مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


یک کدام از موردها اساسی که یک وب سایت از نگاه خصوصیت های فنی بهترین سئو کار  می بایست داشته باشد، دعوا امنیت میباشد. خیر صرفا یوزرها به وب سایت‌های امن بیش تر اعتماد مینمایند، بلکه می‌اقتدار اذعان کرد موتورهای کاوش نیز برای آنها قیمت قائلند. یکی‌از طرق معمولی البته کاربردی، به کار گیری از پروتکل HTTPS یا این که گواهینامه SSL در وردپرس میباشد.

پروتکل HTTPS این اطمینان را به استفاده کننده می دهد که هیچ کسی نمی‌تواند داده ها تبادل گردیده در بین مرورگر و وب سایت را ردیابی و رهگیری نماید. پس در صورتی‌که از این پروتکل به کارگیری نمیکنید، می بایست به تفکر داشتن یک گواهینامه SSL باشید تا بتوانید از پروتکل HTTPS به کارگیری نمایید.

درصورتی که آیکون قفل را در سمت و سوی چپ مرورگر خویش می بینید، یعنی وبسایت شما از پروتکل HTTPS به کار گیری می‌نماید؛ در غیر این فیس، تارنما شما فاقد گواهینامه SSL میباشد.

6- وبسایت شما دارنده داده‌های ساختار یافته میباشد
داده‌های ساختار یافته به موتورهای کاوش امداد میکنند تا بفهمند تارنما شما دقیقا در چه حیطهای فعال میباشد و محتوای صفحه های متفاوت وب سایت شما، دقیقا در زمینه‌ی چه موضوعی میباشد. حتی می تواند فهم و شعور نماید شما دقیقا چه دسته محصولی را در تارنما خویش می‌فروشید.

برای استعمال از داده‌های ساختار یافته تنها یک فرمت رقم خورده موجود است و به همین خیال چنانچه از آن به کار گیری نمائید، موتورهای کاوش تخت‌گاز به وجود آن پی خواهند موفقیت. در رابطه داده‌های ساختار یافته در ورژن yoast سئو 11 طولانی تر بخوانید.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی