مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


فراگیری بهینه سازی ماهر و سئو وبسایت
کمپانی ساخت وب سایت سارگون با بیش تر از 10 سال سوابق در قضیه ساخت وب سایت و بهترین سئو کار  و مرتبه یک برای کلمه و واژه کلیدی طراحی وب در کرج و بیشتراز 10 سال متواتر در کاغذ نخستین برای عبارات کلیدی اکثری مانند ساخت سایت در تهران ، seo وب سایت ، ساخت سایت خبری و .... با دقت بدین که درجه گوگل و seo برای موتور های کاوش از مهم ترین هدف ها مشتریان در طراحی وب میباشد. تمایل به تهیه و تنظیم نوشته ی علمی ای جامع در مسئله فراگیری بهینه سازی ماهر و seo وب سایت گرفت . این نوشته‌ی‌علمی یک نوشته‌ی‌علمی کلی میباشد و وارد جزئیات نمی‌شود و هوا داران به مبحث بهینه سازی می‌توانند گفت و گو های جامعی دراین باره را در برگه مقاله ها تارنما سارگون مطالعه کنند.

ورژن اچ تی ام ال شما بسیار اصلی میباشد بخش اعظمی از شرکت های امروزه از سیستم های ساخت سایت تخصصی به کارگیری می نمایند . این موسسه های بایستی مراقب کد آفریننده ورژن  اچ تی ام ال خویش باشد . این کد در صورتیکه خطا ساخت و ساز خواهد شد ممکن میباشد بعضی از تگ های شما خوانده نشود.

نو ترین ورژن اچ تی ام ال ورژن 5 میباشد که با عبارت

به برگه معرفی می شود.

نکته دوم تگهای شیت بندی می‌باشند.

در ورژن های کهن مشاجره دربین دو تگ tableو divبود حتی همین شرایط کنونی هم در صورتی‌که در گوگل سرچ فرمایید می‌توانید نوشته ی علمی هایی در مسئله seo بیابید که همین نکته را اشاره می نماید .البته می بایست بشما بیان کنم که خوشبختانه HTML5تگ های کاغذ بندی متعددی در مشت شما قرار می دهد. نکته قسم عتیق را بگوییم که نباید از تگ table    را برای شیت بندی به کار گرفت و بریم سراغ تگ هایی که می بایست استعمال فرمائید.

یک فولدر htmlبرای کاغذ بندی از تگ های ذیل استعمال می نماید.

: این تگ بالا شیت و یا این که تیتر وبسایت شما‌را معین می نماید.

: این تگ منو های وبسایت شمارا مشخص و معلوم می نماید.

: بخش های داخلی تارنما را برای شما تولید  می نماید.

: مقاله ها وب سایت را ساخت و ساز می نماید همگی محتواهای که بصورت بی نقص درج می گردند به وسیله این تگ ساخت میگردند.

: این تگ پنل سمت چپ و راست تارنما را ساخت‌و‌ساز می نماید . این پنل محل منو های کناری و یا این که تبلیغات می‌تواند باشد و یا این که تاریخچه ورود داده ها و یا این که هر چیز دیگر

: بخش پا کاغذ تارنما شمارا ساخت‌و‌ساز می نماید.

: این تگ به طور تیتر برای تگ detailsعمل می نماید.

تیتر صفحه های شما در شرایطی‌که بوسیله گوگل قابل خوانش باشد سکو بهتری به برگه شما می‌دهد در اپلیکیشن های اپلیکیشن نویسی اینترنت شما با اصطلاحی به اسم url aliasمواجه می‌شوید صحیح لحظه ای که اپلیکیشن ذیل اینترنت خویش را نصب میکنید می بایست این بخش را تهیه و تنظیم فرمائید تا به مشکلی بر نخورید گوگل سفارش می نماید که urlصفحات با تیتر صفحه ها منطبق داشته باشد البته گوگل چندان شعور صدق از گویش فارسی ندارد و آن را بصورت کد میخواند و خیر حروف به این ترتیب بهتر میباشد که اسم های انگلیسی در urlاستفاده گردد و اینکار موجب میگردد که هماهنگی اسم و تیتر شیت ما از نگاه گوگل کمرنگ گردد به این ترتیب مطمئن گردید که عبارت تیتر ورقه را بوسیله ترجمه کننده گوگل ترجمه کرده و در urlاستفاده میکنید اینکار موجب می گردد که گوگل رابطه فی مابین این دو مورد را فهم نماید.

تگ های تیتر بندی وبسایت :

H1: صرفا و تنها تیتر اساسی شیت را با این تگ درج فرمایید و از گزینش تیتر طولانی خودداری کنید.

H2: موضوعات مهم برگه را با این تگ درج نمایید و از زیاد بکاربردن این تگ دوری کنید .

H3: موضوعات فرعی ورقه را با این تگ درج نمایید تعداد این تگ برای گوگل اصلا مهم نیست

H4-6: برای استایل دهی به پایین موضوعات می قدرت از این تگ ها بهره مند شد. بکار رفتن تیتر وبسایت در‌این تگ ها از جایگاه اهمیت کمتری نسبت به تگ های فراتر شامل است.

 

گوگل در بیانیه سال جاری خویش اذعان کرد که وبسایت های AMPدر مرتبه بالاتری نسبت به تارنما های دیگر قرار خواهند گرفت و بدین ترتیب گوگل نشان اعطا کرد که برای موبایل ها و تبلت ها همین سال بها بیشتری قائل میباشد . به این ترتیب مطمئن گردید که تارنما شما ورژن تلفن همراه دارااست .

اعتنا داشته باشید این سال رسپانسیو بودن یک ضروت میباشد و خیر یک تعیین .

 

محتوا و کد های ساختارگرا داشته باشید . در هر سایتی شما اطلاعاتی دارید که گوگل شل نمی تواند ماهیت آنان را تشیخص دهد. شما یک لینک و پیوند در وب سایت می گزارید گوگل بایستی چه‌طور بفهمد که‌این لینک و پیوند به به چه شکل مقصدی می رود آیا این لینک و پیوند کاربررا به یک ورقه خرید منتقل می نماید و یا این که به ادامه یک نوشته‌ی علمی و یا این که به نوشته‌ی‌علمی پیشین و یا این که به نوشته‌ی‌علمی های دارای ارتباط شما می‌توانید این مفاهیم را با صفت relبه تگ خویش اضافه نمایید تا گوگل ریلکس خیس بفهمد که شماقصد دارید استفاده کننده را به کجا ببرید ، شما یک عکس در وب سایت دارید گوگل نمی داند این عکس در باره چه است پس به آن تیتر و توضیحات اضافه فرمایید . شما یک کد جاوا برای اتصال به خزانه دارید که داده ها شما‌را از خزانه میخواند گوگل نمی تواند نوع داده ها خوانده گردیده را تشخیص دهد پس به گوگل بگویید شما چه عمل میکنید . این کد ها را مشاهده کنید.

 

{

  \"@context\": \"http://schema.org\",

  \"@type\": \"Organization\",

  \"url\": \"http://www.your-company-site.com\",

  \"contactPoint\": [{

    \"@type\": \"ContactPoint\",

    \"telephone\": \"+1-401-555-1212\",

    \"contactType\": \"customer service\"

  }]

}

گهگاه میتوان یک تیتر را به یک سری طریق نوشت:

نمونه : فراگیری فتوشاپ ماهر جلوه رعد و برق

فراگیری جلوه رعد و برق بصورت ماهر در فتوشاپ

فتوشاپ، فراگیری ، جلوه رعد و برق

یادگرفتن فتوشاپ افکت رعد و برق در اسمان

یک رعد و برق حقیقی وواقعی در عرش با فتوشاپ ساخت فرمایید

کدام یک از این عنواین برای ورقه ای دارای ارتباط مطلوب خیس میباشد عنوانی که بیشتر کاوش گردد. برای اینکه این زمینه را متوجه شویم به تارنما

https://www.google.com/trends/

رجوع کنید.

رابطه تیتر و کلمه ها کلیدی همانگونه که می‌دانید بهتر میباشد که تیتر با مهم ترین واژه و کلمه کلیدی شما استارت خواهد شد.
فراموش نکنید که تیتر بایستی جزابیت کافی برای یوزرها را نیز داشته باشد.

گوگل توقع دارد که شما مطالبی همراستا با تیتر در نوشته‌ی علمی خویش بیاورید به این ترتیب کوشش نمایید از عبارت تیتر در متن خویش استعمال نمائید .هرچقدر این به کارگیری به لحاظ گوگل مهمتر باشد نوشته‌علمی شما دارای ارتباط خیس میباشد.

جایگاه بندی صفحه های بصورت غیروابسته ارزیابی می‌گردد البته کاغذ مهم وب سایت شما از حیث گوگل مهمتر از دیگر صفحه ها میباشد .البته بخش اعظمی از تارنما ها با یک برگه داخلی از ورقه اساسی وب سایت دیگر در گوگل جلو خیس می باشند. به این ترتیب محتواگزاری صفحه ها را بخاطر اقتدار کاغذ نخستین خویش نادیده نگیرید.

با دقت به اهمیت لغت ها کلیدی نگاهی به ابزار گوگل ترند بیاندازیم

 

فراگیری گوگل ترند 

چنانچه به نشانی https://www.google.com/trends/ بروید با شیت ذیل مواجه میشوید

 

 

در ابتدا شما قابلیت ورود واژه کلیدی مد لحاظ خویش را دارید و از آیکن سمت راست هم می‌توانید وارد جی میل خویش بشوید. منوی سمت راست هم مشتمل بر این مورد ها میباشد:

 
 

 

در پایین این بخش یک اسلایدر میباشد که عبارات مالامال کاوش را نشان می‌دهد یکی راههایی که وبسایت خبری و تارنما های درهم برهم و فاقد استراتژی می‌توانند خویش را بسرعت در لیست گوگل بالا بکشند این میباشد که مقاله خیر در باره یکی‌از این عنا وین در وبسایت خویش درج نمایند. توجه فرمائید که متن بسیار دیدنی باشد و یوزرها را جذب کند به کارگیری از ترند ها فارغ از نگهداشت استفاده کننده از نگاه گوگل سوء به کار گیری و کلاهبرداری به حساب آورده می شود و با شما و وبسایت تان به شدت واکنش می نماید. توصیه اینجانب ساخت‌و‌ساز یک مقاله لبریز محتوا و مالامال مغز با عکس های خوشگل و دیدنی و حتی یک ویدئوی کوتاه میباشد . مطمئن گردید این کاغذ به یک‌سری ورقه دارای ارتباط متصل میباشد تا یوزرها بیشتر در تارنما شما بمانند. این از اهمیت متعددی شامل است. 
در صورتی قصد انجام این فعالیت را دارید در پایین این نصیب یک لیست بلند بالا قراردارد که بصورت ذیل میباشد :

 

 

 

لیست رابه زیر اسکرول نمائید

برای دیدن لغت ها کلیدی بیشتر گشوده هم به تحت اسکرول نمایید

همانگونه که می‌بینید از اسم مدیر جمهور ایالات متحده تا اسم ورزشکاران درین وبسایت میباشد.
این لیست را تا پایان اسکرول میکنم

از این لیست کلمه های که محتواهای غیر اخلاقی دارا‌هستند را حذف کرده اند. و به هیچ وجه سفارش نمیکنم از آن واژه و کلمه ها در تارنما خویش به کار گیری فرمایید چون علاوه بر غربال شدن گوگل هم وبسایت شما‌را از لیست تارنما های امن بیرون می نماید . فراموش نکنید که درصد بالایی از یوزرها تنها بصورت امن کاوش می نمایند و وبسایت شما‌را هیچ گاه نخواهند مشاهده کرد.
برویم سراغ جستجوی واژه و کلمه کلیدی همان طور که گفتم می خواهم یک عبارت در نوار بالای وبسایت وارد کنم. اینجانب عبارت یادگرفتن فتوشاپ ماهر را وارد می‌کنم .


در صدر عبارت کاوش گردیده نشان داده میشود و میتوان یک عبارت دیگر را برای مقایسه به آن اعطا کرد

در تحت این بخش شما می توانید پیکربندی را اعمال نمائید . این پیکربندی مشتمل بر
دامنه در کدام بخش ها عالم گزینه چک قرار گیرد:

نصیب آن گاه مرتبط با دامنه وقتی که قصد دارید کلمه را در آن کاوش نمایید:

 

به عنوان مثال شاید در کشور‌ایران 10 سال پیش دوچرخه بیشتر از حال حاضر گزینه کاوش قرار می گرفته میباشد.


بخش بعدی معلوم کردن دسته بندی میباشد که‌این کلمه و واژه را بیشتر کاوش کرده اند.

در نصیب آن‌گاه نوع کاوش بر طبق ، خبر ، عکس ، وب سایت و غیره را معلوم خواهید کرد. 

 

در‌این بخش از کاغذ شما نسبت کاوش بر واحد بازه را می‌بینید.

 

در‌این بخش از کاغذ نشان می‌دهد که عبارت بیشتر در کدام بخشها آیتم کاوش بوده میباشد.

 

نصیب آن گاه دارنده دو ردیف میباشد

 

ردیف سمت چپ مورد های که قادر است به قضیه شما دارای ربط باشد را نشان می‌دهد و ردیف سمت راست کاوش ها و یا این که موردها اکران داده گردیده دارای ارتباط را نشان می‌دهد. 


هم اکنون اذن بدهید یک فعالیت دیگر انجام دهیم اینجانب دو واژه و کلمه دیگر برای کاوش اضافه میکنم یکی‌از عبارت یادگرفتن فتوشاپ که انتضار دارم جستجوی بیشتری داشته باشد و یک کدام از عبارت فتوشاپ عکس که انتضار دارم جستجوی کمتری داشته باشد

 

 

 

 

 

 

 

 

همان گونه که می بینید ما خطا می کردیم فتوشاپ عکس بسیار بیشتر از فراگیری فتوشاپ ماهر کاوش می شد. اکنون در شرایطی که شما سوای انجام اینکار ماه ها وقت خویش را برای واژه کلیدی فراگیری فتوشاپ ماهر صرف می کردید و سایتی با به عبارتی وقت روی واژه کلیدی فتوشاپ عکس فعالیت می کرد . به طبع درجه وی از شما بیشتر بود شما هردو یک واحد سنجش وقت گذاشتید اما کلمه و واژه ای که برای آن seo انجام داده اید تفاوت میکرد.
 

  • ۹۹/۰۹/۳۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی