مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


تاثیر ارتفاع قدمت دامنه شرایط فعلی بر هیچ seo کاری پوشیده وجود ندارد. و کلیه رخداد لحاظ دارا هستند  سئو در مشهد  که در شرایطی‌که می خواهید تارنما موفقی داشته باشید بایستی قدمت دامنه شما بالا باشد،و در‌حالتی که جدید آغاز به فعالیت کرده باشید دست کم 6 ماه بازه موردنیاز دارید تا گوگل به شما اعتماد نماید. ولی چرا 6 ماه؟ چرا این بازه زمانی 9 ماه وجود ندارد؟

بزارید با یک نمونه عملی که برای اینجانب پیش آمده میباشد این قضیه را بیشتر توضیح دهم. اینجانب یک‌سری سال پیش یک تارنما ساخت و ساز کردم و اون رو از محتویات مالامال کردم و پس از دو ماه عمل اون سایت را ول کردم.

تا‌هنگامیکه روی سایت عمل می‌کردم هیچ ورودی ای از گوگل نداشتیم و روزمره حتی یک بازدید کننده هم نداشتیم. البته بعداز سپری شد 6 ماه متوجه شدم که اون تارنما رو به رویش میباشد و با اینکه اینجانب هیچ مقاله جدیدی در تارنما قرار ندادم همچنان هم رو به پرورش میباشد. و هر روز ورودی های بیشتری از گوگل میگیرد. فقط چیزی که در‌این مقطع تفاوت کرده بود ارتفاع قدمت دامنه ما بود.

چرا ۶ ماه ابتدایی قدمت دامنه برای گوگل اساسی میباشد؟
فرض نمایید شما گوگل میباشید.هر سال میلیون ها دامنه و تارنما به وب اضافه می‌گردد. و از این تعداد بخش اعظمی از وبسایت ها میباشند اسپم می‌باشند که ارتفاع قدمت پاره ای دارا هستند و پس از 6 ماه یا این که 1سال منقضی میشوند. اکثری از اشخاص، هاست خویش را 6 ماهه تمدید می نمایند و بعداز یک یا این که دو ماه عمل از ادامه فعالیت خسته میشوند و به‌این فیض میرسند که نگه داری از وب سایت مشقت بار میباشد. به جهت اینکه آمار تارنما هایی که از ادامه عمل پشیمان میگردند و بعداز 6 ماه در وب حضور ندارند و یااینکه با غرض اسپم تولید گردیده اند زیاد میباشد گوگل این تصمیم را گرفته میباشد.

یعنی درین ۶ ماه فعالیتی نداشته باشیم؟
نه اصلا. درصورتی که کار شما بالا باشد و مطالب اثرگذار ساخت و ساز نمایید گوگل شمارا تحت عنوان سایتی که اثر گذار میباشد شناسایی خواهد کرد و از وب سایت شما استقبال هم می‌نماید حتی‌در به عبارتی ۶ ماه اولیه. به علاوه سعی های شما پس از این مقطع بیشتر هم سود می دهد.

خواسته از ارتفاع قدمت دامنه چه می باشد؟
می بایست دقت داشت که خواسته از ارتفاع قدمت دامنه صرفا تاریخ خرید و تثبیت دامنه وجود ندارد بلکه بازه زمانی دوران ایندکس و فهرست شدن در گوگل میباشد. مثلا یک دامین ممکن میباشد سه سال پیش خریداری گردیده باشد اما از دو ماه پیش در گوگل تثبیت و ایندکس گردیده باشد، بدین ترتیب قدمت این دامین از لحاظ گوگل دو ماه میباشد و خیر سه سال.

 

در حالتی‌که امروز دامنه تثبیت نمائید ولی تارنما خویش را ساخت‌و‌ساز نکنید ،این مسئله تاثیری در بهینه سازی تارنما شما ندارد زیرا گوگل دامنه هایی را برسی می نماید که یک تارنما روی آن فعال باشد.

در شرایطی‌که شما می خواهید بعدا وبسایت داشته باشید بهتر میباشد وب سایت اول خویش را با مورد کاری خویش ساخت نمایید و در آینده برگردید و آن را ادامه دهید.


معدل ارتفاع قدمت دامنه(بر حسب روز) در نتیجه ها ورقه اولیه گوگل
آیا برهه زمانی مدت تثبیت دامنه در بهینه سازی تاثیر دارااست؟
تفاوتی دارااست که شما یک دامنه را 1 ساله تثبیت فرمائید یا این که 5 ساله؟ پاسخ این می باشد که نه. فی مابین دامنه هایی که اینجانب داشتم ،هیچ تفاوتی مشاهده نکردم.دلیل برخی اشخاص این میباشد که تثبیت کردن دامنه برای زمان ای طولانی علامت ای از تعهد میباشد که میتواند علامت ای از اطمینان باشد. البته اینجانب دربین دامنه هایی که داشتم آزمایش کردم و این قضیه را مشاهده نکردم.

اهمیت قدمت دامنه به اندازه محتوا و بک لینک و پیوند وجود ندارد
اهمیت ارتفاع قدمت نشانی تارنما به هیچ وجه با اهمیت داشتن محتوای کیفیت خوب و بدون نقص و اما بک پیوند برابر وجود ندارد بلکه ارتفاع قدمت از این جهت اهمیت دارااست که تاحدود قابل توجهی بازدارنده توسعه و گسترش تارنما های تبلیغاتی و اسپم که به طور پی در پی فعال‌ساز‌ی می گردد خواهد بود.

ارتقا قدمت دامنه جایگزین برای محتوا وجود ندارد و نمیتواند معدود کاری های مارا در ساخت و ساز محتوای کیفیت عالی و seo وبسایت پوشش دهد.

درین زمان مالک وبسایت بهتر میباشد به طور روزمره روی محتوا وبسایت و ساخت بک لینک و پیوند های کیفیت عالی فعالیت نماید تا بعد از مدتی که در ابتدا توضیح داده شد به گذر زمان برهه زمانی به سکو بهتری دست یابد.
 

  • ۹۹/۰۹/۱۰
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی