مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد 


سئو کلاه سفید عبارت است از بکارگیری تکنیک های مجاز برای تولید و عرضه محتوا بصورتی که برای موتورهای جستجو یافتن محتوا و فهم و شعور محتوا را معمولی کند. در‌این نوشته‌علمی با جزئیات تکنیک های بهینه سازی کلاه سفید آشنا می شویم. وقتی که حرف بهینه سازی دربین می باشد دو زمینه اصلی است که به ذهن خطور مینماید. اول محتوا دوم روش تبلیغ محتوا. این دو گزینه برد و شکست بهینه سازی و بازارایابی تارنما را تعیین می کنند. درین نوشته ی علمی به باز‌نگری طرز ساخت محتوا و تبلیغ محتوا بصورت کلاه سفید را باز بینی می‌کنیم.

بهینه سازی کلاه سفید چه میباشد و مشتمل بر چه مواردی می شود

بهینه سازی کلاه سفید دربرگیرنده چه مواردی می شود ؟
فرایند seo کلاه سفید در مرحله تولید محتوا عبارتند از:

1- تحقیق لغات کلیدی
در مرحله تحقیق کلمات کلیدی تفاوتهای آشکاری میان یک seo کار کلاه سفید و کلاه سیاه وجود دارد. سئو کار کلاه سفید بدنبال کلمه و واژه های مرتبط با سایت خود است که بیشترین ترافیک را برای وبسایت می توانند ایجاد کنند و کمترین رقیب را هم دارند. سئو عمل کلاه سیاه به دنبال واژه هایی است که بیشترین ترافیک را ساخت می کنند و اهمیتی به ارتباط کلمه و واژه با قضیه وب سایت نمی دهد.

در سئو کلاه سفید شما باید تمام کلمات کلیدی مرتبط را باز‌نگری کنید و بهترین کلمات را از نظر ترازو جستجو در سال اخیر معلوم کنید.

2- ساخت محتوا مبتنی بر عبارات کلیدی
در‌این گام هم بهینه سازی عمل کلاه سفید و سئو کار کلاه سیاه تفاوت های زیادی باهم دارا هستند. سئو کار کلاه سفید در مرحله ایجاد محتوا مبنی بر عبارات کلیدی فقط به ایجاد محتوا درباره عبارات کلیدی که موضوعی مرتبط با سایت دارا‌هستند می‌پردازد. برای مثال در صورتی‌که وبسایت آموزش فتوشاپ است و واژه کلیدی تغییر‌و تحول رنگ جامه با فتوشاپ باشد. بهینه سازی عمل کلاه سفید با تحقیق یک نوشته‌علمی ارزنده از گونه های روش های ممکن برای تغییر و تحول رنگ جامه در نرم افزار فتوشاپ تهیه و تنظیم و در تارنما خود بارگذاری می کند.

در حال حاضر آنکه یک سئو عمل کلاه سیاه کارایی می کند مدام از واژه و کلمه تغییر تحول رنگ لباس با فتوشاپ در کاغذ استفاده کند و با افزایش تعداد لغت ها کلیدی در محتوا تعداد کاربران سایت را افزایش دهد.

3- قرار دادن واژه کلیدی در تگ عنوان و سایر تگ های محتوا
یک بهینه سازی فعالیت کلاه سفید هنگام استفاد از کلمه کلیدی زیاده روی نمی کند و واژه کلیدی را صرفا برای هدایت مشتری به شعور مورد نوشته ی علمی استعمال می‌نماید. در حالیکه یک بهینه سازی فعالیت کلاه سیاه صرفا در‌پی فریب موتورهای جستجو می باشد و به خوانایی نوشته‌ی‌علمی خود دقت ندارد.

4- پیوند های داخلی به صفحات سایت
در این مرحله بهینه سازی کلاه سفید و کلاه سیاه تفاوت زیادی باهم ندارند. سئو کار کلاه سفید در‌این مرحله برای تهیه نمودن لینک از صفحات داخلی ابتدا از وجود ارتباط میان صفحه مبدا و مقصد مطمئن شده و بعد با استفاده از کلمه و واژه کلیدی بعنوان متن لنگر شده به صفحه مد نظر خود پیوند داخلی تولید می کند.

نکته : تمام نباید هایی که درباره عدم استعمال از کلمه کلیدی برای متن لنگر شده خوانده اید مربوط به لینک های خارجی است. در‌صورتی‌که در صفحات داخلی به کاغذ ای با واژه ای غیر از واژه کلیدی لینک بدهید به گوگل اعلام کرده اید که می خواهید آن صفحه با آن کلمه و واژه هم سکو بگیرد.

در سئو کلاه سیاه برای ساخت پیوند داخلی توجه به ارتباط موضوعی صفحه ها نمیشود و برای ارتقا پیوند دریافتی یک ورقه از تمام صفحه های وبسایت به آن لینک می دهند.

سئو کلاه سفید

5- دریافت لینک از سایت های خارجی
درین مرحله سئو کاران کلاه سفید مراحل زیر را انجام می‌دهند.

ثبت لینک برای صفحات سایت در وبلاگ های خود
ثبت لینک در صفحات شبکه های اجتماعی خود
قرار دادن امکان نشر مطالب وبسایت در شبکه‌های‌اجتماعی
افزودن پیوند در سایت های مرتبط
افزودن لینک و پیوند در سایت های رقیب
طریق ایجاد انکر تکست خارجی در سئو کلاه سفید بصورت، ترکیبی از، واژه و کلمه کلیدی اصلی صفحات، لغت ها مشابه کلمه کلیدی صفحات، کلماتی با معنای مشابه کلمه کلیدی صفحه ها، عکس ها، پیوند با متن های عمومی می باشد.

هدف بهینه سازی کاران کلاه سفید از ساخت انواع لینک هنگام ساخت پیوند برای وب سایت ایجاد لینک و پیوند به صورت طبیعی است.

در بهینه سازی کلاه سیاه تنها با واژه و کلمه کلیدی لینک خریداری می‌گردد.
 

  • ۹۹/۰۱/۳۰
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی