مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


برای اینکه وب سایت شما در موتور‌های کاوش مثل گوگل اکران داده شود، می بایست اقداماتی را انجام دهید یا این که به اصطلاح وبسایت خویش را بهینه سازی نمائید. برخی از این اقدامات فنی می‌باشند که به همین خیال و خاطر ممکن میباشد عملیات بهینه سازی کردن وبسایت خویش را به فرد دیگری سپرده باشید که دراین مورد ماهر است. ولی در‌صورتی‌که یه خرده بدین حوزه عشق‌مند باشید، سئو در مشهد میتوانید خصوصیت های فنی seo را بیاموزید و خویش گامی پایدار درین راستا بردارید. در‌این نوشته‌ی‌علمی به 8 گزینه از تکنیک های برتر بهینه سازی در تارنما از نگرش Yoast میپردازیم که قادر است وب سایت شمارا به حاصل نخستین گوگل برساند.

خصوصیت های فنی بهینه سازی
به حقیقت بهینه سازی چه خصوصیت‌های فنی میتواند داشته باشد؟ دیدنی میباشد یک واژه بی آلایش سه حرفی، تا این حد بر روی سایت ما تاثیرگذار میباشد. گروه yoast که با امداد پلاگین وردپرسی خویش به اسم پلاگین Yoast بهینه سازی معروف گردیده‌اند، نگرش‌هایی را درین راستا ارائه می دهند که در صورتی به آن ها دقت کنیم، مطمئنا نتیجه ها خیر خوا هیم گرفت. امروز هم ما 8 گزینه از این خصوصیت های فنی seo را برایتان در لحاظ گرفتیم که حقیقتا مثال‌های نابی می باشند و توصیه می کنیم صد رد صد به آن ها دقت ویژه‌ای فرمائید.

seo فنی چه می‌باشد؟
چنانچه نسبت به بهبود جنبه‌های فنی تارنما خویش مبادرت فرمایید تا صفحه ها بیشتری از وبسایت شما در موتورهای کاوش قرار بگیرد، به آن سئوی فنی میگویند. مواقعی مثل ارتقاء سرعت وبسایت، بهبود تارنما برای خزنده‌های موتور‌های کاوش و … جزو این مدل می‌باشند. سئوی فنی در نوع on-page بهینه سازی قرار میگیرد. on-page بهینه سازی تیم اقداماتی میباشد که در باطن وبسایت خویش انجام می‌دهید تا درجه بهتری در گوگل و موتورهای جستجوی گوناگون کسب نمائید.

تکنیک های برتر بهینه سازی
گوگل همت می کند شایسته ترین سود‌ها را به یوزرها اکران دهد. در‌صورتی‌که میخواهید وب سایت شما در نتیجه ها نخستین باشد، می بایست عملکرد نمایید وب سایت خویش را به استانداردهای گوگل نزدیک فرمایید. بایستی مدام خزنده‌های گوگل را راضی نگه دارید و به موردها فنی وب سایت خویش نیز اهمیت دهید. در‌پی 8 خصوصیت یک تارنما که از نظر جنبه‌های فنی و تکنیک های برتر seo، مشخص و معلوم گردیده را به شما معرفی می کنیم.

تکنیک های برتر seo
تکنیک های برتر بهینه سازی
1- سرعت بار گذاری تارنما شما می بایست بالا باشد
یوزرها برای وقت خویش قیمت قائلند. از طرفی هم به هیچ وجه طاقت ندارند برای گشوده شدن وب سایت شما حوصله نمایند. در سال 2016 یکی‌از پژوهش ها نشان اعطا کرد که 53 درصد از کاربرانی که با گوشی وارد تارنما‌ها میگردند، در صورتیکه دوره گشوده شدن یک تارنما اضافه از 3 ثانیه باشد، آن را شکاف می کنند. می بایست پذیرش کنیم که‌این عدد امروزه کمتر از 3 ثانیه شده‌است.

گوگل هم تارنما‌هایی که عصر بار گذاری بالایی دارا‌هستند را تشخیص می دهد و طبعا امتیاز بالایی نیز برای آنان در حیث نمی‌گیرد. همین منجر می شود تارنما شما در نتیجه ها نخستین گوگل قرار نگیرد و ترافیک قابل توجهی را از دست بدهید.

برای سنجش سرعت تارنما خویش می توانید از وب سایت‌ها و ابزارهای مختلفی نظیر وبسایت GTmetrix به کار گیری نمایید. ما 16 راهکار برای ارتقا سرعت وبسایت‌های وردپرسی را برای شما فراهم کرده‌ایم که بد وجود ندارد نگاهی به آن بیاندازید.
 

  • ۹۹/۰۴/۱۷
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی