۱۵ ترفند seo کلاه سیاه که نباید سمت آنان بروید
تصاحب جایگاه اولیه در موتورهای کاوش رویای هر صاحب و مالک کسب و کاری در وب میباشد. سئو در مشهد تصاحب سکو اولیه در موتورهای کاوش سبب ساز بازدید بیشتر تارنما و ارتقاء مشتریان می گردد.
البته میان روشهای جان دار شاید سرعت ترفندهای seo کلاه سیاه زیاد باشد ولی به شما اطمینان میدهیم که در غایت به هیچ جا نخواهند رسید.
سئو از روش طریق های بهینه سازی کلاه سپید شایسته ترین خط مش ممکن چهت نیل شما به مرتبه های برتر موتورهای کاوش میباشد.
مطمعن باشید طریق کلاه سپید مدام نسبت به شیوه کلاه سیاه در حین دوران بهتر و مفیدتر خواهد بود
اینکه شما جایگاه بالا فارغ از هیچ ترفند کلاه سیاه و یا این که به تصحیح سایهای داشته باشید بسیار اصلی میباشد و شایسته ترین منش برای آن تمرکز بر روی تجربه مثبت مخاطب در سایتتان میباشد.
بهینه سازی کلاه سیاه
اقدامات بهینه سازی کلاه سیاه در واقع چه چیزی میباشند ؟
seo کلاه سیاه در واقعا به گروه تکنیکهای فریبندهای گفته می شود که صاحبان تارنما ها از این تکنیک ها به کارگیری مینمایند تا همت کنند موتور های کاوش را فریب دهند. به هر هم اکنون مدام گروه های فعالی دراین حوزه میباشند که همیشه در اکنون محاسبه موتورجستجو و نقص های آن میباشند تا تکنیک های کلاه سیاه بیشتری را اخلاق و رفتار نمایند.
قصد موتور های کاوش مانند گوگل و بینگ این میباشد که وبسایت ها را برای ارائه داده ها ظریف در قبال یوزرها و خوانندهگان انسانی قرار دهند. این موتورها مدام می خواهند نتیجه ها موثر و استفاده کننده پسندی را برای افرادی که به آنان مراجعه مینمایند، فراهم کنند. (برای فهم و شعور بهتر این مقاله ، نوشتهیعلمی “چطور مثل گوگل تفکر کنیم” را مطالعه نمائید. )
موتورهای کاوش از روشهای ویژه ای مانند اسپایدر ها و یا این که ربات های ویژهای به اسم خزنده ها برای تحلیل محتوای باطن سایت ها به کارگیری مینمایند. این نرم افزار های کامپیوتری مدام دنبال کشف کردن لینک و پیوند هایی برای کشف محتوای تازه میباشند.
تکنیک های کلاه سیاه بهینه سازی در بنا شده در میخواهند این الگوریتم ها و اپلیکیشن های گوگل را فریب دهند و در همت می باشند تا مرتبه بالاتری نسبت به بها حقیقی وواقعی که داراهستند کسب نمایند.
موتور های کاوش گهگاه تارنما ها را برای برخی عارضه ها به عنوان مثال به کار گیری از طریق های فریب دهنده مجازات مینمایند. مجازات این موتورها ممکن میباشد آنهارا به تعدادی درجه زیر خیس تنزل دهد و یا این که به صورت کلی آنان را از صفحه های موتورجستجو حذف کند.
جستجوها در موتور های کاوش بر مبنای تاریخ و مدت به خصوص درباره با جستجوهای خبری شکل میگیرد ولی تاکیک های فریب دهنده از این واقعه پرهیز مینمایند.
گوگل و دیگر موتور های کاوش مدام به صورت تروتمیز الگوریتم های خویش را آپدیت رسانی مینمایند تا وبسایت های خلافکار و آنهایی که قصد گمراه کردن داشتند را پیدا نمایند.
گوگل بیشتراز ۵۰۰ توشه در سال تغییرات کوچکی را در الگوریتم هایش اعمال مینماید. پس توصیه می کنیم به مکان به کار گیری از میانبرها و تاکتیک های گم راه کننده، از به عبارتی نخست با اصول و شیوه های درسی پیش بروید.
حقیقت این میباشد که شما هیچگاه نمیتوانید جلوی بروزرسانی های امثال گوگل را بگیرید و یک دوران بالاخره دستتان رو گردد.
افرادی هم که قصد استعمال از طریق های کلاه سیاه را ندارند و می خواهند تماما صاف و بی آلایش پیش بروند بازهم ممکن میباشد فی مابین منش به غلط از آن ها استعمال نمایند البته الگورتیم های گوگل نیت خالص شمارا نمیتوانند اندازه گیری کنند پس بایستی در مورد آنها مطالعه نمائید تا بتوانید از به کار بستن از آن ها اجتناب نمائید.
وجود یک تکنیک کلاه سپید برای اجتناب کردن از ۱۵ تکنیک کلاه سیاه!
۱#- Keyword Stuffing
موتورهای کاوش سراغ محاسبه عبارات کلیدی میروند که تارنما ها برای آن ها سئو گردیده اند تا مشاهده کنید که آیا سایت قیمت مرتبه تصاحب کردن در آن کلمه و واژه کلیدی را داراست و یااینکه آیا ابدا آن واژه و کلمه یک واژه اصولی میباشد یا این که واژه و کلمه ای میباشد که مستلزم اجزای جانبی میباشد و…
مثلا هنگامی شما کلمه و واژه “شایسته ترین بازی” را کاوش می کنید در فهرست حاصل مقابل شما نتیجه ها مربوط به این کلمه و واژه اکران داده میگردد.
بعضی وقت ها اشخاص برای کنار وارد شدن با این عکس العمل موتور کاوش سراغ اضافه کردن تعداد لغت ها بیشتری به کلیدواژه های تارنما خویش میروند. بدین ترتیب چنانچه شما یک وب سایت را با مقادیر بسیار متعددی عبارات کلیدی مشاهده کردید بدانید که از Keyword Stuffing استعمال مینماید.
به صورت معمول از یک کلمه و واژه چند بار در یک جمله استعمال نمی شود و این عمل عوارض مختلفی دارااست اعم از عارضه ها عرفی و اعم از عارضه ها ادبیاتی و ارتباطی و… مدام برای ذکر بهتر مراد حتی در حالتیکه ما یحتاج باشد از یک واژه و کلمه چند بار استعمال نمایید، معمولا اشخاص سراغ به کار بستن از لغت ها مترادف و هم معنی می روند.
این فعالیت را در کلیدواژه ها به شدت اصولی انجام دهید به دلیل آن که به کار گیری مکرر کلمه ها کلیدی برای گوگل بسیار تعجب آور خواهد بود و برای وبسایت شما هیچ ارزشی قائل نخواهد شد.
پس متوجه شدید که Keyword Stuffing یک شیوه خطا میباشد که از نگاه گوگل زیاد جذاب نمی باشد.
#۲- پیوند و متن نهفته
صرفا شیوه نابود کردن تارنما به کار گیری غیر اصولی از لغات کلیدی وجود ندارد. در اواسط فعالیت وقتی صاحبان وبسایت بدین سود میرسند که وبسایت آن ها از نظر یوزرها انسانی یک تارنما خوشگل و بسیار کاربردی و خوانا میباشد ولی در چنین قوانینی صاحبان سایت قصد داراهستند گشوده هم کلمه ها کلیدی متبوع و پیوند هایشان را به وبسایت بیافزایند. معمولا این لغات کلیدی و لینک و پیوند های اضافه در وبسایت معنایی ندارند، بدین ترتیب صاحبان تارنما آن ها را از لحاظ یوزرها مخفی مینمایند.
تارنما ها می توانند لغات کلیدی و پیوند ها را با هم نقاشی کردنشان با رنگ دورنما پنهان نمایند. با این هم اکنون و صحیح هنگامی که هیچ کاربری متوجه این پیوند ها و کلمه ها نمیشود البته الگوریتم عنکبوت گوگل به نیکی آنهارا شناسایی مینماید و جزء وب سایت شما می داند.
شاید این فعالیت فعلا مطلوب باشد و سبب ساز خواهد شد که شما در عبارات کلیدی نهفته گردیده جایگاه بگیرید البته وقتی که یوزرها انسانی وارد وبسایت بشوند و ببینند خبری از واژه کلیدی که سرچ کردند وجود ندارد، ان مقطع دردسرها برای شما استارت میگردد! دیگر شما جزء حاصل اثر گذار برای کاربرانتان نخواهید بود.
و موتورهای کاوش خیلی زود از جزئیات همت شما سردرخواهند آورد.
#۳- کلیدواژه های نامناسب و محتوا کیفیت بالا تحت
صاحبان وبسایت هایی که اکثر اوقات عملکرد مینمایند محتوایی طولانی را برای یوزرها انسانی آماده نمایند اکثر اوقات به بحران کشیده میگردند.
طویل بودن محتوا به خودی خویش کفاف نمی دهد و وبسایت شما میبایست محتوای طولانی کیفیت خوب همپا با لغت ها کلیدی مطلوب و اصولی داشته باشد.
#۴- محتوای تکراری
محتوای تکراری
به هیچ عنوان این یکیاز را آزمون نکنید.
خیر صرفا موضوع اسکن رایت به صورت دور از شوخی ای برای موتور های کاوش اهمیت دارااست بلکه هیچ موتور جستجویی نیست که محتوای تکراری را ایندکس نماید و یا این که آن را آیتم مجازات قرار ندهد.
گوگل این را به خیر فهم و شعور مینماید هنگامی که کل حاصل لیست گردیده برای یوزرها در غایت به یک محتوا شبیه رسد چقد آزار دهنده و مضحک خواهد بود.
تمرکز بر بازیابی محتوا و ارائه محتوای یونیک بسیار ارزشمندتر میباشد.
احتمالا نیاز داشته باشید تا از ابزارهای محاسبه محتوا برای پرهیز از تکراری شدن آن ها استعمال کنید.
#۵- اتوماسیون محتوا
تحت عنوان یک راهکار برای دوری از محتوای تکراری، اشخاص اتوماسیون محتوا را ابتکار کردند. یعنی فردی محتوایی را اخذ میکند و با ارائه تغییراتی در آن، متن را به اندازه کافی تغییر و تحول میدهد.
اشخاص با به کارگیری از ساخت و ساز تغییرات در جملهها و به کار گیری از هم معنی عبارات این عمل را انجام میدهند ولی حقیقت این میباشد کهاین نوشتهیعلمی همچنان یک نوشتهی علمی تکراری میباشد و تجربه کاربری بدی داراست. شاید شما از چنگ موتورجستجو فرارو گریز نمایید البته هیچ وقت نمیتوانید یوزرها انسانی را گول بزنید.
ربات ساخت و ساز محتوا
اکثر زمان ها اتوماسیون محتوا به یک بحران برای خوانندگان تبدیل میشود به دلیل آنکه در بالا میپندارند با یک محتوای نو مواجه اند ولی با مقداری مطالعه پی می برند که یک محتوای تکراری با کلماتی تازه میباشد که گهگاه حتی ممکن میباشد در قرائت آن به ایراد واکنش نمایند!
حتی برای این عمل بعضا از اپ های ماهر خودمانی ساخت گردیده اند که تختگاز میتوانند محتوایی با درحال حاضر و هوای نو را ساخت و ساز نمایند البته گشوده هم نمیتوانیم از حقیقت گریز کنیم.
به هر اکنون خیر فقط یوزرها انسانی از چنین متونی استقبال نمی کنند بلکه موتورهای جستجوهم با بالغ خیس شدن و اضافه کردن بروزرسانی ها بالاخره به فهم چنین متونی پی خواهند موفقیت و آن مدت جریمه های سنگینی برای وبسایت شما در لحاظ خواهند گرفت. سفارش میکنیم بر روی محتوا سپرده گذاری نمایید و به شدت از اتوماسیون آن دوری نمائید.
#۶- مخفی کاری
فکر کنید که واژه ای را در گوگل کاوش میکنید آنگاه هنگامی که روی یکیاز پیوند های فهرست کلیک می کنید، سود ای را مشاهده میکنید که به هیچ عنوان مشابه آن چیزی که شما دنبال آن میگشتید، وجود ندارد.
این دقیقا به عبارتی چیزی میباشد که وقتی که موتور کاوش از روش محتوا مخفی به سایتی سکو میدهد رخداد می افتد؛ یعنی در غایت یوزرها متوجه می شوند در فضایی میباشند که به هیچ عنوان درپی آن نبودند.
تارنما هایی که از طریق مخفی کاری به کارگیری مینمایند در واقع دارنده دو برگه میباشند. یک شیت آن چیزی که به موتور های کاوش نشان می دهند و ورقه دیگر چیزی میباشد که به یوزرها نشان میدهند.
اینکه از روش مخفی کاری به اهدافتان برسید یک نحوه فوق العاده موقت میباشد که در طولانی زمان مضرات بسیار متعددی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. اینکه در غایت یوزرها از فیض ای که در وب سایت شما مشاهده مینمایند، راضی نباشند، سبب می شود از صفحه های کاوش گوگل محو گردید.
#۷- طعمه جعلی
این نحوه دیگری میباشد که یوزرها وب را گم راه مینماید. فرض فرمائید شما یک عنوان جنجالی راجعبه سوپر استار سینما زدید و وقتی که عموم آن را گشوده مینمایند با محتوایی در زمینهی مدیریت جمهور مواجه میگردند.
چنین نتایجی به شدت یوزرها را عصبانی مینماید و سبب می گردد که خیلی سریع از تارنما شما بیرون شوند.
استعمال از تیترهای جعلی یک راهکار برای جذب ترافیک بیشتر از گوگل، فیسبوک و… میباشد که در شکل متوجه شدن آنان برایتان بسیار گران مجموع شود.
#۸- لحاظ اسپم
کامنت اسپم
وب لاگها، تارنماها و… عموما نظرها را عام المنفعه عموم گشوده میگذارند تا همگی بتوانند حیث خویش را در زمینهی محتوا متبوع درج نمایند.
در صورتی نمیدانید در حال حاضر بدانید که موتور های کاوش به تحلیل نظرها هم میپردازند و همین دلیل سبب ساز میگردد که کارشناسان seo برای امتیاز دریافت کردن در نظرها عبارات و پیوند های گزینه نظرشان را بگنجانند.
درین میان می بایست بسیار مواظب باشید تا مقدار ایده ها اسپم در شیت شما از حد مجاز ارتقا نیابد به دلیل آنکه در صورتی گوگل یا این که هر موتور کاوش دیگری به ارزیابی آنان بپردازد و نظرها بیش تر از حد متعددی را اسپم تشخیص دهد، در غایت تمام برگه را تحت عنوان یک برگه اسپم در حیث می گیرد.
#۹- هرزنامه شبکههایعمومی
مانند اسپم نظرها، اسپم شبکههایعمومی نیز یک تکنیک کلاه سیاه شناخته میشود.
وقتی که قصد دارید از شبکه های مردمی برای تبلیغات استعمال فرمائید ضروری میباشد که به هرزنامه هم دقت داشته باشید. شایسته ترین راهکار این میباشد که از شبکه های مطلوب برای تبلیغات استعمال فرمایید، اطلاع رسانی های تبلیغاتی به عبارتی جایی میباشند که برای تبلیغات در لحاظ گرفته گردیده اند و موتور های کاوش از حضور تبلیغات در آنان تعجب نخواهند کرد.
اسپم خیر صرفا سبب ساز خورد شدن روان موتور های کاوش میشود بلکه حسابی روان یوزرها را هم بهم میریزد و شما به هیچ عنوان نمیتوانید سود مطلوبتان را از آنان بگیرید.
#۱۰- مبادله شیت
یکیاز دیگر از طریق های سریع برای دریافت کردن مجازات گوگل این میباشد که مبادله کاغذ داشته باشید. برای این عمل کافی میباشد یک برگه را در تارنما تان با شرایط و امتیاز خوب در حیث بگیرید آنگاه داخل آن را مملو از محتوای غیر دارای ربط فرمائید و به کاغذ گزینه نظرتان لینک و پیوند دهید.
به هر درحال حاضر اینکه شما محتوای عالی یک شیت را منزه نمائید و آن را مملواز محتوای غیر اصولی و غیر دارای ارتباط فرمایید که در غایت عدم رضایت یوزرها را هم در ادامه داشته باشد، تنها فعالیت یک خل وچل میباشد که می خواهد از یک میانبر پرخطر چهت نیل به اهدافش استعمال نماید.
#۱۱- دامین Squatting
هرکس خطاها تایپی را گهگاه مرتکب می شود.
domain Squatting
مشکلات تایپی برای هدایت یوزرها به یک تارنما گهگاه دردسر ساز و از نگاه موتور های کاوش مشکوک خواهد بود. فکر کنید قصد دارید اشخاص را به yahoo.com منتقل نمائید البته اشتباها yahooo.com تایپ می کنید. این یک غلط بی آلایش میباشد که به راحتی هم صحیح می گردد البته اشخاص سود جو میتوانند دامین yahooo.com را خریداری کرده و برای اهدافشان به کارگیری کنند.
متاسفانه همان طور که قبلی خیس هم گفتیم موتور های کاوش نمیتوانند نیت اشخاص را تشخیص دهند و فکر میکنند شما این فعالیت را از عمد انجام دادهاید پس یک مجازات صحیح و حسابی برایتان در لحاظ میگیرند.
به هر اکنون شما هم نباید انتظار داشته باشید که یاهو کل لغت ها اشتباهی حول نامش را در وب خریداری نماید!
۱۲#- تبادل لینک و پیوند
تبادل لینک و پیوند
تبادل لینک و پیوند ممکن میباشد به لحاظ یک ایده برای بدست آوردن لینک و پیوند های عالی باشد. فرض فرمائید دو صاحب و مالک وبسایت توافق کرده اند به وبسایت های یکدیگر پیوند بدهند.
صاحبان تارنما میخواهند لینک و پیوند های مربوط به هر وبسایت را که تا قبل از این وجود نداشته ساخت و ساز نمایند. این یک مبادله لینک و پیوند بی آلایش میباشد. ولی در صورتیکه این عمل به صحت هم صورت پذیرد اکثر زمان ها فیض اش یک لیست طولانی از پیوند ها شود.
این فعالیت هرچقدرهم که از صمیم قلب باشد گشوده هم برای کاربرانی که از این صفحه های بازدید مینمایند به هیچ عنوان دیدنی وجود ندارد. فهرست های طولانی پیوند ها اکثر اوقات مربوط به محتوای دیگر وبسایت نیستند. علاوه بر این ساختوساز لیست پیوند بسیار طاقت فرسا و وقتگیر میباشد که ما این را اکثر زمان ها در همیاری هایمان به خیر و خوبی شعور می کنیم.
۱۳#- لینک و پیوند های خریده گردیده، کلاه سپید نیستند!
موتور های کاوش اکثر زمان ها با تارنما هایی که لینک و پیوند می خرند و یا این که میفروشند وسط نیکی ندارند. این در زمینهی وب سایت هایی که پست مهمان داراهستند هم درستی مینماید.
این به نوعی تبلیغات میباشد و بابت آن لینک و پیوند هزینه گرفته شدهاست که داده خواهد شد پس نمیتواند یک توصیه صمیمانه به یوزرها باشد. علاوه بر به این شکل پیوند هایی میتوانند خواننده گان را منحرف نمایند.
درحالتی که موتور های کاوش اذن معامله پیوند ها را بدهند، پول به مکان کیفیت حق تقدم خواهد گرفت.
۱۴#- کانال های محرمانه وب لاگ (PBN)
وقتی که عموم دربارهی شیوه رابطه لینک و پیوند به تارنما یاری مینمایند، آنها آغاز به تامل کردن در باب رویههایی برای بدست آوردن بیشتر لینک و پیوند مینمایند.
یک کدام از شیوه های بدست آوردن لینک و پیوند های بیشتر تولید یک کانال از بلاگ ها میباشد. با وجود وبسایت های زیاد در حوزه بلاگ یک مالک تارنما با وقت گذاشتن می تواند پیوند های متعددی را به تارنما خودش بدهد که اکثر اوقات تماما سودجویانه می باشند. این عمل هم همت مشابهی مانند خرید لینک و پیوند دارااست و زیاد جذاب وجود ندارد.
PBN ها در معرض خطر نیستند، البته این نحوه یک نحوه کلاه سپید هم وجود ندارد.
۱۵#- هک کردن
هک کردن یک ایراد رو به رویش در اینترنت میباشد. صفحاتی که هک میشوند به تولید ها شما متصل میشوند و این ارتباطات به طور موقت در ارتقا درجه شما اثرگذار میباشد. البته این یک راهکار مطلوب برای طولانی بازه زمانی نخواهد بود، به این دلیلکه الگوریتم های گوگل می توانند آنهارا تشخیص دهند.
وبسایت هک گردیده یک خط مش سریع برای آمدن به لیست سیاه گوگل میباشد. که در غایت یک ورقه وسیع قرمز رنگ که هشدار درخصوص ورود به تارنما را میدهد برای یوزرها به اکران در خواهد امد.
بازگرداندن یک وبسایت هک گردیده اکثر وقت ها بسیار پیچیده و مشقت بار میباشد و اکثری از یوزرها مستمر تارنما در پروسه بازگردانی و دوران برهه زمانی آن از دست می روند.
یک وبسایت هک گردیده بدترین حادثه برای یک کسب و عمل آنلاین میباشد و همان کلیه چیز را نابود می نماید.
پیامدهای استراتژی های seo کلاه سیاه
مجازات
به کارگیری از هریک از این ۱۵ طریق کلاه سیاه و دیگر شیوه های آن میتوانند جراحت های شدیدی به تارنما شما بزنند. حتی بدتر از مجازات های گوگل پاندا و گوگل پنگوئن
وقتی که وبسایت شما مجازات میگردد هیچکس از روش کاوش به آن دسترسی نخواهد داشت! دو طرز مهم وجود دارااست که گوگل ممکن میباشد مجازات الگوریتمی را اجرا نماید.
سیستم الگوریتم خودکار گوگل وبسایت هایی را که نیاز بدانید آیتم مجازات قرار می دهد البته در حالتیکه الگوریتیم های گوگل به صورت تروتمیز هم وبسایت شمارا تحلیل نمایند بازهم نمیتوانند کلیه ایرادات را شناسایی نمایند.
برای همین گوگل شک وتردید نمینماید که میبایست یک آدم مجازات ها را اعمال کند.
پنالتی گوگل
وقتی که یک الگوریتم وب سایت شمارا مجازات نماید، رفع آن مجازات ابدا معمولی و سریع نخواهد بود. شما فقط کاری که می توانید بکنید رفع نقص ها میباشد و بعد از آن انتظار کشیدن برای اینکه هنگامی مجدد وبسایت شما انالیز گردد و تایید خواهد شد که دیگر نقص ندارد.
در صورتیکه وبسایت شما در گوگل نقص پیدا کرده باشد، گوگل از روش کنسول کاوش آن را به شما اطلاع خواهد اعطا کرد.
برای حذف مجازات شما می بایست خطاها را رفع نمایید و بعد به گوگل اطلاع دهید همینطور بایستی به گوگل توضیح دهید که چطور این مورد را حل کردید.
کاهش درجه
برخی مجازات های گوگل سبب ساز نزول جایگاه شما خواهند شد. هنگامی که گزینه چنین مجازات هایی قرار می گیرید دیگر از سطح معین گردیده به وسیله گوگل فراتر نمیتوانید بیایید. بعضی وقتها گوگل معلوم مینماید که از یک سری ورقه اولیه فراتر نیایید و شما هر کاری فرمایید نمیتوانید فراتر بیایید.
بلک لیست
گوگل از اصطلاح بلک لیست به کار گیری نمینماید و تارنما های متبوع دراین خصوص را اسپم میداند. گوگل همینطور وب سایت هایی را که راهبرد های وبمسترینگ خویش را انقطاع میکنند، مسدود مینماید.
از سایر علائم بلک لیست این میباشد که وقتی که در درحال حاضر عملکرد برای بازدید از وبسایت نام برده می باشید، همیشه با یک برگه قرمزرنگ با اخطار مواجه میشوید. درصورتیکه تارنما شما به بلک لیست افزوده خواهد شد می بایست فورا اقدامات مایحتاج برای بیرون شدن از آن را اعمال نمائید. پس وقتی که اشتباهات را رفع کردید، گوگل به عموم اذن می دهد وبسایت شمارا مشاهده نمایند.
وبسایت خویش را عاری از هرگونه ویرویس نگهدارید و آن را به طور کامل برای بازدیدکنندگان انسانی سازمان دهید. این فعالیت به محافظت تارنما شما در شایسته ترین موقعیت ممکن امداد خواهد کرد.
عنکبوت گوگل یک اپلیکیشن کامپیوتری میباشد که در وب وبسایت ها را آیتم محاسبه قرار می دهد. اسپایدر به عبارتی چیزی میباشد که برای شناسایی محتوا و جایگاه بندی آن آیتم به کارگیری قرار می گیرد.
ازآنجاکه این اسپایدر یک بشر وجود ندارد گول زدن آن به طور موقت کارآمد و ریلکس میباشد ولی در غایت هر تاکتیکی که سبب بدور زدن این الگوریتم گردد سبب تخریب وب سایت شما شود.
هیچ وقت فراموش نکنید که تارنما ها برای یوزرها انسانی میباشند خیر ربات ها پس شما با کوشش برای بدور زدن این ربات ها هیچ چیزی بدست نخواهید آورد.
در انتها تمامی چیز در زمینهی تجربه مخاطب میباشد
به یادداشته باشید عمل موتور کاوش این میباشد که عموم بتوانند اطلاعاتی که نیاز دارا هستند را از روش آن بدست آوردند. هر چیزی که کاوش را برای بشر ها مشقت بار نماید یک آیتم بد برای بهینه سازی خواهد بود.
تکنیک های کلاه سیاه بسیار زیاد میباشد و این نوشتهی علمی تمامی آنها را پوشش نمیدهد البته موتور های کاوش مرتبا الگوریتم های خویش را بروزرسانی مینمایند. گوگل مدام در هم اکنون کوشش میباشد تا جلوی هر سیرتکامل سوء استعمال را بگیرد پس به کار گیری از هر طرز کلاه سیاهی در غایت روزی برای گوگل مشخص و معلوم گردد و آن روز شاید خویش شما هم به حافظه نیاورید که از چنین طرز هایی به کار گیری کرده اید البته گوگل به نیکی به یادتان خواهد انداخت پس آینده را فدای گذر سریع فعلا نکنید.
راست گو باشید و تاکتیک های کلاه سپید را اجرا فرمائید و وبسایت تان را برای آدم ها seo فرمایید. مدام شایسته ترین محتویات را برای بازدیدکنندگانتان مهیا فرمایید . شما تنها می توانید با به کار گیری از طریق های موثر و تاکتیک های کلاه سپید seo به آرزوهای خویش در درجه بندی برسید.
به کار گیری از طریق های کلاه سیاه شاید موقتی راهکار قابل قبولی برای گمراه کردن موتور های کاوش باشد ولی تصویر وحشتناکی را مقابل یوزرها انسانی که وب سایت شمارا مشاهده مینمایند، ساختوساز خواهد کرد.
و گشوده هم تاکید می کنیم که طرز های کلاه سیاه بهینه سازی وب سایت شمارا تخریب مینمایند، راست گو باشید و از طریق های کلاه سپید به کار گیری فرمایید. مسلما بالاخره به برد خواهید رسید.
- ۹۹/۰۹/۱۶