مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا گوگل حقیقتا از وبسایت های جدید متنفر میباشد؟ گواهی جعبه چه می باشد و آیا وجود فرنگی دارااست ؟ گوگل به راحتی بهترین سئو کار   نو را مرتبه بندی نمیکند و به یوزرها اذن ی دسترسی به وبسایت نوپای شما‌را نمیدهد و این دستور صرفا به جهت عدم اطمینان گوگل از محتوای شما و اعتبار پیوند ها و منابع شماست،به این دلیل‌که گوگل به صورت مداوم سعی بر جلب رضایت کاریر دارااست و اطمینان به ویسایت های بچه به حیث هوشمندانه وجود ندارد .

در بالا می بایست بدانیم که گواهی جعبه چه می‌باشد ؟
سندباکس گوگل همانند یک غربال فعالیت می‌نماید که بازدارنده از درجه بندی تارنما های طفل بوسیله گوگل در جستجوهای اولیه ی گوگل میشود، برای ارتقا بازدید وب سایت ضروری ست که به عملیات سندباکس به دیده یک زمان ی آزمایشی نگاه کرد، حتی در شرایطی‌که شما از تمام قانون ها پیروی نمایید بازهم سایت شما تا عصر به اتمام رسیدن این زمان به مرتبه ی خوبی از سکو بندی نخواهد رسید، باید اشاره کرد که گواهی باکس گوگل هیچ وقت آیتم تایید گوگل نبوده میباشد، ولی seo کاران از وجود آن به طور کامل مطمئن میباشند و دائما سعی بر کاهش عصر سکو بندی تارنما های خویش دارا هستند.

آیا گواهی جعبه حقیقتا وجود فرنگی داراست؟
حقیقت چیست؟ گواهی جعبه چه میباشد؟ آیا مدرک باکس گوگل در سال ٢٠١٨ وجود خارجی داشته میباشد؟ چنانچه وجود داشته میباشد چه‌گونه میتوان از گواهی باکس شدن وبسایت شما بوسیله گوگل جلوگیری کرد؟ برای جواب به این سوال ما به سراغ یکسری سئوکار رفته و لحاظ آن ها را درخصوص این قضیه نسبت به تجربیاتشان در اداره ی وب سایت های جدیدیشان در سال 2018 پرسیدیم و قدردانی فراوان از آن ها برای یاری به شعور بیش تر این قضیه داریم. این اشخاص به شرح ذیل میباشند :

بیل سبالد.6
– Bill Sebald : مالک اصلی نمایندگی بازاریابی دیجیتالی گیرین لین

ادوارد استورم.7

-Edward Sturm : رئیس بازاریابی World of Ether که کارشناس دیرین سئوی iProspect

اریک ساچز.8

– Eric Sachs : کارشناس و مشاور seo و مدیریت استدلال Sachs Marketing Groupاندی کرستودینا.9

-Andy Crestodina : بنیانگذار Orbit Media ( این شخص به قدری عشق به‌این مبحث داشت که بر روی حدود 1000 پروژ هی وبسایتی در طولانی تر از 18 سال عمل کرد و آنها‌را به اشتراک گذاشت .

مختصری از تاریخچه ی سندباکس گوگل
برای فهم و شعور بهتر اینکه مدرک جعبه چه میباشد می بایست دانست که وبمسترها و متخصصان seo ماهر وب سایت در سال 2004 به‌این سود رسیدند که وب سایت های جدید احداث گردیده ی آن‌ها در ماه های نخستین به صورت صدق به وسیله گوگل سکو بندی نمی‌شود این در حالی ست که‌این اشخاص تلاشهای غیر قابل انکاری پایین قالبهای seo به کار آورده بودند اما در غایت مرتبه بندی نمی شدند.

سایت های تازه به صورت ظریف بوسیله گوگل ایندکس میشوند البته راجع‌به سکو بندی حتی‌در جایگاه ی وب سایت هایی حریف ضعیف خیس از خودشان با لغات کلیدی شبیه قرار نمی گیرند، ولی در موتورهای جستجوی دیگر مانند بینگو و یاهو و … در جایگاه بندی صحت قرار می گیرد. این اثرات سندباکسی فی مابین تعدادی هفته تا یکسری ماه باقی خواهد ماند.

چرا گوگل سایت های مبتدی را به یوزرها معرفی نمیکند؟
قابل به مطرح شدن میباشد که گوگل مانند مدام سعی بر معرفی شایسته ترین و کارآمدترین و لبریز اعتبارترین محتوا به یوزرها خودش را دارااست و طبیعی ست که برای گوگل عاقلانه نباشد که به تمام تارنما های مبتدی و تازه کار و کودک اطمینان نماید .

مثلا Rand Fishkin این نظر را دارد SEOmoz علیرغم اینکه دارنده بکلینک های پروفایلی ظریف و کار کشته بوده ،نزدیک به 9 ماه سندباکس بوده میباشد. وی اعلام داشت که SEOmoz بلاخره بعداز 9 ماه از گواهی جعبه رهایی یافت ودر تمام دوران ما بر این فرمان وافق بودیم که در این‌راه صرفا نیستیم و اشخاص متعددی به همین ادله از تارنما ما رانده شدند که ما برای آنان خوشحالیم که عاقلانه اخلاق کردند و در فیض 12000 لینک و پیوند طبیعی ما جواب تمام زحمت های مارا بخشید و ما به آنچه می خواستیم رسیدیم .

نگرانی ها ما درباره ی مدرک جعبه
در پاسخ به سوال “گواهی جعبه چه چیزی است ؟” حتی فرضیه ای موجود هست که این نظر را دارد گوگل برای تمام اشخاصی که پول و هزینه صرف PPC می نمایند جریمه و مجازات در حیث میگیرد . در سال 2014 موج بخش اعظمی از صاحبان وب سایت و بهینه سازی کاران نگرانی خویش را در امر نماید شدن دوره جایگاه بندی وبسایت های جدید پایشان، نسبت به پیشین اظهار کردند و درخصوص آن در black hat forums مشاجره کردند و ادله این واقعه را تعریف‌و‌تمجید یک فیلترآنتی اسپمی نو بوسیله گوگل پنداشتند .

آیا ادعای سندبکس نشدن سایت های نوباوه صراحت دارد ؟
اشخاص متعددی مدعا میباشند که سایت جدید تاسیس آن ها دارنده سکو بندی قابل مراعات ای به وسیله گوگل میباشد البته از بینش متخصصان seo در تارنما ها ی نو عاملی موجود هست که بازدارنده از درجه بندی صحیح تارنما میشود یک سری پرسش از یک سری متخصصین seo که می تواند برای شما آموزنده باشد.

سوال نخستین :

آیا در سایت های نوپای خویش تاثیر سندباکس ( یا این که هر آنچه شبیه به سندباکس کار می نماید ) را حس می کنید ؟

سوال دوم :

چه مقدار ارتفاع می‌کشد تا وبسایت ما از وضعیت سندباکس بیرون شود ؟

تاثیر سندباکس بر روی تارنما جدید تاسیس :
جواب Bill Sebald :
آری در بالا در وب سایت های تازه که اخیرا برای آنان دامنه تمجید و ساخت گردیده شاهد جدالی ما در میان صاحب و مالک وب سایت و سندباکس گوگل خوا‌هیم بود و این بحران تاوقتی‌که اهمیت وب سایت شما برای گوگل اثبات نشود ادامه خواهد داشت .

جواب Eric Sachs:
این مورد بستگی به فاکتورهای متفاوتی داراست نمی قدرت اذعان کرد که شما تنها نیاز به یکبارتنظیم سازی دارید و بعد نیاز به انجام هیچ کاری وجود ندارد هر چه کار های شخص در موضوع seo پیشرفته خیس باشد ( محتوا، پیوند ها، فهرست راهنما،کنسول های کاوش، سیگنالهای اجتماعی، فهرست راهنماهای محلی، استناد های محلی و … ) قادر است برد بیشتری دراین مورد کسب نماید. تحت عنوان یک ضابطه کلی این رخداد در یک مقطع ی هنگامی 4 تا 6 هفته ای واقعه می افتد.
 

  • ۹۹/۰۴/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی