مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  تامبلر یک کانال اجتماعی میباشد که بدون صدا در درحال حاضر رویش میباشد. تامبلر، در حالی که شما درگیر رخ بوک و توییتر بوده اید، پرورش فوق العاده ای را تجربه نموده است. تامبلر تا کنون بیشتراز 50 میلیون استفاده کننده داشته میباشد که آن ها بیش تر از 104 میلیارد پست ساخت کرده اند.
تامبلر چه می‌باشد

تامبلر چه است؟
تامبلر یک تارنما و یک پلتفرم وب لاگ میباشد که به یوزرها خویش اذن ارسال متن، عکس ها، فیلم ها، لینک و پیوند ها، نقل پیمان ها و صدا را از روش tumblelog میدهد. یوزرها میتوانند یوزرها دیگر را دنبال، و یا این که tumblelog خویش را محرمانه کنند که به کارگیری از سرویس ها آن بسیار معمولی میباشد. تامبلر 225 میلیون بلاگ داراست که میان 10 کانال پهناور اجتماعی قرار گرفته میباشد.
بعضی از مزایای کلیدی تامبلر عبارتند از:

به کار گیری سریع
آغاز سهل و آسان
قابلیت و امکان ارسال تصویر، صدا و کلیپ و مقاله ها به صورت بدون واسطه در وب لاگ
قابلیت ساخت بی آلایش یک بلاگ
قابلیت و امکان اشتراک بخشی کوتاه از یک نوشته
تامبلر با آموزشی ظریف برای کسب و کارتان به شما نشان میدهد چه طور میتوانید شایسته ترین حاصل را از این کانال اجتماعی اخذ نمایید.

تامبلر چه‌گونه عمل می‌نماید؟
اصولا شما میتوانید چیزهایی مانند عکس ها، مقاله‌ها و یا این که لینک و پیوند را پست نمایید. شما می‌توانید یوزرها را در تامبلر دنبال و آن‌ها نیز می‌توانند شمارا دنبال نمایند. تامبلر فضای بسیار بصری دارااست و یوزرها برنا تربه آن رغبت بیشتری دارا‌هستند. در هر ورقه از وب که باشید در فیس یافتن مطلبی جذاب می‌توانید با یاری تامبلر تحت عنوان یک مینی وب لاگ به طور آنلاین آنرا به اشتراک بگذارید. کافیست مقاله با تصویر متبوع را تعیین و روی آیتم share on تامبلر کلیک فرمایید.به کار گیری از تامبلر بسیار سهل و آسان میباشد که توضیح آن را مشقت بار می نماید. تامبلر با قراردادن یک وب لاگ بی آلایش هر آنچه که یوزرها می‌خواهند را از قبیل قصه، عکس، تصاویر GIF، تلویزیون ، پیوندها، quips، طنز ها ، مزاح های هوشمند، آوا Spotify ، mp3 ها، فیلم ها، مد، هنر و... را در آن قرار داده میباشد. تامبلر از 225 میلیون وب لاگ گوناگون درست شده میباشد.

تامبلر چه‌گونه عمل می‌کند

زمانی که شما یک بلاگ را دنبال می‌کنید، تمامی پست هایش را در داشبوردتان خواهید رویت کرد. در بالا کافیست به تارنما https://www.tumblr.com بروید. با تثبیت یک نشانی اینترنتی که می‌تواند حقیقی وواقعی هم نباشد و یک راز عبور و اسم کاربری نام نویسی نمائید. بعد در فیس رغبت می توانید وب لاگ هایی که برایتان دیدنی میباشد را گزینش و یا این که رد فرمائید. در مرحله بعد از آن می بایست پروفایلتان را کامل شدن و مواقعی را که دوست دارید را دنبال و مطالب ، تصاویر کلیپ ها و... را به اشتراک بگذارید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی