مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


ارسال وسیع لینک و پیوند‌ها وبسایت (پست‌های تازه، پست‌های کهن و صفحه ها دیگر تارنما شما) در تارنما‌های  بهترین سئو کار  سوشال بوکمارکت جزء تکنیک‌های کلاه خاکستری seo قرار می گیرد البته انجام این فعالیت به طور زیاد روزمره می تواند خطرناک باشد؛ سفارش می کنیم با محدود کردن تعداد ارسال‌های خویش به ۱ الی ۲ گزینه در روز، تارنما‌تان را ایمن نگه دارید.
یعنی در صورتی‌که شما آخری پست های بلاگ و یا این که پست های دیگر وبسایت‌تان را صرفا یک توشه در چنین وبسایت‌هایی ارسال فرمایید، وبسایت شما خیر فقط به خلل برنخواهد خورد بلکه مقداری هم سبب بهبود شرایط seo و درجه‌بندی تان گردد. علاوه بر این مورد ها شما از روش میتوانید ترافیک قابل توجهی جذب فرمائید.در اینجا به یک سری وب سایت اساسی و تاثیرگذار سوشال بوکمارکت اشاره کرده‌ایم که شما در آنان می توانید با ایمنی مجموع آخری پست های بلاگ‌تان را برای اخذ پیوند‌های بیشتر ارسال نمائید. (ولی شاید اکثری از آنها در بعضی مناطق اثرگذار نباشند، ولی مخلوط آن ها مورد مفیدی برای تارنما شما از حیث سکو بندی و ترافیکی می باشد.
tumbleuponDiggFolkdInboundScoop.itSlashdotDeliciousطبق یک چک کلی در زمینه ی شایسته ترین وبسایت های سوشال بوکمارک قادر است سود گیری کرد که Stumbleupon یکی شایسته ترین این تارنما‌ها میباشد که با تعداد متعددی از چنین تارنما‌هایی همیاری می‌نماید و در ادامه آن تارنما های Digg و inbound قرار دارا‌هستند. براین اساس توصیه میکنم که دست کم در‌این سه وبسایت نام نویسی فرمائید و از آنها تماما به طور بدون پول استعمال فرمائید.در‌پی به یک‌سری نکته که می‌بایست در طی به کارگیری از وبسایت‌های سوشیال بوکمارک بدانید، اشاره میکنیم:
۱- شرکت کردن در کارهاسوشیال بوکمارک عالی هنگامی حادثه میفتد که شما آغاز به همیاری با بلاگ نویسان در حوزه کاری خویش فرمائید. متاسفانه اکثر وب لاگ نویسان از تارنما های سوشیال بوکمارک فقط برای نشر آخری پست‌های خویش به کارگیری می‌نمایند سوای اینکه حتی ۱ دقیقه مدت برای تعامل و یا این که تلاوت پست‌های بقیه افراد بگذارند.چه طور شما انتظار اخذ نتیجه ها بهتر با به کارگیری از وبسایت های سوشیال بوکمارک را دارید، در حالی که فقط شما و کلیه برای انشتار پست سراغ چنین تارنما هایی می روید؟ پس سفارش می کنم هنگامی که سراغ این وب سایت ها میروید، عملکرد فرمائید که به خیر و خوبی با دیگر بلاگ نویسان تعامل نمائید تا آنها نیز بدون چاره به تعامل با شما و پست‌هایتان شوند.
۲- جستن و استعمال از وب سایت های بسیار دارای ارتباطیک سری پلتفرم وجود دارااست که روزمره گزینه به کارگیری هزاران وب لاگ نویس قرار میگیرد. جایی که وب لاگ نویسان خیر فقط پست‌هایشان را برای افزایش موقعیت منتشر می‌نمایند، بلکه مطالب یکدیگر را نیز به اشتراک میگذارند و توسعه و گسترش میدهند. این زمینه دقیقا به عبارتی چیزی که شما در طول رفتن به یک وب سایت سوشال بوکمارک برای تبلیغ وبسایت‌تان، جستجوی بهتر و ارتقا ترافیک بایستی انجام دهید.
درپی به تعدادی پلتفرم که با به کارگیری از آنان میتوانید تارنما خویش را برای قرار به دست آوردن در حداکثر مقدار بازدید، قرار دهید اشاره می کنیم.
Inbound.org : این وبسایت در جایگاه نخستین برای عده ای خوب میباشد که در زمینه ی بازاریابی، بهینه سازی و دیگر موضوعات مرتبط با وب لاگ سازی کار می‌نمایند. چنانچه شما یک وبسایت در زمینه‌ی بازاریابی دارید، این گزینه مورد خیر و خوبی برای شما میباشد که هزاران نفر از وب لاگ نویسان بالقوه را برای اتصال، جذب و تبلیغ تارنما‌تان پیدا نمایید.Blog engage : این تارنما دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که ما هر روز از آن برای رابطه با دیگر بلاگ نویسان و افزایش مطالبمان استعمال می کنیم. در‌این تارنما هزاران بلاگ نویس از همگی صنعت های حضور دارا‌هستند و یک مورد عالی برای جذب و بهبود حالت وبسایت میباشند.Biz Sugar : یکی‌از دیگر از تارنما های سوشیال بوکمارک که میتوانید از آن برای در معرض رویت کرد قرار به چنگ آوردن وب سایت‌تان به کارگیری نمائید، biz sugat میباشد. این وب سایت نیز به وسیله هزاران وب لاگ نویس در همگی صنعت های در سراسر دنیا گزینه به کار گیری قرار میگیرد به این ترتیب این آیتم مطلوبی برای برقراری رابطه است.۳- از عنوان ها و شرح مختصر استعمال نماییدیکی معمول ترین اشتباهاتی که اشخاص هنگام استعمال از وب سایت های سوشیال بوکمارک می‌نمایند، این میباشد که آن ها دقیقا به عبارتی عنا وین و محتوایی که در تارنما‌شان جای‌دارد را به طور بی نقص در چنین تارنما هایی منتشر می‌نمایند.از چنین عده ای می بایست پرسید که دقیقا هدفتان از به کار بستن از وب سایت های سوشیال بوکمارک بدین مدل چه می باشد؟ این عمل خیر صرفا سودی برای شما خواهد داشت، بلکه قادر است در غایت به جهت ساخت‌و‌ساز محتوای تکراری سبب ساز جریمه شدن وب سایت شما از طرف گوگل خواهد شد.براین اساس سفارش می کنم که هنگام به کارگیری از وب سایت های سوشال بوکمارک قطعا از عنا وین و محتوای منحصربفرد برای به عبارتی تارنما، مطابق با حالت به عبارتی وب سایت استعمال فرمایید.
۷- تبادل لینک و پیوند

  • ۹۹/۰۹/۱۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی