مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  بسته به عبارت مصرف شده، Anchor Text ها اشکال مختلفی پیدا می نمایند که هرکدام کاربردها و نقاط قوت ضعف خویش را دارا‌هستند. این که کدام جور برای شما مطلوب‌خیس میباشد، تماما بدین بستگی داراست که لینک و پیوند خویش را کجا قرار داده‌اید و میخواهید با آن چه نمائید. در اینجا اشاره کوتاهی به گونه های انکر تکست‌ها خوا هیم کرد.

تطابق ظریف (Exact Match): ممکن میباشد متن ما دقیقا تیتر کاغذ انگیزه یا این که کلیدواژه کانونی آن برگه باشد. مثلا در یک تارنما فراگیری آشپزی، عبارت “سالاد سزار” می تواند ما‌را به ورقه‌ای هدایت نماید که محتوای آن در رابطه چگونگی تهیه و تنظیم سالاد سزار میباشد.

تطابق نیمه و نصفه (Partial Match): گهگاه انکر تکست ما حاوی کلیدواژه متبوع به هم پا تغییراتی میباشد. به عنوان مثال در به عبارتی وبسایت آشپزی، متن “تهیه و تنظیم سالاد سزار به سریع‌ترین صورت ممکن” میتواند مثال‌ای از تطابق نیمه و نصفه باشد.

مارک گردیده (Branded): در صورتیکه حق تقدم شما معرفی تارنما یا این که کمپانی شماست، میتوانید در نصیب Anchor Text نام کمپانی یا این که مارک خویش را قرار داده و بسته به نیاز، استفاده کننده را به ورقه‌ای از تارنما خویش هدایت نمائید. به عنوان مثال از اسم رستوران خویش استعمال کرده (مثل سالاد سزار بارزیل) و در چهره رغبت متن را به به عبارتی کاغذ فراگیری اصلاح کردن سالاد سزار لینک و پیوند فرمائید!

سوای تیتر (Naked Link): درین جور انکر تکست، از خویشِ پیوند تحت عنوان رابطه دهنده هم به کار گیری می‌گردد تا احتمالا نشانی وب سایت در ذهن خواننده بماند. عبارت قابل کلیک websima.academy مثال‌ای از یک انکر تکست بی تیتر میباشد.

نامشخص و همگانی (Generic): انکر تکست نامشخص هیچ ارتباطی به گونه های بالا ندارد و میتواند یک متن خیلی معمولی و کلی مثل “اینجا کلیک فرمایید” باشد.

استعمال از تصویر (Image Links): قابل ذکر میباشد که مرورگرها در رخ بار گذاری نشدن تصاویر پیوند دار، متن جایگزین (Alternate Text) تصویر را به صورت یک انکر تکست اکران میدهند. پس همواره بهتر میباشد که موقع به کارگیری از تصاویر، متن جایگزین آن ها نیز با آلرژی و اعتنا تمام تهیه و تنظیم و نوشته شود.

پراکندگی انکر تکست در پیوند سازی
درخصوص گونه های انکر تکست و کاربرد درست هر کدام به طور بی نقص در کارخانه فراگیری پیوند سازی کلاه سپید سخن خوا‌هیم کرد.

چطور انکر تکست‌های بهتری بنویسیم؟
پاسخ این سوال هم بسیار بی آلایش میباشد: به طور خلاصه و معین به سراغ اصل مقاله بروید. سایت شما قرار میباشد برای مخاطب خویش بها آفرینی نماید، و Anchor Text هم اصلی‌ترین ابزار نشان دادن این قیمت به استفاده کننده میباشد. طبیعی کردار نمایید و کلیدواژه‌های خویش را با با جمله ها پیچیده و برخی نا مربوط به مسئله اصلی مخلوط نکنید! پیشنهاد میکنیم در انکر تکست‌های خویش از جمله ها بی نقص به کار گیری نکنید.

انکر تکست شما هرچه معمولی‌خیس و گویاتر باشد، بهتر میباشد.
انکر تکست‌های هم خوانی با اصول seo یا این که به اصطلاح بهینه سازی-Friendly این چهار خصوصیت را دارا‌هستند:

بی آلایش و معلوم می‌باشند
مربوط به لینک و پیوند انگیزه می‌باشند.
چگالی کلیدواژه‌های آن ها نادر میباشد
از دسته نامشخص (Generic) نیستند.
انکر تکست معمولی و مشخص و معلوم چه میباشد؟
هنوز فرمول مشخصی در رابطه تعداد کاراکترهای استاندارد برای تایپ کردن یک انکر تکست نیست، ولی بهتر میباشد که‌این عبارت را تا حد قابلیت و امکان کوتاه و معلوم نگه دارید. هنگام تایپ کردن این متن، مدام به دو نکته اعتنا داشته باشید:

ورقه انگیزه می بایست به شایسته ترین و صادقانه‌ترین صورت تعریف شود.
یوزرها تشویق شوند که بدون شک روی لینک و پیوند متبوع کلیک نمایند.
چطور یک Anchor Text مربوط به کاغذ انگیزه بنویسیم؟
موتورهای کاوش از اولِ ظهورشان تا به امروز رفته رفته هوشمندتر گردیده‌اند و شیوه‌هایی هم برای جستن معیار رابطه انکر تکست‌ها با محتوای صفحه های پیدا کرده‌اند. در حالتی که موتور کاوش تشخیص دهد که انکر تکست و ورقه متبوع به خیر و خوبی دارای ارتباط می باشند، هم کاغذ لینک و پیوند دهنده و هم کاغذ پیوند گیرنده هر دو اقبال خیر و خوبی برای کسب مرتبه‌های فراتر در جستجوی مسئله متبوع خواهند داشت.

جداگانه از این قضیه، دارای ربط بودن قضیه کلی عمل وب سایت هم مهم میباشد. در صورتی تارنما یک کافی شاپ مطالبی دربردارنده لینک و پیوند‌های فراگیری تصحیح کردن اشکال قهوه داشته باشد، از دید گوگل حالت بهتری خواهد داشت تا اینکه پیوند‌های درون آن به تارنما‌های جانورشناسی هدایت شوند!

چگالی کلیدواژه چه تاثیری در کیفیت همت انکر تکست‌ ها دارااست؟
پس از آخری آپدیت رسانی الگوریتم پنگوئن، گوگل با اعتنا بیشتری در انکر تکست‌ها پیرو کلیدواژه‌ها می‌شود. در صورتی درون محتوای سایتی لینک و پیوند‌هایی فراوان با Anchor Text یکسان وجود داشته باشند، گوگل بدین مورد مشکوک می گردد که پیوند‌ها ممکن میباشد حقیقی و واقعی نبوده و فقط به انگیزه فریب یوزرها تولید گردیده باشند.

وجود پیوند‌های داخلی در محتوای یک وب سایت بسیار خوب میباشد، البته حواستان باشد که متن انکر تکست‌های شما بایستی طبیعی و در عین اکنون متعدد باشند تا از طرف گوگل تحت عنوان اسپم شناخته نشوند.

معیارهای یک انکرتکست خوب چه میباشد
چطور لینک و پیوند‌ها را وخیم نکنیم؟
تا همین درحال حاضر هم به بعضا از این موردها اشاره کرده‌ایم. به صورت خلاصه، محتوای پیوند‌ها بایستی به عبارتی چیزی باشند که در انکر تکست‌های آن‌ها درج شده میباشد، و هر کاری که شمارا از مسیر بدور نماید، به خسارت شما خواهد بود. کارهایی زیرا:

به کارگیری اسپم سیرتکامل از پیوند‌ها
به کار گیری از انکر تکست‌های نامشخص (عبارت‌هایی مثل “اینجا کلیک نمائید”)
به کارگیری بیش تر از حد از کلیدواژه‌های مختلف در انکر تکست
استعمال از لغات دروغین و فریبکارانه برای ترقیب کردن یوزرها به سوی لینک و پیوند (عبارت‌هایی مثل “عکس‌های سری همسر ***”)
ویرایش کدهای HTML و CSS و تغییر تحول رنگ یا این که برداشتن خط پایین انکر تکست‌ها (تا یوزرها آن‌ها‌را به طور پیوند نبینند)
سبب ساز خواهند شد که پیوند‌های شما سعی لازم را نداشته و بدتر از آن، گوگل‌ هم آن ها را غیر طبیعی یا این که حتی خطرناک تشخیص دهد. غیرطبیعی بودن لینک و پیوند ها بوسیله الگوریتم پنگوئن معقول میگردد و در رخ تشخیص آن تارنما شما بوسیله گوگل جریمه خواهد شد.

در پایان…
صداقت داشتن مدام مهم میباشد، و این زمینه در مشاجره بهینه سازی مهم‌خیس هم می گردد. امروزه موتورهای کاوش و مخصوصا گوگل خیلی هوشمندتر از آن گردیده‌اند که گول شیوه‌‍‌های فریبکارانه و به اصطلاح seo کلاه سیاه را بخورند. پس در فرایند ساخت وب سایت و ایجاد محتوا برای آن، پیشنهاد می کنیم مدام از طریق‌هاس استاندارد به کارگیری کرده و برای بالا کشیدن وبسایت خویش در صفحه ها کاوش، روی کیفیت محتوا و پباده سازی کاربردی توکل داشته باشید.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۵
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی