مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

فاکتورهای سئو داخلی

 


seo داخلی از عامل ها بسیار زیاد و ظریفی ساخته شده میباشد. که اجرای صحیح خیلی از آنان به تجربه کافی نیاز داراست. اینجانب آنها‌را قانون ها نانوشته seo می نامم. اما از فی مابین این کارداران ، حدود 10 تا از آن‌ها بسیار روشن و پر‌نور می‌باشند. رعایت همین عامل ها میتواند امداد شایانی به بهینه سازی داخلی وب سایت شما نماید. پس با اینجانب همپا باشید تا در پایین تعدادی تا از آنان را با هم باز‌نگری کنیم:

سرعت اکران تارنما به استفاده کننده
محتوای باصرفه گردیده و گرانبها بهترین سئو کار 
seo متا تگ های تیتر و توضیحات
به کار گیری از URL های مطلوب
استعمال از تصاویر با صرفه گردیده
اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه
1 – سرعت وبسایت ! عاملی که گوگل به شدت به آن اهمیت می‌دهد
گوگل به شدت بر روی سرعت بارگذاری تارنما حساس میباشد. به وب سایت هایی که سرعت بارگذاری آنها سریع میباشد، عشق مند هست. و از آن طرف از وبسایت هایی که سرعت بار گذاری آن‌ها بالا است ، متنفر میباشد. به همین استدلال در حالتی‌که شما وبسایت خیر و خوبی هم داشته باشید اما به عنوان مثال عصر بار گذاری آن 10 ثانیه ارتفاع بکشد ، منزلت شما‌را کاهش میدهد. در فعالیت می اقتدار ذکر کرد آن جایگاهی که سزاوار آن می‌باشید را به شما نمی دهد.

گوگل هم یک کسب و فعالیت میباشد و هدفش رضایت مشتریانش است
در شرایطی‌که پاره ای در خلوت خودتان هم تصور کنید می‌بینید که‌این مبادرت گوگل غیر منطقی هم وجود ندارد. همانگونه که مدام پهنا کردم ، گوگل هم یک کسب و عمل میباشد. و انگیزه آن رضایت کاربرانش می‌باشد تا بتواند از آن‌ها کسب درآمد نماید. حال با این تفاسیر فکر کنید یک استفاده کننده عبارتی را در گوگل کاوش نماید و گوگل به وی سایتی را سفارش دهد که گشوده شدن آن کلی دوره می‌برد!

خوب طبیعی میباشد که دراین‌صورت رضایت یوزرها کاهش پیدا می‌نماید. و درین دنیای رقابتی فقط کافی میباشد که یکی رقبای گوگل مانند یاهو و یا این که بینگ ، این ایراد را برطرف نمایند. معلوم میباشد که در حالتی که کیفیت پیشنهادات آنها مانند گوگل باشد و از طرفی وبسایت هایی را توصیه بدهند که با‌گاز بار گذاری می‌شوند ، یوزرها به سمت آنان روان می گردند.

2- محتوای باصرفه گردیده و باارزش
بهینه سازی وب سایت سوای محتوا بی معنی می‌باشد. اینجانب مدام این نمونه را میزنم که کسب و عمل اینترنتی مانند یک قطار هست. قطاری که به سمت انگیزه معین در درحال حاضر جنبش میباشد. هم اکنون بهینه سازی وب سایت نقش راننده قطار را داراست. و یاری مینماید که‌این قطار به طور صحیح به سمت هدفش جنبش نماید. از طرف دیگر این قطار به سوخت نیاز دارااست. و محتوا دقیقا شبیه سوخت آن هست. در حالتی‌که قطارهای سابق را فکر کنید ، شغل آن کسانی که ذغال سنگ را به مخزن سوخت قطار می ریختند، دقیقا شبیه ایجاد کنندگان محتوا برای وب سایت ها هست. فارغ از آن‌ها حرکتی رو به جلو فیس نمی گیرد!

پس مدام کارایی فرمایید استراتژی محتوا داشته باشید و با ساخت محتوای گران بها و پیاده سازی اصول seo بر روی آن‌ها به برد seo داخلی خویش یاری نمایید. هیچوقت این نکته را فراموش نکنید که محتوا بایستی برای استفاده کننده نوشته شود ، خیر برای موتورهای کاوش ! بعد از اینکه برای استفاده کننده نوشتید و سوال آن را به شایسته ترین نحو برطرف کردید بایستی اصول بهینه سازی داخلی را روی آن پیاده سازی فرمائید تا موتورهای کاوش هم ادراک صحت از آن داشته باشند.

گوگل عملکرد می‌نماید تا کیفیت محتوای شمارا بررسی نماید
گوگل به شدت در همت میباشد که با پباده سازی الگوریتم ها متفاوت ، کیفیت محتوای شما‌را نظارت نماید. به تازگی هم با الگوریتم رنک برین سعی بر کشف واکنش استفاده کننده نسبت به محتوای شما دارااست. در‌حالتی که برای کاربرها جالب باشد گوگل نمره بهتری به شما می‌دهد. ولی این را فراموش نکنید که گوگل شمارا فقط نسبت به رقبایتان می سنجد. و در صورتیکه تلاش شما نسبت به آنان بهتر باشد جایگاه بهتری اخذ می‌کنید.

3-سئو تگ ها
پس از اینکه محتوای خویش را به طور seo گردیده مهیا کردید ، نوبت به seo متا تگ ها میرسد. ولی فراموش نکنید که همگی این روند بهتر میباشد که گذشته از نشر یک ورقه و یا این که یک پست صورت پذیرد.
از فی مابین تگ های متا دوتای آنان خیلی اهمیت دارا‌هستند.

تگ تیتر Title Tags
تگ توضیحات متا Meta Descriptions
استدلال اهمیت این دو تگ در‌این میباشد که در ورقه جستجوی گوگل اکران داده می‌شوند. در کار این دو گزینه از گزاره مواقعی می‌باشند که استفاده کننده پیشین از کلیک کردن بر روی تارنما شما مشاهده میکند. پس هرچه قدر جالب خیس باشند و تامل بیشتری روی آن‌ها گردیده باشد ، سبب می‌شوند که نسبت به رقبا بازدیدکننده بیشتری جذب نمایید. خیلی زمان ها پیش میاید که محتوای وب سایت شما فوق العاده میباشد. و حتی شایسته ترین جواب را به نیاز یوزرها می‌دهد. البته شما تیتر و توضیحات جذابی گزینش نکرده اید. همین ادله منجر می‌گردد که یوزرها، تارنما شمارا گشوده نکنند و محتوای دیدنی شمارا نبینند.

اما گوگل هم در seo داخلی به تگ تیتر بسیار اهمیت میدهد. البته اعلام نموده است که تگ توضیحات را برای درجه دهی باز‌بینی نمی نماید. اما این عامل نمیشود که شما روی تگ توضیحات کار نکنید. زیرا شما میتوانید با توضیحات دیدنی استفاده کننده را ترغیب به کلیک کردن نمائید. و همین دلیل به طور غیر بدون واسطه بر روی سود بهینه سازی تارنما شما تاثیر می‌گذارد.

4 – به کارگیری از url های مطلوب
همان طور که میدانید url ها سبب ساز میگردند که هر ورقه یک آدرش منحصربه‌فرد و معلوم داشته باشد. مدام این سوال بوده که url های فارسی بهتر میباشد یا این که انگلیسی ! جواب اینجانب بدین سوال این میباشد که تفاوتی نمی نماید. و فقط استدلال مهم که گوگل هم روی آن تاکید داراست ، استعمال از واژه کلیدی در URL میباشد. گوگل انقدر هشمند شده‌است که قادر است واژه کلیدی شمارا ترجمه نماید و با محتوای کاغذ مقایسه نماید. به همین ادله توصیه عبد و بنده به کارگیری از URL های انگلیسی است. زیرا هنگام اشتراک گذاری لینک و پیوند در جاهای متعدد ، ظواهر قابل قبولی دارا هستند. توصیه میکنم نوشته‌ی‌علمی ای که در موضوع تاثیر ساختار یو آر ال (url ) بر seo نوشته ام را مطالعه کنید.

5 – به کارگیری از تصاویر باصرفه گردیده در محتوای خویش
گوگل به محتواهای بی نقص بسیار اهمیت میدهد. یک کدام از عواملی که سبب ساز تکمیل یک محتوا میشود ، به کار گیری از تصاویر مطلوب میباشد. اما این آیتم صرفا در صورتی‌که به طور صحیح استعمال شود اثرگذار میباشد. در غیر این فیس حتی ممکن میباشد به بها محتوای شما ضربه هم بزند. در هنگام seo داخلی بدون شک بایستی به تصاویر دقت ویژه ای داشته باشید. از دست اندرکاران تاثیر گذار می شود به مورد ها تحت اشاره نمود :

به کار گیری از عکس منحصر
seo حجم عکس با نگهداری کیفیت آن
به کار گیری از اندازه های از پیش رقم خورده
به کار گیری از فرمت های مطلوب
استعمال از تگ alt و استعمال واژه و کلمه کلیدی در آن

6 – اکران مطلوب تارنما در تلفن همراه و تبلت
این ایام اکثر یوزرها از روش تلفن همراه و تبلت به کاوش می‌پردازند. به همین ادله اکران صحیح وب سایت در گوشی به یکی‌از فاکتورهای تاثیرگذار در seo داخلی تبدیل شده‌است. به تازگی گوگل Mobile-first indexing را بر روی بخش اعظمی از وب سایت ها فعال نموده است. عمل آن این میباشد که تارنما شمارا نخست از روش ورژن گوشی سکو بندی میکند. بهتر میباشد بگوییم که تلفن همراه را در حق تقدم قرار داده میباشد. گوگل از این نحوه به صاحبان وبسایت ها فشار می‌آورد تا ورژن گوشی را به شایسته ترین صورت ممکن باصرفه نمایند. حتی می‌بینیم که وبسایت های وسیع هم تخت گاز ورژن گوشی خویش را با صرفه کردند. زیرا به خیر و خوبی فهمیدند که ترازو گوگل برای نمره دهی به سمت تلفن همراه رفته میباشد. و در صورتیکه اقدامی در‌این راستا نکنند از بازی عقب خواهند زمین‌خورد.

این نوشته‌علمی را به اشتراک بگذارید    
FacebookTwitterLinkedinWhatsappEmail
مطالب دارای ارتباط
 

  • ۹۹/۰۱/۲۰
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی