مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در حالتی که تا به هم اکنون برای ساخت سایت مبادرت کرده باشید، اسم CMS یا این که سیستم رئیس محتوا را شنیده‌اید.   سئو در مشهد   شیوه‌ها و گویش‌های نرم افزار‌نویسی بخش اعظمی برای طراحی وب وجود داراست. کسی که سازه به نیاز و تخصص خویش، روشی را تعیین می‌نماید. برای داشتن یک گزینش مطلوب، می بایست شیوه‌های گوناگون را بشناسید و خصوصیت‌های هرمورد را بدانید. در نوشته‌ی علمی‌های پیشین، مزایا و معایب طراحی وب منحصر به فرد را محاسبه کردیم. در‌این نوشته‌ی علمی به ارزیابی گونه های سیستم های رئیس محتوا می پردازیم و مهم ترین‌ها را معرفی میکنیم.

سیستم مدیر محتوا یا این که CMS چه می‌باشد؟
همان گونه که از نامش پیدا میباشد، CMS یا این که Content Management System سیستمی میباشد که بوسیله آن محتوای تارنما خویش را مدیر می کنید. طبق این تعریف و تمجید، وبسایت‌های داینامیک یا این که پویا به CMS نیاز دارا‌هستند.

با استعمال از گونه های سیستم های رئیس محتوا میتوانید محتوای تارنما خویش را به راحتی و سوای نیاز به داشتن علم نرم افزار‌نویسی و تایپ کردن کد، تغییر و تحول بدهید. این سیستم‌ها، قابل انعطاف‌افزارهایی میباشند که روی سرور نصب میشوند و قابلیت تغییر‌و تحول نصیب‌های متفاوت وب سایت را در اختیارتان میگذارند.

معرفی اشکال سیستم های مدیر محتوا


CMS ها به دو نوع کلی کد گشوده و SAAS تقسیم میشوند.

سیستم رئیس محتوای کد گشوده یا این که Open Source به قابل انعطاف‌افزارهای رایگانی گفته میگردد که کدهای آن در دسترس و قابل تغییر تحول و بسط می‌باشند. این دسترسی سبب ساز میگردد بتوانید هر تغییری که دوست دارید در تارنما خویش اعمال نمائید. در وضعیت معمولی بدین خصوصیت نیازی ندارید. معمولا قالب‌های فراهم پاسخگوی نیاز همگی یوزرها می‌باشند. صرفا در صورتی‌که که بخواهید برای یک کسب‌وکار گسترده وب سایت پباده سازی نمائید، ممکن میباشد به تغییر تحول و گسترش کدها نیاز داشته باشید.

خصوصیت مثبت قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده یا این که کد گشوده این میباشد که یوزرها و کارشناسان بخش اعظمی در سراسر عالم به آن دسترسی دارا‌هستند. براین اساس، هر روز پلاگین‌های بیشتری برای آن ها ارائه می‌گردد. می‌اقتدار ذکر کرد این سیرتکامل قابل انعطاف‌افزارها از نوعی خرد جمعی سود می برند.

سیستم رئیس محتوای اشتراکی یا این که Software As A Service یا این که SAAS با اسم‌های خدمت اشتراکی یا این که اجاره نرم افزار نیز شناخته میشود. این نوع سیستم‌ها شبیه قابل انعطاف‌افزارهای متن گشوده کار می‌نمایند ولی اذن دسترسی به کدها را به یوزرها نمی‌دهند. اشتراک این سیستم‌ها را می بایست از کمپانی‌های ارائه‌دهنده خریداری فرمایید. هزینه به طور هر ساله یا این که ماهانه یا این که بسته فرآورده به حساب آوردن می شود. هزینه اشتراک قابل انعطاف‌افزاهای SAAS مشتمل بر هزینه هاست، پباده سازی قالب، پشتیبانی و … میگردد. نیازی به پرداخت هزینه جدا برای این مورد ها وجود ندارد. بدین نوع سیستم‌ها وب سایت‌ساز هم گفته میشود.

بیشتر بخوانید :  وب سایت مخصوص
اشکال سیستم های مدیر محتوا کد گشوده Open Source
در‌این نصیب چندین مثال از شایسته ترین و پرطرفدارترین CMS های متن گشوده را معرفی خوا هیم کرد:

وردپرس WordPress


مشهورترین نامی که درین نوشته ی علمی می‌شنوید، همین وردپرس میباشد! سیستمی که بیشتراز ۶۰ میلیون از سایت‌های عالم با به کارگیری از آن پباده سازی گردیده‌اند. فکر میکنید این محبوبیت چه دلیلی دارااست؟

WordPress در بالا کار خویش را تحت عنوان وب لاگ‌ساز ابتدا کرد و به گذر زمان کار خویش را بسط بخشید. تا جایی که امروز تحت عنوان دوستداشتنی‌ترین CMS جانور شناخته گردیده و سهم ۴۰ درصدی را به خویش تخصیص داده میباشد. به عنوان مثال خصوصیت‌های مثبت این سیستم می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

سرعت بالای نصب و فعال‌ساز‌ی
وسعت نادر
بدون پول بودن
داشتن پلاگین‌های گوناگون
سازش و باصرفه بودن برای موتورهای جست‌وجو
کاربری راحت
در شرایطی که یک وب سایت محتوامحور بلاگی یا این که خبری میخواهید، وردپرس شایسته ترین مورد برای شما میباشد.

در مواقعی مثل طراحی وب سایت برای دکان‌های پهناور آنلاین، بهتر میباشد از طریق‌های دیگر به کارگیری نمایید. چون در‌این مورد ها می بایست پلاگین‌های مختلفی به فعالیت ببرید و همین سبب ساز سنگین شدن تارنما می شود. این موضوع به نماید شدن سرعت لود و در غایت کاهش ترافیک تارنما سبب ساز شود.

جوملا Joomla


CMS جوملا رقیبی توانا برای وردپرس میباشد که در سال ۲۰۰۱ معرفی شد. این سیستم هم برای سایت‌های محتوامحور و هم برای وبسایت‌های عظیم و فروشگاهی مطلوب میباشد. برخی از خصوصیت‌های این سیستم به شرح تحت می‌باشند:

سرعت بالای نصب و فعال سازی
بدون پول بودن
داشتن بیش تر از ۶۰۰۰ پلاگین
جوملا برای کلیه اشکال کسب‌وکارهای آنلاین کوچک و عظیم مطلوب میباشد. با این درحال حاضر، رابط کاربری پیچیده، به کار گیری از آن را برای اشخاص مبتدی و تازه کار طاقت فرسا می‌نماید.

دروپال Drupal


این سیستم یوزرها کمتری دارااست ولی توانسته میباشد اعتنا طراحان فن‌ای را به خویش جلب نماید. می گویم طراحان رشته‌ای زیرا قالب‌های مهیا آن معدود میباشند. توسعه و گسترش دادن قالب نو نیز کاری تخصصی میباشد و نیاز به مهارت‌های اپلیکیشن‌نویسی دارااست. این سیستم برای پباده سازی و ساخت پرتال‌های خبری، وب سایت‌های آپلود و دانلود، وب سایت‌های کمپانی‌های وسیع و … کاربرد داراست.

بیشتر بخوانید :  پباده سازی رابط کاربری یا این که UI چه است ؟
مهم‌ترین خصوصیت‌های دروپال به شرح تحت می‌باشند:

سرعت خوب
گسترش‌پذیری عالی
امنیت بالا
پشتیبانی کار کشته
استعمال از این سیستم به اشخاص مبتدی و تازه کار سفارش نمی شود ولی فن‌ای‌ها میتوانند با به کار گیری از آن تارنما‌های کار کشته و امنی پباده سازی نمایند.

پی اچ پی نیوک PHP nuke


پی اچ پی نیوک یکی‌از گونه های سیستم های مدیر محتوا کهن میباشد. پیش از وردپرس و جوملا به کار گیری از آن ترویج بیشتری داشت. آپدیت رسانی‌های نیوک در سال‌های اخیر معدود بوده میباشد و مشکلاتی نیز راجع‌به امنیت و سرعت آن مطرح میباشد. می‌قدرت ذکر کرد این سیستم رقابت را در مقابل CMS های جدیدتر واگذار نموده است. به همین عامل یوزرها آن نسبت به گذشته بسیار کمتر گردیده‌اند.

برخی از خصوصیت‌ها و تجهیزات پی اچ پی نیوک به شرح تحت میباشند:

نصب و فعال سازی بدون‌پول
قابلیت در اختیار گرفتن و بررسی بدون نقص بر اعضای تارنما
قابلیت مشاهده آمارهای لحظه‌ای برای تمامی صفحه های
قابلیت دسته‌بندی و لینک و پیوند‌ها و مدیر آن ها
قابلیت و امکان برگزاری سریع و سهل نظرسنجی
مجنتو Magento


مجنتو یک سیستم مغازه‌ساز بدون‌پول و یک کدام از اشکال سیستم های رئیس محتوا میباشد که دکان‌های آنلاین بخش اعظمی در سراسر دنیا از آن به کارگیری می‌نمایند. خصوصیت‌های پایین سبب گردیده‌اند مجنتو به تعیین اولیه اکثری از کسب‌وکارهای اینترنتی تبدیل خواهد شد:

مجنتو پاسخگوی نیاز دکان‌های گسترده نیز میباشد و عملیات فروش پیچیده را نیز می تواند اجرا نماید.
این سیستم انعطاف‌پذیری بالایی دارااست و به راحتی میتوانید آن را فردی‌سازی نمائید.
سرعت بارگذاری صفحه ها در مجنتو بالا میباشد.
مجنتو برای موتورهای جست‌وجو باصرفه شده‌است.
پرستاشاپ PrestaShop


پرستاشاپ نیز یک کدام از دیگر از گونه های سیستم های رئیس محتوا میباشد که به مغازه‌ساز به شهرت رسیده است. مغازه‌های کوچک و گسترده بخش اعظمی در سراسر عالم از این سیستم استعمال می‌نمایند. به عنوان مثال خصوصیت‌های پرستاشاپ می‌قدرت به مورد ها پایین اشاره نمود:

نصب و فعال سازی سریع و بدون‌پول
سازش با دکان‌های چندزبانه
سازش با واحدهای مبلغی متعدد
پنل رئیس کارکشته
انعطاف‌پذیری و توسعه و گسترش‌پذیری بالا
سیستم حسابداری، انبارداری و رئیس مشتریان
ساختار با صرفه برای موتورهای جست‌وجو
اپن کارت OpenCart


اپن کارت نیز یک کدام از دیگر از گونه های سیستم های مدیر محتوا میباشد که به طور منحصر به فرد برای دکان‌های آنلاین پباده سازی شده‌است. مورد ها ذیل را می‌اقتدار تحت عنوان خصوصیت‌های این سیستم مطرح کرد:
 

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی