از بهترین سئو کار پاراگراف قالبهای متداولی که برای نوشتن محتوای سبز استعمال می شود به موارد ذیل میاقتدار اشاره کرد:
تولید محتوا به طور فهرستوار؛
ارائه توصیهها در محتوای تولیدی؛
بررسی ویژگیهای محصولات مختلف؛
تولید ویدئوها درباره موضوعات مختلف.
به کارگیری از این قالبها باعث نمیشود که محتوای تولیدیتان به طور خودکار به محتوای سبز بدل شود. اما در مجموع، این قالبها برای تولید محتوای سبزی که مدام امکان برگشت و به کارگیری دارد، نسبت به طورهای دیگر کاربرد بیشتری دارد. برای مثال زمانی که یک ویدئو درباره شیوه عوض کردن لاستیک خودرو تهیه می کنید، این محتوا از امکان سبز شدن برخوردار است.
چون در هم اکنون آموزش مطلبی می باشد که مداوما کاربرد دارد و همواره افرادی وجود دارند که در جستجوی رسیدن به پاسخ سوالاتشان در این باره میباشند و می خواهند عمل بده بستان تایر خودرو را یاد بگیرند.
هم اکنون که گفتیم منظور از محتوای سبز چیست و با آن آشنا شدید، بهتر است به سراغ پاسخی برای این پرسش برویم؛ چطور یک محتوای همیشه سبز بنویسیم ؟