مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار چگالی لغات کلیدی در seo داخلی، استفاده از کلمه ها کلیدی در متن خیلی مهم است. در صورتی‌که لغات کلیدی به صحت و در جای مناسب به عمل بروند، گوگل به راحتی می‌تواند متوجه زمینه اصلی وبسایت شما گردد و آن را در نتایج موتورهای جستجو نشان دهد.

پیش از این برای اینکه سایتی در ورقه نخستین گوگل نشان داده شود، کافی بود لغات کلیدی را در متن زیاد به عمل بریم. اما در الگوریتم های نو گوگل در یکسری سال پیشین معرفی شدند، استفاده زیاد از لغت ها کلیدی وب سایت را جریمه میکند و در موتورهای جستجو نشان نمی دهد.

بهینه سازی در مشهد

براساس آماربدست آمده از گوگل، تعداد معدل به کار گیری از عبارات کلیدی در متن 2 تا 5 درصد کل متن میباشد. همچنین بهتر می‌باشد که در نخستین جمله ها و جملات استفاده شود و روی آن‌ها یک لینک داخلی به دیگر صفحات برقرار گردد.

7. بهینه سازی عکس ها
به کارگیری از عکس در متن می تواند بر جذابیت آن برای کاربر اضافه کند. اما توصیه میشود که عکس ها خود را نیز از نگاه seo با صرفه فرمائید.

برای اینکه عکسی در seo بهینه شود و در جستجوهای عکس گوگل نشان داده شود، باید از ویژگی ALT و Title در عکس استعمال شود. ویژگی Alt زمانی که عکس به هر دلیلی بارگذاری نشود، متن داخلی آن به جای عکس نشان داده می شود و در ویژگی Title هنگامی که ماوس روی عکس قرار میگیرد، یک متن به جای آن نمایش داده می شود.

نکته مهم در بهینه سازی داخلی عکس این است که می بایست از کلمات کلیدی داخل این دو ویژگی به عمل ببرید تا در جستجوی عکس گوگل نشان داده شود. جستجوی عکس گوگل براساس ویژگی Alt انجام میگردد.

8. لینک دهی داخلی
اکثر زمان ها افراد می‌پندارند که لینک هایی که از سایت های دیگر وارد می‌گردد، مهم میباشد. هرچند که این پیوند ها در seo مهم می‌باشند ولی این ها نیستند. یکی فاکتورهای مهم در ارتقاء seo داخلی، ارتباط در بین صفحه ها از لینک هست. این لینک و پیوند نه تنها باعث می گردند که کاربر به راحتی به تمامی صفحه ها شما پیمایش کند بلکه موتورهای جستجو هم می توانند از طریق این ارتباط تمامی صفحه ها را پیمایش کنند.

یک مزیت ارتباط دهی فی مابین صفحات، زنده نگه داشتن آنها می‌باشد. درصورتی که به کاغذ ای هیچ لینکی داده نشود حکم ورقه بن بست و مرده را پیدا می‌کند و بعداز تعدادی وقت از مقام گوگل خارج می‌شود. برای اینکه بتوانید بهینه سازی کل صفحات سایت خود را بهینه نمایید، لازم هست فی مابین کلیه صفحه های شما یک ارتباط داخلی برقرار گردد.
 

  • ۹۹/۰۳/۲۵
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی