینگ سایت ها بیش از ۲۵۰۰ پارامتر را در نظر دارد٬ دستیابی به موقعیتی که در اکثر این ۲۵۰۰ شاخص، وبسایت شما از بهترین ها باشد فرآیند ای وقت گیر و مشقت بار می باشد که در تمام فرایند این فرآیند مشقت بار ما در کنار شما خواهیم بود.

فقط خواسته ای که از شما در طی این پروسه داریم آن است که شما هم در کنار ما باشید و با صبرتان ما را ملازمت و همراهی کنید.

این مراد بسیار مهمی برای ماست، به دلیل آن که اکثر صاحبان سایت ها زودتر می خواهند در موتورهای جستجو رتبه خوبی برای تارنما شان داشته باشند، ولی می بایست در نظر داشته باشند که بهینه کردن وب سایت ها در موتورهای جستجو یک روند زمانبر است و نیاز به صبر و حوصله صاحبان سایت ها دارااست. این زمان بری بیشتراز اینکه متوجه عمل ما باشد متوجه به روز هایی است که موتورهای جستجو انجام می‌دهند. به همین خیال شما سایتی را نمی توانید پیدا کنید که در زمان زمان مقداری به بهینه سازی و seo کاملی دست یافته باشد. پس با صبرتان مارا همراهی فرمایید و با اعتمای که به ما دارید پروسه بهینه سازی وب سایت تان را به ما بسپارید تا شاهد بروز علائم برد در طراحی سایت خودتان باشید.

بهینه سازی کار چه کارهایی را بر روی سایت انجام میدهد؟ seo کار ابتدا سایت شما را نظارت مینماید، با فضای کاری شما آشنا میگردد و عملکرد می‌کند در مورد هدف شما خاطر بگیرد.
گوشه ای از خدمات seo ما که در رابطه با seo تارنما شما انجام می‌شود بدین قرار است.

تجریه و احتساب سایت شما
تجزیه و محاسبه واژه و کلمه های کلیدی وبسایت شما
تغییر‌و تحول ساختار لایه های تارنما شما
برطرف کردن لینک و پیوند های خطا و ناقص و ایرادات سی اس اس
باز‌نگری سئوی عکس ها و حجم تارنما شما
افزودن نقشه سایت
ساختن و رئیس وب مستر
افزودن کدهای گوگل آنالیتیکز به وبسایت شما
بالا بردن آمار بازدید سایت شما
ارایه گزارش های آمار بازدید به تفکیک حالت جغرافیایی، روز، هفته، سیستم ادله، دستگاه
فراهم کردن بک لینک از سایر وبسایت ها
بالا بردن آمار بازدید تارنما با شیوه های پایدار و هدفدار
بالا بردن رنگینگ سایت در گوگل و بقیه موتورهای جستجو
بالا بردن رنگینگ الکسا
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  هزینه: 30 روز اول بدون‌پول و آن‌گاه 99 دلار در ماه

هدف: تحلیل تارنما

The Moz Pro به عنوان یکی جامع‌ترین ابزارهای بهینه سازی شناخته می‌شود. کلکسیون Moz به کاربران اجازه می دهد تا تمام منابعی که برای seo و رصد کردن پرورش وبسایت خود نیاز دارا هستند را در دسترس داشته باشند. گزارشات مهم وبسایت را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند و تمام آنچه که برای باصرفه‌سازی وب سایت خود نیاز داشته باشند را در یک پکیج بدون نقص داشته باشند.

به عنوان مثال Crawl experiment Tool از ربات اختصاصی ماز به نام RogerBot منفعت می‌برد تا بیش از 3000 پیوند را در یک URL بازنگری و بررسی کند. آنگاه یک گزارش ایمیلی از تمام موارد مایحتاج برای هر کاغذ‌ را برای کاربران فراهم می‌سازد.

چنانچه به دنبال باصرفه‌سازی وبسایت خود می باشید و می‌خواهید از شر محتوای کپی و گوگل پنالتی و مواردی از این دست در امان باشید ماز تمام این امکانات را در دست شما می‌گذارد.

UpCity سئو Report Card

هزینه: رایگان

هدف: سهم صدای شما (رقابت)

seo Report Card که به وسیله Upcity تدارک دیده شده است ابزاری برای مقایسه‌ِ وبسایت شما نسبت به رقبا است. تا بدانید سهم صدای شما از بازار چقدر است.

سئو ریپورت به شما چنین قابلیت‌هایی را به صورت بدون‌پول ارائه می‌دهد:

محاسبه سکو: یک نمای کلی از مرتبه‌بندی شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو و بر شالوده‌ی کلیدواژه‌های مشخص که رقابت اصلی شما در این کلیدواژه‌ها است.

پیوند‌سازی: جزئیات دقیقی از تعداد تارنما‌هایی که به شما لینک و پیوند داده‌اند.

بیشتر بخوانید: مقاله مشورت کردن طراحی سایت

احتساب بهینه سازی داخلی: نگاهی دقیق به واحد سنجش موفقیت شما در با صرفه‌سازی و استفاده از کلیدواژه‌های اصلی در تمام صفحه های سایت

دسترسی وب سایت: بخشی از خدمات seo Report Card به ترازو دسترسی وب سایت، از نظر سرعت و ریسپانسیو بودن و دسترسی موتورهای جستجو و ربات‌ها به وب سایت اختصاص یافته است.

اعتبارسنجی: باز نگری کلی وبسایت شما از میزان اعتبار و قدرت (اتوریتی)

سنجش ایندکس شدن: نمایش تعداد صفحاتی که از سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس شده‌اند.

Woorank

هزینه: 14 روز اول مجانی، بعد 49 دلار در ماه بابت نسخه Pro و 149 دلار در ماه برای نسخه پریمیوم

هدف: بررسی سایت

Woorank یکی‌از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای بهینه سازی می باشد که با باز‌بینی دقیق و عمیق وب سایت به بازاریابان کمک می‌کنند تا از تمام زمان‌ها و امکانات ممکن برای با صرفه‌سازی به کار گیری کنند. این آنالیزها مشتمل بر رعایت اصول اولیه بهینه سازی، شبکه‌های اجتماعی، میزان دسترسی و کاربری وبسایت و مواردی از این دست است.

هر گزارش Woorank به 8 بخش کلی تقسیم می شود:

چک ‌لیست مارکتینگ

سئو

موبایل

کاربری

تکنولوژی‌ها

شبکه‌های اجتماعی

سئو لوکال

بازدیدکنندگان

پوشش دادن بیش از 70 میزان و المان مرتبط با تارنما شما از جمله‌ی امکانات موثر این ابزار سئو میباشد. Woorank به شما اجازه می‌دهد تا گزارش‌های وبسایت را به صورت PDF نیز دریافت نمایید تا بتوانید به راحتی آن را ارائه دهید.

SEMrush

هزینه: رایگان

هدف: پژوهش کلیدواژه

SEMrush یک پیشخوان کارکشته و استادانه برای گزارش تلاش تارنما جمعاًَ می‌ّ‌باشد. این تارنما‌ ابزارهای مختلفی دارااست که یکی از ابزارهای آن بهینه سازی toolkit میباشد.

این ابزار سئو به شما اجازه می‌دهد تا برای کلیدواژه‌های مختلف ترازو رتبه‌ی وب سایت خود را ببینید. این رتبه‌بندی به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه و حتی سالانه قابل دسترسی میباشد و می‌توانید معیار رویش یا پسرفت خود را کاملا رصد فرمائید.

با این ابزار کاربردی می‌توانید عملکرد وبسایت خود را با رقبای خود مقایسه کنید و بک‌پیوند‌های تارنما خود را چک فرمایید که همان عمل ابزارهای سئو برای لینک و پیوند‌سازی را نیز تا حد زیادی انجام میدهد. SEMrush بیشتر برای سئو داخلی کاربرد داراست.
 

  • شایلین عباسی
  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد هیچ وقت تگ title اینترنت سایت خویش را با تگ h1 اینترنت سایت تان یکسان در حیث نگیرید.تگ‌های هدینگ را با کلیدواژه‌ها لبریز نکنیدبیشتراز یک بار از تگ h1 در یک کاغذ به کارگیری نکنید.از تگ‌های هدینگ تکراری در برگه های متفاوت به کارگیری نکنید و همت نمایید نوشته‌های بعدی از تیترهای منحصر به شخصی به کارگیری فرمایید.نظم به کار گیری از تگ ها را در محتوای متنی خویش نگهداری نمائید.تاثیر تگ h1 در بهینه سازی وبسایت بهینه سازی در مشهد
تاثیر فوق العاده تگ های هدینگ در سئوصد رد صد در صورتی‌که مطالب آموزشی وبسایت ما‌را تا قبل از این نیز دنبال کرده باشید بر این فرمان واقفید که یک اصل اساسی در سئو وبسایت موجود هست و آن هم این میباشد که رضایت گوگل از وبسایت شما ناشی از رضایت استعمال کننده از وبسایت شماست.
با توچه به اینکه رعایت تگ های هدینگ و بهینه سازی آن ها به نظم و نظم دهی بهتر سایت شما یاری کرده و همین دستور نیز رضایت هر چه بیش تر به کار گیری کننده را در پی دارد پس این یک فرمان طبیعی میباشد که سئو تگ های هدینگ نقش بسزایی در بهبود بهینه سازی وبسایت شما داشته باشند.
نوشته ی علمی دارای رابطه : تگ H1 : کاربرد تگ H1 و نقش آن در بهینه سازی
در آخر جا دارااست به‌این نکته اشاره کنیم که در‌صورتی‌که در زمان پیاده سازی تکنیک های بهینه سازی بر پایه ی اصولی که در مجموعه مقالات وب لاگ رایا پارس اشاره شده است نیازی به مشاوره کردن و پرسش و پاسخ داشتید،کارشناسان ما در تیم سئو در مشهد رایا پارس مهیا پاسخگویی به سوال های شما میباشند.
مژده دیگری که می‌توانیم به شما بدهیم این میباشد که ما در کمپانی رایا پارس مفتخریم تا میزبان شما در طول های فراگیری بهینه سازی به صورت همگانی و سری باشیم و علوم ،تخصص و تجربیات خویش را در چارچوب استاندارد های آموزشی به شما منقل کنیم.
عصر فراگیری بهینه سازی
 

  • شایلین عباسی