مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


۱۳- وجود واژه کلیدی در توضیحات یا این که متا دیسکریپشن
وجود واژه و کلمه کلیدی در توضیحات متا برای گوگل اساسی وجود ندارد و ترازو جایگاه بندی سئو در مشهد محسوب نمی شود(پیش از این بود اما در الان دیگر از اهمیت خاصی برخوردار وجود ندارد). البته زمانی یک توضیحات متا بدون نقص با واژه کلیدی می‌نویسید، یوزرها حس می‌نمایند با تلاوت و بازدید از این ورقه نیازشان برطرف گردد و در سود روی لینک و پیوند شما کلیک می‌نمایند. این سبب ساز میگردد با کلیک بیشتر seo وبسایت نیز ارتقا یابد و بازدید یوزرها از تارنما و رضایت آنها مهم‌ترین دلیل مرتبه بندی وب سایت از لحاظ گوگل میباشد.

۱۴- تگ H1 و تاثیری که در seo وب سایت می گذارد
یک ورقه اینترنت دربرگیرنده دسته ای از موادتشکیل دهنده مانند تیتر، URL، محتوا، توضیحات و غیره میباشد. یکی مواقعی که بسیار اساسی تگ H1 میباشد. همان گونه که می دانید عنوان ها از H1 تا H6 وجود داراست و هرمورد دارنده کاربرد اختصاصی در بین محتوا میباشند.

بیشتر بخوانید:شایسته ترین کمپانی برای اجرا ساخت وب سایت شرکتی

چرا نباید بیشتر از ۱ گشوده تگ H1 در شیت داشته باشیم؟
مهمترین نکته‌ی که بایستی درباره با تگ اچ ۱ بدانیم این میباشد که هر صفجه‌ای که درباره با قضیه مشخصی توضیح می دهد می بایست از یک تگ اچ وان استعمال نماید مگر در صورتی‌که محتوا به ۲ قسمت جدا از هم غیروابسته خواهد شد و هر قسمت از ۱ تگ اچ یک برخوردار باشد. مهمترین نکات تگ H1 عبارت‌اند از:

مورد محتوا را به نیکی به کاربر منتقل نمائید.
خیر خیلی کوتاه و خیر خیلی بلند.
از لغت ها کلیدی هوشمندانه به کار گیری فرمایید و آن را مطلقا باطن تگ H1 قرار دهید.
کاربر را به قرائت مطالب تشویق نمایید.
۱۵- وجود واژه و کلمه کلیدی در متن محتوای ورقه
واژه و کلمه کلیدی پل ارتباطی در بین مخاطب و غرض محتوا میباشد. در واقع این کلمه ها کلیدی میباشند که به استفاده کننده اذن میدهند در فیض کاوش های خویش به محتوای متبوع خویش رسد. فارغ از عبارات کلیدی، جستجوها فارغ از فیض و محتوا و مقاله ها سوای خواننده خواهند ماند!

ترازو تکرار واژه و کلمه کلیدی در محتوا چقد بایستی باشد؟
برای اینکه تحت عنوان اسپمر نزد گوگل شناخته نشوید و وب سایت شما‌را جریمه نکند می بایست از ضابطه های آن تبعیت فرمایید در صورتیکه از واژه کلید در متن محتوا بیشتراز حد به کارگیری فرمائید الگوریتم پاندا شما‌را جریمه خواهد کرد و از صفحه های کاوش حذف خواهید شد.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۳
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی