مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


کلوکینگ برای بالا بردن سکو وبسایت

مسلما تا هم اکنون گردیده که بخواهید یک فیلم از وب دانلود فرمایید و نام فیلم رو در گوگل سرچ نمائید سئو در مشهد  و بعد از آن روی او‌لین لینکی که بنظر دارای ارتباط میاد و عبارت دانلود در توضیحاتش می‌باشد و مطمئنا صرفا نمیخواد با دادن توضیح ماجرا فیلم رو لو بده و آن‌گاه روی پیوند کلیک میکنید و وارد تارنما میشید . تبلیغ ساعت ، تبلیغ اسباب و اثاث آرایش و پیرایش تمامی جا می‌باشد و یک عنوان که اسم فیلم در آن مندرج و هیچ خبری از فیلم و یا این که پیوند دانلود وجود ندارد .


اینکار نوعی کلوکینگ میباشد . بعضی از هاست ها در کشور‌ایران به شما قابلیت و امکان می دهند که داده ها هاست خویش را روی یک‌سری دامنه داشته باشید به این ترتیب این اشخاص سایتی را مثالا با تیتر admin ساخت و ساز میکنند و در آن آغاز به قرار دادن اطلاعاتی اینچنینی می نمایند. و بعداز اینکه گوگل آنان را آشنایی بسرعت یک تارنما به اسم admin1 ساخت می نمایند و روز از تازه روزی از تازه شاید از خویش بپرسید ما برای تارنما هایمان ماه ها زحمت میکشیم تا در گوگل شناخته شوند این اشخاص چرا بدین راحتی نشانی خویش را عوض می نمایند. این اشخاص با قرار دادن کلماتی که در گوگل زیاد سرچ می گردد در وبسایت خویش بسرعت در لیست گوگل بالا میایند و به به عبارتی سرعت هم محو می شوند. این سایتها معمولا بدنبال تبلیغات میباشند بدین ترتیب گوگل برای پرهیز از این سیرتکامل فعالیتها گهگاه عده ای که به‌این تارنما ها تبلیغ می‌دهند و حتی شرکتهایی را که‌این سایتها را پباده سازی کرده اند و حتی سروری را که آن را پشتیبانی کرده جریمه میکند.


گوگل برای تشخیص کلوکینگ برای بالا بردن سکو وب سایت از ماژول ها و ربات های بسیار هوشمند به کار گیری می نماید این ربات ها دوران ماندگاری استفاده کننده در شیت را چگ میکنند تا درحال حاضر در سایتهای اهل ایران روی لینکی کلیک نموده اید و یک پنجره تبلیغاتی به بعد ها بسیار کوچک در کناره سمت راست دسکتاپ گشوده شده‌است .در حالتی‌که این طور میباشد این عمل برای این میباشد که‌این تارنما ها امیدوارند شما فورا متوجه گشوده شدن پیوند آنان در دسکتاپ خویش در پنجره تازه نشده باشید تا از جریمه گوگل گریزو فرار نمایند. و کلک دیگر هم اینکه صد تا پیوند رو باهم پاپ آپ می نمایند به‌این آرزو که شما بخواهید آنان‌را تک تک ببندید و یا این که سی پی یو شما هنگ کنه . البته از همین سال به بعد از آن این کلک ها هم دیگر سود ای نداره برای اینکه ماژول یافتن کلوکینگ برای بالا بردن سکو وبسایت گوگل بسیار پیشرفت کرده اند بدین ترتیب دیگه این کلک ها بهره طولانی بازه زمانی ندارند.


ربات های کلوکینگ برای بالا بردن مرتبه وبسایت ربات هایی میباشند که فارغ از نیاز به کار استفاده کننده در گوگل بدنبال داده ها میشوند و با اسکن داده ها با سکو بالا در تارنما سکو وبسایت را بالامی مارک.


گهگاه تارنما های برای ارتقا کاربر اقدامات عجیبی انجام می دهند که از حیث گوگل کلوکینگ برای بالا بردن مرتبه وب سایت محسوب می‌شود. برای مثال تارنما سوای تغییر‌و تحول نشانی لهجه خویش را تغییر و تحول می‌دهد اینکار با یک کد جاوای بی آلایش قابلیت و امکان پذیر میباشد البته فکر کنید گوگل هربار در وب سایت شما داده ها متفاوتی می‌بینید و براین اساس نمی تواند به شما اعتماد نماید.
 

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی