مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰

بهترین سئو کار  همان گونه که در پیشگفتار گفتیم گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) ابزاری برای نظارت و محاسبه وبسایت میباشد که گوگل به بدون‌پول در مشت وبسمتران قرار داده میباشد. این ابزار بررسی‌گر میتواند داده ها بسیار جامعی را دربارۀ ترافیک محل ورود، خوی یوزرها در وبسایت، نرخ تبدیل و کلی داده ها و گزارشات با فایده را در چنگ مدیران اینترنت‌تارنما‌ قرار دهد. اطلاعاتی که قادر است نقش بسیار مهمی را در باصرفه‌سازی یک اینترنت‌وب سایت و پیشرفت آن ایفا نماید.

این ابزار به شما قابلیت میدهد که تارنما، وب لاگ و کانال‌های اجتماعی خویش را ذیل لحاظ بگیرید و اطلاعاتی مثل طرز ‌ورود استفاده کننده، خلق استفاده کننده، نرخ تبدیل، دوره ماندن در صفحه های، گونه دستگاه و تمام اتفاقاتی که در وبسایت یا این که وب لاگ شما صورت می دهد را رصد نمایید.

این‌ها تنها بخش کوچکی از گزارشاتی میباشد که گوگل آنالیتیکس در چنگ شما میگذارد. این داده ها حیاتی میتواند شرایط وب سایت شما‌را به خیر و خوبی نشان دهد البته آنچه خدمت محاسبه گوگل را به ابزاری بی نقص تبدیل می نماید این میباشد که با سایر ابزارهای Google سازگار میباشد. براین اساس می‌قدرت آنالیتیک را با گوگل ادز، یوتیوب و تگ منیجر مخلوط کرد. در واقعیت، تمام ابزارهای Google که بازدیدها و ترافیک در آنها اکانت می‌گردد، می توانند با Google Analytics ادغام و کامل شدن شوند.

چرا تمام مدیران اینترنت‌وبسایت‌ها و وب لاگ‌ها به گوگل آنالیتیکس نیاز دارا هستند؟
مزایای به کار گیری از تحلیلگر

آیا شما یک بلاگ فردی دارید یا این که آنکه یک وبسایت را مدیر می کنید؟ چنانچه پاسخ شما به‌این سوال مثبت میباشد، دیگر اصلا مهم نیست که کدامیک را داشته باشید، در هر رخ شما به گوگل آنالیتیکس نیاز خواهید داشت. چرا؟ برای آنکه جذب مخاطب اضافه برایتان مهم میباشد و گوگل آنالیتیک در‌این مسیر به شما امداد خواهد کرد. مورد ها ذیل تنها یک‌سری تا از سوالاتی می‌باشند که به امداد این ابزار بررسی‌گر میتوانید جواب آن ها را بیابید:

یک سری نفر از اینترنت‌وبسایت اینجانب بازدید می‌نمایند؟
اشخاص به صورت میانگین چه مقدار وقتی در اینترنت‌وبسایت اینجانب وقت می گذرانند؟
آیا محتویات صفحه ها اینجانب به اندازۀ کافی بدیهی و دیدنی می باشند؟
خوانند‌گان وب لاگ اینجانب به چه مطالب و موضوعاتی عشق و علاقه‌مند می‌باشند؟
بازدیدکنندگان اینجانب در چه شهرها و کشورهایی معاش میکنند؟
آیا داشتن یک اینترنت‌وب سایت برخورد‌گرا و مطلوب موبایل برای اینجانب لازم میباشد؟
بازدیدکنندگان از روش چه اینترنت‌سایتی به ‌تارنما اینجانب رهنمون میگردند؟
کدام تکنیک‌های بازاریابی بیشترین تاثیر را بروی ترافیک اینترنت‌وب سایت اینجانب دارا‌هستند؟
کدام صفحه های اینترنت‌تارنما اینجانب دارنده بیشترین واحد سنجش محبوبیت می‌باشند؟
چه تعداد از بازدیدکنندگان اینجانب تبدیل به مشتری میشوند؟
بازدیدکنندگانی که به مشتری تبدیل میگردند چه خصوصیت‌هایی دارا‌هستند؟
چطور میتوانم سرعت اینترنت‌وبسایت خویش را ارتقا دهم؟
گوگل محاسبه می تواند آمار مرتبط با اینترنت‌تارنما شما‌را تبدیل به یک مبداء باارزش برای آشنایی یوزرها و با صرفه‌سازی اینترنت‌تارنما برای آن ها نماید. پس یک لحظه هم در استعمال از آن شک وتردید نکنید. ولی تا یادمان نرفته می بایست به شما بگوییم که گوگل بررسی را می‌اقتدار بروی برنامه‌های موبایل (اندروید و iOS) هم نصب کرد. حالا که استدلال ارزشمندی گوگل ارزیابی میدانید، بیایید درباره‌ی طریقۀ نصب و به کار گیری از آن اضافه سخن کنیم.

به چه شکل گوگل آنالیتیکس را بر روی اینترنت‌وب سایت خویش نصب کنم؟
نصب گوگل آنالیتیکس یا این که گوگل چک یا این که گوگل آنالیتیک با استعمال از تگ منیجر

نصب گوگل بررسی فعالیت بسیار بی آلایش‌ای میباشد و وقت چندانی از شما نمی‌گیرد. ولی لازم میباشد که یه خرده توجه به خرج دهید تا پیکربندی آن را به صدق انجام دهید. ما طریقۀ نصب و فعال‌سازی گوگل محاسبه را در یک کدام از مطالب گذشته اینترنت‌وبسایت به طور بدون نقص توضیح داده‌ایم. پس در صورتی هنوز آن را برای اینترنت‌وب سایت خویش فعال نکرده‌اید، سفارش میکنیم همین شرایط فعلی بدین مقاله رجوع‌نمایید:

راهنمای نصب گوگل آنالیتیک برای محاسبه اینترنت‌وبسایت
یک فرهنگ وتمدن لغت سریع برای به کارگیری از گوگل چک
با گوگل آنالیتیک یا این که گوگل ارزیابی آشنا گردید

بعداز آنکه فرآیند نصب را به انتها رساندید، وقت آن میرسد که طریقۀ استعمال از این ابزار را فرا بگیرید. پیشین از آنکه آغاز کنیم و وارد جزئیات شویم، لازم میباشد که شما با معنای لغت ها و لغت ها کلیدی برای استعمال از این ابزار آشنا گردید. شما بارها و بارها طی تلاوت این مقاله و به کار گیری از داده ها گوگل با این کلمه‌ها روبرو خواهید شد.

بعد ها (Dimensions): خواسته از سپس (یا این که دایمنشن) یکی مختصات و خصوصیت‌های بارز اینترنت‌تارنما یا این که برنامۀ موبایل میباشد که می تواند مقادیر مختلفی را بپذیرد. جور مرورگر، صفحۀ خروج استفاده کننده، صفحه های گزینه بازدید و دوره حضور استفاده کننده در اینترنت‌وب سایت از مثال ابعادی می‌باشند که در گوگل چک موجود هست.
متریک‌ها (Metrics): متریک‌ها در واقع مختصات درونی یک دایمنشن می باشند که می توانند به طور مجموع یا این که نرخ اندازه‌گیری شوند. به عنوان مثال تعداد بازدیدها از یک ورقه یا این که معدل هنگامی که یوزرها در اینترنت‌تارنما گذرانده‌اند.
عصر‌ها (Sessions): عصر به مقطع هنگامی اطلاق میشود که استفاده کننده به طور فعال با اینترنت‌وبسایت، برنامۀ موبایل یا این که بقیه رسانه‌های شما در رابطه میباشد. تمام داده ها درخصوص تعاملات استفاده کننده (تعداد صفحاتی بازدیدی، حوادث، معیار خرید و ...) در طی یک زمان اکانت می شوند. عصر‌ها معمولاً پس از 30 دقیقه عدم تعامل استفاده کننده با اینترنت‌تارنما یا این که برنامۀ شما بسته می گردند و در چهره رجوع استفاده کننده، یک دورۀ تازه گشوده خواهد شد.
یوزرها (Users): کسانی که دستکم برای یک زمان (Session) در اینترنت‌تارنما حضور داشته‌اند، جزو یوزرها شما محسوب میشوند.
بازدیدکنندگان (Visitors): بازدیدکنندگانی که به اینترنت‌تارنما شما راز زده‌اند. اینها به دو دستۀ بازدیدکنندگان تازه (New Visitor) و بازدیدکنندگان تکراری (Returning Visitors) تقسیم می شوند. بازدیدکنندگان تکراری، کاربرانی افرادی می‌باشند که پیش از اینً یک عصر را در اینترنت‌تارنما شما گذرانده‌اند.
بازدید صفحه های (Pageviews): مراد از این عبارت تعداد کل دفعاتی میباشد که یک ورقه مشاهده شده‌است. اعتنا داشته باشید که بازدیدهای مکرر بوسیله یک استفاده کننده تکراری نیز در‌این مقدار اکانت می‌گردد.
صفحه های/زمان‌ها (Pages/Sessions): صفحه ها/زمان‌ها به معدل تعداد صفحاتی اطلاق میگردد که در طی یک عصر چشم می گردد. بازدیدهای تکراری از یک برگه نیز در این زمینه اکانت می‌گردد.
معدل دورهِ عصر (Avg. Session Duration): معدل هنگامی میباشد که زمان‌های استفادۀ یوزرها به ارتفاع انجامیده میباشد.
نرخ پریدن (Bounce Rate): خواسته از نرخ پریدن، درصد افرادی میباشد که صرفا یک کاغذ از اینترنت‌تارنما شما‌را مشاهده کرده‌اند. (بازدیدی که در آن استفاده کننده به اینترنت‌وبسایت شما وارداتی و فارغ از آنکه هیچ تعاملی با آن داشته باشد، ورقه را بسته میباشد) هر چقدر که نرخ پریدن اینترنت‌وبسایت شما کمتر باشد، یعنی اینترنت‌وبسایت شما در مراقبت استفاده کننده پیروز‌خیس کار نموده است.
عصر‌های تازه (New Sessions): یک تقریب از تعداد بازدیدهایی میباشد که برای اولی توشه و بوسیله یوزرها تازه چهره می گیرند. عامل تخمینی بودن این درصد این میباشد که استفاده کننده ممکن میباشد با یک آی پی نو به وبسایت شما وارد شود.
هدف ها (Goals): شما می توانید در گوگل آنالیتیکس اهدافی برای خویش گزینش فرمائید. اینکار به شما اذن میدهد که ترازو پیروزی وب سایت خویش را اندازه‌گیری فرمائید و مشاهده کنید که یک سری درصد از یوزرها یک روند معلوم که برای شما مهم میباشد را در اینترنت‌تارنما طی می نمایند.
تبدیل‌ها (Conversions): تبدیل‌ها وقتی چهره می گیرند که یک استفاده کننده هدف ها شمارا عملی می نماید و در سود تبدیل به یک استفاده کننده اثبات یا این که مشتری شما ‌شود. به عنوان مثالً هنگامی یک استفاده کننده در اینترنت‌وب سایت شما نام نویسی میکند یا این که یک خرید را انجام می دهد.
کمپین‌ها (Campaigns): کمپین‌ها به شما اذن می دهد که پارامترهای فردی خویش را برای هر ورقه‌ای که دوست دارید بیشتر فرمایید تا بتوانید داده ها بیشتری را از یوزرها خویش بدست آورید.
جذب (Acquisition): مراد از جذب، روشی میباشد که یوزرها خویش را بدست آورده‌اید. برای مثالً ممکن میباشد طریقۀ جذب یک استفاده کننده، موتور جستجوی گوگل باشد.
اخلاق (Behavior): داده ها رفتاری یوزرها به شما اذن می دهد که محتوای خویش را مطابق نیاز آن ها تغییر تحول دهید و آن را با صرفه نمائید.
منوی اصلی
س
 

  • ۹۹/۰۳/۳۱
  • شایلین عباسی

بهترین سئو کار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی