مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


گوگل آنالیتیکس (Google Analytics)، ابزار آنالیز‌گر کمپانی گوگل میباشد که بین یوزرها اهل ایران سئو در مشهد به اسم‌های گوگل محاسبه، گوگل آنالیتیک و گوگل آنالیتیکز هم شناخته می گردد (آری! این فارسی‌زبانان دوست‌داشتنی!).

از قدیم گفته‌اند چیزی که اندازه‌گیری و در اختیار گرفتن نشود، بهبود پیدا نمی‌نماید، گوگل آنالیتیکس هم برای رصد کردن وب سایت پباده سازی گردیده تا با داده‌ها و گزارشات آن وب سایت خویش را با صرفه فرمائید.

البته چیز دیگری که گوگل آنالیتیکس را به یک ابزار لازم برای صاحب و مالک هر اینترنت‌تارنما (یا این که نرم افزار تلفن همراه) تبدیل کرده این میباشد که به کار گیری از آن هم بدون پول و هم بسیار ریلکس میباشد. آنقدر بی آلایش که حتی یوزرها اهل ایران که به لهجه انگلیسی اشراف چندانی هم ندارند، میتوانند با مطالعه یک فراگیری معمولی (همچون این یادگرفتن) از آن استعمال کنند.

با این وجود، به جهت نامعلومی هنوز هم اکثری از اینترنت‌تارنما‌های فارسی از این محاسبه‌گر (یا این که بقیه چک‌گرها) به کار گیری نمی کنند. ما در‌این مقاله قصد داریم بگوییم که گوگل آنالیتیکس چه میباشد، چرا اینقدر مهم و واجب میباشد و طریقۀ فعالیت با این ابزار را از شالوده به شما فراگیری بدهیم و در باب داده ها تحلیلی مختلفی که در چنگ شما میگذارد، حرف نماییم. پس در حالتی که که ابداً با گوگل چک شناخت ندارید و هیچ وقت از آن برای نظارت اینترنت‌وب سایت خویش به کارگیری نکرده‌اید، یا این که در شرایطی‌که که آن را نصب دارید البته تا به اکنون سراغش نرفته‌اید، توصیه میکنیم این مقاله را از دست ندهید و نگذارید این زمان استثنایی برای پیشرفت سایت شما از دست برود.

گوگل آنالیتیکس چه است؟
راهنمای گوگل آنالیتیکسهمانطور که در پیشگفتار گفتیم گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ابزاری برای نظارت و نظارت وب سایت میباشد که گوگل به بدون پول در چنگ وبسمتران قرار داده میباشد. این ابزار محاسبه‌گر می تواند داده ها بسیار جامعی را دربارۀ ترافیک محل ورود، خلق یوزرها در تارنما، نرخ تبدیل و کلی داده ها و گزارشات دارای منفعت را در چنگ مدیران اینترنت‌تارنما‌ قرار دهد. اطلاعاتی که می تواند نقش بسیار مهمی را در باصرفه‌سازی یک اینترنت‌وب سایت و پیشرفت آن ایفا نماید.

این ابزار به شما قابلیت و امکان می دهد که وب سایت، وب لاگ و کانال‌های اجتماعی خویش را ذیل لحاظ بگیرید و اطلاعاتی مثل روش ‌ورود استفاده کننده، خلق استفاده کننده، نرخ تبدیل، عصر ماندن در صفحه های، گونه دستگاه و تمام اتفاقاتی که در تارنما یا این که وب لاگ شما چهره میدهد را رصد نمایید.

این‌ها صرفا بخش کوچکی از گزارشاتی میباشد که گوگل آنالیتیکس در چنگ شما میگذارد. این داده ها حیاتی قادر است موقعیت وبسایت شما‌را به خیر نشان دهد البته آنچه خدمت تحلیل گوگل را به ابزاری بدون نقص تبدیل می‌نماید این میباشد که با سایر ابزارهای Google سازگار میباشد. براین اساس می‌قدرت آنالیتیک را با گوگل ادز، یوتیوب و تگ منیجر مخلوط کرد. در واقعیت، تمام ابزارهای Google که بازدیدها و ترافیک در آن ها اکانت میگردد، می توانند با Google Analytics ترکیب و کامل شدن شوند.
 

  • ۹۹/۰۴/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی