مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


هزینه بهینه سازی چه‌گونه به حساب آوردن میگردد؟
آری اینجانب هم مثل شما می‌خواهم بدانم ارزش بهینه سازی حقیقتا چقدر میباشد، البته اذن دهید  سئو در مشهد  یک سری قضیه خیر چندان بی رابطه را برای شما بازگو کنم و شاید با هم به‌این فیض برسیم که ارزش seo حقیقتا چقدر میباشد.

پیش از اینکه به طرز احتساب بها بهینه سازی بپردازیم به اولی دلیل در نرخ‌گذاری seo اشاره می‌کنم.

تاثیر رقابت کلمه ها کلیدی در بها seo
یکی‌از مهم ترین عواملی که می‌تواند در ارتقاء تعرفه بهینه سازی دخالت بی واسطه داشته باشد رقابت لغات کلیدی میباشد که معین می نماید یک کلیدواژه بخصوص چقدر ارزش دارااست و در واقع مشتری بابت آن چقدر بایستی هزینه بپردازد.

همان گونه که میدانید کلیدواژه های متفاوت در هر کسب و عمل، ترافیک معدود یا این که متعددی دارا هستند، که اما این بر میگردد به نوع شغل ها و معاش عموم ، هر چه کلیدواژه همگانی خیس و مخصوصا مرتبط با عمده عموم باشد مثل : کلمه و واژه کلیدی “اپل” ، خوب ترافیک بیشتری را به خویش تخصیص میدهد و بها آن نیز بیشتر میباشد.

تعرفه seo کلمه ها کلیدی کوتاه و بلند
بعضی کلیدواژه ها ارزش تحت تری دارا‌هستند ، مثل “بها تلفن همراه اپل” ، ما در هنگام نرخ‌گذاری seo بدین آیتم اعتنا میکنیم ، یعنی بها ارائه گردیده بوسیله ما به ارتفاع عبارت کلیدی نیز دارای ارتباط میباشد و ممکن میباشد ارزش بالا یا این که تحت باشد.

همانگونه که گفته شد بها کلیدواژه کوتاه ارزش بیشتر و عبارت یک‌سری کلمه و واژه ای بها کمتری را داراست ، ولی این ضابطه در تمامی شغل ها یکسان وجود ندارد ، از جمله بها seo کلیدواژه “دندانپزشکی” با کلیدواژه تک سیلابی در مسئله دیگر مطمئنا بها متفاوتی داراست.

اما موقعیت آن کسب و عمل نیز اصلی میباشد ، به صورت نمونه هنگامی سخن از seo کلیدواژه “پباده سازی داخلی” می‌شود و یا این که کلیدواژه “پباده سازی لوگو” ضابطه نرخ‌گذاری عبارات کوتاه درستی می نماید زیرا در‌این کسب و عمل ها رقابت رو این کلیدواژه ها میباشد.

خبر خوب هم این میباشد که همین موقعیت در بعضا کلیدواژه ها مثل کلیدواژه “پباده سازی شهربازی” با ارزش بسیار ارزان یار میباشد ، بها seo این کلیدواژه صرفا 2 میلیون تومان میباشد.

ارزش seo وردپرس
توجه داشته باشید حدودا از 300 تماس ما در روز 290 تای آن وردپرسی می باشند ، این نشان میدهد وردپرس به یک سیستم مدیر محتوای قابل اعتماد و دوست داستنی تبدیل گردیده که اما ما به آن تسلط داریم و کارشناس آن هستیم ، البته به‌این معنا وجود ندارد که دیگر سیستم ها را شوت کرده ایم ، اتفاقا خیر، سیستم های دیگر مثل منحصر به فرد ها ، زیر ویندوزی ها و حتی جوملا را پشتیبانی می‌کنیم.

آیا بها seo وردپرس با دیگر سیستم ها مختلف میباشد؟
seo وب سایت وردپرس با دیگر سیستم ها خیر زیاد فرقی ندارد ، ولی در‌صورتی‌که دسترسی به دولوپر یک سیستم را نداشته باشید ، ممکن میباشد هزینه یک دولوپر از سمت آپسئو به شما اجبار خواهد شد.

نرخ‌گذاری بهینه سازی در حالت هنگامی فشرده
ما ادراک میکنیم seo کردن تارنما آن هم در حین دست کم 6 ماه یا این که بیشتر ، چقدر قادر است آزار دهنده و گهگاه غیر قابل موءثر باشد ، به عنوان مثال ما درخواست هایی داریم که در فصل یا این که تاریخ های خاصی انجام میشود مثل : seo برای یک تارنما مسافرتی و فروش بلیط ، خوب این کسب و عمل سازه به موقعیت معاش عموم و مجاورت شدن به روز ها تعطیلات نیاز می بیند برای از دست ندادن بازار داغ پایان سال تدابیری ببیند که بتواند بیشترین بهره را برنده شود، ولی این مورد با ارزش و حالت معمولی بهینه سازی ناممکن میباشد زیرا مقدار توشه ترافیکی به حدی بالا میرود که جایگاه به چنگ آوردن در‌این کلیدواژ ها نسبتاً در کوتاه دوران غیرممکن میباشد.

راه‌حل چه است؟ ما سرویس ها بهینه سازی فشرده را جدیدا در لیست سرویس ها بهینه سازی آپسئو قرار دادیم تا کسانی که علاقمند می باشند بتوانند درین موقعیت نیز مبادرت به توصیه بهینه سازی نمایند.
 

  • ۹۹/۰۸/۱۹
  • شایلین عباسی

نظرات (۳)

کاش یه کمیسیون چیزی تو کشورمون بود که هزینه سئو رو برآمورد میکرد

چون وقتی کمیسیون نباشه هرکی هرچی دوست داشته بشه یچی میپرونه

دمتون گرم مطلب خوبی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی