مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار 


اصطلاح محتوای ستونی در معنای یک محتوای عمیق است که به طور بدون نقص و جامع به یک قضیه میپردازد. محتوای ستونی، بخشی از یک ساختار محتوایی به اسم ساختار خوشه‌ای می‌باشد. ما یک محتوای ستونی در رابطه موضوعی ساخت می کنیم که اقبال کسب سکو بالایی داراست(pillar page). بعد حول این محتوا ریز مقالاتی (در رابطه بخش‌های متعدد به عبارتی قضیه) می‌نویسیم. بنابراین یک ساختار لینک و پیوند‌سازی توانا برای استفاده کننده و بهینه سازی داریم. 

گونه خوشه محتوایی چه میباشد؟
نوع خوشه محتوایی در بین قطعات متعدد محتوایی رابطه معنایی ساخت می نماید. خوشه های محتوا، که به آن خوشه های موضوعی نیز گفته می‌گردد، تیم ای از مطالب میباشد که به صورت بی واسطه به موضوعی مربوط میگردد که شرایط همگانی داراست (pillar page) و می‌خواهیم با آن ترافیک بگیریم، درین نوع گوگل یک محتوا را به تنهایی و براساس واژه و کلمه کلیدی‌ آن محتوا چک نمی‌نماید. بلکه آن محتوا را براساس ارتباطی که با محتواهای ایجاد گردیده دیگر داراست گزینه محاسبه قرار میدهد. در بنا شده در نوع خوشه‌ای دو نصیب اصلی موجود هست:

Pillar: هسته خوشه محتوایی میباشد
Cluster: در واقع شاخ و برگ‌های هسته محتوایی به حساب میآید.


پیلار کانتنت

محتوای ستونی

گونه های صفحه ها محتوای ستونی
کلاً نمی اقتدار برای گونه محتوای ستونی قالب مشخصی را تعریف و تمجید کرد. گزینش قالب محتوایی به حوزه کاری و مطالب وبسایت بستگی داراست ولی دو جور متداول از ردیف محتوایی موجود هست که می‌اقتدار بر پایه ی آن به ساخت محتوا پرداخت.

محتوای 10x که در معنای محتوایی می باشد که ۱۰ برابر محتوای معمولی موثر میباشد. در واقع صفحه های ردیف های 10x برخلاف یک پست وب لاگ، که یک مرور مختصر به شما می‌دهد و خوانند‌گان را به ادامه یادگیری از روش لینک و پیوند دادن به CTA یا این که تماس با احساس ، ناچار مینماید، محتوایی طولانی را ارائه می‌دهند که به یوزرها قابلیت و امکان می‌دهد تمامی چیز را در یک مورد مختص بدانند.
محتوای لیست منابع که به معرفی محتواهای خوب یک حوزه می پردازد. این گونه ورقه ردیف بر استعمال از پیوندهای داخلی و فرنگی برای اتصال خوا‌نندگان با مفیدترین مطالب مربوط به ردیف متمرکز میباشد. 
به چه شکل یک ردیف محتوایی یا این که PILLAR CONTENT بسازید؟
چنانچه شما مبنی بر خوشه سازی محتوا پیش بروید گوگل دقیقا می داند چه‌طور صفحه ها را به یکدیگر دارای ارتباط نماید و وقتی که یوزرها در محدوده موضوعی که شما درباره‌ی آن در وبسایت خودتان ایجاد محتوا کرده‌اید کاوش می نمایند مطلقا شما‌را جزو پیشنهادهای اولیه معرفی مینماید.
آشنایی مخاطبان 
پیشین از ‌اینکه آغاز به عمل نمایید، شما می بایست محتوا و انگیزه وب لاگ خویش را بشناسید و پرسونای وب سایت خویش را مشخص و معلوم نمائید. هرچه بهتر متوجه گردید که مخاطبتان چه کسی است، نقطه نظرهایش چه چیزهایست و شما چه‌طور می توانید بها تولید نمائید، ردیف محتوایی شما موثرتر خواهد بود.
با فهم و شعور این مسئله، شما می توانید یک مسئله اصلی برای کاغذ خویش گزینش نمایید. در واقع لیستی از عناوینی که برای مخاطبانتان اثرگذار می‌باشند، بدست آورید. 
بازنگری لغت ها کلیدی
تحقیق در زمینه ی عبارات کلیدی این بضاعت و توان را به شما میدهد که از تعیین موضوعات بیش تر از اندازه رقابتی دوری کنید، و کماکان بتوانید موضوعات خیلی دارای ارتباط را پیدا کرده و ترافیک سایتتان را بالا ببرید. درواقع بایستی باز نگری فرمایید که موضوعات شما با چه لغت ها کلیدی‌ای مطابقت و همخوانی دارا‌هستند.
بر انگیزه سرچ تمرکز فرمائید و باز نگری فرمایید هنگامی اشخاص موضوعی را سرچ میکنند به‌دنبال چه چیزی می باشند. بعد از آن لیستی از سوالاتی که ممکن میباشد مخاطبان راجع‌به آٖن مسئله داشته باشند را بنویسید.
مخلوط کردن پست‌های دیرین یا این که تولید پست نو
در شرایطی‌که از گذشته محتواهایی در سایتتان دارید که با تیتر مورد گزینه نظرتان، دارای ارتباط میباشد آنها را باهم ادغام فرمایید در غیر این رخ پستی بنویسید که کلیه موردها را پوشش دهد.
ردیف محتوایی خویش را سازماندهی فرمایید
از پایین تیتر‌های h2 و h3 و دکمه‌های پریدن به کار گیری فرمایید تا تلاوت مطالب سهل وآسان شود. همینطور اطمینان نتایج نمائید که تعقیب کردن محتوای شما سهل وآسان میباشد.
نقشه زمینه خوشه‌ها را بکشید
لیستی از زیرعنوان‌ها، اصطلاحات، سوالهای و بینش‌هایی که می‌اقتدار پست‌های جدا از هم اما مربوط به مورد آیتم نظرتان ایجاد فرمائید، مهیا فرمایید.
موضوعات را به هم ربط دهید
هر برگه‌ای را که مورد اصلی را دربرمی‌گیرد، به پیلارپیج لینک و پیوند دهید. پیلارپیج نیز می بایست دربردارنده پیوند‌هایی از تمامی پست‌های دارای ارتباط باشد.

گونه های پیلار پیج

پیلار پیج خویش را تبلیغ نمائید
در کانال‌های اجتماعی لینک و پیوند پیلارپیج خویش را قرار دهید و از هر فرصتی برای تبلیغ آن استعمال فرمایید تا سریع‌خیس در درجه‌های نخستین گوگل قرار بگیرید.

بررسی لیست ساختار ردیف محتوایی
قضیه اصلی را در تیتر ورقه خویش قرار دهید.
آن را در نشانی ورقه ردیف قرار دهید.
برخلاف برگه اصلی سنتی، این برگه از مسیریابی بهتر شامل است.
تحت عنوان اصلی در لیبل اصلی کاغذ که خواناترین بخش ورقه میباشد اشاره فرمایید.
در رخ قابلیت و امکان هر زمینه اصلی را در H1 تعریف‌و‌تمجید نمایید.
یک منوی محتوایی برای ناوبری بی آلایش طولانی تر فرمائید.
مطمئن گردید که عکس‌های مرتبط با تیتر اصلی را با لیبل‌های لازم در متن قرار دهید.
از لیبل‌های H2 برای سرتیترهای بخش‌ها به کارگیری نمائید.
به مسئله اصلی در سرتاسر ورقه اشاره فرمائید.
پیوند‌های داخلی دارای ربط را در برگه قرار دهید.
لینک و پیوند‌های دارای ربط فرنگی را طولانی تر نمایید.
فراموش نکنید که یک دکمه رجوع به نخستین کاغذ بیشتر فرمایید.
دست کم ۲۰۰۰ کلمه و واژه را انگیزه قرار دهید ، و همت نمایید کمتر از ۵۰۰۰ باقی بمانید ( بر حسب معیار رقابت و قضیه متبوع می‌تواند اضافه هم باشد)
از بولت ها ، پباده سازی عالی ، دکمه های CTA ماهر و دیدنی ، پیوند های اثر گذار و خلاصه هر چیزی که فکر‌میکنید برای ساخت محتوای طولانی قادر است اثر گذار باشد به کارگیری فرمایید
بعداز ایجاد پیلار پیج خویش

مطمئن گردید که در صفحات حیاتی اینترنت‌وب سایت قابل مشاهده‌اند.
پیوند‌هایشان را به صورت همیشگی روی کانال‌های اجتماعی خویش به اشتراک بگذارید.
در پست جدیدتان که دارای ارتباط میباشد به آن‌ها اشاره نمائید.
آنان را در خبر نامه‌هایتان به طور دائمی قرار دهید.
آن ها را به سرفصل‌های پست الکرونیکی‌های خود کار خویش بیش تر فرمایید.
در آپ تو دیت‌های شبکه‌های‌مردمی لینک و پیوند آن‌ها‌را به اشتراک بگذارید.
یک نوشته‌علمی مربوط به ورقه ردیف‌تان روی لینکدین یا این که تارنما های پر طرفدار دیگر نشر دهید.
در فروم‌های مرتبط با کسب و کارتان آن را ذکر فرمایید.
آدرس اینترنتی‌های فردی را فراموش نکنید.
 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی