مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار 


اگر اخیرا با بک‌ لینک و پیوند‌های بدی مواجه شده اید، زمان آن رسیده می باشد که برای برطرف کردن آنان اقدام فرمایید به دلیل آنکه این لینک‌ها اثرات مخربی بر رتبه بندی وب سایت‌تان دارا هستند. بنابراین در این مقاله آموزش سئو پیرامون این مباحث صبحت می‌کنیم که: این بک‌ پیوند‌ها چه می باشند، به چه شکل میتوان آنها‌را شناسایی کرد و چطور می توان لینک های اسپم را حذف کرد.

یکی از مهم ترین فاکتورهای گوگل برای امتیازدهی، کیفیت لینک است و برای دستیابی به این امر مهم بسیار همت کرده است. برای اولین بار حذف چنین لینک‌هایی در نسخه آپ تو دیت شده ی Google Penguin در سال 2012 اتفاق افتاد و وبعدها تغییراتی بر آن اعمال شده و Panda update به وجود آمد. براساس حدس و گمان ها و آخرین تغییرات اعمال شده برای آپ تو دیت الگوریتم در ماه اپریل قبلی، به حیث میرسد که حذف این بک پیوند ها کیفیت خوب یک تارنما رابطه مستقیمی داراست.

حذف لینک های مخرب

روایت گوگل و بک لینک های خریداری شده
تمرکز گوگل بر روی تارنما هایی می باشد که برای رقابت از بک پیوند های اسپم به کار گیری میکنند. تا چندین سال گذشته در شرایطی‌که می خواستید که در بالاترین لیست موتورهای جستجو قرار بگیرید کافی بود تا شماره ای بگیرید و یک‌سری هزار لینک و پیوند سفارش دهید. به همین سادگی. ولی آن لینک و پیوند ها کیفیت بدی داشتند، آنها ابدا وجود خارجی نداشتند. این خبر بدی برای گوگل بود به این دلیل‌که در نتیجه ها جستجو نمی توانست اعتبار یک تارنما را نمایش دهد و به این ترتیب هرکس که یک تارنما و پول داشت می توانست به راحتی رنک بالایی را به دست آورد. گوگل برای اینکه کیفیت نتایج جستجو را ارتقا ببخشد روشی را تولید تا بوسیله آن تارنما هایی را که لینک و پیوند هایی با باکیفیت را از طریق منابع قانونی ساخت می نمایند شناسایی کند و سایت هایی را که از پیوند های اسپم استفاده مینمایند جریمه کند تا به‌این شیوه چنین لینک هایی را فیلتر کرد‌ه باشد.

بدین ترتیب پی بردن چگونگی حذف لینک های اسپم به سرعت به یکی از بخش های اصلی سئو تبدیل شد.

بک لینک و پیوند چه می باشد؟
چطور می قدرت بک لینک های اسپم را شناسایی کرد؟
چطور می اقتدار لینک های اسپم را حذف کرد؟
1. بک پیوند چیست؟
یکی مهمترین فاکتورها برای تعیین یک بک لینک و پیوند بد ویژگی و کیفیت آن وبسایتی است که چنین لینکی از آن آمده می باشد. چنین لینک های خطرناکی اغلب به طریق تحت قابل شناسایی میباشند:

پیوند های منشاء گرفته از سایت هایی که تنها هدف آنها سئو می باشد، که به آن‌ها مزرعه لینک و پیوند یا
Link farm گفته میشود.
مزرعه لینک و پیوند

لینک های به دست آمده از سایت هایی می باشد که به تمامی اجازه ی دسترسی به محتوا را می دهند، این بدان معناست که آن‌ها حاوی مجموعه ای از مقالاتی هستند که فاقد هر گونه انسجام و هماهنگی می باشد. این ها هم نوعی مزرعه لینک و پیوند به حساب می‌آیند.
وب سایت هایی که جمعاًَ کیفیت پایینی دارند. مثلا سایت هایی با اعتبار دامنه یا Domain Authority ذیل، حاوی مجموعه ای از لینک های خارجی یا محتوای ضعیف و تکراری.
هنگامی که پیوند های زیادی از سایر کشورها به دست می آورید( برای مثال سایت شما بریتانیایی است ولی همه لینک های آن روسی می باشد ).
پیوند های زیادی دارید که تنها از یک تارنما آمده می باشد( مخصوصا اگر این وبسایتی کیفیت عالی زیر باشد ).
در یک مقطع کوتاه لینک های زیادی از یک وب سایت به دست بیایند( این بدان معناست که برای این پیوند ها پول پرداخت شده است ).
اساسا گوگل می تواند لینک و پیوند های” بد” و” اسپم” را تشخیص دهد، تنها کافی می باشد تا به غیرطبیعی و ساختگی بودن آن‌ها تردید کند.

2. چطور می توان بک لینک های اسپم را شناسایی کرد؟
همان گونه که گفته شد در قبل تارنما های زیادی به دلیل داشتن بدلینک های خریداری شده یا به وسیله کلاه سیاه بهینه سازی یا black hat SEOs شاخته شده بودند جریمه شدند. ولی حتی درصورتی که از این تکنیک ها استفاده نمی کنید، ممکن است همچنان تارنما های اسپم شده فارغ از اطلاعتان به وبسایت شما پیوند شوند. برای مثال برخی افراد گرفتار seo منفی یا negative-seo شده یا ممکن است خطاهایی به وجود بیایید و منجر شود که گوگل یک لینک را غیرطبیعی تلقی کند.

اولین چیزی که نشان می دهد شما به دلیل بدلینک ها جریمه شده اید کاهش چشم گیر در رنکینگ وب سایت تان است.

در‌صورتی‌که چنین اتفاقی بیفتد باید از اولیه مبداء همه لینک و پیوند هایتان را باز‌بینی فرمائید.

به Google Search Console بروید
در بخش Dashboard، گزینه “Search Traffic” را انتخاب کرده و بعد برروی “Links To Your Site” کلیک نمایید.
در قسمت چپ، “Who Links The Most” را میبینید، بر واژه “More” کلیک نمائید.
بعد از آن، بر عبارت “Download Latest Links” کلیک کرده تا همگی لینک و پیوند های موجود در وبسایت تان را که گوگل از آن ها اطلاع داراست را بازنگری نمائید.
لینک ها را مرور نمایید، در پی لینکی بگردید که ممکن می باشد کیفیت بدی داشته باشد.
نحوه حذف اسپم بک لینک و پیوند

ممکن می باشد شناسایی برخی از این پیوند ها بسیار ساده باشد در حالیکه برخی دیگر بسیار سخت می باشد. پیرو URLs بی کیفیت مشتمل بر اعداد و حروف بزرگ ، وبسایت های خارجی، سایت هایی که یکسری جایگاه به تارنما تان لینک شده اند، بگردید.

لیستی از پیوند هایی تهیه نمائید که مطمئن هستید که جایگاه بندی وبسایت تان را به طور منفی پایین تاثیر قرار داده اند.
 

  • ۹۹/۰۱/۲۸
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی