مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


📍برای روشن سازی : این نوشته‌ی علمی یک پیش گویی بی آلایش از سئو در مشهد   در سال 2020 وجود ندارد ، بلکه مهم ترین مراحل seo در سال اینده را در بر می گیرد. الان شایسته ترین مجال برای استراتژی های تازه چیدن هست.

📌براین اساس درصورتی که پیرو بهبود seo وب سایت خویش در سال نو می باشید ، این پند جامع را دوست خواهید داشت.


📍اتوریتی دامنه

اتوریتی دامنه پیش از این در امر پیوند ها بود اما دیگر صرفا مرتبط با لینک و پیوند ها وجود ندارد.

امروزه ، گوگل وبسایت شمارا مبنی بر تخصص ، اعتبار و قابلیت و امکان اعتقاد آنالیز می نماید.

همینطور دامنه از نگاه E-A-T اعتبار سنجی می‌شود. از بخش اعظمی جهات ، E-A-T Domain Authority 2.0 میباشد.

📍شیوه نامه های مرتبط با کیفیت گوگل در سال قبلی به صورت دور از شوخی روی E-A-T متمرکز شدند.

📍چنانچه بخواهیم بدیهی خیس باشیم :

در گوگل آنالیز E-A-T سالها بخشی از شیوه نامه ها بوده میباشد. ولی به لحاظ میرسد گوگل به گذر زمان بیشتر بر E-A-T دقت میکند.

مثلا ، قسمت” چه طور کاوش گوگل فعالیت میکند “ تیتر می نماید که آن ها میخواهند “منابع دارای اعتبار” را مرتبه بندی نمایند.

1- منابع دارای اعتبار

2- محتوای تخصصی و دارای اعتبار

( حتی E-A-T را تحت عنوان یک سیگنال جایگاه بندی کلیدی بیان می نمایند.)

📍در اینجا شیوه تصحیح کردن E-A-T وبسایت شما آورده شد‌ه‌است :

🔆دارای تخصص باشید (یا این که دارای تخصص استخدام فرمایید)

در‌صورتی‌که مترجمان آزاد را برای تایپ کردن مطالب خویش استخدام می‌کنید ، مبتلا ایراد میشوید

برهان این دستور میباشد که گوگل میخواهد محتواهایی را که به وسیله کارشناسان دارای اعتبار در فن خویش درج شده میباشد ، به اکران بگذارد.

آنان حتی تا آنجا پیش می‌روند که میگویند محتوای پزشکی بایستی به وسیله متخصصان حفظ های بهداشتی نوشته گردد.

📌در واقعیت ، Google ممکن میباشد از صورت جدیدی از نویسندگان Google به کارگیری نماید تا بفهمد چه کسی در پشت یک قطعه محتوا قراردارد … و اینکه آیا آن ها دارای تخصص در آن دور و اطراف میباشند یا این که نه.

براین اساس در حالتی که میخواهید محتوای شما در سال 2020 سکو بندی خواهد شد ، بایستی مطالبتان بوسیله عده ای که به حوزه کاری اشراف دارا‌هستند، نوشته خواهد شد.

🔆روشن باشید

گوگل احتمالاً روی سیگنالهای بیرون از وبسایت متمرکز شد‌ه‌است تا E-A-T وب سایت شمارا بفهمد.

به گفته پرسنل گوگل این شیوه نامه ها فرصت متعددی را صرف نظارت خویش تارنما می نمایند.

برای مثال ، ارشادوراهنمایی ها به ما می گویند که:

📌 ما انتظار داریم ، اکثر سایت ها اطلاعاتی راجع‌به اینکه چه کسی مسئول تارنما میباشد ، و چه کسی محتوا را ساخت نموده است ، و همینطور بعضی از داده ها تماس ( داده ها تجارت و اساسی کمپانی ) را در چنگ یوزرها بگذارد. )

📍به‌این معنا که مفاد تحت رعایت بشود :

داشتن داده ها بی نقص صفحه های

به راحتی جستن کاغذ تماس با ما

منابع و پیوند های فرنگی به منابع

خط مشی رازداری و وضعیت سرویس ها

بیان ظریف نکات مرتبط با نوشته‌ی علمی به وسیله مولف

🔆 مرجع باشید

بیشتر آنالیز گوگل از E-A-T بیرون از سایت شما حادثه می افتد.که سنجیده میباشد

هر شخص تصادفی میتواند داعیه نماید که یک ماهر است. ولی آیا وب سایت های دیگر با شما موافق می‌باشند؟ این یک قصه به طور کاملً متعدد میباشد

در واقع ، دستور کار های گوگل ذکر می نماید که:

زمانی اینترنت سایتی مطلبی تکثیر می دهد، ولی منابع فرنگی معتبری با آنچه وبسایت میگوید مخالف می‌باشند ، به منابع فرنگی اتکا فرمائید.

📌پس اعتنا نمایید ، علاوه بر ساخت یک وب سایت عالی ، به چه شکل میتوانید کاری فرمایید که اشخاص دیگری تارنما شما‌را تحت عنوان منبع در وب سایت خویش معرفی نمایند؟

در مرحله نخستین ، شما می بایست در اکثری از وبسایت های آیتم متکی بودن سایرافراد باشید تا از شما به عنوام مرجع حافظه نمایند.

📍چیزی مشابه به‌این می‌تواند به گوگل یاری دهد تا شما‌را تحت عنوان یک دارای تخصص در زمینه‌ی مسئله معین نماید

دوم اینکه ، وبسایت شما به صورت کلی بایستی با یک زمینه خاص راجع‌به باشد، تا اعتبار وبسایت می بایست در زمینه ی آنچه نظرها کارشناسان میگویند بررسی شود.

گشوده هم ، این مفاد مذکور به وضیعت بیرون از وب سایت (off page )شما ربط داراست که به صورت خاص ، از نویسندگان دیگر در حوزه کاری مربوطه از شما اسم ببرند.

🔖ارتقاء جستجوی تصویری در گوگل

آیا جستجوی تصویری قادر است ، عاملی تغییر تحول دهنده در بهینه سازی باشد ؟ هنوز خیر . ولی جستجوی تصویری گوگل در سال 2020 ارتقاء پیدا خواهد کرد.

آنچه شما بایستی بدانید:

1️⃣جستجوی تصویری در درحال حاضر انجام شدن میباشد.

2️⃣نسبت به قبل اشخاص بیشتری جستجوی تصویری اجرا می‌دهند.

نگاهی به‌این آمار بیندازید:

1️⃣گوگل لنز 1 میلیارد توشه مصرف شده میباشد

2️⃣پینترست 600 میلیون کاوش تصویری در هر ماه اخذ می نماید

3️⃣ 36درصد یوزرها آمریکایی از جستجوی تصویری استعمال میکنند.

  • ۹۹/۱۱/۲۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی