مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

یکی مهم ترین دلایلی که موجب می‌گردد تا در یک کسب و عمل نوباوه (و حتی یک نفره) چیره باشیم، آشنایی قواعد و اصول دنیای کسب و فعالیت میباشد. نرخ برگشت سرمایه (ROI) یکی‌از مهم‌ترین اصولی میباشد که با فهم و شعور صدق از معنا آن، تا حد متعددی به پیروزی در کارنزدیک خوا هیم شد.

معرفی واحد سنجش رجوع و برگشت سرمایه(ROI)
در شرایطی‌که از تمام اشخاصی که در کسب و عمل خویش با باخت مواجه شدند بپرسید ROI چه چیزی است حقیقتا پاسخی برای این سوال به شما نخواهند بخشید. و شاید همین عدم دوراندیشی از چنین مضمون‌ کلیدی بهترین سئو کار  موجب باخت آنان شده‌است. ROI مخفف عبارت Return Of Investmet به معنای نرخ گشوده گشت سرمایه میباشد و یک میزان بسیار حاذق برای چک حاصل نتایج از سپرده گذاری میباشد.

نرخ رجوع سرمایه

ROI چه‌طور احتساب می گردد؟
درین نصیب فرمول به حساب آوردن ROI را توضیح داده و با ارائه یک نمونه شمارا طولانی تر با این معنا آشنا خوا‌هیم کرد.

100*{هزینه سرمایه گذاری/( ارزش فعلی سرمایه گذاری- هزینه سرمایه گذاری)}= ROI

در فرمول بالا، \"بها فعلی سپرده گذاری\" به درآمد نتایج از سرمایه یا این که به عبارتی فایده نتیجه ها از سپرده گذاری اشاره می نماید. برای ادراک بهتر این فرمول به نمونه ذیل اعتنا نمائید:

فرض فرمائید آقای X در سال 1395 روی پروژه 1 مبلغ 20 میلیون تومان و در سال 1397 نیز مبلغ 10 میلیون تومان روی پروژه 2 سپرده گذاری نموده است. منفعت نتایج از پروژه 1مبلغ 21 میلیون تومان (پس از 3 ماه ) و منفعت نتایج از پروژه 2 مبلغ 15 میلیون تومان (بعداز 3 سال ) میباشد. ROI برای پروژه 1 شاخص 5% و برای پروژه 2 شاخص 50% را نشان میدهد. بدیهی میباشد که پروژه 2 یعنی یک برد خوب برای سپرده گذاری هدفمند. نکته قابل توجه این میباشد که در نمونه فوق ،عصر احتساب گردیده برای سپرده گذاری و رجوع و برگشت سرمایه 1سال در حیث گرفته شده‌است، بسته به اینکه مسافت هنگامی در بین سپرده گذاری و رجوع و برگشت سرمایه چقد میباشد، می بایست در فرمول به حساب آوردن نرخ سپرده گذاری تغییراتی حیث شود. در پی به تغییرات فرمول احتساب ROI و نظارت آن خوا‌هیم پرداخت.

نظارت حاصل شاخص ROI
دراین بخش به تغییرات فرمول احتساب ROI و محاسبه آن می‌پردازیم. برای با جزییات بیشتر شدن نتیجه ها نتایج از ROI می قدرت خروجی فرمول را بر مسافت وقتی در میان (سپرده گذاری تا برگشت سرمایه) تقسیم کرد. در نمونه روایت شده در بخش گذشته در شرایطی‌که عصر سپرده گذاری را در فرمول ROI نظر کنیم پی به اهمیت مسافت وقتی برگشت سرمایه خوا هیم موفقیت. ROI برای پروژه 1عدد (20) و برای پروژه 2 عدد (16) را نشان می‌دهد. و این یعنی پروژه 1 موقعیت بهتر و بهره آورتری برای آقای X داشته میباشد.

هر چقدر نرخ برگشت سرمایه عدد بیشتری را نشان دهد در معنای منفعت دهی اضافه پروژه میباشد و ROI منفی در معنای حیف کردن سرمایه خواهد بود.

چرا شناخت با معنا ROI مهم میباشد؟
نرخ رجوع سرمایه، شاخصی میباشد که به شما می‌گوید که چندین درصد از سپرده گذاری صورت گرفته به وسیله شما روی یک پروژه، منفعت آور بوده میباشد، با دقت به اینکه خروجی این شاخص به طور درصدی میباشد، به راحتی می‌توانید سپرده گذاری های گوناگون خویش را در پروژه های متعدد باهم مقایسه نمائید. این شاخص گزارشی از آنچه نموده اید و ایده ای برای آنچه خواهید کرد در چنگ شما میدهد. علاوه بر بررسی مالی سپرده گذاری با استعمال از شاخص ROI می‌توانید نسبت هنگامی که برای یک پروژه صرف کردید به درآمد به دست آمده خویش را بسنجید.

به صورت نمونه شما 2 ماه (350ساعت) روی پروژه ای وقت گذاشتید و درآمد نتیجه ها از آن 2000 دلار بوده میباشد. شاخص ROI پروژه شما 5.7 می‌باشد. با به کارگیری از این شاخص می‌توانید ملاحظه کنید آیا عصر خویش را صرف کاری کردید که دارای منفعت بوده میباشد یا این که نه.

ش

  • ۹۹/۰۴/۱۴
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی