مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد  هزینه: 30 روز اول بدون‌پول و آن‌گاه 99 دلار در ماه

هدف: تحلیل تارنما

The Moz Pro به عنوان یکی جامع‌ترین ابزارهای بهینه سازی شناخته می‌شود. کلکسیون Moz به کاربران اجازه می دهد تا تمام منابعی که برای seo و رصد کردن پرورش وبسایت خود نیاز دارا هستند را در دسترس داشته باشند. گزارشات مهم وبسایت را به صورت لحظه‌ای دریافت کنند و تمام آنچه که برای باصرفه‌سازی وب سایت خود نیاز داشته باشند را در یک پکیج بدون نقص داشته باشند.

به عنوان مثال Crawl experiment Tool از ربات اختصاصی ماز به نام RogerBot منفعت می‌برد تا بیش از 3000 پیوند را در یک URL بازنگری و بررسی کند. آنگاه یک گزارش ایمیلی از تمام موارد مایحتاج برای هر کاغذ‌ را برای کاربران فراهم می‌سازد.

چنانچه به دنبال باصرفه‌سازی وبسایت خود می باشید و می‌خواهید از شر محتوای کپی و گوگل پنالتی و مواردی از این دست در امان باشید ماز تمام این امکانات را در دست شما می‌گذارد.

UpCity سئو Report Card

هزینه: رایگان

هدف: سهم صدای شما (رقابت)

seo Report Card که به وسیله Upcity تدارک دیده شده است ابزاری برای مقایسه‌ِ وبسایت شما نسبت به رقبا است. تا بدانید سهم صدای شما از بازار چقدر است.

سئو ریپورت به شما چنین قابلیت‌هایی را به صورت بدون‌پول ارائه می‌دهد:

محاسبه سکو: یک نمای کلی از مرتبه‌بندی شما در گوگل و سایر موتورهای جستجو و بر شالوده‌ی کلیدواژه‌های مشخص که رقابت اصلی شما در این کلیدواژه‌ها است.

پیوند‌سازی: جزئیات دقیقی از تعداد تارنما‌هایی که به شما لینک و پیوند داده‌اند.

بیشتر بخوانید: مقاله مشورت کردن طراحی سایت

احتساب بهینه سازی داخلی: نگاهی دقیق به واحد سنجش موفقیت شما در با صرفه‌سازی و استفاده از کلیدواژه‌های اصلی در تمام صفحه های سایت

دسترسی وب سایت: بخشی از خدمات seo Report Card به ترازو دسترسی وب سایت، از نظر سرعت و ریسپانسیو بودن و دسترسی موتورهای جستجو و ربات‌ها به وب سایت اختصاص یافته است.

اعتبارسنجی: باز نگری کلی وبسایت شما از میزان اعتبار و قدرت (اتوریتی)

سنجش ایندکس شدن: نمایش تعداد صفحاتی که از سایت شما در موتورهای جستجو ایندکس شده‌اند.

Woorank

هزینه: 14 روز اول مجانی، بعد 49 دلار در ماه بابت نسخه Pro و 149 دلار در ماه برای نسخه پریمیوم

هدف: بررسی سایت

Woorank یکی‌از شناخته‌شده‌ترین ابزارهای بهینه سازی می باشد که با باز‌بینی دقیق و عمیق وب سایت به بازاریابان کمک می‌کنند تا از تمام زمان‌ها و امکانات ممکن برای با صرفه‌سازی به کار گیری کنند. این آنالیزها مشتمل بر رعایت اصول اولیه بهینه سازی، شبکه‌های اجتماعی، میزان دسترسی و کاربری وبسایت و مواردی از این دست است.

هر گزارش Woorank به 8 بخش کلی تقسیم می شود:

چک ‌لیست مارکتینگ

سئو

موبایل

کاربری

تکنولوژی‌ها

شبکه‌های اجتماعی

سئو لوکال

بازدیدکنندگان

پوشش دادن بیش از 70 میزان و المان مرتبط با تارنما شما از جمله‌ی امکانات موثر این ابزار سئو میباشد. Woorank به شما اجازه می‌دهد تا گزارش‌های وبسایت را به صورت PDF نیز دریافت نمایید تا بتوانید به راحتی آن را ارائه دهید.

SEMrush

هزینه: رایگان

هدف: پژوهش کلیدواژه

SEMrush یک پیشخوان کارکشته و استادانه برای گزارش تلاش تارنما جمعاًَ می‌ّ‌باشد. این تارنما‌ ابزارهای مختلفی دارااست که یکی از ابزارهای آن بهینه سازی toolkit میباشد.

این ابزار سئو به شما اجازه می‌دهد تا برای کلیدواژه‌های مختلف ترازو رتبه‌ی وب سایت خود را ببینید. این رتبه‌بندی به صورت روزانه، هفتگی و یا ماهانه و حتی سالانه قابل دسترسی میباشد و می‌توانید معیار رویش یا پسرفت خود را کاملا رصد فرمائید.

با این ابزار کاربردی می‌توانید عملکرد وبسایت خود را با رقبای خود مقایسه کنید و بک‌پیوند‌های تارنما خود را چک فرمایید که همان عمل ابزارهای سئو برای لینک و پیوند‌سازی را نیز تا حد زیادی انجام میدهد. SEMrush بیشتر برای سئو داخلی کاربرد داراست.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۲
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی