مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


7 نکته طلایی در بهینه سازی تیتر کاغذ
7 نکته طلایی در بهینه سازی تیتر کاغذ
متا تگ تیتر ورقه (Meta title tag) برای انتخاب تیتر صفحه های تارنما بکار میرود و  سئو در مشهد نشان دهنده نسبی محتوای برگه میباشد.

چرا می بایست تحت عنوان برگه اهمیت بدهیم؟
تیتر برگه تاثیر متعددی بر seo تارنما شما خواهد داشت و می توانید با تمجید صحیح آن معیار محل ورود وب سایت خویش از گوگل را ارتقا دهید. به‌دنبال عوارض اینکه چرا بایستی به بهینه سازی تیتر کاغذ اهمیت بدهیم را ذکر می کنیم:

اکران تیتر ورقه در مرورگرها
مرورگرهای پر کاربرد مانند فایرفاکس، گوگل کروم، وب اکسپلورر، اپرا و … تمامی تیتر کاغذ را در بالای پنجره‌های خویش به اکران می گذارند.

اکران تیتر ورقه در مرورگر فایرفاکس
اکران تیتر برگه در مرورگر فایرفاکس

اکران تیتر ورقه در موتورهای کاوش
زمانیکه یوزرها در موتورهای کاوش لغت ها کلیدی متبوع خویش را کاوش می‌نمایند، او‌لین خطی که در حاصل نشان داده میشود تیتر ورقه شما میباشد که در تگ متا تعریف و تمجید نموده اید. همین فرمان موجب اهمیت seo تیتر برگه میگردد که در‌پی این نوشته‌علمی به آن خوا هیم پرداخت.

اکران تیتر ورقه در اشتراک گذاری کانال‌های اجتماعی
زمانیکه شما کاغذ ای در کانال‌های اجتماعی به اشتراک می گذارید بطور پیش فرض تیتر کاغذ در مقاله منتشر گردیده نمایش داده می شود.

سه ادله نقل شده در ابتدا تمامی اهمیت تیتر برگه و طریق اکران آن به بازدیدکنندگان وبسایت شما‌را نشان می‌دهند، با اینکه هیچ محدودیتی در تعداد کاراکترهای تیتر برگه نیست بهتر میباشد که مهم ترین بخش آن فی مابین 60 تا 70 کاراکتر اولیه باشد چون تنها این بخش در نتیجه ها کاوش نشان داده می شود.

اکران تیتر ورقه طولانی در حاصل گوگل
اکران تیتر کاغذ طولانی در حاصل گوگل
 

  • ۹۹/۰۴/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی