مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

سئو در مشهد ارتقاء سرعت وب سایت نیاز اصلی همه تارنما‌ها می باشد. چرا‌که هر چقدر سرعت بارگذاری سایت ما بیشتر باشه نخست از طرف موتور جستجو اعتنا بیشتری به وب سایت ما میشه و بخاطر دادن امتیاز بالا، بازدید بیشتری دریافت می کنیم. پس از اون هم رضایت کاربر بازدیدکننده رو به‌دنبال داره که بخاطر بارگذاری سریع صفحه های سعی می‌کنه تا هر دوران که در نتیجه جستجو با وبسایت ما عکس العمل کرد حتما روی تارنما ما کلیک بکنه. یکی از ابزارهایی که با به کارگیری ازش میتونید اقدام به بهبود سرعت وبسایت بکنید به یاری رفع خطاهای GTmetrix می باشد که در صورتی‌که بتونید تمامی خطاهایی که این ابزار آنلاین برای سایت شما میده رو رفع فرمائید فایده عالی ازش خواهید گرفت. تو این فراگیری هم عملکرد دارم به فراگیری جی تی متریکس و رفع خطاهای gtmetrix در وبسایت بپردازم.

شایسته ترین بهینه سازی فعالیت

هیچ میدونستید که بر اساس آماری که تیم Aberdeen Group منتشر کرده، بخاطر هر 1 ثانیه تاخیری که در لود صفحات سایت شما صورت میده حاصل ذیل را به دنبال خواهد داشت؟

کاهش 11 درصدی آمار بازدیدکنندگان سایت
کاهش 16 درصدی رضایت کاربرانی که به مشتری شما تبدیل شده‌اند
کاهش 7 درصدی آمار فروش سایت
افزایش 50 درصدی نرخ پرش(bounce rate)
پس میبینیم که حتی کاهش لود برگه به اندازه کمتر از 1 ثانیه هم تاثیرات بدی را در کسب و کار ما داره و اگه بهش دقت نکنیم و راه‌حل‌ای برای این کار در نظر نگیریم، خسارات زیادی به تارنما ما تحمیل میشه که برای جبران اون شاید نیاز باشه سالیان سعی بی وقفه داشته باشیم. پس قبل از اینکه باعث ایجاد این ایراد بشیم بهتره در اولی اقدام به بهبود سرعت وب سایت بپردازیم.

در این آموزش از پایگاه دانش صاحب خانه‌فا قصد دارم به یادگرفتن کامل gtmetrix بپردازم که با به کارگیری از این آموزش میتونید با تکیه بر آمار و ارقامی که از بررسی سایتتون با به کارگیری از سایت gtmetrix به دست میارید، ببینید که سایتتون در چه بخش‌هایی ضعیف عمل کرده و علت ذیل پودن سرعت سایت شما چه چیزی میتونه باشه. پس چنانچه شما هم درپی آموزش بدون نقص استفاده از GTmetrix میباشید، تا انتهای این نوشته‌علمی با ما همپا باشید.

آموزش بدون نقص gtmetrix و رفع خطاهای جی تی متریکس
اولین سوالاتی که برای ارتقاء سرعت تارنما به ذهن کاربران پیش میاد اینه که:

علت زیر بودن سرعت وب سایت و علت کند بودن تارنما ما چیه؟
چه گونه سرعت سایت را ارتقا دهیم؟
ترفندهای ارتقا سرعت سایت چه چیزهایی میباشند؟
به کارگیری از افزونه‌ها و پلاگین‌های بهینه سازی سرعت تارنما در سیستم‌های مدیریت محتوا مثل وردپرس و جوملا تا چه معیار میتونه روی سرعت تاثیر مثبتی بزاره؟
و… کلی سوالهای از این دست که مطلقا در ذهن شما نقش بسته و در پی یافتن بهترین راهکار برای حل نقص‌ کند بودن وب سایت می‌باشید.
برای اینکه بتونیم سرعت تارنما خودمون رو افزایش بدیم در آغاز بایستی با به کار گیری از ابزارهای آنلاینی که وجود داره ببینیم اصلا سرعت صفحات سایت ما به چه صورتی هست؟ و وقتی یک برگه را باز می‌کنیم دقیقا اتفاقاتی که در بار گذاری این صفحه رخ میده چیه؟ یعنی وقتی وارد صفحه‌ای از سایت میشیم، حجم این ورقه چقدر می‌باشد و چه زمانه زمان هم طول میکشه که این کاغذ لود بشه و در نهایت تعداد درخواست‌هایی که به سرور برای لود وبسایت ارسال میشه چندتاست؟

بهترین ابزار برای باز بینی سرعت، وبسایت GTmetrix هست. این تارنما با استفاده از مرورگرهای متعدد و لوکیشن‌های مختلفی که روی نرم افزار آنلاین خودش داره این قابلیت رو به شما میده که سرعت لود سایتتون را به صورت زنده ببینید و ببینید که برای بارگذاری هر کاغذ از وبسایت چه تعداد درخواست، چه واحد سنجش حجم و چقدر روزگار نیاز است. بعداز اینکه این مورد ها رو به شما ارائه بخشید میتونید تک تک پوشه‌ها و قابلیت‌هایی که روی افزایش سرعت تاثیر داره رو ببینید که در چه سطحی قرار دارا هستند. به عنوان نمونه میتونید ملاحظه کنید که تصاویر مصرف شده تا چه میزان بهینه می باشند؟ آیا از کش مرورگر و تاثیر استفاده از CDN در سایت آگاه می باشید؟ فایل‌های CSS و JS تا چه حدی فشرده شدن؟ به هیچ عنوان فشرده سازی برای پوشه‌های وبسایت انجام دادید یا خیر؟!

سایت GTmetrix چه است؟
تارنما GTmetrix که با آدرس www.GTmetrix.com در دسترس می باشد، امکان باز‌بینی و آنالیز سایت رو به شما میده که با استفاده از این ابزار آنلاین میتونید نسبت به تست سرعت تارنما در GTmetrix اقدام فرمایید. این تارنما با بازبینی همگی پوشه‌هایی که در یک برگه از تارنما لود میشه و بر اساس پارامترهایی که برای با صرفه سازی سرعت وب سایت داره، به هر کدام از این پارامترها امتیازی میده و در نهایت با میانگین گرفت از کلیه این پارامترها امتیازی رو به صورت درصدی برای سرعت وب سایت بر پایه ی الگوریتم‌های گوگل و باز‌بینی تارنما بر اساسالگوریتم‌های یاهو را در اختیارتون قرار میده. همچنین اطلاعات دیگه‌ای مثل میزان با صرفه بودن هر فایل در صفحه، تاریخچه بررسی برگه و… رو هم خواهید داشت که بر پایه ی همین مورد ها میتونید به بهینه سازی فایل‌های وبسایت بپردازید.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی