مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


به دو طرز اصلی برای تقابل با بهینه سازی معکوس اشاره کردیم. بهترین سئو کار  در اختیار گرفتن کردن پیوند‌ها و محتوای اسکن گردیده اهمیت اکثری دارااست البته شغل های دیگری نیز وجود دارا هستند که می بایست انجام دهید:

امنیت وب سایت خویش را بالا ببرید. نصب Google Authenticaor Plugin  برای تارنما‌های وردپرسی، گزینش پسورد قادر، تنظیم بک آپ از دیتابیس و … برخی از طرق بالا بردن امنیت تارنما می‌باشند.
منشن شدن در کانال‌های اجتماعی را زیر حیث بگیرید. می توانید در تارنما Mention یک اکانت کاریری بسازید. از این روش اسم مارک و عبارات کلیدی گزینه نظرتان را در کانال‌های اجتماعی پایین لحاظ بگیرید.
با به کارگیری از MonitorBackLinks بک پیوند‌های خویش را پایین لحاظ بگیرید و از آنان مواظبت فرمائید.
تا این جا متوجه شدیم بهینه سازی منفی چه می باشد و برخی از طریق های تقابل با بهینه سازی منفی را آموختیم. اما بیشتر وب سایت‌ها مورد نیاز وجود ندارد نگران این مسئله باشند. رقابت آلوده و کثیف معمولا وقتی مقدمه می‌گردد که مشاجره پول به فی مابین بیاید! در صورتی درآمد متعددی از وب نداشته باشید رقبا برای سرنگون کردن‌تان هزینه نمی کنند. هر چندین که گه گاه علت‌های فردی نیز ممکن میباشد منجر شوند کسی بخواهد روی بهینه سازی معکوس وبسایت شما عمل نماید. به هر اکنون بهتر میباشد به ویژه راجع به بک پیوند های تارنما خویش هشیار باشید و آنان را پایین حیث بگیرید.
 

  • ۹۹/۰۸/۲۶
  • شایلین عباسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی