مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


آیا برای کسب و فعالیت های کوچک بلاگ نویسی نیاز میباشد؟
اکثری از صاحبان کسب و فعالیت های کوچک از خویش اینجانب می‌پرسند “وب لاگ چه می باشد؟” سئو در مشهد یا این که “آیا بایستی درون وبسایت در امر کسب و کارم شیت بلاگ بگذارم”.

یک وب لاگ صرفا تایپ کردن داده ها مرتبط با کسب و عمل شما در وبسایت میباشد.

اینجانب به صورت مداوم در ساخت‌و‌ساز وب لاگ از بی میلی بخش اعظمی از کسب و شغل های کوچک شگفت زده می‌شوم. اینجانب چیزهایی مانند “اینجانب وقت ندارم بلاگ بگذارم”، “بلاگ نویسی در صنعت اینجانب حساس وجود ندارد”، و گه گاه حتی ناگهان “چه خبر میباشد در بلاگ؟” را میشنوم.

حقیقت این میباشد که درصورتی که کمپانی شما تولید ها و سرویس ها منحصربه‌فرد ارائه می نماید بایستی وب لاگ نویسی نمائید.

ولی، راندمان کلی سپرده گذاری در بلاگ نویسی ، هر کسب و عمل با کسب و فعالیت دیگر گوناگون میباشد. ولی 6 مزیت عمده برای وب لاگ نویسی شرکت های وجود دارااست که نباید نادیده گرفته گردد:

1. تهیه نمودن کاربرانی با آشنایی کافی نسبت به کسب و کارتان
هر پست در بلاگ یک آشنایی کلی از تامل شما ، یکپارچگی فردی ، شوخی و نگرش متخصص است. مثلا، خلاصه ای از فرایند اخیر در صنعت شما و یا این که عکس العمل به یک نوشته ی علمی خبری میتواند یک کدام از پست های بسیار مؤثر باشد.

2. نظرها یوزرها و مشتریان را می شنوید
در‌حالتی که شما با استعمال از وب لاگ نویسی عشق و علاقه مندانی پیدا کردید ، بایستی بدانید خواننده‌گان آیتم ای برای لحاظ دادن در زمینه ی هر نوشته‌علمی می‌باشند. کسانی که در بلاگتان حیث می‌دهند ممکن میباشد سبب ساز به فروش شوند، یا این که آن ها تنها ممکن میباشد نظرها شما‌را به بحران بکشند یا این که از آن ها حمایت نمایند. در هر شکل، ایده ها یوزرها را بشنوید ، زیرا ایده ها یوزرها برای گوگل هم اساسی میباشد.

چرا نظرها یوزرها و مشتریان اصلی میباشد؟

3. هر نوشته ی علمی در بلاگ یک مجال در جستجوی گوگل میباشد
تعداد متعددی از اشخاص در وب آنلاین می باشند و تعداد متعددی از آنان چیزهای مختلفی را کاوش می نمایند. شما نمیتوانید وبسایت خویش را برای هر کلمه و واژه کاوش طولانی خیس سئو فرمائید، ولی مطمئنا میتوانید پست های وب لاگ را با غرض قرار دادن لغات کلیدی که به احتمال زیاد اشخاص خاصی را جذب می نمایند، بنویسید.

4. بلاگ ها طعمه خیر و خوبی برای گردآوری بک لینک و پیوند می‌باشند
وبسایت ها یا این که بلاگ نویسان به ورقه “تولید ها و سرویس ها” در یک وبسایت شرکتی لینک و پیوند خواهند کرد. عموم به تبلیغات کمپانی لینک و پیوند نمی دهند. از سوی دیگر، یک نوشته‌ی‌علمی خوب در وب لاگ، داده ها علمی و صنعتی یا این که عیب گیری در رابطه یک مسئله مورد خیر و خوبی برای وب لاگ نویسان میباشد تا نوشته‌علمی های شما‌را لینک و پیوند نمایند چون آن ها جذاب و آموزنده می باشند و خیر تبلیغات بیش تر از حد موسسات وسیع و یا این که متمرکز به فروش. مزیت این عمل برای شما این میباشد که پیوندهای بیشتر یا این که به عبارتی بک لینک و پیوند در معنای سکو بندی بهتر در موتور های کاوش و ترافیک بیشتر وب سایت میباشد، که باعث به فروش بیشتر می‌گردد.

5) نشانه تجاری خویش را آدم از صمیم قلب به اکران بگذارید
وب لاگ ها فرصتی برای یک کمپانی ارائه میدهند که در آن، نصیب عمیق، اثر گذار و متفکرانه خویش را ارائه می‌دهند. از روش یک وب لاگ، با اعتنا کردن به احساسات عموم و تمدن ، منظره کمپانی شمارا می بیند. بلاگ ها می‌توانند اسم تجاری را انعطاف پذیر نمایند.

6) در گوگل، محتوای جدید خیس = وبسایت بهتر
گوگل به صورت تروتمیز وبسایت هایی را که در پی محتوای نو و آپدیت گردیده می‌باشند را می خزد ، مجموعاَ، بهتر میباشد گوگل تارنما شمارا تا حد ممکن بخزد. سایتهایی که خزیدن را بیشتر تجربه می نمایند، آپ تو دیت رسانی های مکرر و اقتدار بیشتری دارا هستند. وب لاگ ها به صورت تروتمیز تضمین می نمایند محتوای جدید در وبسایت شما وجود داراست.

اینجانب امیدوارم بعد از تلاوت این 6 نقطه بلاگ نویسی ، کسب و فعالیت شما این را تحت عنوان مجال در کسب و عمل و قابل اعتماد در مقابل مشتریان بیشتر در حیث بگیرد.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۱
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی