مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


چرا وجود محتوای تکراری یک موضوع میباشد؟
برخی از شرکتها تعجب می نمایند که چرا محتوای تکراری یک مورد میباشد، به ویژه در‌حالتی سئو در مشهد که محتوای تکراری در وبسایت خویش باشد. نقص‌ این میباشد که عموم از منابع دیگر محتوا سرقت می نمایند و از آن به کارگیری می نمایند.
اختلال دیگر با محتوای تکراری این میباشد که موتور کاوش نمی داند کدام کاغذ را درجه بندی نماید. در حالتی‌که تارنما شما دارنده دو شیت با محتوای یکسان میباشد، گوگل می بایست کدام یک را به یوزرها اکران دهد؟ کدام یک بیشتر دارای ارتباط میباشد؟
الگوریتم های گوگل برای جاری ساختن اکثری از امور درج شده میباشد، ولی آن ها نمی توانند این تصمیم را دربین دو برگه ی شبیه پیدا نمایند. به این ترتیب ممکن میباشد گوگل محتوای تکراری هر ورقه را درجه بندی نماید.

ساخت سایت-تاثیر محتوای تکراری بر بهینه سازی وبسایت

در صورتی‌که محتوای تکراری دارید چه اتفاقی می افتد ؟
در سال های اخیر، گوگل کوشش نموده است تا عیب گیری از محتوای تکراری را متوقف نماید، و اکثری از وب سایت ها برای نسخه برداری یکسان در وبسایت های خویش و بقیه وبسایت ها مجازات گردیده اند.
جریمه به وسیله گوگل یک اختلال تعالی میباشد، چون آن را فورا در نتیجه ها موتورهای کاوش آرم می‌دهد.
وقتی که مشتریان بالقوه برای کسب و کارهایی مانند شما کاوش نمایند. به مکان درجه بندی در برگه اولیه جستجوی گوگل، شما میتوانید به دهم یا این که حتی به صورت کلی در آحاد صفحه ها کاوش کاهش یابد.
این دستور قادر است فاجعه آمیز باشد و حتی در حالتی‌که مطالب تکراری را از وبسایت خویش حذف فرمایید، گوگل به صورت اتوماتیک مجازات را جبران نخواهد کرد. شما میتوانید پس از یک‌سری ماه به درجه بندی موتورهای کاوش بیفزایید.

اصول ساخت‌و‌ساز محتوا را بیاموزیدبخوانید


طراحی وب سایت-تاثیر محتوای تکراری بر بهینه سازی وب سایت

در شرایطی که محتوا از تارنما دیگری نسخه برداری گردیده باشد شایسته ترین رویه برای پرهیز از جریمه گوگل چه می باشد؟


بخش اعظمی از صاحبان وبسایت در قبلی از ما این پرسش را پرسیده اند که “چه گونه بهینه سازی با دقت به محتوای تکراری تاثیر می‌گذارد؟” و در صورتی محتوا از تارنما دیگری اسکن گردیده باشد شایسته ترین شیوه برای پرهیز از جریمه گوگل چه می‌باشد؟
واقعیت این میباشد که شایسته ترین روش برای از میان بردن هر سیرتکامل مجازات، حذف محتوا میباشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۲۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی