مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


در‌صورتی‌که گوگل را از وجود وبسایت خویش با خبر نکنید و صفحه های شما ایندکس نشوند، هیچ وقت سئو در مشهد به حاصل جستجوی گوگل رویه پیدا نخواهید کرد. مهم ترین پرسش این میباشد که چه کاری اجرا دهیم تا گوگل صفحه های وب سایت را ایندکس نماید:

1- تارنما خویش را در گوگل وبمستر تصویب فرمایید و با قرار دادن کد آن در وب سایت نام و نشان خویش را بعنوان مالک تارنما پذیرش فرمائید، با به کارگیری از مسیر ذیل لینک و پیوند صفحه های خویش را به گوگل معرفی کرده و احتمال ایندکس آن‌ها را ارتقاء دهید. همینطور شما می‌توانید از تعداد صفحه ها ایندکس گردیده به وسیله گوگل باخبر گردید.

Health>Fetch as Google

2- نقشه وب سایت خویش را بسازید و آنرا در وبمستر گوگل و بینگ معرفی نمایید. اینکار شایسته ترین طرز برای معرفی تارنما خویش به گوگل و ارتقا سرعت ایندکس شدن صفحه های شماست.

3- برای ورقه اساسی و صفحه ها داخلی تارنما بک پیوند مطلوب بدست آورید. موتورهای کاوش از روش این لینکها به صفحه های شما وارد می شوند و اینکار موجب ارتقاء سرعت ایندکس شدن صفحه های شما شود.

چه وقتی پیشرفت مرتبه خویش را در حاصل گوگل می بینیم؟
این پرسش جواب مشخصی ندارد، پیشرفت خویش را ممکن میباشد در بعداز یک سری روز، هفته و یا این که ماه ببینید. عامل ها متعددی بر سرعت ایندکس تارنما و بهبود درجه شما در گوگل تاثیرگذارند که بایستی در حیث داشته باشید. بطور کلی بهینه سازی امری طولانی بوده و مستلزم حوصله و طاقت میباشد. به کارگیری از ابزارهای مجانی تحلیل بهینه سازی تارنما مانند Open Site Explorer شرکت ماز قادر است شما‌را درین دستور کمک نماید.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۵
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی