مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

مقالات سئو

شرح کامل مقالات سئو سایت

شرح کامل مقالات سئو سایت

  • ۰
  • ۰


خوانایی یک کدام از جنبه های اصلی در دنیای ساخت محتوا میباشد. متن هایی که خوانا می‌باشند سئو در مشهد و خیلی ریلکس و فارغ از دردسر خوانده می‌شوند استفاده کننده را جذب می نمایند. برخلاف آن متن هایی که از قواعد خوانایی تقلید نمیکنند معمولا یوزرها را زود خسته می نمایند و حتی بی نقص هم خوانده نمیشوند. به عنوان مثال هنگامی شما یک نوشته‌ی علمی علمی در یک ژورنال را می‌خوانید فونت ریز و متن یکپارچه و یکنواخت به عبارتی اولِ فعالیت شمارا خسته می نماید. البته یک متن در یک سایت دارای هیجان هر چقدر هم که از نگاه مورد غامض باشد می‌تواند شما‌را جذب نماید و حتی شمارا وادار می نماید که‌این مقاله را تا آخر بخوانید.

جذابیت متن به شما یاری می نماید نرخ تبدیل سایت تان را بالا ببرید. زیرا تاهنگامیکه یوزرها متن های شمارا نخوانند و اطلاعاتی که در دست آنها قرار می دهید را با تمرکز نظارت نکنند از شما خرید نخواهند کرد. حتی این خوانایی عالی در بهینه سازی هم تاثیرگذار میباشد. گوگل استانداردهای خوانایی را در گویش های گوناگون ادراک می نماید و در حالتی‌که متن شما خوش خوان نباشد و یا این که خواننده را اذیت نماید ممکن میباشد مرتبه نیکی نگیرید.

ما در اینجا تعدادی اصل اساسی برای خوانایی عالی و بیشتر در ساخت محتوا یک وب سایت و یا این که یک ورقه و متن را به شما خوا‌هیم ذکر کرد.

1. گروه بندی و نظم در هدینگ ها
میدانید که یوزرها دنیای اینترنت تنبل می باشند. آنان متن‌ها را نمی خوانند صرفا متن نسخه برداری می نمایند و دنبال سریع ترین جا چهت نیل به پاسخ پرسش هایشان میباشند. این مجموعه بندی و نظم در هدینگ ها و تگ های H1 و H2 و … سبب ساز می‌گردد تا اولا متن شما به طور کامل گروه بندی خواهد شد و یوزرها بدانند پاسخ سوالشان دقیقا در کدام نصیب میباشد. ثانیا به متن شما یک نظم نپخته می‌دهد. هیچ کس دوست ندارد برای جستن پاسخ سوالش یک کتاب را بخواند یا این که تعدادی دقیقه کل یک متن را بخواند تا پاسخ سوالش را پیدا نماید. پس می بایست متون و صفحه های را به اعتنا گروه بندی نمایید و با به کارگیری از هدینگ ها به آن نظم ببخشید. ضمنا هدینگ ها مستقیما در seo هم تاثیر دارا‌هستند.

2. سایز فونت
هیچ کس فونت کوچک و ریز را دوست ندارد. فونت کوچک سبب ساز میگردد تا استفاده کننده قسمت های اساسی متن را از دست بدهد. ممکن میباشد شما در برخی بخش ها مطالب مهمی بیان کرده باشید البته زیرا سایز فونت کوچک میباشد استفاده کننده فارغ از دقت بدین بخش ها آنها را رد نماید. این هم به ضرروزیان شماست و هم به ضرر و زیان یوزرها. بایستی فونت وب سایت تان را در اندازه ای تهیه و تنظیم نمایید که هر کسی بتواند به راحتی آن را بخواند. نیازی به جلو آوردن موبایل به قربت دیده و یا این که قوز کردن برای قرائت مطالب از پشت کامپیوتر نباشد.

اندازه زوم مرورگر اینترنت تان را روی 100 درصد قرار دهید تا بتوانید بقیه متن تان را را متناسب با سایز ورقه مرورگر موبایل و مرورگر کامپیوتر تهیه و تنظیم فرمائید. به طور تقریب تمامی تارنما ها در پیکربندی پوسته قابلیت ارتقاء و یا این که کاهش اندازه فونت را دارا هستند. یا این که از دولوپرتان بخواهید تا سایز مورد نیاز شمارا تهیه نماید. اعتنا نمایید که اندازه فونت زیاد هم گرانقدر نباشد. از یک سری نفر درباره‌ی سایز فونت وبسایت تان بپرسید و نظرشان را در امر آن بخواهید. زیرا نمی اقتدار دقیقا یک اندازه ی استاندارد انتخاب کرد. ولی در حالتی‌که متن تان بهتر خوانده میشود و روی صفحه ها موبایل عالی دیده میشود مطلوب میباشد.
 

  • ۰۰/۱۲/۱۴
  • شایلین عباسی

سئو در مشهد

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی