مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


هنگامی که توضیحات متای بقیه وب سایت ها را میخوانید ممکن میباشد تصور کنید تایپ کردن  سئو در مشهد   آن عمل بی آلایش ای میباشد. امّا دقیقا همین آسانی بیش تر از حد میباشد که تایپ کردن توضیحات متا را به کاری مشقت بار تبدیل نموده است. برای تایپ کردن توضیحات متا شما محدودیت ۱۵۵ کاراکتری دارید و این یعنی شما به اندازه یک توئیت زمان دارید که استفاده کننده را جذب فرمایید.
یک متا دیسکریپشن خوب به مخاطب یک مشاهده کرد کلی در امر اینکه تارنما درخصوص چه میباشد می‌دهد و دلیلی آماده میکنم که چرا مخاطب می بایست شما‌را گزینش کرده و روی تگ تیتر کلیک نماید. این فرایند تعیین آن قدر سریع رخداد می افتد که مخاطب حتی متوجه نمیشود که در درحال حاضر تصمیم گیری میباشد. هم اکنون با دقت به اهمیت توضیحات متا برای بهینه سازی، سوالی که پیش می‌آید این میباشد که چه گونه می قدرت توضیحات متایی نوشت که به شایسته ترین نحو استفاده کننده را جذب نماید؟ برای تایپ کردن متا دیسکریپشن بهینه سازی گردیده و جالب میتوانید به موارد ذیل دقت فرمایید:

ارتفاع متا دیسکریپشن را در حیث بگیرید
اینکه متا دیسکریپشن بایستی دقیقا یکسری کاراکتر باشد هیچ زمان معین وجود ندارد چون هر از چندین گهگاه گوگل این ارتفاع را تغییر‌و تحول می‌دهد. ارتفاع توضیحات متا بیشتر بدین بستگی دارااست که شما چه پیامی را میخواهید منتقل نمایید و برای اینکار بایستی فضای کافی را در لحاظ بگیرید. امّا می بایست به حافظه داشته باشید که تا جایی که میتوانید آن را کوتاه بنویسید.
فعلا بیشتر متا دیسکریپشن ها حداکثر ۱۵۵ کاراکتر می باشند، امّا متاهای با ارتفاع ۳۰۰ کاراکتر نیز به چشم میخورد. کاری که میتوانید بکنید این میباشد که مهمترین نکات را در به عبارتی ۱۵۵ کاراکتر ویّل منتقل فرمایید.

منحصربه‌فرد و جالب بنویسید
در صورتیکه متا دیسکریپشن شما با تعداد متعددی از صفحه ها دیگر یکسان باشد، تجربه کاربری تاثیر منفی خواهد گرفت. در صورتی توضیحات متای شما مطلوب نباشد، شما کلیک نخواهید گرفت و فارغ از کلیک رنک شما بالا نخواهد رفت. در‌صورتی‌که به اسکن کردن توضیحات متا از صفحه ها دیگر فکر میکنید، بهتر میباشد نصیب meta description را خالی رها فرمایید تا گوگل بخشی از متن شما که دربردارنده کلیدواژه سرچ شده‌است را نشان دهد.
برای اینکه متن شما خسته کننده نباشد، سفارش می شود که از ساختار مجهول استعمال نکنید و از آوردن جزئیات بلا به کار گیری پرهیز کنید.

از کال تو اکشن استعمال نمائید
کال تو اکشن عبارتی میباشد که مخاطب را به انجام یک عمل خاص ترغیب و تهییج می نماید. برای اینکه توضیحات متای شما دربرگیرنده یک کال تو اکشن باشد می بایست مخاطب را کاربر قرار دهید و با اوردن توضیحات ترغیب کننده و اما دارای ربط به تارنما خویش، او‌را مشتاق فرمایید که از وب سایت شما بازدید نماید.

قطعا از کلیدواژه مهم خویش به کارگیری نمائید
شما برهه زمانی بسیار متعددی را صرف جستن کلیدواژه ها نموده اید و آن‌ها‌را در کلیه مکان وب سایت مثلا اندینگ پیج و صفحه ها وبلاگ خویش گنجانیده اید. پس چرا نباید آنان را در متا دیسکریپشن خویش نیاورید؟ توضیحات متا زودتر از هر قسمت دیگری به گوگل سیگنال می‌دهد که ورقه شما در باب چه است و در حالتی‌که کلیدواژه شما در آن نباشد، نادرست سهمگینی چهره خواهد بخشید.
در واقع در صورتی‌که کلیدواژه سرچ گردیده در متا دیسکریپشن شما جانور باشد، احتمال اینکه گوگل شما‌را اکران دهد و کلیدواژه را هایلایت نماید بسیار بیشتر میگردد. درصورتی که با افزونه Yoast فعالیت میکنید، چنانچه که توضیحات متای شما فاقد کلیدواژه اساسی باشد، با اخطاری مواجه خواهید شد.

منطبق متا دیسکریپشن با محتوای کاغذ
این مورد اهمیت بسیار بالایی داراست. گوگل می‌تواند تارنما هایی که با تایپ کردن توضیحات متای نا دارای ارتباط استفاده کننده را فریب میدهند شناسایی نماید و آن‌ها را پنالتی نماید.
بدون از گفت و گو پنالتی، در صورتی توضیحات متای شما با محتوای ورقه هم خوانی نداشته باشد، نرخ پریدن یا این که Bounce Rate شما به شدت بالا خواهد رفت و با یقین این چیزی وجود ندارد که شما میخواهید! توضیحات متا می بایست تماما گویای محتوای برگه شما باشد.
فیض گیری

متا دیسکریپشن ها نصیب بسیار مهمی از تگ های وبسایت شما میباشند و قرار وجود ندارد در آینده از اهمیت آنها کاسته گردد.
هرچه زودتر تایپ کردن متای خوب را حافظه بگیرید، زودتر میتوانید رنک بهتری بگیرید و استراتژی seo خویش را به ثمر برسانید. از آن جایی که توضیحات متا بخشی از تجربه کاربری وبسایت شما میباشند، گوگل به آنها اهمیت بسیار متعددی میدهد.
یکی شایسته ترین خط مش ها برای تایپ کردن توضیحات متای خوب این میباشد که به مکان سرگرم کردن خویش با تعداد کاراکتر و ارتفاع متا، کوشش فرمایید تمرکز خویش را روی منحصربه‌فرد بودن و جالب بودن متن بگذارید. با یوزرها تعامل بر قرار فرمایید و از کلیدواژه های مطلوب به کارگیری فرمایید. با به کار گیری از توضیحات متای کار کشته به زودی خواهید مشاهده کرد که بازدید ارگانیک وبسایت شما بالا می رود.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۸
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی